Kategori: Generelt
Nogen der ved hvornår trøjerne for sæsonen: 2011/12 bliver offentligt gjort
Og hvordan de ser ud? :-D
jeg har den allerede. Den er utrolig tæt siddende! (mere end normalt)
dejligt det er det pigerne vil have:) hvor har du købt den?
roma store selvfølgelig :P
Havde også tænkt mig at købe en på roma store, men man kunne ikke få tryk på :(
@ Mexes
Hvilken str. købt du? Og kan du evt. sige mig hvor meget du vejer :)
Er sgu lidt i tvivl om hvilke str. jeg skal bruge.
jeg har min i Large, og den passer fint (skal bestemt ikke være mindre) Plejede ellers at købe trøjerne i medium, men som sagt er så denne trøje en anelse kortere og tættere.
Jeg er høj og slank (1.85 m / ca. 68 kg)
Nogle der så evt. kunne give mig et link til de nye trøjer? (:
Jeg har lige modtaget den ny Romatrøje(Caprari 47), jeg kan varmt anbefale den. Den sidder super godt på kroppen, og det nye med kraven ser super godt ud!
Hep, skal have købt mig en 3. trøje nu her fra Unisport, men har I erfaringer med trøjestørrelsen?
er 188 cm og 80 kg. ca... Regnede umiddelbart med Large, men hvad er jeres erfaringer, deres trøjer kan jo svinge noget!
@59971Cools:
Jeg købte deres 3. trøje i sidste sæson, størrelse large, jeg er 184 cm. høj, og vejer ca. det samme som dig, og min passer, og med lidt ekstra plads også.. :)
Jeg fik udebanetrøjen af min kæreste i XXL.
Jeg er samme mål som dig + 4kg så vil mene at du ihvertfald skal have en XL. Jeg synes XXL er lige i skabet hvor den ikke sidder for løst men jeg heller ikke ligner en steroide knægt i for stramme trøjer :)
Hehe det var ligegodt to forskellige holdninger på kun 9 minutter ;-)
Men tak for tip begge to, jeg vil lige overveje det så... Umiddelbart har jeg jo haft L i fokus ...
Ved I om der er nogen butikker der har roma trøjer i butikker hvor man evt. kan prøve (sportmaster el. lign?)
Hej Cools. Årets trøje er noget mere slime end tidligere, så jeg ville vælge jeg den en størrelse større end jeg plejer..
Jeg tog chancen fra hvad jeg har læst mig frem til, og købte en large. Jeg plejer at købe medium og den skulle helt sikker ikke være mindre..
Så vil anbefalde dig at købe XL ;)
[Rettet af: Jonas - 07/11/11 - 14:25]
Okay cool cool..
Jeg har nemlig sidste års model i en M... Den er tight og lige på grænsen til at være for lille, men går lige, derfor jeg tænkte på en L, men kan da være man skal helt op i en XL :-)
Jeg bruger oftes Gigastore.it. Stort udvalg, fragtfrit og super god service.
Transfers 2025/26
14
0
Transfers 24/25
295
0
Salg af billetter til Roma vs AC Milan 18/5
2
0
Sæsonen 2024/25
99
0