Kategori: Generelt
jeg faldt over et indslag på Www.indkast.dk som jeg har lidt svært ved at sætte i større perspektiv.
- Det er min skyld, vi kun har 50 point, men jeg vil ikke stoppe pga jeres kritik. Hvad der ikke fungerer er min fejl, mens de positive ting er spillernes skyld. Når klubben siger, at de ikke længere har tillid til mig, så forlader jeg posten. Hvis fansene generelt er utilfredse, så forlader jeg også posten, men hvis I kritiserer mig, så går jeg ikke. Man ved aldrig, hvad der sker i fodbold, men I kan være rolig, eftersom jeg ikke bliver her i fem år. Jeg forlader klubben, når ledelsen fortæller mig det, sagde en presset Luís Enrique til tirsdagens pressemøde.
Please hjælp mig med at forstå denne udtagelse.
Mvh Denner
Link til indslag
[Rettet af: denner - 25/04/12 - 01:38]
Han siger at han smutter lige så snart Barca fyre Guardiola eller Guardiola selv stopper. Så med de seneste Barca resultater kan det være Enrique smutter til sommer.
Men lige meget hvad, så understøtter han selv lige min pointe om at han er den forkerte mand at satse på hvis man vil skabe et langsigtet projekt, fordi så skal man bruge en træner der er villig til at sidde i 20år hvis det er klubbens vilje.
Også er vi tilbage ved min blog om samme problem.
http://as-roma.dk/blog/43/Er-Enrique-den-rigtige-paa-laengere-sigt
[Rettet af: kim89 - 25/04/12 - 07:54]
Læs gerne hele Enriques udtalelse her for at få det fulde overblik:
http://www.asroma.it/en/news/news.html?id=5238
Enrique forsøger, ligesom så mange gange før, at påtage sig ansvaret og fjerne fokus fra sine spillere. Det er bare hans måde at gøre det på.
Omkring nogle at de lidt mere spydige kommentare, skal det tages med at journalister har været meget efter Roma og Enrique, og han i går blev meget træt af dem og derfor gav nogle vilde svar, i forsøg på at lukke munden på dem.
Han spurgte blandt andet til sidst om de overhovedet skulle snakke om Fiorentina kampen?
Kan sgu godt lide Enrique og hans personlighed, og det var ham der gav journalisterne tørt på i går. Tror ikke du skal ligge alt for meget i hans udtalelser.
tusind tak. men det er en rigtig dum udtagelse at komme med syntes jeg. fordi da dette er et langsigtet projekt?
Lidt opdateringer af as-roma.dk
12
3
Calciomercato estivo 2026
175
0
Sæsonen 2026/27
8
0
Sæsonen 2024/25
118
0