Login
Glemt password Opret bruger

AS Roma Indendørsturnering!

Kategori: Generelt

Balbo
165 indlæg.
d. 20/12/10 00:40

Hey Roma-mates.
Efter vores vellykkede fan-cup i sommers, ville jeg høre om der kunne være interesse om at etablere et Roma hold, der kunne tilmelde sig indendørsturneringer i februar. Turneringen ville sandsynligvis forekomme i KBH, men alle der har lyst og mulighed er selvfølgelig velkomne. Jeg har research'et lidt på diverse turneringer og tilmeldingsgebyret ligger generelt på 400 kr. I forlængelse heraf kunne vi muligvis arrangere noget indendørstræning hvis der er konsensus for det.

Cheers

Andreas
789 indlæg.
d. 20. december 2010

I november i år åbnede der noget der hedder "Fodboldfabrikken" inde i Kødbyen tæt ved Dybbelsbro Station. Det er en gammel hal der er blevet indrettet med 5 små (20x11m) fodboldbaner(cage) og en sportsbar.

De afholdte i november/december en turnering, hvor man spillede 18 kampe fordelt over 4 søndage. Det var et super fedt arrangement, som bliver gentaget fra den 16. januar 2011 og så fire weekender frem (detaljerne er vist ikke helt på plads endnu).

I kan finde lidt generel info om stedet her: http://www.fodboldfabrikken.nu/home (dog ikke om den nye turnering endnu) og ellers er i velkommen til at spørge løs.

Sofus
3107 indlæg.
d. 20. december 2010

Fodboldfabrikken er et mega fedt sted. Det kunne være dejligt at holde det der!!

DanielLicht
86 indlæg.
d. 21. december 2010

Du ved jeg er klar Balbo!

AndersRoma
1018 indlæg.
d. 23. december 2010

Du ved også jeg er klar.. vi skal vel have lidt øvelse til næste fancup (sååå, hvorfor ikke?)

Balbo
165 indlæg.
d. 27. december 2010

Det ser umiddelbart ud til at vi kun er 3 stykker, måske 5 med Liam og Peter, men hvor bliver alle de andre af? Det lyder som en fornuftig idé at finde ud af noget med fodboldfabrikken, men er vi virkelig kun så lidt der har lyst til at flashe La Giallorossi logoet ??? Vi er jo ihvertfald over 50 aktive på dette site og selvom at man bor i andre egne af DK, så er der jo helt sikkert mulighed for overnatning hos nogle af københavnersnuderne. Skuffende drenge!!

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 27. december 2010

For mit vedkommende er problemet pengene. Jeg har ikke mange af dem og i betragtning af jeg ikke har spillet fodbold i lang tid grundet en knæ-operation, så er jeg ikke vild efter at bruge dem på en turnering hvor jeg ville varme bænken ;-)

KoldingFC
371 indlæg.
d. 27. december 2010

Jeg er også frisk hvis det er :-)

Balbo
165 indlæg.
d. 27. december 2010

Det er sgu også fair nok Simon og det er fedt du gider KoldingFC.

KoldingFC
371 indlæg.
d. 28. december 2010

Hellere end gerne ;)

- Hvis vi var nok, kunne vi jo evt leje en bane inden turneringen begynder, for at være 100% klar :D

PatrickTotti
122 indlæg.
d. 28. december 2010

Hva så . er også 100% klar . Håber at mange af dem , som deltog ved fancup også kommer . Godt at se nogle af dem har skrevet sig på allerede, men hvad med Kristoffer og Peter, er de ikke også med ? :)

asolle
99 indlæg.
d. 28. december 2010

Lyder som en god ide. Men ja ville få brug for at overnatte et sted og muligvis osse få et lift fra Jylland af.

[Rettet af: Asolle - 28/12/10 - 13:39]

kadim
68 indlæg.
d. 07. januar 2011

Jeg kan sagtens stå på mål .. hvis man må bruge hænderne... :)

Sofus
3107 indlæg.
d. 09. januar 2011

Jeg kan også stå hvis det skulle være. Er målmand på mit hold (:

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma