Kategori: Generelt
Hej!
Har et lille forslag der måske ville kunne gøre lidt reklame for os og samtidig være mega fedt at have!
- Hjemme siden www.as-roma.dk kunne sælge merchandise, f.eks. t-shirts/flag med tryk og det kunne vi ved besøg på olimpico og trigoria vise frem så vi gjorde klubben og os selv mere kendte!
Det ville helt sikkert blive bemærket!
Nogle der kan lide idéen?
Hvad siger I til t-shirts som disse
I <3 AS Roma
AS-Roma.dk t-shirt
(Er dog ikke den store designer)
De fede :D.. Vil der så være mulighed for selv og designe dem (fx Farverne)??
Hvordan det 100% fungere er jeg ikke sikker på, men det vil meget hurtigt kunne lade sig gøre at lave de samme t-shirts i mange forskellige farver.
De er fede :O) jeg må have sådan en med I love AS Roma :-)
@TTB1:
Det er muligt selv at vælge farven på T-Shirts.
Fedt at i kan lide idéen!
Har set de linkede trøjer og de er da flotte, men jeg tænkte på et særtryk, altså f.eks. vores banner eller Romas Logo med skrift f.eks
As-roma.dk - Danish roma supporters,
eller noget på italiensk, hvor der stod As Roma i Danmark
As-Roma.dk ?? ?
men ja, vi kan prøve at finde ud af noget, ved at kontakte et firma evt. :)?
https://www.spreadshirt.dk/varekurv-C2001
Linket er et eksempel på design, meget forenklet :)
Har lagt lidt forskelligt op.
AS-Roma.dk Merchandise
[Rettet af: geggeri - 21/02/11 - 22:45]
Hvad med noget, med et billed af totti, eller holdet.. hvis man kan få til at se en smule professionelt ud? (:
Helt sikkert en ide, fik bare lige sat shoppen op, så kan der tilføjes flere produkter senere.
Virkelig fedt Geggeri!
Men ja, der skal noget professionalisme ind mht. designet og tænkte på om det kunne sættes her ind på siden altså oppe i menuen og at det hjemmesiden ligger inde på denne hjemmeside, hvis det er forståeligt det jeg mener? :)
Stigtotti:
Spot on, god idé med at få det sat ind som menu på denne hjemmeside :)
Tænkte på om det kunne blive muligt også at købe holdprodukter? Altså spilletøj, træningstøj etc.?
Linket findes allerede i øvre højre side af menuen.
Designmæssigt kan der tilføjes masser af motiver både tekst og grafisk.
Julli caesares:
Jeg mente at når man klikker på shop skulle man blive på denne hjemme side og det skulle blot blive åbnet som fane på denne hjemmeside, det ville gøre det mere personligt :)
Altså som shoppen er lige nu, er den gratis at køre. Hvis den skal være en del af siden, koster det et fast beløb hver måned, og så længe der ikke er nogen indtægt ved at drive denne hjemmeside, så bliver det nok som det er.
Transfers 2025/26
14
0
Transfers 24/25
295
0
Salg af billetter til Roma vs AC Milan 18/5
2
0
Sæsonen 2024/25
99
0