Kategori: Generelt
Hvad mener i om det? Fordele/ulemper
Jeg mener at det er glimrende!! Han er intern i klubben publikumsfavorit, har gjort det perfekt med ungdomsholdet.
Han har ingen trænererfaring?? So what ? Det havde Ranieri og det gik elendigt..
Der er så meget rutine i den trup, at de kan støtte ham. Jeg vil garantere for at spillere som De Rossi go Totti vil være perfekt støtte og respektere og hjælpe ham!! Han har respekten blandt spillerne og det vil være en kæmpe motivationsfaktor for holdet at han er så populær.. All in på Roma sejr over Bologna i weekenden!!
Så tag over på barcelona.dk :). ej gas men jeg synes ikke det er så offensivt. det er spørgsmål om smag og jeg synes ikke barcelona er fantastiske at se på.
"Så tag over på barcelona.dk :). ej gas men jeg synes ikke det er så offensivt. det er spørgsmål om smag og jeg synes ikke barcelona er fantastiske at se på."
- vågn nu op.. Barcelona er det vel nok mest offensive hold i verden. Hvis ikke Barcelona er offensive, må du lige tage dig som og give et modeksempel på hvad du syntes er offensivt, i stedet for bare at slynge ud i luften..
Barcelona spiller en offensiv taktik jo, men det er kontrol bold. De søger huller og fejl hos modstanderen hvor de så har spillere der er hurtige og effektive nok til at udnytte dette. Det er ikke direkte en offensiv taktik som man f.eks. har set Roma diske op med. Den hører med i den angribende ende af fodbold taktiker, jo vidst - men det er kontrol frem for direkte angreb.
Under Spalletti spillede Roma da defensivt! Vi spillede en moderne form for catenaccio, hvor vi ofte stod helt nede på kanten af eget felt og forsvarede. Dernæst spillede vi rigtig god kontra fodbold som gjorde os farlige mod de store hold (eksempelvis Real Madrid, Lyon, Manchester (i Rom!)). Og kan i huske den overgang med de hurtige dødbolde? Bellissimo!
Barcelona spiller (ligesom Spanien) en kontrolleret offensiv hvor man ikke lader modstanderen have bold og så slår man til når de begår en fejl. Lidt uinspirerende hvis du spørger mig...
Jeg er heller ikke begejstret for Barcelonas spil - eller modstanden i Spanien!
Under Spalletti spillede vi jo også uden en angriber, men netop omstillingsspillet var fornemt og kontraerne lynhurtige. Det var gode tider.
Som jeg sagde i en anden debat her, så synes jeg også Barca spiller defensivt. De spiller den jo bare rundt og lader ikke modstanderen røre bolden!
At modstanderen ikke røre bolden gør ikke et holds spil defensivt.
Barcelona er mange klasser over os til at starte med!
De spiller sgu meget offensivt! tjek deres backer? de er utrolig højt oppe samt deres midterforsvare faktisk er helt over på modstanderens halvdel og faktisk er med i spillet i det offensive (for det meste Piqué).
De laver så utrolig mange afleveringer og de venter på at der dannes et hul.
Dette gør bestemt ikke et hold defensivt!
HELE holdet er på modstanderens halvdel og prøver at finde huller og så spiller de den.. og hvad får de ud af det? mål efter mål efter mål!
Et defensivt hold kan ikke gå hen og vinde med mere 3/4-0?
Kontra kan ikke skabe så mange målchancer!
er du barcelona fan eller ROMA fan
Jeg er 100% Roma fan men jeg er bare ærlig!
Vi er desværre slet ikke på samme niveau :(
Igen, modstanden i Spanien er sgu heller ikke særlig imponerende; til tider direkte elendig.
[Rettet af: Julii Caesares - 23/02/11 - 18:25]
Det vil jeg give Julii ret i!
men hvis et hold som Barca kan slå Real 5-0.. så siger det lidt om dem ;)
Tror ikke Barcelona ville scorer ligeså mange mål i Serie a som de gør i la la liga. la ligas mindre hold er skræmende tinge defensivt.
Er helt enig med Arsi!
og det har ikke noget med gøre hvem man er fan af, nogle af os kan godt være Roma fans og stadig sige sandheden om andre holds spil..
Der skal ikke tages noget fra Barcas succes på nogen måde, men da var også tydeligt at Real gik ind til kampen med en forkert indstilling og en forkert taktik. Mourinho undervurderede Barcelona og overvurderede Madrid i den kamp. Jeg tror han har lært meget til næste opgør - præcis som tilfældet var med Inter da de mødte Barca første gang kontra i knockout fasen.
Jeg var en stor fan af Montella da han spillede i klubben. Med hensyn til trænerefaring så tror sagtens han kan håndtere det. Med alle dem han kender kan det være både godt og dårligt. Godt: det vil jo have det godt og stole, på en det har arbejdet med før. Dårligt: måske ville de ikke have det så godt med at blive trænet af ham. Tænker på Totti som måske ikke ville trænes af ham. Lad os håbe det er godt.
Velkommen Montella! Den lille flyver skal nok klare sig godt :)
Calciomercato estivo 2026
88
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0
Transfers 2025/26
123
1