Kategori: Generelt
Hvorfor fanden går man ikke efter ham? Han er ledig. Han ved hvordan man vinder titler.
Mancini >>>>> Allegri.
Ja det gør han da, han ved det så godt han har vundet titler med Lazio både som spiller og træner.
Jeg er ikke sikker på det er grunden til han ikke er nævnt som mulig træner til os, men det er da en mulig grund vil jeg sige.
Mancini er både Lazio mand og en total overvurderet træner. Når man ikke kan vinde noget med et stjerne hold som City, så ja.
[Rettet af: Daniele16 - 27/05/2013 - 14:40]
Har han ikke vundet noget? Han har da både vundet FA Cuppen og mesterskabet. Men ja, han er Lazio mand og skal ikke til Rom. Allegri er vores kommende træner og det passer mig fint.
Jeg vil nu heller ikke så gerne se Mancini i Roma, men synes da på ingen måde, at han har gjort det skidt i City. Lidt ligesom Ancelottis fyring i Chelsea, så synes jeg også Mancini fik en ret kort snor, især efter de forlængede med ham.
Jeg synes bestemt han er kompetent nok, men er så sandelig heller ikke min favorit til posten! Rygter går desuden også på, at Allegri bliver præsenteret som ny træner imorgen eller overmorgen
Calciomercato estivo 2026
88
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0
Transfers 2025/26
123
1