Kategori: Generelt
hvordan ser i Primavera holdets fremtid? Tror i Roma forsat vil bygge holdet op om egne spillere?
eller vil konkurrencen fra talenter udefra blive for stor?
og HVIS og når vores spillere slår igennem, tror i så Roma vil gå længere for at holde på dem, i stedet for at sælge dem?
[Rettet af: denner - 10/04/12 - 22:00]
PS hjælp gerne med en god overskrift haha! :D
Jeg vil være ærlig og sige jeg ikke kender så meget til de enkelte spillere på Primavera holdet, men jeg ved dog at de har haft masser af succes de seneste par år, så set ud fra det synspunkt ser det jo ganske godt ud.
Mht. Konkurrencen udefra så tror jeg det kommer meget and på hvilken træner der er i klubben. En træner som L.E. bruger jo masser af penge på at købe unge og upoleret spillere, som eks Angel, Bojan, Lamela, Kjær og hvad de nu ellers hedder, og den syns jeg er lidt synd at han tænker sådan, fordi ja de har talent de drenge der, men det har vores egne drenge jo også, Så jeg ville være gået med egne talenter hvis det var også ville jeg have brugt pengene på at hente 2-3 fuldtudviklede top spillere som kunne gå ind og lave en kæmpe forskel med det samme.
Men jeg er så ikke i tvivl om at når Primavera spillerne så slår igennem, så vil klubben gøre alt hvad de kan for at holde på dem, ligesom de har gjort med Totti og De Rossi :-) Og sådan skal det også være.
jeg syntes bare vi skal fokusere mere på vores egne talenter, end at hente dem. Jeg kan bare ikke forstå hvorfor der ikke er nogle der har fået chancen i år, specielt med de svingene præstationer vi har set på det sidste. (specielt i de bagerste rækker) Men LE tør vel ikke satse.
helt enig :-)
Det sejler alligevel i de bagerste rækker, så det ville da være bedre at sætte nogle af klubbens egne drenge der ned, det kan jo være de kan klare det bedre :-)
helt enig! + de har jo meget mere at kæmpe for, de skal ind og bevise deres værd. + De kæmper jo sikkert også mere for holdet når man tænker på de kommer fra egne rækker!
Okay vil lige tage denne her op igen, syntes i at vi får nok ud af vores talenter under Zeman? eller frygter i ligesom mig at vi sælger dem før vi får noget rigtigt ud af dem?
"Okay vil lige tage denne her op igen, syntes i at vi får nok ud af vores talenter under Zeman?"
Kort svar: Nej. Det er vel kun Marquinhos.
Jeg er mest skuffet over at vi afskibede så mange af egne talenter før sæsonen. Eks. en Caprari der gjorde det rigtig flot for netop Zeman i Pescara sidste sæson. Ham havde jeg gerne set blive sammen med Viviani. Derudover får vi heller intet ud af Lopez endnu. Jeg havde håbet på mere spilletid til disse helt unge talenter.
Andet talent er vel Tachtsidis. Han spiller, men vi får sgu ikke meget ud af ham! Her kunne jeg eks. godt have tænkt mig at se en Viviani eller anden fra akademiet få lidt spilletid!
Jeg ved ikke om det er forventningspresset der gør at vores trænere ikke tør satse mere på talenterne?
Ja al snakken om Roma og egne spillere kan hurtigt forstumme hvis ikke klubben tager sig sammen.
Bertolacci, Caprari, Viviani, Tello, Lopez - de skulle have haft spillet 25-30 kampe til sammen på nuværende tidspunkt til sammen i min optik.
Man er nødt til at INDkludere dem i truppen, give dem tid og tillid. Det er skuffende.
Bertolacci, Caprari, Viviani, Tello, Lopez disse 5 talenter burde vi virkelig satse på!
Tror måske bare ikke at Zeman er den rette til dette :/
Calciomercato estivo 2026
88
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0
Transfers 2025/26
123