Kategori: Generelt
Andreas lavede den glimrende blog der hedder: "Rygter - 100 navne and counting"...
Linket hertil er her: LINK
Efter den fik jeg den lille tanke, at lave en afstemning dertil.
Jeg har lavet denne lille afstemning hvis I er interesserede. Ud af de til Roma rygtede spillere og trænere, må I vælge 1 træner og 5 spillere.
I må meget gerne holde jer, så meget som det nu kan lade sig gøre, indenfor rimelighedens grænser. Altså spillere i gerne ser i klubben og en sammensætning af de 5/pris/spiller I alt i alt tror på ville kunne lade sig gøre.
Jeg er en idiot til, at lave sådan noget, så overskueligt er det ikke.
Men smid stemmer og skriv jeres brugernavn herinde som navn.
Linket til afstemningen er:
LINK
[Rettet af: Giallorossi - 29/05/11 - 02:24]
Har også stemt.
Har kun smidt 4 stemmer, da jeg helst så Curci på målmandsposten, men han er ikke på listen.
[Rettet af: Julii Caesares - 28/05/11 - 20:30]
Så er der smidt stemmer.
God ide btw
det sku svært kun at vælge 5 :P
Er sat på dem jeg tror, ikke dem jeg håber. Men det tegner alligevel godt:)
Hvis det er udfra de perspektiver du har sat Rúemenapp, så har vi to godt nok et forskelligt billede af hvad der kan lade sig gøre, rent økonomisk altså. :) Men om igen, ingen af os ved, hvor eftertænksomt der skal handles ind, samt hvor meget der skal/kan handles ind for.
Vil nu også mene,at Pastore udelukker Sanchez og omvendt.
- Men man ved jo aldrig...
Jeg må indrømme jeg personligt har mikset de to parametre og mener egentlig mine bud kan lade sig gøre, måske lige med undtagelse af Spalletti.
Eksempelvis mener jeg ikke, at en spiller som; Higuain kan lade sig gøre, hvilket I indtil videre vist også er enige med mig i.
Cool at så mange har stemt allerede..
- Afstemningen om året spiller kunne desuden være lavet på denne måde, da det er muligt for den der opretter den, at skjule resultater for alle andre.
[Rettet af: Giallorossi - 29/05/11 - 02:07]
Jeg har kun stemt udfra hvad der realistisk. Ellers ville min afstemning havde set helt anderledes ud.
Jeg har nu også bestemt mig, at ændre min Spalletti stemme til Deschamps, nu tror jeg på mine bud og min sammensætning af dem..
[Rettet af: Giallorossi - 29/05/11 - 11:53]
Så der også stemt herfra.. Jeg har også prøvet at være nogenlunde realistisk :)
En spiller der desværre ikke har været rygtet til klubben, men som jeg personligt ville elske at se i vores farver, er Miguel Veloso fra Genoa.. Han har godt nok ikke været fantastisk siden sit skifte til Italien, men tror nok det kommer. Er sikker på han ville være en klar forstærkning!
Jeg fulgte Sporting for et par sæsoner siden og der var Veloso fantastisk. De kan virkelig frembringe talenter i den klub.
Jeg ville ikke have noget imod at se ham i vores farve.
Synes altid der bliver drømt herinde på siden :).. Men det er jo kun fordi vi alle ønsker klubben det bedste. Men synes sgu der er en del bud der virker urealistiske. Siger ikke selv at alle mine rammer 100%. Men alle bud er nogle der ville være fantastiske at få til Roma..
"El Kun" tror jeg dog ikke på!!
Men håber som mange andre på lidt unge spillere, der også på et tidspunkt kan sælges videre med fortjeneste.
@Julii Caesares - Ja det er noget af en talentfabrik de har der. Tror det kunne blive et fantastisk makkerpar, ham og De Rossi..
Veloso skiftede jo til Genoa sidste sommer, så tror ikke han skifter til Roma til sommer :)
Desværre.
@Giallorossi
Det er ment på den måde, at det er dem jeg tror har størst chance for at komme i trøjen, dermed ikke sagt at jeg tror det bliver alle sammen.
[Rettet af: Rüemenapp - 29/05/11 - 17:57]
Okay, tja det er vel også tæt på umuligt. Jeg kunne bare få mig selv til at sætte den til et lavere antal.
[Rettet af: Giallorossi - 31/05/11 - 11:55]
Så har jeg lukket afstemningen og så er der ryddet lidt op i afstemningen så kun spillere og trænere med stemmer er med.
Skal jeg ligeledes fjerne alle dem med 1 stemme?
Transfers 2025/26
14
0
Transfers 24/25
295
0
Salg af billetter til Roma vs AC Milan 18/5
2
0
Sæsonen 2024/25
99
0