Login
Glemt password Opret bruger

Turen går til Rom

Kategori: Generelt

Von_Goal
44 indlæg.
d. 05/04/12 00:22

Hej !

Jeg skal snart til Rom og se Roma-Fiorentina også tænkte jeg om det er muligt at få en guidet tur på Olimpico og få en masse historie af vide om vores elskede klub, Roma ? Ligger der et museum eller lign.? ;) Er det på nogen måde muligt at komme tæt på spillerne før eller efter kamp med hensyn til autografer ?
Ellers ville jeg bare høre om der er nogle, der har nogen gode råd eller fede seværdigheder osv., som er værd at tage hen og se. :D

Sætter meget stor pris på, hvis I gider at hjælpe mig til at gøre oplevelsen endnu federe for mig. Det er nemlig første gang jeg rejser til Rom, som I nok har regnet ud :p

Tak på forhånd ;)

[Rettet af: Von_Goal - 05/04/12 - 00:23]

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 05. april 2012

Nope desværre.

Du kan ikke komme in på Olimpico. Kun se det udefra. Desværre.

Kun kan lige skimte midter-tribuenen hvis du går højre om når du kommer.

Trigoria hedder stedet hvor Roma træner.

Engang var træningen åben og på et tidspunkt var den lukket, dog kunne man se på udefra og evt få autografer bagefter træning.

Ved ikke lige hvordan de styre det i dag.

mexes
2516 indlæg.
d. 05. april 2012

Det er meget ærgerligt, at man ikke kan få rundture på Olimpico - hvilket man jo kan alle andre steder i Europa... Kunne være fedt at se alle de indre faciliteter og så selvfølgelig bare at gå på det flotte stadion.

Jeg mener, at hvis man er medlem af AS ROMA, så kan man komme ind og se nogle træninger??

Sofus
3107 indlæg.
d. 05. april 2012

Mexes, som medlem af AS Roma kan du se nogen udvalgte træninger :-)

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma