Login
Glemt password Opret bruger

Kørt af sporet.

Kategori: Generelt

asromadk
3933 indlæg.
d. 02/02/13 06:44

Hej.

Nu spørger jeg lige igen, til folk som har plæderet for, at Giocchoea er god nok:

Are you fucking kidding me?

Hvor er Jer, som har syntes, at Gioco skulle stå. Jer som har ment han var ih noget så fantastisk.

Are you....... kidding me..

Altså altså altså..

Jeg mener klart at holdet er kørt af sporet. Der ligger ingen linje. Ingen er klar over, hvilke præferencer Zeman har - og Zeman har tabt 'kampen' om at have den fulde kontrol. Dermed kan han ikke længere være træner.

Så er den fanme ikke længere.

asroma87
3707 indlæg.
d. 02. februar 2013

Jeg håber at se en reaktion fra ledelsens side idag! Forhåbentlig med det resultat at Zeman får fyre sedlen! Hellere de fyrer ham nu imens noget af sæsonen kan reddes

Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 02. februar 2013

Okay, her er jeg. Jeg har før rost Goi i målet. Nu står jeg frem. Hvad skal der så ske? Skal jeg skydes?

Du har i hvert fald en virkelig fordømmende og provokerende retorik. Skru gerne lidt ned for den, tak. Altså hvad vil du have? At folk skamfuldt melder sig og indrømmer at de roste Goi, så du kan fortælle dem hvilke store idioter de er? Det er en meget mærkelig måde at debattere på. Jeg tror godt, at alle (efter et par elendige præstationer) kan se, at Stek bør være førstemålmand, men grunden til jeg selv og en del andre gav Goi en chance, var, at netop Stek havde underpræsteret. Og så stod rumæneren altså langt over evne i et par kampe. Han imponerede i hvert fald mig, men ovenpå de seneste par kampe er jeg heller ikke i tvivl - Stek skal være førstemålmand.

[Rettet af: Liam Gallagher - 02/02/2013 - 10:00]

mexes
2516 indlæg.
d. 02. februar 2013

Håbløs indlæg.

# Liam

Jeg har lagt mærke til, at du galder Goi for "rumæneren" flere gange, but why??

johannt
61 indlæg.
d. 02. februar 2013

fuldkommen idiotisk indlæg

asromadk
3933 indlæg.
d. 02. februar 2013

Måske er det et håbløst indlæg ja - og ingen skal skydes - tag den nu bare med ro ;) -> det er på ingen måde ment så hårdt som det lyder, men med en god portion glimt i øjet derimod.

Jeg respekterer, at folk har set noget i ham. Men når jeg ikke mener, at Stek har underpræsteret ,samt at Goi på ingen måde har stået så fantastisk som mange har gjort det til - så var kampen igår simpelthen prikken over i'et.

Tror ikke, at jeg kunne have lavet et indlæg, retorisk spørgende, om der stadig er folk der synes Goi skal stå, uden at det havde været et "håbløst" indlæg.

Fred være med det - jeg er bare frustreret over, at se ham på kassen. Som jeg har været utrolig lang tid. (Det er forhåbenligt slut nu).

mexes
2516 indlæg.
d. 02. februar 2013

Jeg er helt enig med dig i, at Stek ikke selv har spillet sig af holdet. Det synes jeg heller ikke. Det er zeman der prøver at lave et scoop - og det er bare for pinligt at se på nu.
Desværre har det nu den betydning at Stek allerhelst vil væk.

asromadk
3933 indlæg.
d. 02. februar 2013

Ja, jeg frygter meget, at skaden er sket.

Stek kommer aldrig til at ville blive i Rom.

Goi er 'ødelagt' nu. Man har ikke passet godt nok på ham - men derimod smidt ham i ilden, i en kamp han ikke burde have været i. Hver start han har haft, pga. Stek ikke var til rådighed, burde have haft et selvsikkert "...Men Stek er mit 1.valg" fra Zemans side. Det havde taget presset af Goi, og man havde haft harmoni iblandt sine målmænd.

Hvordan Zeman kan lave så meget rod i en relativ simpel situaton - det er mig en gåde. Goi skulle langsomt være kørt ind på holdet.

Istedet forårsager Zeman kaos med sine beslutninger.

Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 02. februar 2013

# mexes - det kommer bare af, at Søren Weikop i et raserianfald på Krølben kaldte ham "den skide rumæner" hvilket har hængt ved. Ved godt at manden er fra Uruguay, det andet er bare sjovere:)

johannt
61 indlæg.
d. 02. februar 2013

Så skete det. bye bye Zeman

asromadk
3933 indlæg.
d. 02. februar 2013

Ja.

Det er godt. Tror det er nødvendigt efter den kamp igår.

En evt. opsigelse af Goi kunne vel heller ikke være dum? Taget i betragtning af, at man også har Lobont. Så kunne man spare løn til 1 spiller.

tdj89
867 indlæg.
d. 02. februar 2013

Tænk lige 2 sek længere før du skriver asromadk.

Hvis man opsiger Gois kontrakt, så skal han have et beløb svarende til det han vil tjene i resten af hans kontraktperiode. Med mindre han er enig i opsigelsen, hvilket han nok ikke er.

Så jeg har svært ved at se hvilken løn det er vil spare i følge dig.

BOversoe
74 indlæg.
d. 02. februar 2013

tdj89 - Goi er på en lejeaftale - alt efter hvordan den er strikket sammen kan man måske sende ham hjem. Det er før set i situationer med skadede lejespillere f.eks.

Glæder mig over fyringen, han er en af de ringeste trænere vi har haft, og virkede endnu mere lammet end Ranieri gjorde. Håber på Blanc, han er en større personlighed og det tror jeg vi vil have godt af i klubben.

YRomaS
34 indlæg.
d. 02. februar 2013

Endelig blev Zeman smidt ud, hold kæft hvor har han vist sig til at være elendig.Hvem bliver rygtet som afløser?

Og så må man gerne håbe vi får Stek på mål igen...

asromadk
3933 indlæg.
d. 02. februar 2013

Måske jeg har overset det - men han var i første omgang kun lejet med købsoption - har klubben udløst klausulen og skaffet sig ejerskabet?

[Rettet af: asromadk - 02/02/2013 - 15:05]

asromadk
3933 indlæg.
d. 02. februar 2013

Jeg er ret overbevist om, at Roma til hver en tid kan opsige lejeaftalen uden det skal koste en krone.

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma