Kategori: Generelt
Den altid kontante Nicolas "Scarface" Burdisso blev skadet i går for landsholdet. 6 måneder lyder dommen på i første omgang, da han rev sit korsbånd over. http://m24digital.com/en/2011/11/15/tough-news-for-burdisso-he-ruptured-his-cruciate-ligaments/
Han vil helt sikkert blive savnet på det her hold! Nu skal Kjær steppe op og træde i karakter!
Jeg håber dette vil åbne for en debat omkring skader pådraget på landsholdet.
Skal landsholdet kompensere rent økonomisk for dette tab??
Der har før været snak om klubber der har søgt økonomisk kompensation mener jeg.
Hvad synes i?
En lille film.
[Rettet af: geggeri - 16/11/11 - 11:43]
Hmm det seneste jeg har hørt at det er uvidst om det er 3, 6, 9 måneder etc. han er ude...
Det afhænger meget af korsbåndet!
Jeg håber sgu det betyder at Kjær bliver fast mand og griber chancen!!
Jeg mener personligt ikke at de nationale forbund skal kompensere klubber, pga spillere der bliver skadet i landsholdets tjeneste.
Jeg tror og håber, at Kjær han griber chancen nu.
http://sporten-dyn.tv2.dk/article.php/id-27065599:arsenal-vil-betales-af-holland.html
Jeg ved godt det er Wengermaniac, der udtaler sig her, og at Van Persie eftersigende modtog "forkert" behandling af den hollandske lægestab.
Jeg er bare så ærgelig over, at det lige skal ramme os. Især når det går ud over en af vores topspillere! Jeg synes virkelig Burdisso er en af dem, der ALTID har hjertet med sig!
Ja, det er super ærgeligt. Forhåbentlig griber Kjær chancen, for Heinze har ikke overbevist mig og der er et langt større fremtidsperspektiv i Kjær, hvorimod Heinze i min optik er en gardering; en rolle der nu bliver ændret.
ikke igen. Jeg bliver sgu så sur når en spiller bliver skadet under en landskamp, fordi der er han bare til låns og skaden kommer til at gå mere ud over klubberne end det går ud over landsholdet.
Så ja jeg er 100% af den holdning at så længe reglerne er som de er med at klubberne skal give spillerne fri til landskampe. så skal det nationale forbund i dette tilfælde det argentinske også betale for klubbens tab.
Transfers 2025/26
16
0
Transfers 24/25
295
0
Salg af billetter til Roma vs AC Milan 18/5
2
0
Sæsonen 2024/25
99
0