Login
Glemt password Opret bruger

Billetter

Kategori: Generelt

gæst
2 indlæg.
d. 09/07/12 10:49

Hej med jer.
SKal til Rom på sommerferie i august og hvorfor så ikke tage ind og se en kamp.
Har I nogen gode råd til hvordan jeg får fat i 2 billetter og hvornår kampprogrammet bliver sendt ud?

På forhånd tak og beklager jeg blander mig på jeres forum (-:

/henrik

Jonas
4091 indlæg.
d. 09. juli 2012

Hej Henrik

Kampprogrammet bliver offenliggjort d.26 juli, men Serie A starter først d.26 august, så spørgsmålet er om du stadig er i Rom der?

Du kan købe billetter i Roma Store på Piazza Colonna eller på asroma.it ;)

gæst
2 indlæg.
d. 09. juli 2012

Tak - er I Rom den 26. august og håber Roma spiller hjemme.
Og tak for oplysninger om hvor billetterne kan købes.

/Henrik

mexes
2516 indlæg.
d. 20. august 2012

Generelt nogen som har erfaring med listicket

1

ASRMichael
441 indlæg.
d. 22. august 2012

Nogen der ved om det er muligt at få billetter til på søndag??
Kan simpelthen ikke lige finde ud af det der listicket :s ?

ClausA
263 indlæg.
d. 22. august 2012

Jeg havde nok bare valgt at købe dem på Piazza Colonna i store´en eller i en af de mange "tobacco shops". Du kan endda gøre det på selve kampdagen!!

ASRMichael
441 indlæg.
d. 22. august 2012

Ja det ved jeg :) men jeg lander først i Rom omkring kl. 14, så vil nu helst have styr på det inden ;)

mexes
2516 indlæg.
d. 22. august 2012

Du kan godt købe nogle print selv billetter over Listicket.

Opret en bruger derinde og vælg Roma-Catania kampen.
Vælg så "buy on internet"
Vælg så hvilke billetter du vil have og når det er gjort, så skal du oplyse navn (pas navn) som skal stå på billetten, da du skal have pas med når du skal ind (!)
Herefter betaler du og når du har gjort det, så kan du gå ind og printe billetten med det samme og vupti - alt er klart.

Faktisk ikke så svært derinde.

1

Nicklas95
326 indlæg.
d. 29. august 2012

Hej alle. Jeg sidder i en bil på vej til Milano området, og kunne godt tænke mig at komme ind og se inter-Roma. Er der nogen herinde der har erfaringer med at købe billetter på udebane. Skal man bare møde op på stadion eller skal man ind i en eller anden store i Milano.(-:

mexes
2516 indlæg.
d. 29. august 2012

Det eneste udebane erfaring, som jeg har, er med dansk fodbold. Men jeg tror ikke, at du "bare" kan møde op desværre. Især fordi, at reglerne er så strenge i Italien. Men jeg ved det som sagt ikke! Pøj pøj.

Jonas
4091 indlæg.
d. 29. august 2012

Jeg er ikke selv bekendt med det, men regner stærkt med at du kan finde en butik eller Inter store der sælger billetterne. Du skal bruge pas for at købe dem og komme ind på stadion.

Rasmus
162 indlæg.
d. 29. august 2012

Jeg var selv i Milano for et par år siden, så vidt jeg husker købte jeg biletter på dagen, ude ved stadion. Det var dog til en A.C. Milan hjemmekamp, men mon ikke det er det samme?
Anyway tag ud et par dage før på stadion og se museet og få en rundtur på stadion, og så tag en snak med dem der styrer det derude, de var i hvert fald flinke til at hjælpe. :)

[Rettet af: Rasmus - 29/08/12 - 14:57]

Andreas
789 indlæg.
d. 29. august 2012

Tidligere (før Tessera del Tifoso), kunne man købe billetterne i banken (Banca Popolare di Milano, tror jeg) eller også i en af de aviskiosker, der liger overalt. Jeg ved desværre ikke om det stadig er sådan

Nicklas95
326 indlæg.
d. 29. august 2012

Tak for hjælpen alle! :)

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma