Kategori: Generelt
HEY ho alle Roma drenge.
jeg er efterhånden begyndt at tvivle på LuisE karriere i Roma.
Han vil så gerne spille offensivt, og en masse bold berøringer/besiddelse.
dog synes jeg ikke det har haft den store succes,
enten er det blevet til knebne 1-0 sejre eller også tabt kamp.
OG selv synes jeg vores spiller trup er en af de bedste i Serie A.
så kan det godt være man kan undskylde med at roma er et helt nyt hold i år,
men den kan man sku ikke blive ved med at bruge,
Spillerne træner, hvad 2-3 fridage om ugen=?
plus kamp i weekenden,
jeg sku mene efter over 3 måneder burde man efterhånden havde fundet ud af hvd der fungere og hvad der ikke gør.
jeg vil mene vi ihvertfald skal ha 7 point i de sidste 4 kampe
3 point mod fiorentina
så kan 1 point mod juve/napoli være iorden og den anden kan man godt tabe.
3 point mod bologna
men hvis det ikke lykkes at å skrabet 7 point sammen i de sidste 4 kampe ør det nye år.
så synes jeg luis E har haft sin tid i Roma.
hva mener I andre roma fans ?
Asromadk
Fordi så længe der er et parti i DK der går ind for de ting DF gør så vil jeg ikke kunne være stolt over at være dansker eller holde med en dansk sportsudøver, så der har du grunden til at jeg hele tiden er efter Simon Kjær.
Så mit had til Simon Kjær kommer af det og at han ikke spiller perfekt.
Jeg ville heller ikke inddrage df her inde, men du spurgte jo selv om grunde til at Simon Kjær var på min "sorte liste" over folk jeg vil have væk fra klubben :-)
AS Roma DK, nævn et europæisk land hvor et nationalistisk parti ikke står ved indflydelse i parlamentet. Lega Nord i Italien, Folkepartiet i Spanien, British National Party etc. Der eksisterer partier med fascistiske tendenser i hele EU, så jeg forstår stadig ikke årsagen til at du ikke bryder dig om Kjær grundet DF's politiske indflydelse. Indebærer det så også at du ikke kan lide Totti grundet Lega Nord's påvirkning??
Balbo
jeg tror det er mig du henvender dig til og ikke AS Roma DK.
Jeg ved godt der er mange af den slags partier rundt omkring i Europa og verden. Men jeg fokusere først og fremmest på DK fordi det er det land jeg kommer fra.
Så det er kun med hensyn til DK jeg reagere sådan.
Jeg er efter min egen mening "dansk antinationalist". Så nej det indebære ikke at jeg ikke kan lide Totti pga. Lega Nord`s påvirkning, jeg syntes Totti er den bedste fodbold spiller i verden. Han er ikke så god mere som han har været, men alligevel er han i toppen på min liste, fordi han kun har spillet for en klub hele karieren.
Men mit problem med Simon Kjær ligger så også i at han spiller på et dansk landshold der har morten olsen som træner fordi ham kan jeg heller ikke snuppe.
Ja Balbo det var vist ik mig du sku spørge om det ;) ?
Men Kim jeg forstår stadig ikke, hvordan det politiske overhovedet kan have noget at gøre med en fodboldspiller som individ?
Påstanden er jo ligeså absurd som at sige, "Bastian Schweinsteiger er bare en elendig fodboldspiller, fordi han stammer fra et land der husede Hitler" ??? Altså jeg kan slet ikke forstå hvordan du kan inddrage det politiske i den her snak?
Så du ville kunne lige Simon Kjær bedre hvis han sagde, "jeg vil ikke spille på det danske landshold" ?? - dette giver heller ikke nogen mening ..
Hvordan at snakken kan komme fra at du er utilfreds med Luis Enrique, til at du inddrager Dansk Folkeparti og anti-nationalistiske holdninger?
Sorry mate, men du giver absolut ingen mening. . . .
....
Er godt nok glad for alle roma fans ikke er så blanke omg, til grin
@zmartguy
pas nu på med kommentarer der virker nedladende? Det er netop hvad vi prøver at bevæge os væk fra herinde.
Et er at tænke det, noget andet er at skrive det.
Asromadk, sorry mate. Sidder med eksamen til halsen, så er sgu lidt stresset pt.. Kommentaren var selvfølgelig rettet mod Kim89, og som du korrekt påpeger, så er der intet logisk ræsonnement ved denne anvendelse af politik i sportslige sammenhæng. Jeg vil ligeledes argumentere for at denne diskussion bør forfindes i en anden tråd, da denne tråd omhandler Enriques fremtid i Roma.
Asromadk
JA jeg ville kunne lide Simon Kjær hvis han nægtede at spille for det danske landshold :-) så gider vi heller ikke tale mere om det :-)Men jeg kan stadig lide Totti og Schweinsteiger og hvem du nu ellers kunne finde på at nævne selvom de spiller på landsholdet. fordi det er ikke det danske landshold. Skal vi blive ved fodbolden og det skal vi jo, så syntes jeg lige så godt om den måde det danske landshold spiller på som jeg syntes om den måde Barca spiller på.
Zmartguy
ja ja what ever dude :D
Balbo
Vi stopper den diskution nu og kommer tilbage til kritiken af LE :-) Han skal væk og Roma skal starte på en hel frisk "igen". Sammen med LE skal Bojan og Kjær væk. Bojan og LE fordi de kommer fra Barca`s skole og for bare at lukke den med mig at jeg drager politik ind i det så skal Kjær væk fordi han har kostet holdet 3 mål og 2 nederlag, hvor det ene som vi alle jo nok husker var til Lazio.
Haha. Ja Kim89, lad os lukke den her, jeg har ikke mere at sige, andet end...
.. man selvfølgelig have lov til at være uenige.
Asromadk
Det har man ihvertfald :-)det ville jo ikke være sjovt hvis vi alle var enige :-)
Ancelotti ville jo ikke til Roma i sommers, på trods af at han holder af klubben og vil træne den en dag. Han ville nemlig fortsætte med at være manager i England og finde et job der. Og hvad sker der ? Ancelotti bliver ansat i PSG. Bullshit med ham!! Syntes det virker en kende useriøst at melde sådan ud, og så bare pisse på alt det han selv har sagt...
Store penge kan få folk til at skifte mening meget hurtigt.
Tror ikke vi selv ville være bedre.
1. Sjovt sted at poste noget om Ancelotti.
2. Glem ham, hans mulighed i Rom ligger i en fjern usandsynlig fremtid. Det var ikke den vej det nye Roma skulle.
3. Penge kan gøre meget. Men glem nu ikke, hvor spændende PSG projektet må siges at være. Carlo får et meget spændende hold at arbejde med, og en klub med uanede penge. Klart han tænker han skal forsøge sig.
Understreger bare at man 'aldrig skal sige aldrig'.
"1. Sjovt sted at poste noget om Ancelotti." - I know, syntes bare ikke det var stort nok til at oprette et nyt emne om det.. Syntes bare at det er så usmageligt fra hans side at der bør være kendskab om det her på siden.!
Usmageligt?
"My desire now remains the same; that after coaching in the Premier League I want to remain training there."
No big deal. Manden fik et spændende og lukrativt tilbud og ombestemte sig.
Calciomercato estivo 2026
88
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0
Transfers 2025/26
123
1