Kategori: Generelt
Hej alle,
Hvem tror i klubben ansætter som træner? Tror i det bliver Laurent Blanc, som tidligere rygtet, eller bliver det en midlertidig løsning indtil man finder den rette, som nok vil ske i slutningen af sæsonen?
Før Zeman blev ansat ønskede jeg at Montella skulle lede klubben, men den mulighed er pt. godt nok usandsynlig. Jeg kan ikke rigtig komme på nogle navne der ledig på markedet.
Hvem kan redde os?
tror dog ikke at Swansea City lager ham gå... Men gentager historie sig er han jo nok klub løs til sommer
[Rettet af: Hauge - 22/02/2013 - 19:17]
Nej nok ikk. Men læste at de arbejder på han skal få en frikøbsklausul på 44 mill. Samme som liverpool gav for brendan rogers. Men tror stadig det er urealistisk heller ikk sikkert laudrup er interesseret i os. Tror slet ikk han er et emne. Men man har vel lov at drømme.
ja held sikkert det er stadig gartis at drømme.. Kunne godt se ideen i det og en Dansk træner i Roma ville var konge.. Laudrup er favorit som ny Real-træner i en afstemning lavet i den spanske avis AS.
Og jeg toger at det ville går ondt i de gamle Lazio og JUV-hjærte vis han kom til Roma som træner
[Rettet af: Hauge - 22/02/2013 - 21:08]
Football-italia melder om at Napoli har Montella i kikkerten hvis Mazzari forlader Napoli. Hvis vi så signer Mazzari som træner bliver det dælme en dum rokade!
For mig at se, gjorde vi en kæmpe fejl ved ikke at beholde montella! Det er simpelthen en af de dårligste beslutninger længe! Syntes vi skal se hvordan andreazolli klare det, også evt beholde ham
Har sjældent set så uinspirerende fodbold, som det vi spillede under Montella. Jeg var lykkelig over, at han ikke blev forlægnet med dengang. Så synes på ingen som helst måde, at det var en fejl.
Idag står han som en meget bedre træner, der har fået sig erfaring. Han er stadig ikke mit ønskevalg, men efterhånden ikke noget dårlig bud. Han har gjort det super i Firenze.
Montella overtog på et svært tidspunkt. Men har Andreazzoli ikke netop også overtaget på et nærmest umuligt tidspunkt?
Holdet spiller god fodbold.
Resultaterne er der.
Holdet virker som det mest harmoniske i 10 år.
Synes det allerede lugter af, at Andreazzoli skal have en reel chance i næste sæson.
Frygter bare, at han ikke er et 'stort nok navn' til de amerikanske ejere. De hopper som hunde i løbetid på Ancelotti ved først givne lejlighed....
Hent jupp heynckes til sommer, når han alligevel bliver smidt ud af bayern :)
Stopper Heynckes ikke karrieren efter sommer? Det mindes jeg i hvert fald at have læst et sted.
Altså, objektivt set er Andreazzoli selvfølgelig ikke et stort nok navn - men hvis vi vinder resten af kampene i denne sæson, så bliver han jo nok svær at sætte af!
Lige en afstikker. Zeman rapporteres som mulig træner for Palermo. Må indrømme at jeg håber at de bliver oppe, får Zeman som træner samt at han får en hvis mængde succes. Jeg syntes det var synd at det gik som det gik, så jeg kunne godt unde ham lidt succes på karrierens faldereb. Sålænge han bliver væk fra vores klub, og ikke vinder mod os selvfølgelig ;).
Måske han er ligeså crazy som Zamparini og passer perfekt med ham?
Det sjovt, jeg har det på ingen måde sådan. Jeg er virkelig ligeglad med ham. Altså ikke sådan tøsefornærmet ligeglad, men altså virkelig ligeglad med hvad han finder på.
Hans træneregenskaber imponerer mig ikke. Hans person det samme. (sammenlign lige han optræden på sidelinjen med Andreazzoli - Zeman er alt for blottet for karisma til min smag).
Der gemmer sig sikkert en vanvittig dygtig fysisk træner i ham - men han bliver aldrig nogen særlig dygtig cheftræner i min optik.
Mht Palermo - de trænger til en tur ned tror jeg; det har godt nok set sløjt ud. Deres 'succes' har jo udelukkende skyldtes Sabatini og hans evne til at finde individualister. Ellers var de røget en tur i kanvassen for lang tid siden tror jeg.
-Når det så er sagt, så hører de til i Serie A - og det ville de da også hurtigt komme efter en evt. nedrykning.
Forlydender i Spanien siger at Mourinho er færdig i Real til sommer og det peger enten i retningen af en retur til Chelsea eller en tur til Paris. Hvis det sidste sker, håber jeg at vi skynder os at hente Carlo! Andreazzoli er en dygtig træner, men tvivler på at han kan tage os væk fra kampen om 5-8 pladserne og gøre os til mesterskabskandidater. Det vil Carlo Ancelotti kunne gøre!!
Så lad os håbe at Mou gerne vil have et fransk eventyr, selvom han jo tidligere har talt varmt om en genkomst til england.
Uanset hvad der sker, bliver det en spændende sommer vi går i møde.
For jer der går med et lille håb om at Spalletti kommer tilbage, ja så er Zenit jo netop slået ud af Europa League, efter kun at have vundet 1-0 på hjemmebane med 1 mand i overtal hele anden halvleg. Samtidig gør de det ikke super i den russiske liga. Der går derfor rygter om at at Spallettis position er lidt usikker.
Om han bliver fyret og om han kommer tilbage til Roma må i selv konspirere i ;)
For jer der går med et lille håb om at Spalletti kommer tilbage, ja så er Zenit jo netop slået ud af Europa League, efter kun at have vundet 1-0 på hjemmebane med 1 mand i overtal hele anden halvleg. Samtidig gør de det ikke super i den russiske liga. Der går derfor rygter om at at Spallettis position er lidt usikker.
Om han bliver fyret og om han kommer tilbage til Roma må i selv konspirere i ;)
Jeg tror ikke han vender tilbage. Og er heller ikke helt vanvittig tosset med ideen.
Calciomercato estivo 2026
88
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0
Transfers 2025/26
123
1