Login
Glemt password Opret bruger

As Roma Truppen

Kategori: Generelt

Lamela
2782 indlæg.
d. 26/03/13 13:58

Jeg synes godt nok, der mangler en tråd, der samler op på, hvad der sker med truppen.

F.eks til at snakke om skader, tilbagekomsten, kontrakt situationer osv..

Lamela
2782 indlæg.
d. 26. marts 2013

Jeg har en eller anden tro på Destro, kommer til at slå igennem for alvor nu efter sin skadespause. Nogle nye spillere skal måske lige bruge lidt ekstra tid før de for alvor slår igennem. Jeg tror hans to måneders pause fra kampene har gjort det godt for ham.

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 26. marts 2013

er lidt forvirret, dagens træning:

2:22 - Afslut din træning.
12:10 - Marquinhos har taget banen til at udføre diverse arbejde. Gruppen spillede en praksis matche tre hold, som ikke deltager Right, som en sikkerhedsforanstaltning, og Pjanic som arbejder en del med Luca Franceschi. Problemer Perrotta, der forlader banen efter et sammenstød med Lamela.
Rossi : Svedkauskas, Romagnoli, Cedric, Guberti, Marciel, Perrotta, Francesco Totti, Højre Hvid : Lobont, Castan, Taddei, Lucca, De Rossi, Torosidis, Lamela Gul : Goicoechea, Burdisso, Yamnaine, Leonardo, Tachsidis, Marquinho, Lopez, Osvaldo
oversat fra italiensk.

hvem er den Guberti? er det ham vi havde der var i sampdoria? ham der er ban i 3 år? eller en ny mand?

Lamela
2782 indlæg.
d. 02. april 2013

Er jeg den eneste der er træt af Burdisso?
Manden har kostet os for mange points denne sæson, hvorfor ikke bare give unge Romang. chancen fra start? Han leverede jo en super indsats ved sin seneste kamp og krydrede det endda med et mål.

[Rettet af: Lamela - 02/04/2013 - 11:18]

mexes
2516 indlæg.
d. 02. april 2013

Som Burdisso præsterer, så synes jeg også, at vi lige nu ligeså godt kunne bruge Romagnoli fremfor Burdisso. Men mener, at vi burde spille med Marquinhos, Piris og Castan bagved, men det kræver jo så også, at de alle er klar, hvilket ikke har været tilfældet i noget tid. Men Burdisso er simpelthen bare ikke god nok længere.

Spillere som Burdisso, Taddei og Perrotta har ikke ret meget at gøre i truppen længere.

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 02. april 2013

Helt enig mht. Burdisso. Han har virkelig haft nogle katastrofalt afgørende kæmpefejl flere gange i sæsonen. Jeg så også gerne Romagnoli få noget mere spilletid på bekostning af Burdisso. Tror jeg har nævnt det før herinde: Hvis der endelig skal begås fejl, så kan vi ligeså lade en spiller med fremtiden og muligheden for at forbedre sig begå dem!

Lamela
2782 indlæg.
d. 16. april 2013

Jeg vil snart gerne se en Nico på banen, han fortjener det mere end nogen andre. Han har været tålmodig hele sæsonen, men trænerne overser ham hele tiden. Gør han det virkelig så skidt til træningen?

Han blev vidst topscorer ved det seneste u17 mesterskab, han var med for Uruguay, jeg ved niveauet er meget anderledes, men knægten har potentiale.

Hvis de ikke tror på ham, på det kortsigtede plan, så håber han bliver udlejet til en anden seria a klub. Og ikke Co-owning eller salg.

Pescara i næste runde, kunne han sagtens spille mod i min verden.

asromadk
3809 indlæg.
d. 16. april 2013

Det er en mærkelig situation med Nico Lopez. Der er masser af muligheder for at bruge ham synes jeg....... Han må sejle rundt til træning.

mexes
2516 indlæg.
d. 18. april 2013

Hold op hvor har Florenzi været skidt kørende på det seneste. Han har jo nærmest brændt en 100 % i samtlige kampe siden vi spillede ude mod Udinese.

Men altid lækkert at have lokale spillere på holdet. Men han skal stramme lidt op!

Lamela
2782 indlæg.
d. 14. maj 2013

Sky Scout report on Marquinhos.

Guld fuglen

mexes
2516 indlæg.
d. 14. maj 2013

... og tillykke med fødselsdagen, Marquinhos ;)

asromadk
3809 indlæg.
d. 14. maj 2013

Vi er lidt efter Sabatini og hans 'Sydamerikanere' somme tider. Men ham og hans netværk rammer en guldåre somme tider - det må man give dem!

Kan virkelig gå hen og blive årtiets scoop i Serie A.

Lamela
2782 indlæg.
d. 14. maj 2013

Kan virkelig gå hen og blive årtiets scoop i Serie A.

Wrong

Det er han allerede, måske også i hele Europa.

mexes
2516 indlæg.
d. 14. maj 2013

Tænk på at det var Sabatini, som hentede Cavani til palermo for €4.475 million.

Lamela, Castan og Marquinhos synes jeg er nogle fantastiske handler, som vi har fået lavet. (Ok, Lamela kostede så også utrolig mange penge!!)

Lamela
2782 indlæg.
d. 14. maj 2013

Men han hentede også Balza, Piris (skulle godt nok bruge mange kampe for bevise sit værd), Goic, Taxi, Bradley, (som ikke har vist meget andet end i Milan kampene), Bojan (LE & Sabatini), Angel osv.

Jeg savner stjerne støv, som Osvaldo, Pjanic & Stek.. Dem har der ikke været så mange af.

Destro, Castan og Maquinhos var nogle sats. Lamela kendte mange til i forvejen, hvilket prisen også afspejler.

Der er lidt Frank Arnesen over Sabatini, hente potentiale gode Syd Amerikanere / unge spillere, der skal bruge 2-3 sæsoner for at vise talentet.

Talent scouting er fin, mere end fin. Men, det er desværre ikke nok, hvis vi skal vinde Scudetto eller CHL pladser her og nu.

Samt satsning af trænerene har han hellere ikke været videre succesfulde med.

LE vil jeg ikke give ham 100% skylden for, da DE Benedetto gerne vil se Barca støv i Roma.

Han gik glip af en Inler og Handanovic, da de spillede i Udinese. To spillere, som vi allerede der blev sat sammen med. Det samme med Astori, før han fik forlænget kontrakten med Cagliari.

3 spillere, der vil have hjulpet os til en CHL plads. Med tanke, de point Kjær og Burdisso har kostet os i de seneste to sæsoner.

Jeg vil mene, kritikken til Sabatini er fuld berretiget.

Lamela
2782 indlæg.
d. 14. maj 2013

FIFA President Sepp Blatter has hit out at the Italian Football Federation [FIGC], insisting that fining Roma for racial abuse is not enough.

The Giallorossi were handed a fine of €50,000 after a section of their supporters were heard chanting racial epitaphs at Milan players.

But the governing body's chief has claimed that a more severe punishment should have been handed out.

“It's not surprising that the Italian disciplinary committee has decided to only fine 24 hours after what happened, and without even investigating,” he told reporters.

“To hand out just a fine is unacceptable.

“I will be calling that Italian Football Federation.”

Kan man ændre bøden, efter den er afgivet og modtaget?

[Rettet af: Lamela - 14/05/2013 - 18:48]

Lamela
2782 indlæg.
d. 17. maj 2013

Jeg kom lige til at tænke på, vi stadig har en Marco Boriello i truppen, når han kommer hjem fra Genoa. Kunne han ikke indgå i en deal med Cagliari ved en evt. Nainggolan handel?

Altså, manden koster nok ikk de € 10-15 Mio. han engang var værd, men han scorer stadig pænt med mål. Ham og Pinilla vil være nogle giftige herrer op i angrebet. Jeg tror bestemt ikke Cagliari er afvisende over for tanken.

Hvis Nainggolan glippes, så jeg gene en Kucka fra Genoa. Han har nogle af de samme færdigheder, men lidt bedre i defensiven end Belgiern, men dog mindre dynamisk og energisk.

[Rettet af: Lamela - 17/05/2013 - 00:19]

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 29. juni 2013

Tusind tusind tak til Perrotta for hans 9 år i klubben.

Han vil aldrig blive glemt. En stor Roma spiller der takker af.
Han har altid været en af mine favorit spillere i Roma. Hans tid under Spalletti var fantastisk.

GRAZIE GRANDE SIMONE PERROTTA.

Lamela
2782 indlæg.
d. 29. juni 2013

En stor spiller Simone, som fangede mit hjerte med det samme, fra den første dag, han iførte sig vores dejlige trikot.

Du vil altid have en plads i mit Roma hjerte.

Grande Simone.

asromadk
3809 indlæg.
d. 30. juni 2013

En stor spiller der forlader holdet.

Men det er et perfekt tidspunkt synes jeg. Ikke for tidligt og ikke for sent. Og al respekt til at han udtaler han foretrækker at stoppe i roma-trøjen.

Han kunne vel realistisk set godt spille 1-2 år endnu (han har heller ikke spillet meget de sidste par år), evt. tjene kassen i udlandet. Men han udtaler at han slet ikke kan forestille sig andet end at indstille sin karriere i Roma-trøjen.

Fantastisk spiller og personlighed!

2

Lamela
2782 indlæg.
d. 03. juli 2013

Nico Lopez spiller godt for Uruguay u20.

Lavede 2 mål i sidste kamp, og har lavet 4 i turneringen so far. De skal spille 16'del mod Tyrkiet. Den ene mål han lavede iaftes var "cucchiaio".

Det ser ud som om, han står foran et gennembrud. Hvor jeg dog håber, vi kan nøjes med en leje aftale i stedet for en co-owning.

Nicklas95
326 indlæg.
d. 03. juli 2013

Hold kæft jeg ville blive ked af det, hvis vi mister Nico! han scorer jo hver eneste gang for U20 drengene?

asroma87
3511 indlæg.
d. 18. juli 2013

Sådan som jeg ser truppen pt: (X markerer steder hvor der er behov for nye spillere)

X
Maicon Benatia Castan Balza

De Rossi

Strootman Pjanic

Lamela Totti/X

X

1

Tottithorsen
4702 indlæg.
d. 18. juli 2013

Rudi Garcia er ude og lovprise Boriello i medierne, så han er åbenbart inde i billedet igen.
Han er også en giftig angriber, men efter min mening passer han ikke ind i den måde vi gerne
vil spille fodbold på med shortpassing.... der er han for tung!

asromadk
3809 indlæg.
d. 18. juli 2013

Det er super skuffende med Nico Lopez - det må man bare erkende. Knægten har ikke fået en chance (tænk hvis man ikke havde kastet Marcos for løverne og givet ham en reel chance).

I mine øjne kunne Nico Lopez have fået et kæmpe gennembrud allerede i sidste sæson, hvis han havde fået minutterne til det.

Så det er skuffende man roder sig ud i deleje nu for et par mio euro - og så skal man risikere at skulle betale 10-20 mio euro for Udineses halvdel hvis man pludselig vil have ham igen (såfremt han slår igennem - det gør han!).

sebbews
270 indlæg.
d. 18. juli 2013

Rudi brugte meget Tulio De Melo i Lille, som er også er en rimelig stor angriber. Han scorede nogle vigtige mål for Lille bla. I CL kval mod fck. Og man kunne tro at han havde lidt samme ide om Borriello, for selvom han er lidt tung, så ved han sku hvor målet står! :)

RomaFanVejle
230 indlæg.
d. 18. juli 2013

Skriv linktekst

Kan ikke blive andet end glad og lykkelig når jeg høre Pjanic udtale sig på den måde.
Sætte vist et stort punktum på om han har klubben i hjertet!
Fremtidens leder!

Lamela
2782 indlæg.
d. 21. juli 2013

Garcia har trænet med Lamela som alene angriber, kommer formentlig til at stille med Coco som frontangriber mod Bursaspor.

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 24. juli 2013

vil personlig gerne se den her fremtid i roma!!!

http://www.cucslegend.net/dettaglionews.aspx?title=Garcia+e+la+Roma+4-2-2-2+come+il+Brasile+2006&typecod=dati&cod=FD09AE1E6A37E882A593D53DB04499&order=0&type=paramurl

Knudsen-rk
285 indlæg.
d. 29. juli 2013

Nogen der ved hvorfor Bradley ikke var med i gold cup finalen ?

mexes
2516 indlæg.
d. 12. august 2013

Til jer der ikke skulle have se den
Ung Lamela

Er nu glad for, at han er blevet klippet siden!

Lamela
2782 indlæg.
d. 12. august 2013

Det er sku synd, han har fået cuttet det af. Der var noget Caniggia over håret.

Arsi
733 indlæg.
d. 12. august 2013

http://www.bold.dk/nyt/Ex-Liverpool-keeper-indstiller-karrieren

Synd for ham!

mexes
2516 indlæg.
d. 26. august 2013

Dejlig med en sejr igår. Dog synes jeg ikke at et angreb med måde Borriello og Totti vil fungerer! Der er simpelthen ikke nok speed og bevægelse. Jeg kan godt lide dem begge to, men vi klart mene, at vi skal have nogle hurtigere folk på kanterne. Jeg tænker et tre mands angreb, hvor enten Totti eller Destro (eller Borriello - hvis han bliver) er på toppen, og så skal kanterne ellers spilles af nogle hurtigere - og mere gennembrudsstærke spillere, såsom: Gervinho, Lamela - eller den erstatning, som bliver hentet for ham, og så evt. Florenzi, som vi så igår.

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 28. august 2013

Nøøøøøj hvor ligner det bare at Destro har taget på.

Jamen altså. Det jo virkelig meget.
Hans ser slet ikke fit ud.

http://www.asroma.it/en/team/players.html

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 28. august 2013

Evt sammenlign med hans billed fra sidste år.

http://www.asroma.it/en/team/mattia-destro/

Lamela
2782 indlæg.
d. 09. september 2013

Bradley er kommet til skade, og kommer til at være ude i en måned.

Lamela
2782 indlæg.
d. 09. september 2013

Uro om Destros skade

Many have remarked that Destro has put on a great deal of weight over the last few months, which could also be linked to the slow recuperation.

[Rettet af: Lamela - 09/09/2013 - 13:22]

mexes
2516 indlæg.
d. 20. september 2013

Så blev det officielt. Totti har forlænget til 2016! Fantastisk start på weekenden!:-)

Cervone
12 indlæg.
d. 22. september 2013

èn ting der har spøgt i baghovedet udover derbyet som heldigvis er på trappen, er midtbane situationen...de fleste ville og vel også forståeligt nok gerne have en skarpretter på transfervinduets sidste dag og flere råbte op om Astori(som ganske vist er god, men måske ikke dér vi mangler mest)nå meeeen tilbage til midtbanesituationen, i mine øjne kunne vi godt bruge noget/nogle til bredden lige netop der, især når, ja når :) DDR får lidt karantæne og når Strootmand og Pjanic skal have ét hvil eller lidt skavanker er i vejen...Synes bestemt vi med de 3 har én af Seria A´s bedste midtbaner, men erstatningerne er vel ikke overvældende...Hvad mener I? og hvem burde i så fald hentes til bredden...

Forza Roma og én FLOT sejr idag TAK

mexes
2516 indlæg.
d. 22. september 2013

Synes nu egentlig at bredden på midtbanen er ok. Vi har Bradley først og fremmest sidder på bænken. Så har vi jo også muligheden for at rykke Florenzi derned, hvilket i mine øjne også vil være fint. Derudover har vi jo også det store talent Jedvaj, som også kan spille på midtbanen. Jeg synes som udgangspunkt at det er fint nok pt

Cervone
12 indlæg.
d. 22. september 2013

Bevares...Florenzi er nu bare bedst på toppen i mine øjne, Jedvaj har man jo ikke set endnu, men han skulle da mest være stopper, og ingen er de 2 er vel boldsikre nok i forhold til de 3 der sidder tungt på midten og til den form for bold Mister Garcia vil spille, og jo Bradley er vel præcis det jeg efterlyser lidt, en solid breddespiller der kan holde i bolden og aflevere til husbehov... Men jo Mexes det er fint nok PT. men kunne godt være man skulle kigge dén vej til Januar

Dingding
134 indlæg.
d. 23. september 2013

Vidste ikke helt hvilken tråd jeg skulle smide den i, men fremhæves skal den!

Florenzi er i mine øjne ved at udvikle sig, ikke kun på banen, men også udenfor banen, til en ægte Romaspiller.
Den måde han er selvkritisk og støtter op omkring alle i klubben, og er ydmyg i forhold til succes for holdet, frem for egen vinding, er så smukt som det kan være.

Efter at have læst hele dette interview, så har jeg store forventinger til det her mandskab, men også Florenzi i fremtiden!

http://www.romanews.us/2013/09/23/florenzi-balzaretti-scored-the-rightest-goal-in-the-world/

1

Cervone
12 indlæg.
d. 24. september 2013

Fedt interview, man kan ikke andet end at elske Florenzi!!!!!

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 26. september 2013

Totti:

4 1/3 kampe. 1 mål, 4 assist. Altså en fod med i mere end et mål per kamp. Det er da lidt fantastisk som Garcia har formået at udnytte hans kvaliteter.!

bobo
110 indlæg.
d. 26. september 2013

florenzi <3
har også købt trøjen med ham bag på.

midtbanen er fin synes jeg. Bradley er en lækker backup og florenzi kan også spille der. i værste tilfælde (hvis 3 midtere bliver skadet) kan marquinho, jedvaj,( måske benatia) eller ungdomsspillere verre, viviano (tror stadig vi har dem?)også. eller man kan ændre formation med 2 midt midt (måske ikke så godt :)

mangler stadig en ordentlig angriber. borriello er halvdårlig (viste han på sin hovedstødschance til sidst i kampen). tror sku ikke på destro. han er tyk nu og skadet og langsom og er ikke en kynisk afslutter. much Work to be done

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 27. september 2013

Congrats til vores Kaptajn.

37 år solo Roma

Jonas
4091 indlæg.
d. 02. oktober 2013

Marcos med sin tredje scoring for PSG i sin femte kampe! Han bliver bare ved med at imponere den dejlig knægt og indtil videre en rigtig god halvleg fra ham.

1

mexes
2516 indlæg.
d. 22. oktober 2013

Puha... Totti OG Gervinho er begge ude i hvert fald de næste tre kampe.. Bliver spændende at se hvordan vi tackler det. Umiddelbart ligner det et angreb med Ljajic-Borriello-Florenzi. Synes ikke det ser ligeså stærkt og især kreativt ud, som med Gervinho og Totti. Men håber fanen kan holdes højt så det ikke er skader, som "ødelægger" vores fantastiske stime!

Det bliver rigtig svært i Udine!

Crap_Bag
1180 indlæg.
d. 22. oktober 2013

Så er der endelig lidt positivt nyt omkring Destro

Håber han kommer sig 100 procent, for jeg ser et kæmpe potentiale i ham også selvom han, som bobo nævner, er lidt for tyk lige nu her pt..

Lamela
2782 indlæg.
d. 10. november 2013

Nogen der har læst om de nye skader, vi har fået, og hvorvidt de er alvorlige?

Arsi
733 indlæg.
d. 16. november 2013

Hvordan står det til med Totti og Destro?

Nicklas95
326 indlæg.
d. 27. november 2013

Hold kæft hvor jeg håber vi kommer i CHL næste sæson.. det er sku sådan lidt sørgeligt at se alt den spænding, uden Roma.. det er efterhånden længe siden...
Også kan vores dejlige kaptajn, lige bevise at han er LANGT fra for gammel, som mange tror!

[Rettet af: Nicklas95 - 27/11/2013 - 23:10]

romeren10
332 indlæg.
d. 27. november 2013

Så skal der godt nok hentes kvalitet ind for ellers kan det godt blive en grim oplevelse. Vi kommer også til at være i pot 4 så forvent en svær gruppe ligesom Napolis. Apropos Napoli, hvor må det være frustrerende for dem ikke at gå videre selv hvis de ender med 12 point.

[Rettet af: romeren10 - 27/11/2013 - 23:50]

Sofus
3107 indlæg.
d. 25. december 2013

Den engelske avis The Guardian, har lige annonceret deres bud på de 100 bedste fodboldspillere, Roma er blevet repræsenteret med:

31. Totti
38. De Rossi
62. Strootman
81. Pjanic
87. Benatia

Derudover ligger Marquinhos som nummer 86.

Jeg så personligt godt Benatia være højere oppe, måske endda inden for top 50(Hvor Pique ligger, som har været utrolig ringe de sidste to sæsoner), og ihvertfald over Marquinhos.

[Rettet af: Sofus - 25/12/2013 - 21:59]

romeren10
332 indlæg.
d. 26. december 2013

det er en engelsk avis, så hvad kan man forvente?
Serie A vurderer de ikke særlig højt, selv efter italienske hold uddeler øretæver til de engelske hold i Champions League. Jeg vil vædde med at Rooney, som har været så ringe i år, er placeret højere op i deres rangliste end nogen Serie A spillere.

[Rettet af: romeren10 - 26/12/2013 - 11:46]

Lamela
2782 indlæg.
d. 01. maj 2015

Får lige lyst til at trille en tåre, når jeg læser det her.

TOTTI

Små uddrag:

“I have never been and never will be a problem for Roma. I will applaud from the pitch, from the bench and from the stands for the players who wear and will wear this shirt.

Totti also discussed the reports he was unhappy at being benched for last night’s 3-0 victory over Sassuolo.

“In these final rounds of the season our position in the table will be decided. We must try to reach our objective, which is second place to enter directly into the Champions League and the football that counts in Europe.

“Each of us in his role will have to put opinions aside on the way the campaign has gone until this moment.

“Now is the time to stay united if we want to reach our target. The club, players and fans must stick together for the good of Roma!

DanieleTotti
945 indlæg.
d. 01. maj 2015

Hvor det dog også varmer at se Florenzi gå forrest og drive klubben frem i ren kærlighed til den. Han tenderer vel næsten til at være sæsonens spiller sammen med Nainggolan og Manolas ?

Lamela
2782 indlæg.
d. 01. maj 2015

Svært at være uenig.

DDR,MDS & Pjanic har løftet deres niveauer i de seneste kampe, det er meget vigtig at have ledere, der går forrest.

mester
399 indlæg.
d. 01. maj 2015

Så mangler Vi bare at se unge spillere såsom Verde , Paredes , Sanabria & forhåbentlig Romagnoli på banen i ROM
Jo før jo bedre !!

Tottithorsen
4702 indlæg.
d. 01. maj 2015

Verde paredes ucan... Er det ikke vigtigere at vi stiller med det stærkeste hold end at få de unge i kamp? Kan godt følge dig men jeg mener deres tid nok skal komme næste sæson!

mester
399 indlæg.
d. 02. maj 2015

Mener bare at Vi burde bygge holdet op med de etablerede & så fylde op med unge sultne ulve
ud med flere af de gamle MDS , DDR , COLE ,TOROSIDIS & ikke at forglemme vores allesammens TOTTI

mester
399 indlæg.
d. 02. maj 2015

Nyder at se ROMAGNOLI spille , desværre for SAMPDORIA !!

Tottithorsen
4702 indlæg.
d. 06. maj 2015

Idag bliver Roma sat i forbindelse med cabaye og gonzalo rodrigues

Lamela
2782 indlæg.
d. 08. maj 2015

FFP

Så kom straffen. En bøde på 6 mio. euro.
Spillertruppen til CHL fra. 25 til 22 spillere.

Tottithorsen
4702 indlæg.
d. 14. maj 2015

Så har vi udbyttet optionen og købt paredes.

DanieleTotti
945 indlæg.
d. 15. maj 2015

Jaja. Vi køber igen en spiller som vi ikke bruger helt vildt. Synes 4,5 millioner euro er mange penge når vi mangler så mange forstærkninger. Medmindre Paredes er tænkt en starterrolle (hvilket han ikke har set ud til at være 100 % klar til), er det mange penge at smide ud for en reserve der næsten ligeså godt kunne have været op fra ungdomsholdet. Jeg ved godt at der er perspektiv i ham for fremtiden, men er det det vi har brug for lige nu ?

bobo
110 indlæg.
d. 15. maj 2015

Ja det er en del penge.
Han er nok tilset en rimelig stor rolle næste sæson, tror jeg

asromadk
3809 indlæg.
d. 15. maj 2015

Enig. Så må man jo håbe han er i Garcias planer. For ellers kunne det have betydet 4,5 mio euro ekstra til at få hentet den kvalitetsangriber vi så desperat mangler.

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma