Kategori: Generelt
Kampen kan følges via www.fromsport.com
FORZA ROMA!
Er der nogen der ved om Mexes, Vucinic eller Taddei er klar til kampen mod Bologna på søndag? Hvis ikke hvornår bliver de klar igen? :/
Vi har brug for dem!
[Rettet af: Julii Caesares - 19/09/10 - 14:59]
hvad er det lige der sker i samtlige kampe. forsvaret går helt i sort efter uret siger 45 min. de skal bare ikke have lov til at sende så mange lange bolde ned bag forsvarene
Det passer bare ikke det her...
ok caesares her for sur til at se humoren he he :D.
chrforg: tror også at der er dårlig form, det er som om vi holder op med at spille efter 45 , vi bliver mere trætte end andre hold. og det med at de scorer i sidste min det er bare typisk Roma mentalitet
Trods at vi slutter af på så pinlig, og dårlig maner, synes jeg stadig vi skal tage hatten af for gutterne, i forhold til de to sidste kampe, hvor vi ikke præsterede særlig meget.
Idag kæmpede vi i det mindste rigtig godt, og havde som virkelig store chancer, så vi kunne sagtens have vundet 5-2. Men så er det bare for dårligt, at vi smider en 2-0 føring, på den måde. De skal lære ikke at blive stressede, og lave sådan nogle lorte fejl, som resultere i at modstanderen score.
Ellers ser jeg en mulig lys fremtid, hvis vi spiller lige så godt næste gang, og bare holder koncentrationen til sidste fløjt. Bare kæmp videre Roma, så skal det nok give resultater på et tidspunkt!
Hvorfor synes Goal.com at Totti var dårlig? lidt underligt hvis du spørger mig.
Typisk Roma ? Måske ja..
Dette er et perfekt eksempel på hvordan vi adskiller os fra ALLE andre tophold i Europa...
Ser vi Inter smide en 2-0 føring med 12-13 min. igen? ALdrig
hvad med chelsea, man u, barca eller real madrid?
Der er sku da ingen andre tophold i verden som smider sådan en føring imod et bundhold?!
Vores forsvar sejler idag, fandme ikke iorden længere...
Mit brugerid på siden er "mexes" i gætter nok også hvorfor, men jeg synes altså snart at det må have en ende? i år samt sidste sæson er han jo slet ikke i nærheden af de mange fantastiske år han tidligere har haft?? Er det kun Juan som kan noget ??! håber burdisso finder hans gode spil igen, og så må mexes selv beslutte om han vil spille godt eller sidde på bænken...
ellers udemærket og flot angrebsspil idag.. men bare ikke godt nok
Roma har desværre også tendens til at begynde at slappe af når de fører. Mens (nu når de er nævnt)Inter, Chelsea, Man U, Barca - ved ikke lige med Real Madrid må jeg indrømme - de kæmper endnu hårdere for at beholde føringen, og der bliver stadig presset på modstanderens forsvar, mens Roma bare tager bolden og sparker den så langt op ad banen som overhovedet muligt.
Så begynder modstanderen at få chancer, og så kan en, på dagen, dårligt kørende spiller, som idag Di Vaio, der egentlig ikke gjorde det så godt, score 2 kasser og vinde en uafgjort for sit hold i de sidste minutter.
Ren matematik, mange chancer = større risiko for mål.
Ja det virker mærkeligt Kvistus. Jeg synes sgu at Totti spillede en fremragende kamp igår! Han lavede mange lækre ting og var arkitekten bag hele vores offensiv. Synd han ikke scorede årets mål i øvrigt!
Hmm, er Rosi på lån i roma?
http://www.bold.dk/nyt/Zamparini-raser-Inter-er-som-Juventus-var
nice zamparini. manden har jo ret. især med at alle journalisterne og tv/shows folk smiler når inter vinder
Kvistus, nej Rosi er ikke på lån. Han komemr fra ungdomsrækkerne og har været udlånt de sidste par sæsoner.
vores krise periode bliver heller ikke nemmere, med alle de skader vi har for tiden.....
se den her gutter .http://www.youtube.com/watch?v=Q4fTiG8vKfg
man kan kun holde af ham efter de her udtagelser.
Er stadig ikke i tvivl om at hvis valget står mellem Lippi, Leonardo og Ranieri ville jeg klart vælge Ranieri!!
Calciomercato estivo 2026
88
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0
Transfers 2025/26
123
1