Kategori: Generelt
Hey boys.
Som i alle er klar over, er det altoverskyggende mål for denne sæson 3. pladsen, og den dermed rigtig vigtige deltagelse i Champions League. både økonomisk, men også for at Sabatini har et es i ærmet når vi starter sommeren. Derudover er det jo klart en prestige at spille der :)
Sådan som det ser ud nu, såtr mesterskabet mellem Juve og Milan, som er stukket af. Kampen om 3. pladsen er til gengæld langt mere åben. udover os er der Lazio, Napoli, Udinese og Inter som kæmper om den plads, i min optik.
Hvis man kigger lidt på de resterende kampe for holdene ser det således ud:
Lazio mangler: Novara ude, Lecce hjemme, Udinese ude, Siena hjemme, Atalanta ude og Inter hjemme
Udinese mangler: Inter hjemme, Chievo ude, Lazio hjemme, Cesena ude, Genoa hjemme og Catania ude
Inter mangler: Udinese ude, Fiorentina ude, Cesena hjemme, Parma ude, Milan hjemme og Lazio ude.
Napoli mangler: Lecce ude, Novara hjemme, Roma ude, Palermo hjemme, Bologna ude og Siena hjemme.
Vi mangler: Fiorentina hjemme, Juve ude, Napoli hjemme, Chievo ude, Catania hjemme og Cesena ude
Hvad er jeres forudsigelse? hvem tager den eftertragtede 3. plads. og hvem bliver rosinen i pølseenden og tager 7. pladsen. ??
Personligt tror jeg at den står mellem os og Lazio. Vi har de nemmeste kampe på papiret. Napoli spiller ikke stabilt for tiden, og man kan derfor håbe de smider point. Inter og Udinese har nok det sværeste program tilbage.
Men kom med jeres forudsigelser :)
Vores program ser rigtig godt ud på nær de 2 udekampe mod Juve og Chievo, sidst nævnte som har spillet en rigtig fornuftig sæson for en gang skyld.
Men jeg håber det kan lade sig gøre. Lazio har en del skader, og det kunne betyde at de taber point her i afslutningen.
En ting er helt sikkert, der skal en sejr til søndag aften mod Viola. For ellers ligner det højst sandsynligt 2 nederlag i streg. Juve bliver svære at drille i deres scudetto kamp.
Jeg tror Udinese tager 3 pladsen, men jeg håber selvfølgelig det bliver os :-)
Der er kun et hold der ikke må tage den 3 plads og det er Nazio!!!!
Skal jeg være ærlig, så synes jeg slet ikke vi skal gå og håbe og drømme om 3. pladsen.
5. Pladsen må helt klart være vores store mål. Bare vi kommer i Europa League er jeg sku tilfreds.
Man skal lære at kravle før man kan gå. Med den ustabilitet vi har haft i denne sæson, skal vi slet ikke regne med noget stort i Champions League.
Vil nu heller ikke sætte mine forventninger for højt - da jeg risikere og blive rigtig skuffet. Igen synes jeg vi skal se tilbage til i sommers, hvor vi var glade for overhovedet at gå en europæisk plads.
Vil blive overlykkelig hvis vi kommer i CL (især på grund af det økonomiske aspekt). Men heller ikke skuffet hvis vi ikke formår det.
Og mener nu bestemt vi har et svært slutprogram. Juventus ude er jo en monsteropgave, ligesom Fiorentina bestemt ikke er en walkover ej heller Chievo ude (vi har ikke været gode på udebane) og Catania spiller altså også rigtig godt i år - så bestemt et svært slutprogram - må desværre indrømme at Lazio er favoritter til at nuppe den - men håber ikke det sker!
"Personligt tror jeg at den står mellem os og Lazio. Vi har de nemmeste kampe på papiret."
- Du glemmer, vi "plejer" at tabe til bundholdene - og det stort - når vi spiller ude :-)
Lazio har efter min mening det nemmeste program. De er marginalt mindre ringe end os mod de dårlige hold pt. Desuden skal vi til Torino.
Vi skal skal være glade for vores 5-plads, og måske håbe på en fjerdeplads.
5 nederlag i de sidste 10 kampe er ikke nok til at ende på Chl-plads.
Sorry
Selvfølgelig skal vi da håbe og drømme om en CL plads!
Men derfra og så til at regne med det og tro på det kan der jo godt være et stykke vej.
Næsten alle små piger drømmer jo også om at få en pony til jul, men det er sku de færreste der får den drøm opfyldt.
Hvis man ikke har håbet, så er der jo ikke meget ved fodbolden!
Jeg vil nok også vurdere Lazio til at være favoritter. Jeg set det dog bestemt ikke som urealistisk at vi kan overraske og trække det længste strå!
Jeg håber og tror på, at Roma kan tage den 3. plads!
Lazio uden klose, kommer til og smide en del point i de resterende kampe.
Udinese vinder ikke særlig tit på udebane.
Napoli, jeg havde forventet kampen om 3. pladsen ville være mellem dem og Roma.. Men de overraskede mig med et nederlag i sidste runde - så tror ikke på dem mere, da jeg forventer Roma sejr (i den indbyrdes kamp)..
Inter - tror jeg slet ikke på.
Alt i alt, jeg forventer sejr til Roma i de resterende hjemmekampe (+ Cesena ude).. Hvilket måske, hvis vi heldige, kan være nok til den 3. plads..
[Rettet af: TottiTheBest - 15/04/12 - 18:38]
Calciomercato estivo 2026
88
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0
Transfers 2025/26
123