Kategori: Generelt
Ny tråd.
De nye trøjer bliver produceret af Asics.
Det bliver præsenteret på torsdag.
Genoa får bl.a. Trøjer fra Asics.
AS ROMA NEWS - On Thursday, July 11 at 1:14 PM (that is 13:14, as the new season) the new AS Roma match jersey could be presented, as Leggo reveals.Garments will be produced by Asics (but no brand will appear) and club colours will slightly change.
jeg køber altid XL
er 180 cm og 69 kg
den sidder stadig tæt ind til kroppen som den skal og den er ikke særlig lang
den fra sidste år...
har ikke købt den nye endnu, men køber den i XL
Roma trøjer:http://www.footballtshirteu.com/italian-teams-as-roma-c-13_80.html.
Jeg har samlet beløb fodboldtrøje sidste sæson, hvor du kan købe den nyeste fodboldtrøje?
Køb dog den ægte og ingen kopivare !!!
Det er lidt svært at få fat i den nye, når jeg ikke kan få en taxcode til italien. De gider ikke sende nogle trøjer i år. Havde endda en veninde dernede i sidste måned, som droppede at sende den hjem, fordi det var for svært. Hun kunne selvfølgelig bare have købt den i shoppen og taget med hjem, men kvinder tænker åbenbart ikke så langt!
Hej folkens!
Håber én af jer inkarnerede fans kan hjælpe mig.. :-) Jeg vil købe den nye spilletrøje til min kæreste i julegave, har ledt über alles efter én med 'Roma Cares' trykket foran, men uden held..
Er det kun spillerne selv, der har det tryk foran?
Har tænkt mig at vedlægge 2 billetter til én af deres hjemmekampe, hvilke hold ville være fedest at se dem spille mod på hjemmebane?
På forhånd TAK!
- Sofie
Hold kæft du er en god kæreste!!!!!
Jeg er ikke 100% sikker. Men jeg tror ikke den kan erhverves med Ronma care foran, desværre!
Med hensyn til kampvalg er det lidt smag og behag. Umiddelbart Roma-Lazio!! Af store kampe er der Roma-Juventus og Roma-Milan..
[Rettet af: ClausA - 10/12/2013 - 11:40]
De har allerede mødt Lazio hjemme denne sæson, så til februar er det ude, hvilket gør lidt ved stemningen. Jeg vil anbefale roma-juve i maj. Sæsonens sidste hjemmekamp, der forhåbentligt kommer til at afgøre mesterskabet til Romas fordel!
[Rettet af: Lokumspoet - 10/12/2013 - 11:45]
Hej Sofie!
Linket HER! skulle gerne føre dig direkte til Romas trøjer, på deres egen side! Personligt synes jeg at trøjen er super flot selv uden Roma Cares tryk, og tror enhver fan vil blive glad for den. Kan dog ikke afvise at du muligvis kan skaffe en med tryk.
Mht. kampe på hjemmebane så ville jeg vælge mellem:
Roma - Inter (Den 02/03-2014)
Roma - Udinese (Den 16/03-2014)
Roma - AC Milan (Den 27/04-2014)
Roma - Juventus (Den 11/05-2014)
Held og lykke med det, og 'kæft du er en sej kæreste!
Tror ikke den er så legit den hjemmeside der Anderson :-)
Til Sofie26:
De andre gutter har allerede skrevet hvad der er værd at se, men vil bare lige sige at hvis det en gang ikke fungere med din kæreste, så er jeg her altid.. Især når du giver sådan nogle gaver!
Ren fornøjelse!
Håber du finder på noget :-)
Du er for nice Sofie26!! Håber der er flere som dig derude!!
Haha tusind tak allesammen! Jeres hjælp har været super brugbar :-)
Trøjen er bestilt fra Romas egen hjemmeside, og der er bestilt billetter til Roma-Juventus i maj :-)
Glædelig jul :-)
Jeg har lige hentet en 13/14 trøje hos mmsport i Randers :)!
Desværre var ¨min¨ trøje pakket ind da det er en gave fra de gamle!
Nåede dog lige hurtigt at se en der hang i butikken, og kvaliteten er helt i top!!
Link
Skal nok lige give besked når jeg får prøvet trøjen i morgen aften ;)
@Sharpay - Jeg ville holde mig langt væk, hvis jeg var dig. Der er tale om en klassisk kinesisk fupbutik
Spøjst du lige kopierede Andersons tekst plus link fra længere oppe i tråden. ;)
Vi sletter lige henvisningerne til siden med de billige Roma-trøjer - det hele virker lidt for suspekt til at det er noget vi vil have her på siden :)
/Andreas
Transfers 24/25
275
0
Salg af billetter til Roma vs AC Milan 18/5
2
0
Sæsonen 2024/25
99
0
Salg af tøj
3