Login
Glemt password Opret bruger

FAn Cup 2011

Kategori: Generelt

Lupi10
72 indlæg.
d. 14/04/11 17:25

Jeg har læst mig til at i her på as-roma.dk tidligere har deltaget i Fan cup i greve..
Er det noget der er stemning for at gøre igen og er der nogen der har noget info eller erfaring omkring det her fan cup? Jeg synes selv det lyder fedt og kunne være sjovt at mødes med en masse andre fans a både Roma og andre udenlandske klubber.

Jeg har ikke været særlig aktiv her på siden før, så tror ikke der er så mange der ved hvem jeg er, så præsentere lige mig selv for en god ordens skyld:
Mit navn er Mikkel, 25 år og har været Roma fan siden '99.

God dag og FORZA ROMA!

Lupi10
72 indlæg.
d. 16. april 2011

Det var ikke meget opbakning.. havde forventet i det mindste et par kommentare om hvordan det har været sidst...?

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 16. april 2011

Jeg var ikke med sidste år pga. en operation i knæet, så det er ikke meget jeg kan fortælle.

Fra hvad jeg har hørt, så var det et fedt arrangement sidste år. Hvis det afholdes igen i år, så skal jeg helt klart med.

Balbo
165 indlæg.
d. 16. april 2011

Sorry guys, men jeg har slet ikke set tråden. Jeg var koordinator for Roma-holdet sidste år og fortsætter forhåbentligt igen, hvis der er nok tilmeldte. Jeg har lige skrevet til arrangøren af cuppen, og forventer svar om et par dage. Som Julii Caesares påpeger var det et meget vellykket arrangement, med bajsere og bordfodbold efterfølgende. Cuppen er strukturet efter den klassiske turneringsinddelling (med gruppekampe efterfulgt af semifinale og finale), hvor Roma-holdet var i gruppe med Arsenal, Inter, West Ham og Tottenham. Desværre blev vi treer i gruppen og gik derved ikke videre til semifinalen, men i år har vi høje forventninger om at nå min. semifinalen.

Resultaterne i Turneringen:
AS Roma - Inter Primavera 0-2
AS Roma - Aston Villa 2 5-1
AS Roma - Arsenal 0-3
AS Roma - Tottenham 3-1

De "udtagne" spillere var henholdsvis:
Anders Blegvad - 16 år, angriber/offensiv midt
Patrick Sørensen - 18 år, midt/angriber
Kasper H.P – 21 år, fløj
Mikkel Gottlieb – 21 år, fløj/angreb
Rasmus Drabe - 22 år, back/midtforsvar
Kristoffer Lind – 23 år, angriber
Daniel Licht - 24 år, midt/angreb
Peter Paulmann - 29 år, midtforsvar

Men i år ser vi meget gerne flere tilmeldte så vi eventuelt kan lave to hold. Tilmeldingsgebyret ligger på 200 kr, så det passede med at hver spiller skulle indbetale ca. 30 kr. Jeg vender tilbage senere når jeg har fået svar fra arrangørerne, men skriv gerne hvis I er interesseret, så vi kan få et overblik over spillere. Cheers

P.Totti
1008 indlæg.
d. 17. april 2011

Jeg var ikke selv med sidste år, men er super klar i år!

Sofus
3107 indlæg.
d. 17. april 2011

Håber ikke at det er i skoleuge ligesom sidste år. Hvis det ikke er så er jeg frisk på at være med (: Er målmand og mit hold har lige vundet 98 mesterækken, hvor jeg har stået ret så godt (: Kan se at i mangler en målmand så der stiller jeg mig til rådighed hvis det altså ikke er i skoletiden :D

AndersRoma
1018 indlæg.
d. 17. april 2011

Jeg er så frisk! Selvom vi ikke gik videre i gruppe spillet, slog vi Aston Villa/Tottenham fuldstændig på en bar efter, dettte var dog i bordfodbold! Men Glæder mig til endnu en sæson i fancup. Som vi snakkede om sidste år ville vil træne lidt før denne sæson! Forza Roma - Forza Europa League!

59971Cools
691 indlæg.
d. 17. april 2011

hvornår er det, og hvad er det?
Jeg er ikke VK men kan da sagtens trille lidt bold, så lyder hyggeligt!

Balbo
165 indlæg.
d. 18. april 2011

Kære Romanistas,
Jeg er efter korrespondance med Arsenals koordinator blevet meddelt, at FAn Cup 2011 i år arrangeres af Inters fanklub, da denne vandt turneringen sidste år. Efter research på deres forum kan jeg konkludere at turneringen i år afholdes ved Undløse Boldklub (ved Holbæk) lørdag den 6. august. Af den grund har jeg indsendt en mail til koordinatoren, hvori jeg gør opmærksom på den problematiske beliggenhed. Undløse ligger omkring halvanden time væk fra København og det vil derved medføre transportbegrænsninger for både sjællændere, fynboere samt jyder. Yderligere foreligger der en kompliceret hjemtransport, da den sidste bus går omkring kl. 16 lørdag. Jeg har deraf underettet Inters koordinator om beliggenheden og afventer svar snarest. På deres forum har et medlem også ytret en kritisk holdning omkring lokationen, så forhåbentligt bliver denne flyttet. Jeg skal nok holde jer informeret løbende.

Cheers

Rüemenapp
100 indlæg.
d. 18. april 2011

Jeg er Helt sikkert også frisk, det er lidt siden jeg har spillet men de gamle bener kan forhåbentlig stadig...

Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 18. april 2011

Jeg er SÅ klar igen i år!!

Lupi10
72 indlæg.
d. 19. april 2011

Sådan! Nice med lidt responds 2 Thumbs up
Balbo - godt at høre du er i kontakt med arangørende i Inter og forhåbentlig bliver spillestedet rykket til noget bedre rent transportmæssigt.
Og ja, det ville være super at kunne stille med to hold. - Jeg er i hvert fald klar hvis det bliver til noget. Ikke i super form, men hvis vi som nogen nævnte, lige to et par træninger (hvis muligt) kunne rusten nok bankes af.
Uanset hvad har jeg masser af lyst til at forsvare vores farver Roma flag

Balbo
165 indlæg.
d. 23. april 2011

Lige en lille opdatering vedrørende årets FAn Cup, der desværre stadig bliver afholdt i Undløse. Jeg har som tidligere nævnt været i kontakt med dette års koordinator, hvor jeg uden held forsøgte at ændre placeringen af cuppen. Jeg har ligeledes modtaget den officielle invitation, så tilmeldingsfasen kan derved opstartes. Det anbefales derved, at de interesserede skriver en mail til mikkel_gottlieb@hotmail.com, så vi kan få et overblik over antal tilmeldte. I mellemtiden opfordrer jeg til at vi eventuelt mødes i Nørrebroparken og får trænet lidt i det gode vejr. Som det fremgår af invitationen er SS Lazio også inviteret, så det ville være en fornøjelse at vise, at der kun findes en italiensk klub i Rom (og Danmark)

Cheers,
Mikkel Gottlieb/Balbo

Invitation til Fan Cup 2011

Inter Club Danimarca indbyder hermed AS Roma til årets FAn Cup, som i år afholdes i Undløse nær Holbæk. Turneringen afholdes lørdag den 6. august klokken 11.30. De første kampe starter klokken 12.00. Vi anbefaler at man kommer i god tid.

Vi har i år indbudt foreløbigt fanklubber og arbejder på endnu flere. De foreløbigt 14 inviterede klubber er; Arsenal, Newcastle, Blackburn, Tottenham, Aston Villa, Liverpool, Man Utd, Real Madrid, Atletico Madrid, FC Barcelona, AS Roma, SS Lazio, AC Milan og Juventus.

Der spilles på 7 mands baner med 7 mand startende på hvert hold. Hver fanklub må stille med to hold a max 12 spillere og minimum 7 spillere. Man spiller i sin klubs hjemmetrøjer. Stiller man med to hold, kan evt. aftales at det ene hold stiller i udebanetrøjer, alternativt overtræksveste.

Vi tænder op i grillen under turneringen og håber på at folk efterfølgende vil blive og få en hyggelig eftermiddag/aften i selskab med fans fra andre klubber.

Priserne for at deltage er som følger:

Holdgebyr 200 kr.
Grill pr. person 100 kr.

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 25. april 2011

Jeg kunne godt være frisk. Skal nok lige have noget træning inden så jeg kan se om benene er i form ;-) Frem med de gamle støvler!

Ærgerligt med placeringen af turneringen, men det er der vel ikke så meget at gøre ved.

Sofus
3107 indlæg.
d. 26. april 2011

Er helt klar i år!

Sofus Bryld Staunæs, 12, København, Målmand.

EmilBertel
10 indlæg.
d. 26. april 2011

Er det evt. sådan vi selv kunne arrangere noget transport til og fra Jylland og Fyn ?

Lupi10
72 indlæg.
d. 26. april 2011

Jeg er klar og har tilmeldt mig på Balbos mail... Roma Flag

asolle
99 indlæg.
d. 27. april 2011

Kunne mega godt tænke mig at deltage hvis vi kunne få noget kørsel stablet på benene! Kunne være rigtig fedt!

C. Panucci (inaktiv)
50 indlæg.
d. 28. april 2011

Jeg er på også. Satser på, at lungebetændelsen springer mig over i år!
Jeg kan sådan set godt lokkes til at tage en bil bil fra fyn, hvis det hjælper nogen på vej.

Lupi10
72 indlæg.
d. 28. april 2011

For overblikkets skyld: Hvilke pladser spiller folk?

Sofus
3107 indlæg.
d. 28. april 2011

Jeg spiller målmand Lupi10 (:

Balbo
165 indlæg.
d. 28. april 2011

Sorry guys for ikke at have skrevet, men har læst til eksamen det meste af ugen. Den er heldigvis overstået idag, så nu kan jeg fokusere på tilmeldingen og organiseringen af træning. Indtil videre har følgende tilmeldt sig over mail:

Sofus Bryld - 12 år (SofusTotti69) - Målmand (Pena)
Rasmus Drabe - 24 år (Panucci) - Forsvar (Burdisso)
Mikkel Sund - Vides ikke(Lupi10) - Forsvar (Juan)
Peter Paulmann - 29 år (Alderspræsident)(Paulmann)- Forsvar (Loria :))
Toke Rüemenapp - Vides ikke (Rüemenapp) - Favoritplads vides ikke (
Mikkel Gottlieb - 22 år (Balbo) - Offensiv midt (Menez)
Daniel Licht - 25 år (Daniel Licht) - Angriber (Borriello)
Kristoffer Lennon - 23 år (Liam Gallagher) - Offensiv midt (Totti)

Det tegner meget positivt og thumbs up for de nye drenge. Det er fedt at se :)
Tilmeldingen på forummet slutter d. 30 juni og tilmeldningsgebyret skal været indbetalt inden d. 2 juli. Med henblik på transport overvejer jeg om man ikke aftale noget gruppetransport, som Panucci ligeledes forslår. Med henblik på træning kan jeg arrangere træningskampe i Nørrebroparken mod et par hold, hvis dette kunne have interesse.

Cheers
Balbp aka Mikkel Gottlieb

Rüemenapp
100 indlæg.
d. 28. april 2011

@Balbo

Håber eksamen gik godt.

Opdatering af Toke Rüemenapp

23 år og har det bedst på midtbanen.

Også tænkte jeg på hvordan med indbetaling, hvor gør vi der? smider du et konto nr ind eller hvordan ville det være nemmest. Mht træningskamp så er stiller jeg gerne op, super godt idé.

[Rettet af: Rüemenapp - 28/04/11 - 15:15]

Lupi10
72 indlæg.
d. 28. april 2011

....og opdatering af mig (Mikkel Sund) - jeg er 25 og det er Mexes-style ;) haha (bare uden at være forræder)
Nice med så mange tilmeldinger allerede!!

Balbo
165 indlæg.
d. 28. april 2011

Det er sgu dejligt at se jeres høje aktivitetsniveau på sitet, drenge.
Ny opdateret liste:

Mikkel Sund - 25 år (Lupi10) - Forsvar (Mexes)
Peter Paulmann - 29 år (Paulmann) - Forsvar (Loria :))
Toke Rüemenapp - 23 år (Rüemenapp) - Midtbane (De Rossi)
Kristoffer Lind - 23 år (Liam Gallagher) - Offensiv midt (Totti)
Simon Osbech - 20 år (Julii Caesares) - Back/kant (Rosi)

Mht. til indbetalling skriver jeg mit konto nr. ca. en måned før tilmeldingsfristen. Eller hvis der er stemning kan jeg også smide det op før.
Men det kunne være dejligt lige at få et overblik over hvornår folk kan med hensyn til træning.

Ps. Fik scoret et 12-tal i planlægning, rum og ressourcer, så det var sgu skønt, især på ens fødselsdag :)

Cheers guys.

[Rettet af: Julii Caesares - 15/06/11 - 22:08]

Rüemenapp
100 indlæg.
d. 28. april 2011

Uhh Jamen tillykke, tillykke. Det kan så umuligt blive en dårlig dag.

Mht. betaling har du ret, ville bare lige høre hvordan og hvorledes.

Håber du får en god dag.:) Roma Flag

[Rettet af: Rüemenapp - 28/04/11 - 21:26]

asolle
99 indlæg.
d. 28. april 2011

Altså jeg bor lidt uden for Randers så ved ikk om jeg ville kunne deltage i træningen da det er ret langt at køre. Men hvis der er andre fra Jylland der alligevel skal derover er jeg nok osse klar på det!

Andreas
789 indlæg.
d. 28. april 2011

Der er godt nok lang tid til, men jeg er da også frisk.

Navnet er Andreas Jensen, 22 år fra København.
Position: Angriber - Montella-style :)

Sofus
3107 indlæg.
d. 28. april 2011

Haha diz til Paulmann med Loria ;D

Sofus
3107 indlæg.
d. 28. april 2011

Balbo, kan man ikke bare give dig de 30 kroner der ude? (:

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 28. april 2011

-> Andreas

Det er du ikke ene om. Men der forventes, at du fejrer målene med Montella manér ;-)

___

Jeg forventer i alt fald en stærk alderspræsident i Loria på banen :-)

[Rettet af: Julii Caesares - 28/04/11 - 20:33]

asolle
99 indlæg.
d. 28. april 2011

Er der nogen fra Jylland som er tilmeldt?

P.Totti
1008 indlæg.
d. 29. april 2011

som skrevet i starten af indlægget er jeg også super klar.

philip 23 år, spiller midtbane/angriber

er også klar på noget træning.

hvad gør vi i tilfælde af for mange tilmeldte, vi må jo kun stille med 2 hold ikke?

AndersRoma
1018 indlæg.
d. 29. april 2011

Synes I ikke I savner mig på holdet drenge?

Balbo
165 indlæg.
d. 29. april 2011

Jamen self, Anders, du ska da være med igen.
Har opdateret listen i nedenstående.

Navn Alder Kaldenavn Position Lookalike
Peter Paulmann - 29 år (Paulmann) - Forsvar (Loria :))
Phillip ? - 23 år (P.Totti) - Offensiv midt (Greco)
Emil Bertelsen - 22 år (EmilBertel) - Angriber (Okaka)
Rene Dalsgaard - 22 år (Asolle) - Angriber (Caprari)
Anders Blegvad - 17 år (AndersRoma) - Angriber (Vucinic)
Andreas Jensen - 22 år (Andreas) - Angriber (Montella)

Som det fremgår af tilmeldingslisten er vi nu 14, hvilket indebærer, at vi er nødsaget til at stille op med to hold. Som P.Totti fremhæver kan vi max stille med 2 hold, men spørgsmålet er om vi er nok. Cheers

Andreas
789 indlæg.
d. 29. april 2011

Hvis nu det ender med at der er 15-18 stykker der gerne vil med, er det så muligt at lave to hold hvor nogle af spillerne spiller på begge hold? Altså at et par af spillerne fra "Hold A" kunne være reserver for "Hold B" - og omvendt.

asolle
99 indlæg.
d. 29. april 2011

-> balbo jeg tager sku chancen og tilmelder mig. Så kan jeg altid finde ud af noget transport senere. Hvor melder jeg mig til henne?

Balbo
165 indlæg.
d. 29. april 2011

Umiddelbart fremgår der ikke noget omkring at spillere ikke må deltage på begge hold, så vil mene at det er acceptabelt.

Asolle, du skriver bare en mail til mikkel_gottlieb@hotmail.com

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 02. maj 2011

Hvad så drenge, skal vi få aftalt noget træningskamp?

Umiddelbart har jeg tid det meste af maj, minus et par dage i weekenderne og sådan. Mikkel, du snakkede lidt om noget i Nørrebroparken?

Asker
8 indlæg.
d. 04. maj 2011

Jeg er også på! Jeg er Sofus storebror, jeg hedder Asker Bryld Staunæs. Jeg spiller midterforsvar, er femten år gammel og er 192 høj :-)

KoldingFC
371 indlæg.
d. 04. maj 2011

Heysan :-)

- Jeg her klar i år. Var også tilmeldt sidste år, men måtte desværre melde afbud pga sygdom :/

Skal spille en 5 mands turnering torsdag, og fredag weekenden op til Fan cuppen, Så er nok godt brugt, men så længe vi har nogle udskiftere så jeg 100% klar :-)

PS. Jeg kører fra Kolding, hvis der er nogen der skal med på vejen.

vh. Kasper Hørlyck. 22 år. - Midt/offensiv/angriber. Anfører :D

asolle
99 indlæg.
d. 04. maj 2011

Tror godt jeg vil køre med dig fra Kolding så:)

EmilBertel
10 indlæg.
d. 05. maj 2011

Ja jeg vil da også gerne hoppe med fra Odense :)

Balbo
165 indlæg.
d. 11. maj 2011

Opdateret tilmeldingsliste:

Navn Alder Kaldenavn Position Lookalike
Peter Paulmann - 30 år (Paulmann) - Forsvar (Loria :))
Kasper Hørlyck - 22 år (Kolding FC) Offensiv Midt (Pettinari)
Phillip ? - 23 år (P.Totti) - Offensiv midt (Greco)
Emil Bertelsen - 22 år (EmilBertel) - Angriber (Okaka)
Rene Dalsgaard - 22 år (Asolle) - Angriber (Caprari)
Anders Blegvad - 17 år (AndersRoma) - Angriber (Vucinic)
Andreas Jensen - 22 år (Andreas) - Angriber (Montella)

Balbo
165 indlæg.
d. 11. maj 2011

Med den nye tilmeldingsliste er vi nu oppe på 15 mand, hvilket indebærer at vi stiller op med to hold. Jeg har i dag fået aftalt en træningskamp på næste søndag d. 22 maj i Nørrebroparken, så hvis alle er friske opfordrer jeg folk til at møde op og få trænet benene (og måske et par pils efterfølgende).
Jeg beklager overfor tilmeldte fra andre dele af Danmark, men da majoriteten af holdet er fra København og omegn er jeg nødsaget til at tage en beslutning.

Cheers

P.Totti
1008 indlæg.
d. 11. maj 2011

Jeg er klar på træningskamp... Kan vi ikke få noget mere information om kampen!

7 mands?
Tidspunkt?
Modstander?

Jeg er ikke så kendt på nørrebro, så nærmere beskrivelse af spillested?

Btw, super initaitiv balbo

Balbo
165 indlæg.
d. 11. maj 2011

Helt sikkert P.Totti. Hvis de andre stiller nok spiller vi 11 mands, men ellers forestiller jeg mig at vi laver en mini-turnering med tre hold. Tidspunktet kendes endnu ikke, men jeg forsøger at afholde den omkring kl 15.00 så vi alle kan tage ind og se Sampdoria kampen senere. Spillestedet vil blive Nørrebroparken tæt ved Nørrebro station. Du kan se rutevejledning på rejseplanen.

Balbo
165 indlæg.
d. 13. maj 2011

Vi kunne eventuelt også mødes imorgen lørdag i Nørrebroparken og lige se formen an inden vi spiller træningskampen? Hvis man ikke er tilmeldt på holdet er man selvfølgelig også velkommen til at trille lidt bold med ligesindede Romanistas.
Cheers

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 13. maj 2011

Jeg er til fødselsdag i morgen, så jeg må desværre sige fra.

Men er klart frisk på den 22. og før hvis det skulle være.

Rüemenapp
100 indlæg.
d. 13. maj 2011

Jo hvorfor ikke, jeg er game. Jo mere trillen jo bedre for mit vedkommende. Hvad kl havde du i tankerne?
Håber vi bliver en lille flok:) jo flere jo bedre..

59971Cools
691 indlæg.
d. 13. maj 2011

Jeg er i Nørrebrohallen imorgen og spille indendørs med arbejdet. Desværre :)

Sofus
3107 indlæg.
d. 13. maj 2011

Tror godt at Asker og jeg kan være med imorgen (:

P.Totti
1008 indlæg.
d. 13. maj 2011

jeg kan desværre ikke i morgen, har føds :)

men er stadig klar den 22.

Sofus
3107 indlæg.
d. 13. maj 2011

Tillykke med imorgen, P.Totti!

Balbo
165 indlæg.
d. 13. maj 2011

Jeg tror vi dropper træning imorgen og i stedet fokuserer på kampen søndag.

[Rettet af: Balbo - 14/05/11 - 02:49]

Balbo
165 indlæg.
d. 17. maj 2011

Guys, mangler lidt tilbagemeldninger til på søndag???

Rüemenapp
100 indlæg.
d. 17. maj 2011

@Balbo

Jeg er på søndag, også til en lille pils.
Har du fundet et endeligt spiltidspunkt?

[Rettet af: Rüemenapp - 17/05/11 - 14:22]

Sofus
3107 indlæg.
d. 17. maj 2011

Er næsten sikker på jeg kan komme, med min bror (:

C. Panucci (inaktiv)
50 indlæg.
d. 19. maj 2011

Mit Sydfynske selv, får mig desværre ikke mod NBronx denne weekend. God kamp.

Sofus
3107 indlæg.
d. 19. maj 2011

Kommer ikke alligevel :(

Balbo
165 indlæg.
d. 20. maj 2011

Grundet eksamen og for lidt tilmeldte aflyser vi kampen. Jeg vil efter eksamen d.1 juni forsøge at etablere noget træning og kamp. Beklager!

DanielLicht
86 indlæg.
d. 22. maj 2011

vi kan jo blive enige om at der bliver 2 hold i år, hvilket er fantastisk!
Så syntes jeg, at det ene hold skal bestå af det hold vi havde sidste år plus en målmand. Der kender vi jo lidt til hinanden....:)

CHP
46 indlæg.
d. 22. maj 2011

Hvorom alting er, så føles det godt at slutte sæsonen af med en sejr, og et håb om at se Ancelotti i Rom næste sæson. Jeg har grundet bachelorskrivning og eksaminer ikke været med på bar og se kampene på det sidste, men jeg håber virkelig at kunne være med til både træning og fan cup. Håber også, at fancuppen kan hjælpe til, at vi kan få skabt en tradition hvor folk møder op på pubs rundt i landet og ser kampene. Et ønske jeg flere gange har ytret, på trods af aldrig i tilstrækkelig grad at have gjort hvad jeg ønsker af jer andre; at møde op på pubs uge efter uge og støtte holdet sammen med ligesindede.
Håber i kan tilgive mit hykleri!

Lupi Junior
208 indlæg.
d. 27. maj 2011

jeg vil da rigtig gerne være med.. Er også ny gammel her på siden. Men er først rigtig blevet aktiv igen for kort tid siden. Jeg spiller fodbold i min fritid også.

Men Balbo, kan jeg ikke få din mail, så smiderj eg en tilmelding.

Til jer andre.

jeg hedder Mathias Ålbæk Jensen 25 år gammel.

PS:
Vil gerne lige reklamere for Cools projekt i hattrick. Vi har startet et forbund på hattrick.org. Så til dem der har hold, eller overveje at starte et, så kan i tilmelde jer vores forbund As Roma dk (100829).

Lupi Junior
208 indlæg.
d. 27. maj 2011

PSS:
Jeg kan godt stå for den ene bil. Jeg kører fra Ballerup af. Kan godt samle op et sted i KBH, evt. Vanløse hvor metro stopper.

Altså hvis jeg bliver udtaget ;)..

Er også interesseret i fremtidige træningskampe.

59971Cools
691 indlæg.
d. 27. maj 2011

Hmm er sgu desværre i Tyrkiet under fancup! Så med mindre den bliver rykket til alanyas varme bliver det svært... Er væk fra d. 29. juli til 19. august...

og ja ht forbund, go go go.

jalle
1 indlæg.
d. 01. juni 2011

Er der lukket for tilmeldning, eller hvordan ser det ud?
Er ny herinde, så som en lille præsentation: Jakob, 18 år, Hellerup, Angriber (spiller stadig på 13 år).

C. Panucci (inaktiv)
50 indlæg.
d. 02. juni 2011

Jeg kører fra Svendborg, og kan godt lokkes en tur omkring Odense for at samle evt andre fynboer, og ja, sågar jyder op...

[Rettet af: c. panucci - 02/06/11 - 14:14]

Andreas
789 indlæg.
d. 05. juni 2011

Lupi Junior, den med Vanløse lyder super nice.

BTW
Hvem stod på mål sidste år?

Balbo
165 indlæg.
d. 05. juni 2011

Efter en travl tid med eksaminer og en veloverstået Distortion er jeg nu frisk til at arrangere noget træning samt en træningskamp. For at vi kommer igang så hurtigt som muligt opfordrer jeg alle der kan til at møde op til søndagstræning i Nørrebro-parken kl. 15 nu på søndag. Vi kan eventuelt efterfølgende lære hinanden at kende over et par pils.
Til Jalle og andre - tilmeldingen er stadig åben :)
Nyd sommervejret!
Cheers

Rüemenapp
100 indlæg.
d. 07. juni 2011

Jeg er frisk som altid. Indover med noget bold...

P.Totti
1008 indlæg.
d. 07. juni 2011

Jeg er klar søndag hvis altså der er folk nok til lidt kamp eller lign.

Så guys kom lige ind i kampen og meld jer til til på søndag!!

Sofus
3107 indlæg.
d. 08. juni 2011

Kan ikke komme på søndag da jeg er til fodboldstævne med min klub i Kalundborg (:

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 09. juni 2011

Jeg regner med at møde op søndag. Trænger til at få rørt en bold igen, de ben er sgu rustne.

Forbered jer på et stærkt løbearbejde, gejst og dårlige tæmninger.

Er desuden altid klar på en kold øl - vi ses søndag drenge.

L'Aeroplanino
23 indlæg.
d. 12. juni 2011

Jeg er også klar til at tørne ud for Roma i fan-cuppen :)
spillede sidste år DS som målmand men spiller også gerne alt andet.
mvh. Asger

bjarke21
21 indlæg.
d. 12. juni 2011

Jeg er helt klar. Ligger gerne som en angriber/offensivt spillende midtbane, som vi husker Delvecchio! :)

bjarke21
21 indlæg.
d. 12. juni 2011

Forresten:
Bjarke Underbjerg 20 år. Fra Østerbro!

Lupi Junior
208 indlæg.
d. 15. juni 2011

Vil da lige høre hvordan det gik i søndags til træning i Nørrebroparken. Var der grund til optimisme efter søndagens træningslejr.

Hvis det sejler lidt, kan vi eventuelt mødes med Romas trup i Norditalien og lurer lidt fif af i juli ;)!

P.Totti
1008 indlæg.
d. 16. juni 2011

Folkens husk træning på søndag!

Asker
8 indlæg.
d. 16. juni 2011

Hey - husk at jeg altså også her meldt mig på!

Balbo
165 indlæg.
d. 18. juni 2011

Mangler stadig at høre fra flere tilmeldte angående træning. Kom lige ind i kampen, drenge!
I nedenstående foreligger træningslisten til søndag d. 19/06:

Andreas
Asker
Balbo
Lupi Junior
Lupi10
Kadim
P.Totti
SofusTotti69

Sofus
3107 indlæg.
d. 18. juni 2011

Jeg meldte Asker og jeg på igår i nyheden om det!! (:

Balbo
165 indlæg.
d. 18. juni 2011

Ser ud til at vi bliver 8 friske fyre imorgen. Vi mødes kl 13.00 ved Pavillonen. Nogen der kan tage en bold med?
Cheers

Rüemenapp
100 indlæg.
d. 18. juni 2011

Hvis nogen har en pumpe de kan tage med, kan jeg da godt tage en bold med....:)

Sofus
3107 indlæg.
d. 18. juni 2011

Jeg kan tage en bold med (:

Andreas
789 indlæg.
d. 22. juni 2011

Tak for god træning i søndags.

Hvordan er stemningen for at mødes til en omgang træning igen på næste søndag (26. juni)? Umiddelbart var det jo kun Mikkel der skulle ned til mudderpølen i Roskilde :) , så vi andre kunne jo godt finpudse teknikken lidt.

Sofus
3107 indlæg.
d. 22. juni 2011

Jeg kan ikke søndag :(

Jeg kan heller ikke næste søndag, da jeg er til Roskilde Festival (:

Rüemenapp
100 indlæg.
d. 22. juni 2011

Jeg kan desværre heller ikke, da jeg er udenbys i denne weekend.

Lupi Junior
208 indlæg.
d. 23. juni 2011

Jeg kan desværre heller ikke denne søndag, men er nok på weekenden efter.

DanielLicht
86 indlæg.
d. 18. juli 2011

Hey boys...
Nu nærmer vi os snart den store dag:)
Så jeg tænkte på om vi skulle aftale en tid lidt før at mødes på selve dagen. Så vi lige kunne dele holdene og lave lidt taktik.
Så tænkte jeg på om der er nogle der har en ghettoblaster, så vi kan fyrer op for: Roma Non Si Discute Si Ama. Og Grazie Roma når vi har vundet!! De bedste versioner er på CD'en:Antonello Venditti - Circo Massimo 2001, Som nemt kan downloades på det der internet:)

Hvis i har flag, Halstørklæder mm. Så husk det for, Når det ene hold spiller skal der være opbakning ligesom Curva Sud!!!

C. Panucci (inaktiv)
50 indlæg.
d. 19. juli 2011

Hej drengene.

Jeg er bange for, at jeg bliver nødt til at trække mig.
Der er et par gutter der har inviteret mig på cykeltur d. 6/8, og det er sådan set ikke fordi jeg hellere vil på cykeltur, men har lidt på fornemmelsen, at det dækker over en polterabend i forbinbdelse med mit bryllup ugen efter...

Lupi Junior
208 indlæg.
d. 21. juli 2011

Bad news drenge.

Jeg må nok melde fra til turneringen. Jeg forvred mín ankel igår til fodbold, og tvivler på den bliver klar til d. 2 august. Hvis det er sådan at den bliver klar, skal jeg selvfølgelig nok tage med.

Asker
8 indlæg.
d. 28. juli 2011

Jeg har lige et par praktiske spørgsmål omkring turneringen:
- Hvordan kommer vi derud? I samlet flok, eller hver for sig?
- Hvad er adressen?
- Hvornår slutter arrangementet?

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 28. juli 2011

FAn-Cup Information

Asker, her er information om arrangementet. Heriblandt adresse og starttidspunkt. Turneringen slutter ca. klokken 17, men hvad der sker derefter ved jeg ikke.

Hvordan vi kommer derud har vi ikke aftalt endnu, men det regner jeg da med vi skal have aftalt! I tilfælde af, at nogle vil følges.

[Rettet af: Julii Caesares - 28/07/11 - 12:01]

EmilBertel
10 indlæg.
d. 30. juli 2011

Er det sådan vi kan få en status på hvem der kører og evt. kan have nogen med på vejen? :)

Sofus
3107 indlæg.
d. 30. juli 2011

Asker og jeg tager nok toget fra KBH's hovedbanegård :)

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma