Kategori: Generelt
Nu har Nico Lopez igen scoret for Uruguays u20 landshold i en kamp mod Ecuador:
http://www.youtube.com/watch?v=93FftHNc-JE
Zeman?! Hvorfor bruger du ikke ham i stedet for Destro!
[Rettet af: Xedem - 15/01/2013 - 13:49]
Fordi han spiller i Sydamerika lige for tiden... Men helt klart, når han kommer tilbage bør han i hvert fald være med i overvejelserne! Han tanker en meget stor portion selvtillid til turneringen. Jeg mener han har scoret i hver af de 3 kampe de har spille :) Meget imponerende og jeg håber at se meget mere til ham på banen når han kommer hjem igen!!!
"Fordi han spiller i Sydamerika lige for tiden..." Captain Obvious!
Men er helt enig i det du skriver Don-Emilio :-)
Han er rigtig kynisk i sine afslutning, som ligepræcis er det vi mangler!
Så kan slet ikke vente med at se ham tilbage i Rom, med meget mere spilletid.
Men det kan også hurtigt ændre sig. En angribers form vil næsten altid variere, og derfor er det vigtigt, at der er flere spillere inde over start 11. Og det er vel også derfor, at Lopez for guds skyld ikke skal udlejes.
Synes både Tallo og Lopez burde have mere spilletid. Om så Destro begynder at lave kasser, så synes jeg godt, at man kan rotere lidt mere.
Men det kan også hurtigt ændre sig. En angribers form vil næsten altid variere, og derfor er det vigtigt, at der er flere spillere inde over start 11. Og det er vel også derfor, at Lopez for guds skyld ikke skal udlejes.
Synes både Tallo og Lopez burde have mere spilletid. Om så Destro begynder at lave kasser, så synes jeg godt, at man kan rotere lidt mere.
Og han scorede igen for 4. kamp i træk ud af 4 i slutrunden. Han er som det pt. står nummer 1 på topscorerlisten med sine 4 mål.
Det er helt sikkert en turnering alle de store klubber i Europa har sendt scouts til for at finde det næste store stjerneskud. Og der gør vores Nico Lopez det altså glimrende med positionen som topscorer. Uruguay er kvalificeret til det efterfølgende gruppespil.
Han skal bare spille noget mere - længere er den vel ikke?
Det er selvfølgelig Zeman og co. der ser ham til træning etc - men har bare utrolig svært ved at forestille mig, at han dér falder igennem.
Så self skal han igang med at spille noget mere? Det ville være dumt at leje ham ud i min optik. Han skal blive i Rom, hos den klub og de mennesker, som skal gøre ham trygge og sørge for, at han kan få forløst sit potentiale.
--> Det gør man ikke ved at sende ham det halve Italien rundt i form af lejeophold (og så forvente, at nogle andre udvikler ham til en stjerne).
Nogle gange må Roma altså gerne beholde en ung spiller - ingen siger jo, at spilleren vil blive tilbudt det perfekte udviklingsmiljø i en mindre klub.
Gælder for så vidt også Tallo og Romagnoli pt.
- Synes man skal bruge dem omkring 1.holdet, istedet for at sende dem land og rige rundt).
Nico Lopez scorede sidt femte mål i træk, da Uruguay U-20 landshold i nat slog Peru 3-1. Imponerende!
Jeg glæder mig virkelig til han kommer tilbage!
Calciomercato estivo 2026
88
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0
Transfers 2025/26
123
1