Kategori: Generelt
Jeg har læst mig til at i her på as-roma.dk tidligere har deltaget i Fan cup i greve..
Er det noget der er stemning for at gøre igen og er der nogen der har noget info eller erfaring omkring det her fan cup? Jeg synes selv det lyder fedt og kunne være sjovt at mødes med en masse andre fans a både Roma og andre udenlandske klubber.
Jeg har ikke været særlig aktiv her på siden før, så tror ikke der er så mange der ved hvem jeg er, så præsentere lige mig selv for en god ordens skyld:
Mit navn er Mikkel, 25 år og har været Roma fan siden '99.
God dag og FORZA ROMA!
Jeg meldte Asker og jeg på igår i nyheden om det!! (:
Ser ud til at vi bliver 8 friske fyre imorgen. Vi mødes kl 13.00 ved Pavillonen. Nogen der kan tage en bold med?
Cheers
Hvis nogen har en pumpe de kan tage med, kan jeg da godt tage en bold med....:)
Jeg kan tage en bold med (:
Tak for god træning i søndags.
Hvordan er stemningen for at mødes til en omgang træning igen på næste søndag (26. juni)? Umiddelbart var det jo kun Mikkel der skulle ned til mudderpølen i Roskilde :) , så vi andre kunne jo godt finpudse teknikken lidt.
Jeg kan ikke søndag :(
Jeg kan heller ikke næste søndag, da jeg er til Roskilde Festival (:
Jeg kan desværre heller ikke, da jeg er udenbys i denne weekend.
Jeg kan desværre heller ikke denne søndag, men er nok på weekenden efter.
Hey boys...
Nu nærmer vi os snart den store dag:)
Så jeg tænkte på om vi skulle aftale en tid lidt før at mødes på selve dagen. Så vi lige kunne dele holdene og lave lidt taktik.
Så tænkte jeg på om der er nogle der har en ghettoblaster, så vi kan fyrer op for: Roma Non Si Discute Si Ama. Og Grazie Roma når vi har vundet!! De bedste versioner er på CD'en:Antonello Venditti - Circo Massimo 2001, Som nemt kan downloades på det der internet:)
Hvis i har flag, Halstørklæder mm. Så husk det for, Når det ene hold spiller skal der være opbakning ligesom Curva Sud!!!
Hej drengene.
Jeg er bange for, at jeg bliver nødt til at trække mig.
Der er et par gutter der har inviteret mig på cykeltur d. 6/8, og det er sådan set ikke fordi jeg hellere vil på cykeltur, men har lidt på fornemmelsen, at det dækker over en polterabend i forbinbdelse med mit bryllup ugen efter...
Bad news drenge.
Jeg må nok melde fra til turneringen. Jeg forvred mín ankel igår til fodbold, og tvivler på den bliver klar til d. 2 august. Hvis det er sådan at den bliver klar, skal jeg selvfølgelig nok tage med.
Jeg har lige et par praktiske spørgsmål omkring turneringen:
- Hvordan kommer vi derud? I samlet flok, eller hver for sig?
- Hvad er adressen?
- Hvornår slutter arrangementet?
FAn-Cup Information
Asker, her er information om arrangementet. Heriblandt adresse og starttidspunkt. Turneringen slutter ca. klokken 17, men hvad der sker derefter ved jeg ikke.
Hvordan vi kommer derud har vi ikke aftalt endnu, men det regner jeg da med vi skal have aftalt! I tilfælde af, at nogle vil følges.
[Rettet af: Julii Caesares - 28/07/11 - 12:01]
Er det sådan vi kan få en status på hvem der kører og evt. kan have nogen med på vejen? :)
Asker og jeg tager nok toget fra KBH's hovedbanegård :)
Transfers 2025/26
16
0
Transfers 24/25
295
0
Salg af billetter til Roma vs AC Milan 18/5
2
0
Sæsonen 2024/25
99
0