Kategori: Generelt
Jeg ved godt, at jeg ikke er en af de brugere herinde der er vildt aktiv på forumet og bidrager med rygter eller andet nyttigt, men jeg nyder at følge med i debatter, diskussioner, rygter, handler osv. herinde.
Derfor ærgrer det mig, at mange af debatterne i nyhederne og forumtrådende bliver ødelagt af decideret barnlige indlæg rettet mod andre der deltager i debatten.
Jeg kan ikke forstå hvordan man som bruger herinde kan se det fornuftige i at skulle blive ved med at rode rundt i gamle stridigheder imellem brugere herinde, og i såfald, så opret en tråd med det formål.
At man opretter en artikel med en masse personlige holdninger til klubben, kan være malplaceret, og det er vel fair nok at det påpeges hvis man er af den opfattelse.
Tilføjelse: Men disse inputs finder jeg nødvendige og givtige for at der kan skabes en debat holdninger til klubben, og det er da det der er fedt ved sådan en side! Så kan man diskutere hvad sådan et input skal kaldes, artikel, blog, essay eller whatever. Og måske også hvor på siden sådan et input skal placeres. Men det er en skam hvis det er den diskussion der skal fylde noget på siden, frem for indholdet og det fodboldmæssige som jo i bund og grund er hvad hele denne side handler om!
Nu til det jeg rent faktisk ville frem til med dette indlæg.
Jeg synes det er dejligt at se, at der i løbet af i hvert fald det sidste års tid er sket en markant stigning af aktivitet på både nyheds, men også forum siden. Jeg nyder at følge med i debatterne som foregår her på siden, og synes det fremmer disse at der er så mange om at byde ind med deres syn på sagerne. At der er nogle brugere der har mange meninger om forskellige ting der sker i klubben er jo bare dejligt. Synes det er en mærkelig holdning at man ikke skal have lov at poste indlæg om ting man har en mening om, fordi man har postet meget i andre tråde og nyhedskommentarer.
Det var såmænd bare dette jeg ville bidrage med til debatterne herinde. Håber I, brugerne herinde, fortsat vil skabe liv, debat og fest når vi vinder herinde. Jeg nyder det i hvert fald når det sker.
Forza Roma!
[Rettet af: TheTotti - 04/06/2013 - 20:44]
Calciomercato estivo 2026
88
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0
Transfers 2025/26