Kategori: Generelt
Så alle sammen lad os lege en lille leg :-)
Imorgen står der i medierne at L.E. er blevet fyret og DU er blevet ansat som Romas nye træner. Dit mål er at nå den CHL kval givende 3 plads. Og det er nu op til dig at få det bedst mulige ud af holdet.
Hvordan ville din formation se ud??
Lad os prøve at holde denne tråd i en god og forhåbelig munter tone da det jo kun er for sjov. Og det giver os alle sammen en chance for at vise den træner der er gemt i os alle :-)
Men vi kan da godt gøre den mere åben til du har frie hænder.
Så ville mit se sådan ud.
5-3-2
Stek
Lahm,Burdisso,Canavarro,Kjær,Balzaretti.
De Rossi,Totti,Marquinho
Osvaldo, Gomez
Mega urealistisk, men det kunne være et nice hold :D
Haha ok Kim89 :D
Men elsker virkelig at drømme og synes faktisk mit hold er ganske realistisk. Måske ikke på venstreback - men nøj hvor er han er god spiller!!!!
Hvis jeg blev ansat imorgen, ville jeg holde mig til den samme opstilling hver gang, da jeg er af den overbevisning at kontinuitet er noget af det vigtigste for et fodboldhold.
Stek
Rosi-Kjær-Heinze-Angel
Pjanic-De Rossi-Maquinho
Lamela-Osvaldo-Bojan
Med to så offensive backs, ville jeg sørge for at De Rossi spiller en ultradefensiv midtbane til at støtte de to midterforsvarer. Derfor ser jeg også gerne at vi til sommer henter et sær backs, der fortrinsvis var deres forcer i defensiven.
[Rettet af: Wør3n - 19/04/12 - 11:27]
Fornuftigt må jeg sige :-)
Jeg er også selv tilhænger at kontinuitet, fordi så får man spillerne spillet ordentligt sammen og de lære at kende hinanden ud og ind :-)
Mit bud på stærkeste opstilling med nuværende trup:
Stek
Rosi-Burdisso-Kjær-Angel
Pjanic-De Rossi-Gago
Lamela-Totti-Osvaldo
Mener der skal købes en højre back, en central forsvarer og en til den centrale midtbane.
Præcis. Det er jo hvad der har manglet denne sæson! Har aldrig været over bliver aldrig fan af rotationsprincippet. For med den trup Roma har bør de kunne slå de fleste hold. Men de mange nye spillere har ikke fået chancen for at spille sig ordenligt sammen. Derfor skal der til sommer hentes få, men virkelige gode spillere som vil gå direkte ind i start-11'eren!
Du har helt ret, det er der vores problem ligger :-)
Og specielt når det kommer til defensiven, det er jo klart det har sejlet så meget der nede når der bliver skiftet minst en spiller ud der nede fra kamp til kamp, det holder ikke.
Ja! Nytter ikke noget at købe et halvt nyt hold. Så er vi lige vidt næste sæson med masser af nye dårlige præstationer.
Selvom folk gerne vil skifte hele forsvaret ud mener jeg ikke det skal gøres over et enkelt transfer vindue. Det skal gøres i etaper.
Det vi mangler nu er 2-3 klassespillere mellem 24 og 29 år der kan gå direkte ind og forstærke holdet.
Det kunne fx. være Astori til forsvaret og Montolivo til midtbanen.
Helt Enig Lindboe :-) jeg så jo så gerne den ene af de klasse spiller blev Balzaretti :D
Han er meget velkommen!
Synes ikke der skal bruges en masse penge på en angriber, når vi stadig har Bojan og Borini som reserver.
Jeg er så ikke så meget for Bojan, og jeg må nok sige, jeg gad da godt der kom en angriber med mange mål i benene, men hvem ved, det kan jo være enten Borini eller Osvaldo banker 20+ kasser ind næste år :-)
Tror sagtens Osvaldo kan banke 20 kasser ind næste år..
Synes samtidig Borini skal have noget mere tid til at udvikle sig.
Helt klart :-) Roma er den første klub Borini har bidt sig fast i, han har ikke spillet så meget i de andre klubber han har været i. Så når han først lige får tid til at udvilke sig, så tror jeg han bliver en ef verdens bedste, på hans position.
Svært at sige om han kan blive så god. Men han har da allerede vist at han kan score mål. Han mangler dog nogle tekniske færdigheder som han forhåbentlig kan udvikle de næste par år.
Ja, men det bliver helt sikkert spændende at følge hans udvikling.
4-3-1-2
Stek
Heinze, Kjær, burdisso,Angel
De rossi, pjanic, gago
Totti
Borini, bojan
Transfers 2025/26
14
0
Transfers 24/25
295
0