Kategori: Generelt
Jeg og min kæreste er i Rom i påsken og jeg har derfor mulighed for at se Roma for første gang:-)
Jeg tror det bliver den mod palermo (d.17/4) eller den mod Inter(20/4)
Ville I tage Serie A eller Coppa Italia?!! (Cuppen er lidt dyrere og bliver jo egentligt først afgjort i 2.kamp)
Jeg vælger nok at få billetterne leveret til vores hotel, da jeg er lidt i tvivl om besværligheden af selv at skulle få fat i billetterne.
Dernæst er jeg noget i tvivl om udsynet til banen, idet der jo er den dér løbebane udenom.
Jeg tror vi tager én af langsiderne, nu er mit problem så bare; skal vi tage Tribuna Tevere (805kr pr.stk) elller kan vi nøjes med Tribuna Lateral(625kr pr.stk) eller skal vi tage de noget dyrere Monte Mario (1075kr pr.stk)???
Nogen der har erfaring med hvad der bedst kan betale sig?
Tak:-)
[Rettet af: geggeri - 16/03/11 - 17:20]
Køb billetter i shoppen dernede , du får dem med det samme , husk pas på alle deltagere . Jeg gav 53 € sidste år også mod Napoli
Hej igen.
Tak for alle jeres gode svar! Jeg er allerede blevet klogere. Jeg har dog lige et spørgsmål eller to.
Jeg kan se at umiddelbart *Charlie og *mester har to forskellige svar angående køb af billet, hvilket selvfølgeligt forvirrer en som aldrig før har været på stadion ;)
Charlie, du skriver at hvis billetterne købes i AS Roma Store, så kan de først hentes dagen efter, mens at mester skriver at de fås med det samme? Kan i hjælpe mig med at udrede dette?
Så har jeg et yderligere spørgsmål til mester. Du skriver at du sidste år gav 53 euro. Må jeg spørge på hvilken tribune du sad?
Endnu engang tak for svarene og undskyld mit eget lidt sene svar.
Hilsen Christian
Jeg var inde og se Lazio - Roma.
Købte billetter i den officielle Roma shop i rom. Man får billetterne med det Samme!. På stadion sad Jeg midt til banen, nederste rækker. Kostede ca 70€ og ca. 45€ for kvinder.
Der er muligvis nogle billigere og nogle dyrere
Hej Christian.
Jeg kan ikke udtale mig på andres vegne, men jeg bor i Rom og er på stadion stortset hver hjemmekamp og har altid skulle hente mine billetter dagen efter jeg har købt den i Roma shoppen. (ved ikke om det fordi jeg kommer for sent på dagen eller hvad grunden er, siden det lader til de andre har fået deres med det samme)
Håber det hjælper.
Hej igen Christian
Den 28/4-2012 Roma - Napoli 54€
Tribuna Tevere , afsnit 40 række 18
Den 7/10-2012 Roma - Atalanta 53€
Tribuna Tevere , afsnit 26 række 30
Begge gange købt i shoppen på piazza Colonna
[Rettet af: mester - 25/10/2013 - 18:49]
Hej igen drenge.
Tak for svarene til Charlie og mester.
Jeg og min far skal ned og se kampen mod Inter den 2 marts, men vi ankommer til Rom et par dage tidligere. Så for en sikkerheds skyld kan vi købe billeterne en dag eller to i forvejen for dermed at være sikker på vi har dem til kampdagen.
Til mester: Angående Tribuna Tevere, er der god udsigt over banen derfra?
Tak igen.
Christian !
Du udpeger selv på et stadiumkort hvor du vil side
men helt klart er afsnit 26 at foretrække .
Du sidder ned mod Curva Sud , halvt ud for den ene banehalvdel .
Men ligegyldig hvor på stadium du sidder får du gåsehud når alle synger med
på Roma Roma Roma
God fornøjelse og Forza Roma
[Rettet af: mester - 26/10/2013 - 09:46]
*mester
Tak for dit svar! Det er nu dejligt at høre fra nogle som før har været der, når man selv står helt på bar bund :) Jeg var ikke klar over at man selv kunne vælge hvilket afsnit man vil sidde i, men det skal jeg da helt klart huske og benytte mig af. Jeg er endnu ikke blevet klogere om det skal være Tribuna Tevere eller Monto Mario, men at det bliver langsiden det er sikkert!
Tak endnu engang, glæder mig til marts ;)
Min familie og jeg skal til Rom i den weekend, hvor vi spiller sidste hjemmekamp mod Juventus. Jeg har absolut ikke is nok i maven (eller sortbørskontanter nok i pungen) til at jeg tør vente med billetkøb til vi er i Rom, så jeg skal have købt billetter hjemmefra - og gerne hurtigst muligt, da der sandsynligvis er et bette mesterskab, der skal fejres den dag:-)
Er der nogen herinde, der har (gode) erfaringer med at købe billetter gennem viagogo.dk?
Priserne pt for Curva Nord er omkring 400 kr, og for Distinti Syd 400-500 kr pr. stk.
Hvis der er andre bestillingsmuligheder, som I har gode erfaringer med - eller som er billigere (alternativt har bedre billetter i ovenstående prisleje), vil jeg være taknemmelig for hjælpende input?
jeg ville absolut ikke anbefale viagogo.com!!! Jeg har dog ikke selv erfaringer derfra, men har læst til at de har svindlet med billetter.. De var vidst også i operation X for nogle år siden..
Vil bestemt heller ikke anbefale Viagogo, brug i stedet Listicket.it :)
Super.....tak for brugbare svar:-)
Hej.
Min dejlige kæreste har sørget for en tur til Roma i februar for at se Lazio - Roma kampen. Hun har bestilt nogle dyre billetter til stadion på tribuna tevere top. Eftersom det er Lazios hjemmebane kamp, hvordan fungere fordelingen på stadion så?
Det er min første gang jeg skal se dem på stadion.
Så sidder du på Lazio sektionen til den kamp. Roma har Curva Sud og Distini Sud, når vi møder Lazio, hvor vi er udeholdet.
Okay super, tak.
Er det muligt at købe dem på stadion, selv når det er derbyen?
Transfers 24/25
275
0
Salg af billetter til Roma vs AC Milan 18/5
2
0
Sæsonen 2024/25
99
0
Salg af tøj
3
0