Kategori: Generelt
Nu har der været en del transfers, hvor Roma blandt andet har hentet spillere som Jose Angel, Bojan og Lamela.. Mens man har solgt vigtige spillere som Vucinic og Menez..
På nuværende tidspunkt kan jeg virkelig ikke se en ordenlig start 11'er i den nuværende trup, især hvis vi går udfra Enrique vil spille med formationen 4-3-3.. Synes virkelig der mangler nogle ordenlige kanter. Vucinic og Menez ville havde været fantastiske på hver sin kant, men da de er smuttet, kan jeg endnu ikke se nogle erstatninger for dem - Håber ledelsen har nogle planer ang. erstatninger?
Jeg kan indtil videre komme frem til denne start 11'er med mangler.
Start 11'er
Stekelenburg (?)
Cicinho - Juan - Burdisso - Jose Angel
Pizarro - De Rossi - Perrotta
? - Totti - ?
Bænken
Lamela
Bojan
Borriello
Brighi
Heinze
Cassetti
Curci
Jeg mener ikke Bojan er god nok til og starte inde på kanten, men synes han er fin som indskifter..
Lamela er mere midtbane spiller (offensiv), men kan ikke helt se hvor han skal starte?
Totti og Borriello går jeg udfra skal spille frontangribere, hvor Totti vel starter..
Hvad mener I andre? Kan I virkelig se en start 11'er der er klar til og vinde pokaler? spille med om mesterskabet og Europa League?
Stekelenburg
Cicinho - Juan - Burdisso - Angel
De Rossi - Pizarro - Lucho González(?)
Nilmar(?) - Totti - Lamela
Benken:
Curci
Bojan
Borriello
Kjær(?)
Heinze
Perrotta
Brighi
Syntes det er svært at sætte noget der ligner en seriøs startopstilling når vi stadig har et åbent transfermarked ;)
Transfers 2025/26
16
0
Transfers 24/25
295
0
Salg af billetter til Roma vs AC Milan 18/5
2
0
Sæsonen 2024/25
99
0