Login
Glemt password Opret bruger

Hvem tror i bliver vores nye træner?

Kategori: Generelt

kadir58
22 indlæg.
d. 02/02/13 16:59

Hej alle,

Hvem tror i klubben ansætter som træner? Tror i det bliver Laurent Blanc, som tidligere rygtet, eller bliver det en midlertidig løsning indtil man finder den rette, som nok vil ske i slutningen af sæsonen?
Før Zeman blev ansat ønskede jeg at Montella skulle lede klubben, men den mulighed er pt. godt nok usandsynlig. Jeg kan ikke rigtig komme på nogle navne der ledig på markedet.

Hvem kan redde os?

Romaneren
1957 indlæg.
d. 02. februar 2013

Kan vi ikke bare give Laurent Blanc en kontrakt indtil sommer? Hvis han præsterer, så kan han få lov til at blive og hvis ikke, så må vi finde den rigtige mand op til den nye sæson.

Hvis ikke det bliver Blanc, så kunne det være skægt at se de to klubmænd Andreazzoli og Alberto De Rossi som trænerteam!

Daniel-Cumen
136 indlæg.
d. 02. februar 2013

For en gangs skyld, så håber jeg det bliver en træner som har vundet før... Alberto De Rossi er ikke ideal, da han ligesom Zeman og LE intet har vundet.

Romaneren
1957 indlæg.
d. 02. februar 2013

Men så på den anden side tror jeg at det er sådan cirka umuligt at finde den ideelle mand på dette tidspunkt. Vi skal have en mand, der skal begrænse skaderne. For første gang i lang tid håber jeg virkelig på en "kedelig", defensiv træner. Det forsvar og den organisation skal først og fremmest op at køre - vi skal have en mand, der kan få lortet stabiliseret omme bagved med Stek, Balza, Marquinhos, Castan og Piris/Torosidis, og så skal han have De Rossi ind som manden, der tager skraldet nede på banen.

Vi skal have en ordentlig røvfuld defensiv træning, så vi kan få noget ro på. Det offensive spil var jo til tider strålende under Zeman, men jeg tror ærlig talt ikke at det er nødvendigt at træne SÅ mange mønstre og hurtige omstillinger, når man har spillere som Totti, Lamela og Pjanic, der burde være spilbegavede nok til selv at kunne tage nogle kloge beslutninger.

Vi skal have lukket af nede bagved, og så skal vi gå all in i Coppaen. Det må nu være det absolutte sæsonmål nummer et. Får vi styr på tingene kan en 4. eller 5.-plads også stadig nås.

Jeg krydser fingre, arme og ben!

kadir58
22 indlæg.
d. 02. februar 2013

Roma har Zemans afløser klar

Det bliver i første omgang Aurelio Andreazzoli, der har været i Roma i årevis, som overtager styringen af førsteholdet fra den fyrede Zdenek Zeman.

Roma meddelte tidligere i dag, at den tjekkiske trænerlegende Zdenek Zeman er blevet fyret efter fem kampe i træk uden sejr, der har sendt hovedstadsklubben ned på en ottendeplads i Serie A. Nu er den foreløbige afløser fundet.

- Vi besluttede at fjerne træneren fra sin position. Det var den eneste beslutning, vi kunne træffe. Vi evaluerede situationen, og har nu givet holdet til Aurelio Andreazzoli, som har vores tiltro, siger sportsdirektør Franco Baldini, ifølge Football Italia, og fortsætter:

- Når man kender spillerne, vil man vide, dette er den bedste beslutning i øjeblikket. Vi talte med alle fra den tekniske stab, og klubbens ejere gav mig ansvaret. Jeg er meget oprevet over denne situation. Sæsonen vil ikke slutte sådan her. Zeman var uheldig, men I vil se, at historien ikke slutter sådan her.

Andreazzoli var assistent for Luciano Spalletti i dennes tid i Roma, og han har siden været teknisk træner i klubben, hvor han har været en årrække. I italienske medier spekuleres der dog i, at Roma overvejer at hente en anden midlertidig træner ind, der kan styre holdet frem til sommer.

Bold.dk

asromadk
3933 indlæg.
d. 02. februar 2013

Jeg tror altså slet ikke at Laurent Blanc er en dårlig idé. Jeg er sikker på, at han går en lang og succesfuld trænerkarriere i møde - så han kan da passende slå sig løs i Rom!

Lamela
2782 indlæg.
d. 02. februar 2013

Jeg læste et eller andet sted, han kun vil acceptere en kontrakt på min. 18 måneder, istedet for kun til sommer. Hvilket er forståeligt.

'Nok er Sabatini ex. Palermo directo, og Zampas Dog, men derfor behøver han da ikke gøre Roma til Palermo. Massiv talent og middelklasse indkøb og skiftende trænere? No thanks.

Hvis det ikke bliver Blanc i denne her omgang, så håber jeg på en intern i teamet. Vi skal satse all in på Copa, kører Chelsea - Barca stilen, og så hente Carletti til sommer fra PSG.

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 03. februar 2013

Hmm han er stor tilhænger af 4-2-3-1 formation og var med til at opfinde og optimere den berømte 4-6-0 formation som Roma blev kendt på sÅ håber
Vi finder de gamle dyder igen,

1

Lamela
2782 indlæg.
d. 03. februar 2013

Det kunne være ret sjovt, hvis Romas XI indeholdt Perrotta og Totti på toppen, ligesom i gamle dage, hvor det hele fungerede fint.

Stek
Toro-Marcos-Castan-Dodo
DDR-Bradley (dog ikke ligeså kreativ som Pizza, men erobringsstærk)
Pjanic/Lamela-Perrotta-Florenzi
Totti

Marquinho minder lidt om Perrotta, han tager de samme løb ind i feltet. Det vil ikke være tosset at prøve ham i den rolle, end f.eks. det mest realistiske bud som Pjanic. Der er bedst, uden for feltet, til at fordele og være trussel på langskud.

[Rettet af: Lamela - 03/02/2013 - 18:36]

sebbews
270 indlæg.
d. 05. februar 2013

http://onside.dk/serie-a/panucci-roma-har-kontaktet-mig

asromadk
3933 indlæg.
d. 05. februar 2013

Det kunne være spændende.

mexes
2516 indlæg.
d. 05. februar 2013

Det kunne være utrolig spændende! Især fordi, at han - går jeg ud fra - har en idé om, hvordan et forsvar skal stå! Giv ham resten af sæsonen og lad os se, hvordan han klare det!

Jonas
4091 indlæg.
d. 06. februar 2013

Glad for at klubben har forhørt sig hos Panucci, men tror nu på at Andreazzoli får sæsonen ud til at vise hvad han kan.

asromadk
3933 indlæg.
d. 13. februar 2013

Hvis man går ud fra at Mourinho er færdig senest til sommer i Real Madrid - så kunne det fanme være en spændende herre at få lokket til Rom.

Jeg skælver nærmest med tanken om det kaos en person som ham kunne forårsage- men samtidig, med de ledelse han ville have i ryggen, tror jeg faktisk det kunne være genialt.

Og med mindre han kan komme til United (hvilket nok stadig er for tidligt) - så er det lige før, at jeg tror han kunne være tiltrukket af det - er sikker på han ville kunne se en kæmpe udfordring i det. Ligesom at Inter skulle vinde CHL, så at gøre Roma til italiensk mester.

mexes
2516 indlæg.
d. 13. februar 2013

Mourinhos næste stop bliver England, men ellers kunne det da være spændende.

asroma87
3707 indlæg.
d. 14. februar 2013

HAHAHA! Som om Roma nogensinde ville kunne lokke en træner som Mourinho til?

Seriøst mand? Hvor meget hash har i røget??

DeRossi16
530 indlæg.
d. 14. februar 2013

Hmm, må nok give asroma87 ret. Mourinho er også i mine øjne uopnåelig.
Dog drømmer jeg om en mindre kabale, som vil sende Mourinho til Paris Saint german, som ville sende ancelotti hjem til vores dejlige klub. Han har også selv udtalt sidste sommer, at han skulle træne Roma en dag, når de manglede ham.

Ville være møg fedt at få ham til klubben. Ikke flere vovede trænerkøb, som enrique og zeman. En der virkelig kender italiensk fodbold, og som rent faktisk har vundet noget!

mexes
2516 indlæg.
d. 14. februar 2013

Nu skrev jeg bare, at det kunne være spændende #asroma87. :)
Har ikke sagt, at det var realistisk.

Jeg vil også utrolig gerne se Ancelotti i Roma. Fatter stadig ikke den dag idag, at Chelsea fyrede ham. (en første og anden plads, pluds FA Cup-titel på to år var åbenbart ikke nok for dem)

Men ellers så er tanken om, at Spalletti kommer tilbage nu heller ikke dårlig! Hold op hvor jeg savner tiden under ham. Kan især huske ham fra Chelsea-kampen, hvor han efter Vucinic' anden scoring deltog i jubels bunken - på banen!

Men jeg synes også vi trænger til en erfaren træner, som har CV'et med sig.
Sats på en kvalitetstræner - tak!

asroma87
3707 indlæg.
d. 14. februar 2013

Laurent Blanc eller Ancelotti lyder som en god ide i mine øre.

Vi skal have en træner med noget autoritet!

En som spillerne respekterer og måske frygter lidt og en hvor der er konsekvenser hvis man spiller dårligt!

Så gerne Carlo A. Det ville helt klart være top nice:D

RomaFanVejle
230 indlæg.
d. 19. februar 2013

Så sker der noget igen, ifølge engelske Daily telegraph vil Roma forsøge at lokke Roberto Mancini til klubben med en årsløn på 4.5 mio £.
Vi ved jo alle hvordan det står til i hans nuværende klub med jobsikkerheden og han har tidligere udtalt han godt kunne se sig selv træne et italiensk hold.

Når det så er sagt, så håber jeg Andreazolli får chancen, (specielt efter juve kampen) for hvis han kan få holdet til at præstere som et tophold igen, så ser jeg ingen grund til at hente Mancini.

Skriv linktekst

[Rettet af: RomaFanVejle - 19/02/2013 - 12:20]

Romaneren
1957 indlæg.
d. 19. februar 2013

Mancini er et stort navn, og det ville være vildt at få ham til Roma. Men jeg har mine bekymringer omkring det, da jeg ikke er sikker på at han ville få det allermest akutte til at fungere for os - forsvaret. Jeg husker tydeligt at der f. eks. var en Kolarov, der udtalte, at spillerne stadig ikke havde fattet Mancinis opdækningsprincip, og at man ikke rigtig vidste hvilken mand, man havde. Og sådanne ting er ikke særlig betryggende med tanke på vores i forvejen skrøbelige defensiv.

Så er jeg mere til Ancelotti!

Men lad nu lige Andreazzoli få chancen, hvis vi kan fortsætte takterne på Juve-kampen, så ved jeg da ikke lige hvor travlt vi skal have med at få en anden ind i stedet.... ;)

Jonas
4091 indlæg.
d. 22. februar 2013

Roma på sin officielle twitter profil:

AS Roma would like to dismiss the rumours suggesting they are in talks to appoint a new coach next season.

Aurelio Andreazzoli is the Roma coach and there is every reason to believe he will continue in that role for the coming seasons.

asromadk
3933 indlæg.
d. 22. februar 2013

Det er en dejlig holdning, og ville ønske det lykkes. Han er en klubmand, vil langt hellere have han får succes, end at se sure fjæs som Mancini eller Ancelotti komme rendende hvis det begynder at så godt ud for klubben.

Men spørgsmålet er vel nok, og en masse penge og spillerindkøb ikke også medfører ambitioner om et 'stort navn' på trænerposten.

Desværre. Vil langt hellere have en klubmand som ikke trækker de store overskrifter, men som blot gør et godt solidt arbejde. Og med årerne kunne han jo så måske blive en stor træner!

Drømmescenarie! (jvf: At Aurelio får succes og bliver på posten i 25 år).

Hauge
80 indlæg.
d. 22. februar 2013

Jeg synes at Roma skal side sig ned og lave en 3 til 5 årige plan med en ung og talentfuld træner eller vis muligheden byder sig evt Laurent Blanc eller Ancelotti dog helst Blanc vis det er muligt

Blanc fortid i store klubber som (Barcelona Marseille Internazionale Manchester United)
Jeg er sikker på at han kan tække på hans fortid i disse klubber og så vidt jeg ved har blanc et godt forhold til Alex Ferguson så det kunne var en ide

Ancelotti..... er jeg ikke fan af

Aurelio Andreazzoli kunne blive en god ide vis de giver tid til at han kan sætte sit præg på truppen og bygge til fremtiden og give ham mere en et eller to år.

Og så skal er købes et par fantastisk spiller ind som er kan tage over fra Totti når han stopper i roma personliget kunne jeg godt tinge mig at Christian Eriksen kom til klubben og lærget fra totti så han kunne blive den ny 10'er i mange år

Her er mine 5 ønsker til indkøb
MAMADOU SAKHO
Christian Eriksen
Gareth Bale
CLAUDIO MARCHISIO
Gómez Falcón

Men jeg drømmer nok barg
personliget er jeg træt at svingdøres træner du kan jo ikke nå noget på et år når du overtager en trup fra en and træner som vi har set de sidste per år få nu lavet en plan og stol på den

1

[Rettet af: Hauge - 22/02/2013 - 15:27]

Brad Pitt
49 indlæg.
d. 22. februar 2013

Michael Laudrup!!! Fuck det ku være vildt!!! Og skabe en masse opmærksom hed for klubben i dk.

Hauge
80 indlæg.
d. 22. februar 2013

tror dog ikke at Swansea City lager ham gå... Men gentager historie sig er han jo nok klub løs til sommer

[Rettet af: Hauge - 22/02/2013 - 19:17]

Brad Pitt
49 indlæg.
d. 22. februar 2013

Nej nok ikk. Men læste at de arbejder på han skal få en frikøbsklausul på 44 mill. Samme som liverpool gav for brendan rogers. Men tror stadig det er urealistisk heller ikk sikkert laudrup er interesseret i os. Tror slet ikk han er et emne. Men man har vel lov at drømme.

Hauge
80 indlæg.
d. 22. februar 2013

ja held sikkert det er stadig gartis at drømme.. Kunne godt se ideen i det og en Dansk træner i Roma ville var konge.. Laudrup er favorit som ny Real-træner i en afstemning lavet i den spanske avis AS.
Og jeg toger at det ville går ondt i de gamle Lazio og JUV-hjærte vis han kom til Roma som træner

[Rettet af: Hauge - 22/02/2013 - 21:08]

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 27. februar 2013

Football-italia melder om at Napoli har Montella i kikkerten hvis Mazzari forlader Napoli. Hvis vi så signer Mazzari som træner bliver det dælme en dum rokade!

1

Montella9
279 indlæg.
d. 27. februar 2013

For mig at se, gjorde vi en kæmpe fejl ved ikke at beholde montella! Det er simpelthen en af de dårligste beslutninger længe! Syntes vi skal se hvordan andreazolli klare det, også evt beholde ham

mexes
2516 indlæg.
d. 28. februar 2013

Har sjældent set så uinspirerende fodbold, som det vi spillede under Montella. Jeg var lykkelig over, at han ikke blev forlægnet med dengang. Så synes på ingen som helst måde, at det var en fejl.

Idag står han som en meget bedre træner, der har fået sig erfaring. Han er stadig ikke mit ønskevalg, men efterhånden ikke noget dårlig bud. Han har gjort det super i Firenze.

asromadk
3933 indlæg.
d. 28. februar 2013

Montella overtog på et svært tidspunkt. Men har Andreazzoli ikke netop også overtaget på et nærmest umuligt tidspunkt?

Holdet spiller god fodbold.

Resultaterne er der.

Holdet virker som det mest harmoniske i 10 år.

Synes det allerede lugter af, at Andreazzoli skal have en reel chance i næste sæson.

Frygter bare, at han ikke er et 'stort nok navn' til de amerikanske ejere. De hopper som hunde i løbetid på Ancelotti ved først givne lejlighed....

matti92
179 indlæg.
d. 28. februar 2013

Hent jupp heynckes til sommer, når han alligevel bliver smidt ud af bayern :)

Romaneren
1957 indlæg.
d. 28. februar 2013

Stopper Heynckes ikke karrieren efter sommer? Det mindes jeg i hvert fald at have læst et sted.

Altså, objektivt set er Andreazzoli selvfølgelig ikke et stort nok navn - men hvis vi vinder resten af kampene i denne sæson, så bliver han jo nok svær at sætte af!

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 07. marts 2013

Lige en afstikker. Zeman rapporteres som mulig træner for Palermo. Må indrømme at jeg håber at de bliver oppe, får Zeman som træner samt at han får en hvis mængde succes. Jeg syntes det var synd at det gik som det gik, så jeg kunne godt unde ham lidt succes på karrierens faldereb. Sålænge han bliver væk fra vores klub, og ikke vinder mod os selvfølgelig ;).

Måske han er ligeså crazy som Zamparini og passer perfekt med ham?

asromadk
3933 indlæg.
d. 07. marts 2013

Det sjovt, jeg har det på ingen måde sådan. Jeg er virkelig ligeglad med ham. Altså ikke sådan tøsefornærmet ligeglad, men altså virkelig ligeglad med hvad han finder på.

Hans træneregenskaber imponerer mig ikke. Hans person det samme. (sammenlign lige han optræden på sidelinjen med Andreazzoli - Zeman er alt for blottet for karisma til min smag).

Der gemmer sig sikkert en vanvittig dygtig fysisk træner i ham - men han bliver aldrig nogen særlig dygtig cheftræner i min optik.

Mht Palermo - de trænger til en tur ned tror jeg; det har godt nok set sløjt ud. Deres 'succes' har jo udelukkende skyldtes Sabatini og hans evne til at finde individualister. Ellers var de røget en tur i kanvassen for lang tid siden tror jeg.

-Når det så er sagt, så hører de til i Serie A - og det ville de da også hurtigt komme efter en evt. nedrykning.

Wør3n
324 indlæg.
d. 11. marts 2013

Forlydender i Spanien siger at Mourinho er færdig i Real til sommer og det peger enten i retningen af en retur til Chelsea eller en tur til Paris. Hvis det sidste sker, håber jeg at vi skynder os at hente Carlo! Andreazzoli er en dygtig træner, men tvivler på at han kan tage os væk fra kampen om 5-8 pladserne og gøre os til mesterskabskandidater. Det vil Carlo Ancelotti kunne gøre!!

Så lad os håbe at Mou gerne vil have et fransk eventyr, selvom han jo tidligere har talt varmt om en genkomst til england.

Uanset hvad der sker, bliver det en spændende sommer vi går i møde.

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 14. marts 2013

For jer der går med et lille håb om at Spalletti kommer tilbage, ja så er Zenit jo netop slået ud af Europa League, efter kun at have vundet 1-0 på hjemmebane med 1 mand i overtal hele anden halvleg. Samtidig gør de det ikke super i den russiske liga. Der går derfor rygter om at at Spallettis position er lidt usikker.

Om han bliver fyret og om han kommer tilbage til Roma må i selv konspirere i ;)

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 14. marts 2013

For jer der går med et lille håb om at Spalletti kommer tilbage, ja så er Zenit jo netop slået ud af Europa League, efter kun at have vundet 1-0 på hjemmebane med 1 mand i overtal hele anden halvleg. Samtidig gør de det ikke super i den russiske liga. Der går derfor rygter om at at Spallettis position er lidt usikker.

Om han bliver fyret og om han kommer tilbage til Roma må i selv konspirere i ;)

asromadk
3933 indlæg.
d. 14. marts 2013

Jeg tror ikke han vender tilbage. Og er heller ikke helt vanvittig tosset med ideen.

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma