Login
Glemt password Opret bruger

Billetkøb ved indgangen

Kategori: Generelt

MonteMario
3 indlæg.
d. 15/03/13 12:41

Hej alle!

Min bror og jeg får nu endelig vores store drøm opfyldt og skal ned og se sidste kamp i sæsonen hvor Napoli kommer på besøg.

Vi bestiller ikke billetter hjemmefra, men vil istedet købe i indgangen(Monte Mario-tribune) på Stadio.

Er der nogen som har nogle erfaringer med dette og eventuelle råd i denne henseende?

På forhånd tak!

asromadk
3933 indlæg.
d. 15. marts 2013

Det burde kunne lade sig gøre selv mod Napoli - så længe i er klar på, at billetterne kan blive temmelig dyre.

Jonas
4091 indlæg.
d. 15. marts 2013

Hvorfor ikke købe billetter hjemmefra? Ellers vil jeg da råde jeg til at gå i Roma Store og købe dem, når i kommer til Rom :)

MonteMario
3 indlæg.
d. 15. marts 2013

Jamen, det er mere fordi at hvis vi bestiller billetten hjemmefra, så kommer det til at koste i omegenen af 1.200 - 1.800 pr. person, hvis du gerne vil sidde godt.
Det gider jeg simpelthen ikke, når jeg ved at en billet ved indgangen, jf. mine kilder, ikke koster meget mere end 500-600 kroner.

Det kunne bare godt være at der var nogen, der havde prævet det samme og vidste noget om hvornår man skulle møde op på stadion, for at være sikker på at få billetter.

En kamp imod Napoli bliver nok ikke UDSOLGT-udsolgt, MEN hvis(når) Rom forsætter deres gode stime og rent faktisk skal spille om CHL-pladser, som snildt kan blive afgjort i allersidste spillerunde, så kan der altså godt blive lidt rift om billetterne...

55.000 - 60.000 mennesker er vel ikke helt ved siden af tænker jeg? Og så går der nogle pladser på adskillelse af fan-grupper og så videre. Tjaaa... vi må se...

Jonas
4091 indlæg.
d. 15. marts 2013

Først og fremmest er kampbilletter til Napoli kampen slet ikke sat til salg endnu - link og nej du skal bestemt ikke betale over 1000 kr.! Billetter til Derbyet her i April, til Monte Mario koster 110 euro - så mere end det skal/kommer du ikke til at betale. Hvis i selvfølgelig vælger at købe på listicket som er den officielle forhandlinger af kampbilletter til Roma på internet.

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 15. marts 2013

Umiddelbart så kan man vel allerede købe billetter til Napoli på LisTicket..
Jeg forstår dog ikke hvorfor de ikke har skrevet det ind på asroma.com..
Men prøv tjek HER

Il CapitanoTotti
75 indlæg.
d. 16. marts 2013

Du kan uden problemer vente med, at købe dem til du kommer til Rom. Og når du gør det, så tag til Roma Store og gør det. Det har jeg gjort de sidste par gange, jeg har været nede og se dem.
Var selv nede og se sidste hjemmekamp mod Genoa og sad på langsiden - der kostede billetterne 39 euro for damer og 53 euro for mænd:-)

Lupi Junior
208 indlæg.
d. 19. marts 2013

Jeg har lige været nede og se mod Parma, og der var ingen problemer overhoved. Vi bestilte også til Monte Mario. Der sidder man også dejlig tæt på Curva Sud :)..

Men husk endelig pas. Man bliver jo tjekket i hoved og røv i Italien, også skal have pas med som legitimation. Muligvis det er nok med kørekort, men vi turde ikke tage chancen.

MonteMario
3 indlæg.
d. 19. marts 2013

@ALLE: Mange tak for indlæg og gode "OBS"'ere!

@LupiJunior: Jeg går ud fra at du så købte dem inde i RomaStore så? Hvor meget måtte du slippe??? Omtrendt de 55 Euro som Il Capitano Totti også nævner det?

Lupi Junior
208 indlæg.
d. 19. marts 2013

Jeg købte dem faktisk på stadion, men princippet er det samme.
Jeg tror vi gave en smule mere, men det er korrekt at herrer er dyrere.

Men tror faktisk langsiden er lidt billigere end Monte Mario, men er ikke sikker.
Havde bare besluttet at jeg gerne ville sidde der.

Men altså i skal nok regne med lidt højere billetpriser mod Napoli end Genoa. Kampen er i en anden kategori, da det er Derby Del Sole. De der lokalbrag er tit dyrere, ligesom kampe mod Milan, Inter og Juve.

mester
399 indlæg.
d. 21. marts 2013

Køb dem i ROMA store , PIAZZA COLONNA ,sidevej til corsoen

så Napolikampen sidste sæson på den olympiske ,men husk at du

skal ha pas med ved billetkøb

Jeg mener VI gav små 100 euro pr stk

mester
399 indlæg.
d. 22. marts 2013

Monte Mario , scusi !!
De 2 sidste hjemmekampe Jeg har set på hjemmebane