Login
Glemt password Opret bruger

Forventninger til Sæson 12/13

Kategori: Generelt

Simon88
448 indlæg.
d. 31/05/12 14:09

Om nogle måneder starter Serie A igen, og ligesom sidste sæson, tror jeg at der bliver tæt kamp om de øverste 6-7 placeringer.

Men hvad skal vi forvente af vores allesammens hold Roma?

Kan vi forvente en skuffende sæson som sidste år, skal vi mindre eller mere?
Hvis det står til mig, så skal vi forvente mere!

Det ser ud til, at vi får hentet Zeman som Cheftræner, og til den mand har jeg store forventninger til, hvad han kan udrette af hans trup af spillere.

Nu ved vi selvfølgelig ikke hvilke spillere der ryger ud af truppen, og hvilke forstærkninger der kommer til klubben, men det kan vel næppe blive ligeså mange spillere der skal spilles sammen som sidste år, og det meste af staben og ledelsen er jo den samme, så der må vel være nogle ting, som ikke skal bruges så meget tid på, som inden sæsonstart sidste år.

Jeg forventer, at Roma skal kvalifikacerer sig til Europa, det må ikke glippe en sæson mere.

Så kort og godt, hvilke forventninger har du til den kommende sæson?

Forza Roma!

/Simon88

TheTotti
456 indlæg.
d. 31. maj 2012

Med Zeman som træner er det vist alfa og omega at vi får sat et rutineret og stabilt forsvar på benene for at skabe succes. Lykkes dette, tror jeg vi kan nå rigtig langt!

Jeg håber Kjær hentes permanent og derudover endnu en CB, en HB og en VB så vi får nogle friske kræfter i den bagerste kæde. Det har vi om noget brug for!

RalleloveRoma
143 indlæg.
d. 31. maj 2012

jeg forventer og tror bestemt på at vi kommer i top 3!
Zeman er en dygtig og erfaren træner og tror han kan få holdet tilbage til toppen og med de rigtige forstærkninger så spiller vi CHL i 13-14 sæsonen :D

Romaswag
84 indlæg.
d. 31. maj 2012

Ikke for at være pessimistisk, men kval til europa er mine forventninger!

Det er stadig en opbygningsfase der et eller andet sted starter forfra!!!!

Men alt under top 5 er en skuffelse!

#Forza Roma

Kim89
1171 indlæg.
d. 31. maj 2012

Kvalifikation til Europa og en Coppa Italia finale plads, ville være okay for mig :-) også en kvartfinale i Europa League, nu når vi kommer med istedet for Lazio :D

10TOTTI10
116 indlæg.
d. 31. maj 2012

^^
Hvis lazio mister EL pladsen bliver det da ikke til roma. Går den ikke til inter?

Lamela
2782 indlæg.
d. 31. maj 2012

Inter er i EL. De fik Napoli's plads, da Napoli heldigvis slog Juve i Coppa finalen.

[Rettet af: lamela - 31/05/12 - 19:05]

BOversoe
74 indlæg.
d. 31. maj 2012

Jeg går egentlig ikke så meget op i om hvor højt vi ender. Zeman skal alligevel have lidt tid til at sætte sit præg på tingene. Når det er sagt skal vi selvfølgelig heller ikke bliver nr. 10 - alt under EL vil jo næsten være en katastrofe med de penge der efterhånden er brændt af. Men jeg ser virkelig frem til at spillet, forhåbentligt, bliver bedre. Det var ofte svært at se, hvad vi ville under LE, og alt for mange spillere trådte i bolden og slog op i banen. Så hvis Zeman kan få aftalerne på plads, og samtidig kan få gang i noget dejligt offensivt fodbold vil jeg være godt tilfreds.

Som det ser ud lige nu, er jeg faktisk langt mere spændt på at se hvilke spillere vi kan trække til. Vi er ikke i europa, men omvendt er det pt. klubbernes marked, og mængden af klubber der har penge er ekstremt begrænset - specielt i Italien, hvor alle klubber vel næsten må sælge for at købe.

mexes
2516 indlæg.
d. 31. maj 2012

Jeg har helt klart en forhåbning der hedder, at vi bliver et mere etableret tophold, hvor champions league ikke skal udelukkes. Jeg mener, at AC og Den Gamle Kælling pt er så langt foran os, at de også i næste sæson, vil ende over os. Men dermed også sagt, at vi kan ende lige under dem. Napoli bliver nok den sværeste konkurrent her, da jeg ikke mener at Udinese, som er et klassehold, kan blive ved med at overpræstere, som jeg mener de stadig gør. Inter går også en spændende tid i møde, men jeg mener dog, trods alt, at vi står bedre end dem, hvis vi får de rette spillere til klubben. (forsvars profiler!!!)

Jeg mener ikke at det skal være et krav, at kvalificere os som et tophold, men derimod skal vi blive et stabil hold i toppen!

Så min forventning til sæson 12-13 kan beskrives i ét ord:

STABILITET !!

Lamela
2782 indlæg.
d. 31. maj 2012

Ikke for at være pessimistisk, men kval til europa er mine forventninger!

Det er stadig en opbygningsfase der et eller andet sted starter forfra!!!!

Men alt under top 5 er en skuffelse!

#Forza Roma

Kan ikke være mere enig her. Jeg er sikker på vi slutter i den bedre halvdel. Men tror bestemt hellere ikke, vi er med i scudetto fighten. Der til er vores trup ikke skarp endnu. Samt, vi skal opbygge et nyt spille stil, nyt forsvar der skal spilles ind og vi får formentlig ligaens baby trup, hvis man skal tro rygterne. Det kan enten blive en BIF eller Dortmund med tiden.

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 31. maj 2012

Jeg skal se hvem træneren bliver før jeg vil sætte forventninger !

shah-e-roma
240 indlæg.
d. 01. juni 2012

Mine forventninger til næste sæson er 3. pladsen. Vi brugte 80m euro sidste sommer, og det var et af de højeste transfer budget i hele Europa. Vi er endnu ikke på det niveau, hvor vi kan sætte næson op i mod AC og Juventus om kampen om Scudetto'en, men hold som Udinese, Napoli osv burde vi være bedre end næste år. Så derfor minimum en Europa League plads, men primær mål skal være Champions League. Kun ved kvalifikation til CL, kan vi forbedre klubben (finansielt) og samt blive et attraktivt klub for kvalitetsspilere.

mexes
2516 indlæg.
d. 01. juni 2012

Shah-e-roma

Du skal nu ej forglemme hvor mange penge vi, trods alt, også solgte for ...

Lamela
2782 indlæg.
d. 19. juli 2012

Forventer min. top 3 placering denne sæson. Roma skal kunne reagere på Inter - Milans besparelses runder. De virker indtil videre til at være et nivau, under os på papiret.

Men vi har tilgengæld også ryddet op, men har dog købt ind af samme eller bedre kvalitetsmæssige spillere.

Borini salget kan blive dyrt, men vi har dog Lamela, Lopez, Bojan, Florenzi, Totti & Osvaldo op i angrebet, så det ser fornuftig ud. Hvis (nærmere når) Destro bliver tilføjet, så ser det endnu bedre ud på angrebs fronten.

Ps. Jeg håber Zeaman deaktivere Lamela's FB & Twitter konto, når sæsonen går igang. Jeg har aldrig set en person, lave så mange status opdateringer på en dag. :-)

[Rettet af: lamela - 19/07/12 - 22:38]

Denner
527 indlæg.
d. 23. juli 2012

Ligesom jeg sagde for et år siden: EUROPA!

10TOTTI10
116 indlæg.
d. 02. august 2012

Hvordan tror i vores start 11'er kommer til at se ud når sæsonen starter igen?

Romadk
151 indlæg.
d. 02. august 2012

Mine forventninger (uden sammenligning med knaldperlens udtalelses ;-)) er at vi kommer i top 4. Vi får sikkert en svingende start pga af alle de nye spillere, dog har sabatini handlet ind i ordentlig tid i år, hvilket jeg synes er meget positivt :-)
Min forventet startopstilling udfra nuværende trup:
Stek
Piris Castan Burdisso Balzaretti
Pjanic De Rossi Bradley
Lamela
Osvaldo Destro
Tilmed håber jeg virkelig at Pizarro bliver accepteret igen forbi jeg mener at over en hel sæson kan han bliver en virkelig klasse indskifter at have i baghånden. Hvis Bojan finder målhumøret så han sikkert også Destro af, da hans spillemæssige kvaliteter er så enorme :-)

Basnandez
157 indlæg.
d. 02. august 2012

Totalt off tonic men øh Lamela ved du hvad Lamelas offcielle twitter og fb account er?

Jonas
4091 indlæg.
d. 02. august 2012

Udfra nuværende trup bliver det vil noget lignende, 4-3-3: Stek; Piris, Burdisso, Castan, Balzaretti; Pjanic, De Rossi, Bradley; Lamela, Osvaldo/Destro, Totti/Bojan

Synes det er svært at spå om angrebet, men mon ikke vi blivere klogere med de næste par træningskampe. Vi kunne også meget vel hente endnu en højreback og en centralforsvar.

Lamelas officielle twitter profil: Coco-Lamela.

Og synes nu ikke det er galt med opdateringer, den seneste er fra d.22 maj? :P

mexes
2516 indlæg.
d. 03. august 2012

#Off Topic

Til gengæld er hans fb-side det rene spam! :P Kæft der postes meget derfra!

Kim89
1171 indlæg.
d. 03. august 2012

Off Topic,

Mexes det syntes jeg faktisk mange af spillernes fb-sider er og specielt fordi, de alle sammen stort set deler de samme sider og billeder og her den anden dag delte de alle sammen lige pluselig den samme status opdate fra Zeman.

Til emnet.

Så håber jeg start opstillingen bliver noget i stil med.

Stek
Piris Castan Burdisso Balzaretti
Pjanic De Rossi Bradley
Osvaldo(Lamela), Totti, Destro

Totti skal stadigvæk være fast mand, da jeg ikke tror holdet er klar til at undvære ham, og som vi så sidste år, så skal man ikke pille ham af holdet før holdet er klar til det.

10TOTTI10
116 indlæg.
d. 03. august 2012

Forventninger til start 11'eren fortsættes her

http://as-roma.dk/forum/generelt/573/StartXI

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma