Kategori: Generelt
Jeg har tænkt på om det var muligt at lave det sådan at når man var logget ind kunne man gå ind og se hinandens profil. En profil hvor vi kunne skrive lidt om os selv, så vidste lidt om hinanden.
Bare en ide :-)
-synes godt om-
Synes det er en fed idé :D Med profilbilled, interesser osv? (:
Den er jeg da med på hvis det er muligt :)
Ja, altså med profilbilled, interesser, arbejde/skole osv. Lidt ligesom på facebook :-)
Men ved ikke hvor svært det er?
Dem der har lavet siden og opdateren der og alt det der, gør et fantastisk arbejde! :-D
Det er helt klart en mulighed... Men skal først lige have fundet tiden til det og så har jeg en laang liste af ting jeg gerne vil have rettet på siden.
Men det er altid godt med forslag til forbedringer.
Lyder godt...går ud fra at det er dig er har fået den her side op at køre?
Ja, jeg overtog den fra Jonas for nogle år siden...
Sidens historie
[Rettet af: geggeri - 18/12/10 - 22:23]
Fjæsbog overtager siden!
Fin mulighed hvis man ønsker det. Hvis man vil lære folk at kende så trop op på de forskellige byers stampubber! -blinkende smiley.
Du siger til hvis du skal bruge hjælp til arbejdsbyrden.
Må jeg foreslå dating.dk...
Spøg til side. Helt fint hvis der er nogen der ønsker det tiltag
@Julii: Altså, så længde der bliver skrevet nyheder og opdateret lidt rundt omkring, så er der vidst ikke så meget andet du kan gøre, men vil gerne have lavet siden ret meget om rent administrations mæssigt, så flere kan rette i mere, men det er bare ikke helt simpelt.
Har måske lidt tid i januar til siden, og regner med at prøve at sætte mere tid af til den i det nye år, men aner intet om hvor meget jeg får at lave på studiet og på jobbet.
Your call.
Hehe, samme tanke strejfede også her Andreas.
Hvis du kan PHP så kan jeg godt sætte dig ind i hvordan siden er opbygget og så kan du lave noget til den, men ellers er det nok lidt svært.
Desværre. Har leget med opbygning af hjemmesider før, men aldrig via det system.
Jeg holder mig til min nuværende rolle. Så klarer du det tekniske (-:
Transfers 24/25
275
0
Salg af billetter til Roma vs AC Milan 18/5
2
0
Sæsonen 2024/25
99
0
Salg af tøj
3