Kategori: Generelt
Hej,
Jeg tager ned for at se Roma-Lazio d. 22/9.
Jeg vil gerne have billet til langsiden. Prisen ender omkring 1600 kroner pr. billet. Billigste billetter er vist cirka 1000 kr. Jeg går ud fra at det til lokalopgør er bedst at bestille på forhånd.
Er 1600 bare prisen til den slags kampe, eller findes der et sted hvor man kan købe billigere?
Jeg mener at jeg gav omkring 900 kr. for en billet på langsiden til Roma-Lazio til Coppa Italia finalen :-)
[Rettet af: Kvistus - 14/08/2013 - 22:35]
Det lyder helt hul i hovedet-dyrt. Jeg så en tilsvarende kamp for vel tre år siden. Købte gennem Listicket, og mener det var i nærheden af 500,- stykket. Der er godt nok kommet nye ejere i mellemtiden, men 1600 kan sgu ikke passe...
Jeg ville kigge efter andre muligheder.
Hvad kunne et alternativ være? Hvilke sider findes der? Fodboldrejser var vist 1700 for langside og 1000 for billigste.
Det kommer an på så meget... Hvor længe planlægger du at være i byen inden kampen?
Hvis du er i Rom nogle dage i forvejen kan du købe billetter i Roma-shoppen. Det bør være billigere, for det der lyder godt nok dyrt.
Der plejer ikke at blive udsolgt til nogen kampe.
Køb den i shoppen hvis du er der et par dage i forvejen , husk at medbringe pas & pøj pøj med kampen .
Jeg skal der ned ugen før & må derfor se udekampen mod Parma i tv , men til april skal jeg se Roma / Milan
Du ønskes god tur
Jeg synes det lyder besynderligt, hvis kampen ikke bliver udsolgt? Listicket har ikke kampen i salg - vist så vidt jeg kan se den eneste Roma kamp man ikke kan købe billetter til.
Hvor mange har der været til lignende opgør? Og kan en ikke fuld kapacitet skyldes sikkerhedszoner med tomme pladser?
Jeg kommer derned om fredagen og jeg tror ikke jeg gider gamble og først købe billet når vi kommer derned. Så jeg må vel give de i hvert fald 1500 kroner en billet koster på Viagogo.
Danske sider er nærmere i 1800 kroner for en langside plads.
Et par sidste fiduser?
Som sagt, hvis du er der et par dage før, så købt dem dernede.
Om ikke andet er de helt billige (så snakker vi samme prisleje som du selv nævner på nettet), de bliver meget, meget, meget sjældent udsolgt.
Det er altid en chance at købe dernede, men det har altid løst sig for mig.
Calciomercato estivo 2026
88
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0
Transfers 2025/26
123
1