Login
Glemt password Opret bruger

Er strejke god for Roma?

Kategori: Generelt

geggeri
670 indlæg.
d. 26/08/11 15:57

Roma er ikke startet særlig godt, selvom sæson kun har været 2 kampe, har vi endnu den første sejr til gode og de prøver vi blev udsat for i træningskampene var heller ikke noget vi kom godt ud af. Vi spillede fint i går, men vi skal score på vores chancer.

Nu har vi 14 dage ekstra til at gøre os klar til sæsonstarten i Serie A, og det kunne måske være en belejlig pause for at komme af med skuffelsen fra Europa League og får Enriques ideer spillet endnu mere ind på holdet.

Hvad siger I, er strejken god for Roma?

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 26. august 2011

Helt klart.

Spillerne skal stadig vænne sig til systemet, og 14 dage ekstra er alligevel en lille hjælp, også til at få indlemmet de nye spillere i træningen.

Desuden lader der til, at være lidt spændinger og det kan de jo passende få talt ud om i den periode, så luften er helt ren til sæsonstart.

Jonas
4091 indlæg.
d. 26. august 2011

Tror bestemt også det er positivt, der er stadig flere nye spillere på vej ind og hvis de kan få ekstra tid til at blive spillet sammen på, kan jeg kun se det positive..

Jeg er ikke i tvivl om at Enriques nye spilsystem kræver tid at få indført og derfor må alt ekstra tid ses som en bonus. Vi taber jo ikke noget på at sæsonen bliver udsat og da vi ikke er i EL, er det jo ikke forid vi vil få et tæt kampprogram..

Simon88
448 indlæg.
d. 27. august 2011

Kan kun give Jonas ret. Der er stadig spillere på vej ind, senest Simon Kjær, så jeg kan KUN se det positive i det. Og Roma har, i forhold til andre "tophold" i ligaen, kun Serie A at tænke på lige nu, så jo, positivt for Roma, bare træls for os der glæder sig som et lille barn! :D

zambiasi
246 indlæg.
d. 27. august 2011

Tror helt sikkert også det er godt for vores spil, men ved ikke helt i forhold til pressen/fansne og LE. Nu har han ikke mulighed for at vise hvad han kan i de næste to uger, håber ikke der kommer alt for meget dårlig omtale, eller andet lignende, nu hvor man allerede er begyndt at snakke om en fyring.

Svenzoni
352 indlæg.
d. 27. august 2011

Omvendt har spillerne brug for en sejr for at komme
"videre" efter blamagen i EL. Kun en sejr kan give
spillerne selvtillid og kun kampe med betydning kan
for alvor få spillerne til at falde til i Louis' nye
koncept.

Så jeg er ikke enig i at strejken er god for Roma.

zambiasi
246 indlæg.
d. 27. august 2011

Ja det er også det jeg mener, nu har vi 2 uger hvor der kan ske alt muligt pis, fordi vi ikke har muligheden for at komme videre. Men hvis tingene bliver i ro så tror jeg bestemt der er en god ting, da specielt de nyankomne får mulighed for at spille sig ind på holdet, og vi kan måske slippe af med nogle af vores skader

[Rettet af: zambiasi - 27/08/11 - 15:32]

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma