Kategori: Generelt
Jeg synes godt nok, der mangler en tråd, der samler op på, hvad der sker med truppen.
F.eks til at snakke om skader, tilbagekomsten, kontrakt situationer osv..
Den engelske avis The Guardian, har lige annonceret deres bud på de 100 bedste fodboldspillere, Roma er blevet repræsenteret med:
31. Totti
38. De Rossi
62. Strootman
81. Pjanic
87. Benatia
Derudover ligger Marquinhos som nummer 86.
Jeg så personligt godt Benatia være højere oppe, måske endda inden for top 50(Hvor Pique ligger, som har været utrolig ringe de sidste to sæsoner), og ihvertfald over Marquinhos.
[Rettet af: Sofus - 25/12/2013 - 21:59]
det er en engelsk avis, så hvad kan man forvente?
Serie A vurderer de ikke særlig højt, selv efter italienske hold uddeler øretæver til de engelske hold i Champions League. Jeg vil vædde med at Rooney, som har været så ringe i år, er placeret højere op i deres rangliste end nogen Serie A spillere.
[Rettet af: romeren10 - 26/12/2013 - 11:46]
Får lige lyst til at trille en tåre, når jeg læser det her.
TOTTI
Små uddrag:
“I have never been and never will be a problem for Roma. I will applaud from the pitch, from the bench and from the stands for the players who wear and will wear this shirt.
Totti also discussed the reports he was unhappy at being benched for last night’s 3-0 victory over Sassuolo.
“In these final rounds of the season our position in the table will be decided. We must try to reach our objective, which is second place to enter directly into the Champions League and the football that counts in Europe.
“Each of us in his role will have to put opinions aside on the way the campaign has gone until this moment.
“Now is the time to stay united if we want to reach our target. The club, players and fans must stick together for the good of Roma!
Hvor det dog også varmer at se Florenzi gå forrest og drive klubben frem i ren kærlighed til den. Han tenderer vel næsten til at være sæsonens spiller sammen med Nainggolan og Manolas ?
Svært at være uenig.
DDR,MDS & Pjanic har løftet deres niveauer i de seneste kampe, det er meget vigtig at have ledere, der går forrest.
Så mangler Vi bare at se unge spillere såsom Verde , Paredes , Sanabria & forhåbentlig Romagnoli på banen i ROM
Jo før jo bedre !!
Verde paredes ucan... Er det ikke vigtigere at vi stiller med det stærkeste hold end at få de unge i kamp? Kan godt følge dig men jeg mener deres tid nok skal komme næste sæson!
Mener bare at Vi burde bygge holdet op med de etablerede & så fylde op med unge sultne ulve
ud med flere af de gamle MDS , DDR , COLE ,TOROSIDIS & ikke at forglemme vores allesammens TOTTI
Nyder at se ROMAGNOLI spille , desværre for SAMPDORIA !!
Idag bliver Roma sat i forbindelse med cabaye og gonzalo rodrigues
FFP
Så kom straffen. En bøde på 6 mio. euro.
Spillertruppen til CHL fra. 25 til 22 spillere.
Så har vi udbyttet optionen og købt paredes.
Jaja. Vi køber igen en spiller som vi ikke bruger helt vildt. Synes 4,5 millioner euro er mange penge når vi mangler så mange forstærkninger. Medmindre Paredes er tænkt en starterrolle (hvilket han ikke har set ud til at være 100 % klar til), er det mange penge at smide ud for en reserve der næsten ligeså godt kunne have været op fra ungdomsholdet. Jeg ved godt at der er perspektiv i ham for fremtiden, men er det det vi har brug for lige nu ?
Ja det er en del penge.
Han er nok tilset en rimelig stor rolle næste sæson, tror jeg
Enig. Så må man jo håbe han er i Garcias planer. For ellers kunne det have betydet 4,5 mio euro ekstra til at få hentet den kvalitetsangriber vi så desperat mangler.
Transfers 2025/26
16
0
Transfers 24/25
295
0
Salg af billetter til Roma vs AC Milan 18/5
2
0
Sæsonen 2024/25
99
0