Kategori: Generelt
Hej Romadrenge :)
Mine venner og mig sad og snakkede her den anden dag om vores ritualer, og om vi i det hele taget havde nogen/noget de gjorde inden eller efter en kamp.
Nogle var sikre på deres hold ikke vandt hvis de ikk havde nyredt seng, andre skulle have blå underbukser på (Chelsea-fan).
Så tænkte jeg på om der var nogen herinde som havde nogle sjove ritualer som de ville dele?? :)
Personligt så skal jeg selv være nybarberet inden kamp, ellers tror jeg ikke Roma har en chance. (ja ved godt det er lidt sygt)
Kom glad ??
FORZA ROMA!
Jeg har altid et par ting der skal være som det plejer:
1: Roma-trøjen skal selvfølgelig bæres under kampen!
2: Skal have Spaghetti og kødsovs inden start!
Ved godt den sidste er mystisk, men hva', man skal jo ikke lave om på tingene :D
Hvis jeg ser kampen så taber vi , hvis jeg bare lige følger kampen over lives ore eller lignende så vinder vi.
Jeg hører "Roma Roma Roma" før kampen og tager Roma-trøjen på selvfølgelig! :)
Har Roma trøjen på selvfølgelig, og det er stort set lige meget hvad der sker den dag. Ellers ryger den ind under en "finere" trøje, men den er altid på.
Også skal der selvfølgelig høres Roma Roma Roma inden!
[Rettet af: Jonas - 26/09/11 - 15:14]
Jeg skal også have hørt Roma Roma Roma inden kampstart - og jeg skal være 100% fokuseret på sangen - jeg må ikke bliver forstyrret af noget (andre personer, TV, telefon etc.)
Jeg ser altid nogle roma videoer inden kampstart, og så høre jeg altid ´´Grazie Roma´´´, når Roma vinder
Jeg laver altid korset inden kampstart.
Og så skal jeg selvfølgelig bære trøjen på kampdagen, som mange af jer andre.
Hvis jeg ikke kan se kampen, skal jeg kigge på resultat.dk hvert 15 minut, ikke mere og ikke mindre(ja det er sygt :)) og Roma scarfet skal placeres over TVet Jeg må ikke tænke nu er den hjemme før kampen er slut, hvis jeg gør det, taber Roma. Og jeg skal lige ind og røre og kigge på min Totti plakat inden kampen :D
Jeg skal i bad før kampen og det er meget vigtig at der bliver brugt Roma sæben fra Romastore:D så skal jeg høre "Roma roma roma" og se vores sejr 3-1 sejr over Parma. Så skal Roma trøjen på og der skal spises en eller anden form for italiensk pastaret:D så du er ikke alene Ssteiniche;)
Martin dit lyder nu mere som en date hahaha
MURO : HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!
Som mange af jer andre, SKAL jeg have Roma klunset på :-)
Ellers har jeg ikke rigtig andre ritualer, men kan godt lide at høre Grazie Roma efter kampen, hvis vi har vundet :D
Transfers 24/25
275
0
Salg af billetter til Roma vs AC Milan 18/5
2
0
Sæsonen 2024/25
99
0
Salg af tøj
3
0