Kategori: Generelt
Jeg sad lige og kiggede på Roma trøjer inde på Unisport (da jeg har et gavekort dertil), men kan se de kun har den hvide og røde, har vi ikke stadig den sorte også i 10/11 sæsonen? og var der ikke faktisk kommet 2 sorte trøjer?
og hvad blev det til med den stribede røde trøje, ved folk det?
Derudover, størrelse har I styr på Roma trøjernes str?
Jeg er 188, ca. 85 kg, normal af bygning. Er det en L eller skal man op i en XL??
Mon ikke den sorte trøje kommer? Det er da også først nu de har fået de to andre trøjer, får der har længe stået af de fik dem i midt semptember (som det så er nu, hehe)..
Men ellers kan du skrive til dem, de er altid flinke til at svare..
De to sorte trøjer du snakker om, må være målmandstrøjen og 3. trøjen, ellers tjek kappastore.com. Og hvad er det for en stribet trøje du snakker om?
Hehe lige præcist... Men jo jeg tænker på den sorte spiller trøje, og ja så er målmandstrøjen netop den anden...
Den stribede jeg tænker på er set på denne hjemmeside:
http://www.baritube.altervista.org/index.php/maglie-ufficiali-2010-2011
Ret langt nede af siden kommer Romas trøjer... Synes faktisk den er ret cool...
Altså den stribede trøje, var blot et design lavet af nogle Roma fans, der er intet reelt i den.. Heldigvis da, ved ikke helt hvad jeg synes om den..
Samme her...
Nå unisport får ikke den sorte trøje... Øv!!
Er godt nok meget i tvivl om jeg skal vælge ude eller hjemmebane trøjen så, synes de har positive ting begge to! :-/
nogen der ved hvornår de nye spillernumre på unisport bliver opdateret. så man kan få en trøje med borriello :D
havde også lidt besluttet mig for 3. trøjen i år, men nu synes jeg udebanetrøjen er klart den flotteste. men købte "desværre" den fra sidste sæson. og synes 80-85 euro for en trøje er lidt pebret
bemærk at unisports tryk ikke er det originale!
[Rettet af: chrfog - 20/09/10 - 14:09]
Jeps Unisports er ikke det originale så tror ikke jeg gider give 140 kr. for et tryk der bare er noget fake... Det er sgu for dyrt...
Men ja, tror jeg holder mig til den konservative hjemmetrøje, synes udetrøjen er sådan lidt waaaaa...
Er der ikke en ordenligt hjemmeside hvor man kan købe diverse ting?? Som f.eks supershoppen ved FCK.
Den nærmeste er www.asromastore.it, som ikke er helt i top. Også er der Kappa.com, hvor der kun er tøj. Også er der også Footcenter, hvor jeg lige har købt noget.. Hellere noget særligt.
Skal man virkelig til Rom, for at købe alle de der sjove ting, man nu kan købe :D?
kan man ikke skaffe noget lazio toiletpapir nogle stæder ?
hahaha
KoldingFC -
enig! Jeg har også ledt efter bl.a. slipset som Ranieri tit bruger, og jeg gad også godt købe jakkesættet, det kunne være så stilet på arbejdet!!
9footballshirt.com har jeg lige købt den nye udebane trøje med fragt og original nummer og skrift for 30 dollars!!!
@ DanielLicht
Har du modtaget den? Er du 100% sikker på at den er ægte osv?
Beklager min skepsis, men 150 kr. lyder simpelthen for godt til at være sandt :)
[Rettet af: andreas - 16/10/10 - 13:49]
Ja det lyder sindsygt, men 100% original! Jeg var også skeptisk. Men den er vildt fed. Der gik omkring 14 dage. Jeg fik den igår.
Det lyder da godt nok vildt, hvordan kan de sælge den så billigt, hvis den altså er original - den ligner jo godt nok på billedet..
Og det er det rigtige tryk og det hele?
Det er det rigtige tryk. Den er sku god nok:) jeg bestilte førhen fra kappastore.com og det er præcis det samme. Så jeg tænker at det er direkte fra fabrikken at de sælger det...
Puha så er problemer vel bare at den er fra USA ikk?
Og om den så overhovedet kommer hjem til en,?
Det lyder næsten, for godt til at være sandt :) Med 100% rigtigt tryk? Kunne du vælge mellem tryk, eller ”skrev” du det selv?
Jeg skrev selv: BORRIELLO og 22 og fik det som jeg havde bestilt det...! I skal ikke være så skeptiske den er sku god nok.. Det er jo bare lidt bonus-Info til mine Roma-brødre:) gør det i vil ikke fortryde det! Forza Roma!!!!
Så tror jeg simpelthen jeg vil satse og gøre det! Det er heller ikke den store skandale, hvis jeg bliver skuffet for 150 kr.
Men så bestiller jeg sku også lige en udebanetrøje ;)
Jamen så er det jo et fantastisk tip :D
Så skal jeg da klart have én af hver ..
Jeg forsøgte at bestille en, men når man skal til at betale siger den at der er en "fatal error...", er der andre der er stødt på det problem??
Hej Andreas fik præcis samme problem igår, men har idag modtaget en mail, hvor de har modtaget min handel :) så den går altså igennem, ellers vent og se om du får en mail..
Glæder mig meget til at modtage den og se..
Det tvivler jeg på at jeg får, for jeg har nemlig ikke nået at skrive noget kreditkortnummer osv...men man kan selvfølgelig være heldig :)
så tvivler jeg også :P men fejl kom efter jeg havde skrevet mine kortoplysninger..
stoler kraft deme ikke på det der shit :P
ender sikkert med at jeg lige pludselig har hævet 20000 kr i banken fra usa eller noget lignende haha
Bestilte min i lørdags og kiggede her idag og min status var: Shipment awating.
Men kan ikke huske om det også var det der stod den dag jeg bestilte den?
Hvad siger jeres ordre status og hvad var status lige da man bestilte trøjen.?
Jeg har præcis samme status på min side, men de skriver jo også at der kan gå op til 3 uger før du modtager den.. og Hvis de selv skal sætte navn og nummer på, kan der vel godt gå lidt tid, de har heller ikke trukket pengene på min konto endnu, så det passer nok meget godt..
Sådan, det har de heller ikke fra min så det også super nice, men ja der kan gå op til 3 uger. Skulle bare sikre mig at jeg ikke var den eneste der sad i samme båd;)
Ja, der gik 14 dage med inden jeg fik min trøje. Jeg prøvede også at "tracke" min odre... så sidste dag stod der at den var i danmark så tjekede jeg los postos, og der var seddelen til posthuset og jeg hentede den.. De laver dem i Taiwan ikke USA. Og så tænker man at det er garanteret falsk.... Men prøv at tjek jeres tøj og se hvor det for det meste bliver lavet...:) der blev trukket det fra min konto som jeg havde købt for!!
jeg vil egentlig gerne bestille en men har væddet med en kammerat om hvem der topper tabellen imellem roma og juve da kammeraten er juve fan.
vi gambler om en trøje, håber kraft deme at den kommer hjem.
Hey boys!
Fik en update på min status igår om at den var sendt afsted!
Fik 2 mails, den ene var denne her, så den skulle være god nok!
*** I have sent YOUR ORDER***On * 19 OCT ***VIA DHL GLOBAL MAIL FROM THAILAND .
Package register Number = ****************
SHIPPING TIME ABOUT 9 - 13 BUSINESS DAYS .depending your customs .
**Please allow around 2 weeks for delivery, and if you dont receive your purchase by then, please contact me so that I will go to notice post office.
We appreciate your business +Fast Payment! Quick Response!
GOD BLESS YOU AND YOUR FAMILY =) ... HAVE A NICE DAY ...
http://www.9footballshirt.com

Se på min Facebook profil: Daniel Licht. Så kan i se den bagfra...
Har fået præcis samme meddelse som Stig :D
ja den ser sku god nok ud Daniel..
Hey Daniel!
Kunne du evt. ligge et billede ind med fronten også?
Og vildt fedt at du har valgt Borriello ;)

Nogen der ved hvordan man kan tracke sin ordre?
Jeg kan ihvertfald ikke finde ud af at deet?
Andreas - jeg har samme problem, fik du løst det?
jeg vil jo gerne bestille det møg...
Nej, jeg fik ikke løst det. Jeg prøvede nogle gange, men den samme besked bliver ved med at komme frem...
Stigtotti og Jonas:
Ved i hvordan man kan tracke/se sin ordre?
Kan ikke finde ud af det, med det tracking nr.
Spørgsmålet er selvfølgelig også til DanielLicht hvis han ved hvordan man gør:D
Okay tak Andreas... det er da super irriterende...
Til jer andre, har i oplevet noget lignende, eller har det bare fungeret for jer ?? :-S
Nå nu kom jeg forbi det punkt, og er igang med betalingen hvor den så siger følgende fejlmeddelser:
Internal error: Authorization declined.
Error code 109
Error code 101
inde under den side der hedder payment confirm mm. nogen der ved hvad der går galt der?
Ville bare lige hører, om folk har fået de ting de har bestilt fra hjemmesiden? :) - Stigtotti? Jonas? AS-Roma-Italien? osv...
Jeg modtog min i dag! :)
Så den er god nok? :)
Er alt iorden med pengeoverførelsen ovs?
Jeg modtog min idag.
Det hele er iorden, tryk og Serie A logo på ærmet.
Super nice. Intet problem der, bare bestil den TottiTheBest.
En STOR TAK til DanielLicht som ville dele den fantastiske side med alle os andre:D

Har også modtaget min :D så den er sku god nok..
Jeg fik også bestilt i sidste uge, 2 stks. trøjer, pengene er trukket, har dog ikke modtaget dem endnu, men glæder mig...
Hvis det ser fornuftigt ud, regner jeg med at bestille 5 stk. mere når de er modtaget! :)
5 stk? skal du have til hele familien eller? :D
Jeg bestiller en Roma hjemmebane trøje imorgen :)
Men ville lige hører, hvordan er størrelserne så? Nogen der evt. lige vil fortælle hvilken størrelse de selv har købt? og hvad højde/kg de er? :)
ja, evt også hvis i sidste års model er størrelsen ens? jeg synes sidste års model var små i størrelserne, så ville være dejligt med et praj om jeg skal bestille samme størrelse eller mindre
@ 59971Cools
Hvordan fik du klaret problemet med alle deres "errors"?
Jonas - nej nej, så kan man jo træne i dem, og rende rundt i dem konstant, man kan jo aldrig få for mange med heltene...
Mht. størrelse, har jeg både bestilt en M og en XL, så må vi se når de kommer hvad der er bedst :)
Andreas - ja eller dvs. jeg sendte en mail til dem, hvor der var sådan en gut der svarede mig, som så bare oprettede en bestilling til mig, hvor jeg så fik et link til betalingen, så det fungerede for mig.
Lyder sgu amazing!
Er der ikke en af jer herlige Roma fans, der vil sende mig et par billeder af trøjerne til mail: la_winther@hotmail.com
Tusind tak!
Evt linke dem op, så alle kan se dem er det ikke næsten nemmere så vi alle bare lige kan tjekket et par links? :)
Ville også være fint.
Ville bare gerne lige se en trøje, som en af jer har købt, fremfor dem der er på hjemmesiden :)
Nu har jeg, og nogle andre fra min efterskole også bestilt 5 trøjer derinde fra! :)
Stoler på at det er sikkert :)
Hey ville lige høre om de andre der har bestilt/fået jeres trøjer også tog Serie A ærmemærket med på jeres trøje?
Jeg gjorde personligt selv da de er mega svære at skaffe:D
Jer?
Jeg har lige bestilt to trøjer fra hjemmesiden!
Tog serie a mærket på dem begge :)
Forstår bare ikke hvorfor de kan havde str. M og XL derinde !
Sukkede efter en Large :(
Jeg tog også Serie A mærket på min, samt navn og nummer og det hele ser ganske fint ud.. Også kvaliteten virker god - så har ikke noget negativt..
Synes dog også det er lidt mærkeligt de kun har i de to størrelser..
Men de er vel ret identiske i str. i forhold til modellen fra sidste sæson, ikke Jonas?
For der synes jeg faktisk, at de var lidt store i det i forhold til at det er Kappa.
Glæder mig sgu til at få mine trøjer :)
Jeg købte en large sidste sæson, og synes faktisk også den var lidt for stor.. Har købt Medium denne gang og den passer mig fint..
Okay klasse! Satsede nemlig også på en M denne gang, så det lyder jo ret perfekt! Købte nemlig også en L sidste år.
Nu glæder jeg mig meget :)
Jonas? LassW?
Hvad er jeres højde/vægt? Ville meget gerne lige prøve og sammenligne :)
Jeg er 1.85 høj og vejer 65, så jeg er en høj raglet fyr :P haha.. Men en medieum passer mig fint..
Okay så, tak for dit svar Jonas :)..
Hej. Er 9footballshirt.com troværdig og ikke noget bullshit? Vil nemlig gerne bestille en trøje eller 2.
Og er de ægte? nogen som kan bekræfte med billeder?
Er jeg den eneste der ikke kan gå ind på siden mere?
Når jeg åbner siden står der: This account has been suspended
Det virker meget mystisk :S
Nu virker siden igen. Ved ikke hvad der var galt..
Men er der nogle af jer der har bestilt, der ved hvordan man tracker sin ordre? Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal gøre..
Fucking lux!
Modtog i dag mine 2 trøjer, de er lige i skabet...
Så jeg skal lige have bestilt en røvfuld mere når der lige kommer en ny månedsløn ;-)
Har også li bestilt min trøje.. Jeg ville gerne ha' haft den i sort, men den er der sgu ikke.. :/ Bestilte hjemme trøjen med TOTTI !!<3<3
35 pund for det hele = 300 Kr. det er alligevel 200 kr. billigere.. :)
Det er forhåbentligt i dollar, ellers er du blevet snydt :-P
Ja dollar :P
[Rettet af: II-Capitano - 09/11/10 - 14:53]
Fedt at Menez kommer med sådan nogle lorte udtalelser 1 uge efter jeg har bestilt en trøje med ham på :S!
Hvilke udtalelser? sidder og overvejer at bestille bl.a. en udebanetrøje med ham??
disse udtalelser :@ han er bare dum!
goal.com roma striker jeremy menez hopes for manchester united future
[Rettet af: geggeri - 20/11/2015 - 16:42]
Sker der, så fik man jo brev fra TOLD & SKAT da jeg havde bestilt to Roma trøjer fra 9footballshirt.com Men der er gebyr på 160 kr. Men pas på ville jeg li sige til jer andre ! ;)
@ II-Capitano
Hehe jeg har lige fået det samme brev. Hvor meget er du kommet af med udover de 160 kr postdanmark tager i omkostningsgebyr?
Jeg fik brevet idag, men skal ha' sendt det ind i morgen, så ved ikke noget endnu ! :/ Pisse surt !!
WTF!.. Hvad er det for noget med TOLD & SKAT? hvor meget skal man så betale til dem? 160 kr. eller hva?
Hmm hvornår har i bestilt/modtaget trøjerne?
For jeg kunne se at mit brev også var blevet åbnet af told og skat, men har da ikke hørt noget fra dem? :S
Jeg modtog et brev fra told og skats pakkecenter i Taulov. Deri stod der, at pakkens indhold ikke var tydeligt, så der var tvivl om hvordan pakken skulle behandles rent toldmæssigt.
Dernæst sendte jeg en mail hvori jeg vedhæftede odrebekræftelsen fra 9footballshirt.com, og den er nu under behandling skrev de.
Jeg har i mellemtiden undersøgt lidt omkring toldsatser på varer udenfor EU. Hvis værdien er mellem 80 - 1150 kr (ca.) skal der betales moms (25 pct.) + importgebyr (160 kr.)
Så for mit vekommende gør jeg udfra at jeg skal betale
Moms = 25 pct af 335 kr (som var det beløb jeg købte for) = 83,75 kr
Importgebyr = 160 kr
Alt i alt = 83,75 + 160 = 243,75 kr.
Så det vil sige at jeg får to romatrøjer til 578,75 kr.! (stadig meget billigere end DK!)
LassW.
Hej LassW. Jeg har også li sendt en mail til post-danmark, men jeg skrev bare indholdet og værdien, og skrev det var som en gave, så nu må jeg se hvad de svare mig. ellers tror jeg også jeg sender dem ordreren, som du gjorde.
Gider I ikke godt skrive herinde når i har fået noget svar tilbage eller fundet ud af mere? - sådan så jeg ved hvad jeg kan vente mig, da jeg regner med og modtage mine trøjer i næste uge..
jo det skal jeg nok..
tak for det!
Nu har jeg osse prøvet at købe en trøje men den skriver hele tiden please enter full name? Hvad skal man gøre? Skal man oprette en bruger eller hvad?
OKay LassW, bliver spændende at se hvad de siger til det så...
Men modtog du trøjerne i første omgang uden at høre noget fra told? men hvor længe efter du modtog trøjerne kom tolds brev så?
Derudover, hvad siger reglerne hvis man nu køber for over de 1150 (ca) du nævner ovenfor? :)
ASOLLE:
Ja, tror sgu nok du skal, fordi så kan du nemlig skrive til dem på fra hjemme siden af og det gøre det hele lettere, så opret en bruger og prøv igen, hvis ikke det virker så prøv fra en andens computer.
Hej LassW.
Ville lige hører dig om du har fået nærmere af vide omkring dine trøjer?
Jeg fik en besked idag af Post-Danmark hvor der stod, min pakke blev sendt til behandling i sidste uge hos tolderen, så nu venter jeg og ser hvad der så sker.
Øvøv, så fik jeg også brev fra dem.. de har min pakke hos POST Danmark..
Jeg skulle som jer andre også sende info omkring hvad det har kostet..
Dette gjorde jeg idag, så håber ikke der går langtid inden jeg får dem..
Har i alle sammen bestilt mere end 1 trøje? for jeg havde slet ikke det problem..
Jeg har bestilt to.
Jeg havhde også bestilt to, men jeg har modtaget dem begge?
Hej :)
Jeg fik brev idag fra tolderen & postdanmark..
Der sår jeg kan afhente det idag, og det bliver 250 kr. plus 350 for trøjerne.
Der står følgende på brevet.
IMPORT TOLD: 0. KR.
IMPORT MOMS: 90 KR.
IMPORTGEBYR: EX. MOMS 128 KR.
MOMS AF IMPORTGEBYR: 32 KR.
IMPORTOPKRÆVNING I AFLT. 250 KR.
Så skal de ned og hentes.. :D Held & lykke til jer andre.. ;)
SÅ FIK JEG HENTET MINE TRØJER!! :D LÆÆÆÆÆÆKKKKKKEEEEEEERRRRRTTT JOOOOO! :D
Så har jeg fået min idag. Mega lækkert. Er godt nok ikk det originale klublogo, men ellers nydeligt!!;)
Er der nogen, der har bestilt 1 trøje, som er blevet snuppet af Told og Skat??
De er altså ikke 100% ægte de trøjer. Man kan bl.a. se det på logoet. Men det er tilgengæld nogle utroligt gode kopier!
Jeg modtog 3 trøjer igår (2 Roma og 1 Liverpool) i super kvalitet, og jeg kan ikke se om der er tale om originale- eller kopitrøjer. Desværre kom der 275kr ekstra oveni fra Told og Skat, men stadig utroligt billigt.
Bare en anden lille fact der beviser at trøjerne ikke er helt originale. De originale trøjer er lavet af materialet 92% poliammidica - 8% lycra.
På det lille mærke i trøjerne fra 9footballshirt.com (Som også er noget der ikke er i de originale) står der 100% polyester.
Bare lige fyi. :)
[Rettet af: rasmus - 05/12/10 - 10:10]
Så er der bestilt 3 roma trøjer, og et par shorts (der har de desværre ikke roma endnu)... håber de går smertefrit igennem tolden, og ellers klarer jeg den nok også lige... 600 kr. for de 4 ting, inkl. fragt nu, så det bliver ca. 900 hvis den bliver snuppet i tolden... stadig fin pris!
Ville bare lige dele med jer at mmsport.dk lige har fået en masse Roma merchandise på lager! Bl.a. flag og halstørklæder.. :)
LINK
Glædelig jul allesammen! :D
Tak for linket Rasmus :-)
Og god jul!
Nogen der kan hjælpe mig med et link til gamle roma trøjer? :)
Hvilke årgange søger du ?
http://www.oldfootballshirts.com/en/teams/r/roma/buy-retro-roma-shirts-t344.html
http://www.footballshirtsforsale.com/en/teams/roma-t344/retro-replicas.html
Bare ved hurtige google søgninger
HMm jeg tror sgu min bestilling sneg sig udenom tolden igen, denne gang... fantastisk :)
Først og fremmest, godt nytår :) og pas nu på ikke at få blæst fingrerne af, så I stadig kan skrive herinde i det nye år :)
Nu hedder det godt nok Roma trøjer, men jeg har et problem med at finde Roma svedbånd. Jeg kan godt lide at have svedbånd på både til fodbold og hverdag, men jeg kan simpelthen ikke finde nogen! En af mine veninder var i Rom for ca en måned siden og var inde i en Roma forretning, hvor de ikke havde svedbånd heller. Så er det fordi der simpelthen ikke er lavet nogle?? og hvis der er så er et link velset :)
Der er lavet utallige Roma-svedbånd..
- Så dem i en Romastore i Rom..
Jeg aner dog ikke om man kan finde dem andre steder end der...
Jamen kunne heller ikke forstå andet, men har simpelthen aldrig set et, så blev lidt i tvivl om de findes.
Hej Roma fans
Har købt en roma trøje fra denne hjemmeside: http://www.subsidesports.com/uk/ købte trøjen den 3 januar og har stadig ikke fået den, er der andre som har handlet der inde som kan give mig nogle svar? Har sendt en mail til dem hvor jeg spørger dem hvor langt min ordre er fra at blive sendt men de har ikke svaret endnu....
Har fået afbestilt min ordre:)
Har lige fået min Menez udebanetrøje fra 9footballshirt.com (: Den sneg sig sgu uden om tolden, dejlige penge at spare når man skal købe en nye bærbar :D
Vil på et tidspunkt prøve 9footballshirt.com men har lige købt tre smukke Roma trøjer på http://www.kappastore.com/it/offerte.asp?vetrina=2154&Id_Reparto=57 og der er også penge at spare og ingen problmer med told da de sender fra Italien. Man kan spare 60-70% procent på Roma trøjerne fordi de har udsalg nu.
ja men det er såvidt jeg lige kan se da kun sidste års modeller de har rabat på?
Så er der ny side Boys:
LINK
Roma trøjer for 299 kr : i alle farver, Siden er Dansk og der kan fås originalt tryk af Totti, de Rossi, Adriano og Borriello til 130 kr oveni prisen..
Dette er værd at overveje!
Bare til orientering, hvis nogle har 300 kr, de simpelthen ikke ved hvad de skal bruge til ;)
Sæs Drenge!
Forza Roma!
[Rettet af: Stigtotti - 05/02/11 - 15:13]
Heysan.
Jeg søger en gammel Roma trøje med cafu tryk..
Nogen der kan hjælpe?
Stigtotti, hvordan er kvaliteten på dem, har du nogen idé om det? Gætter på det er original og ikke en "god" kopivare?
Matt, så tror jeg næsten du skal ind og lede på ebay eller sådan noget. Hvis den altså skal være original. Ellers kan man vel godt få fat i de gamle trøjer og så bede dem om at trykke Cafu på.
jeg har købt en trøje fra "stigtotti"s side. Den er også med tryk og det er 100 % ægte og super kvalitet, så det kan jeg kun anbefale!
Hej har lige købt en Roma hjemmebane trøje 2010/2011 på fodboldexperten.dk, og har set at på højre skulder af trøjen er der kun 3 kappa mærker, der er altså et hul mellem kappa mærkerne som er et til et fodbold tag af en slag, ved i hvor man kan købe dem?
hvor kan man købe seria a logoet??
Ebay vil jeg tro
Btw så har jeg modtaget min trøje fra fodboldexpeerten.dk og den er ægte og med Borriello tryk bagpå, vildt lækker, kan klart anbefales!!!
er det ægte roma trøjer inde på hjemmesiden 9footballshirt.com de koster jo kun 19$
Min er ægte! (:
S.P.Q.R Martin @
Forslår at du læser længere oppe, da der er blevet snakket om den hjemmeside..
Edit: De trøjer jeg har købt derinde fra har alle været ægte :)
[Rettet af: TottiTheBest1 - 23/02/11 - 23:23]
Trøjerne fra 9footballshirt.com er ikke ægte!
Man kan se det på de Roma-trøjer jeg har købt derinde, og man kan også se det på mine venners trøjer derinde fra. Det er bl.a. Man. U., Barcelona og Real Madrid trøjer.
hvem skal jeg tro på Rasmus eller Tottithebest1
Jeg har selv fået 3 trøjer derinde fra, 2 Roma og 1 Liverpool, som alle har været i utroligt god kvalitet. Jeg kan umiddelbart ikke selv se om der er tale om original- eller kopivarer, men på grund af prisen har jeg svært ved at tro de er originale. Derfor har Rasmus nok ret når han siger at de ikke er ægte.
Men som sagt er de altså i en utrolig god kvalitet, og det kan kun anbefales at købe derinde.
Trøjerne fra 9footballshirt.com er fake, men af en god kvalitet, men trøjens stof afviger fra de ægte, samt romas logo er håndsyet og dem fra 9footballshirt.com er glatte!
Helt ærligt i kan jo regne ud de er fake, når de er så billige?? Folk der ikke kan fatte det er da idioter. Desuden ser siden også rigtig upålidelig ud. Og fatter ikke dem der køber dem selv om de ved de er fake, en rigtig fan vil da gerne ofre nogle penge på en ægte trøje, så han kan støtte klubbe.
Kezic: de fleste her på siden købte den i et sats og den ser ægte ud på bilederne så derfor og jeg kan selv ikke lide fake , men ingen vidste det i staren jo!
Kezic - ro på tiger! Ingen grund til at hidse sig op og belære folk herinde!
Siden du så gerne vil støtte klubben så fortæl mig lige hvor meget AS Roma får hvis du køber en trøje?? Jeg ved det ikke selv, men har svært ved at forestille mig at de får særligt meget hvis du køber en trøje fra fodboldxperten / unisport, eller hvor du nu køber den.
Men jeg har både originaler og inde fra 9footballshirts.
Der er ingen tvivl om at det ikke er originaler de sælger fra 9footballshirts, det kan man se på logo, tryk og kvaliteten er ikke helt ligeså god. Dog dermed ikke sagt at de er skidt, de er KLART de bedste kopier jeg har set, og man kan kun se det hvis man går helt ned i detaljen!
Så rigtig fine trøjer til en billig penge! ;-)
CoolS
S.P.Q.R Martin @
Altså trøjerne derinde fra er ikke ægte-ægte (hvis du forstår :)).. Altså efter min mening er de ægte nok, i den forstand at kvaliteten er virkelig god, og man kan umiddelbart ikke se at den ikke er "helt" ægte + du kan få Serie A logoet med, du har sponsor og navn osv på, så det hele er der... Som jeg ser det er den eneste forskel, at deres trøjer er lavet et eller andet sted i Taiwan - Hvilket gør deres kvalitet MEGET LIDT dårligere end de helt ægte trøjer (men ikke en forskel man umiddelbart kan se, medmindre man virkelig tjekker detaljer).. Men synes du selv skulle prøve og købe en derfra og selv bedømme.. Personligt, mener jeg de er ægte nok til mig :)..
[Rettet af: TottiTheBest1 - 24/02/11 - 17:15]
Trøjernes kvalitet er langt under de ægtes standard! Stoffet er meget tykkere og meget mindre strækbart..
ok grazie mille Tottithebes1. Jeg har selv et hav af ægte trøjer men er begyndt at synes det er for dyrt at betale 80-90 euro
Prøv at gå jeres tøj igennem og se hvor de bliver lavet henne... Jeg har købt Roma til mig selv, og der var logoet ikke glat.. Jeg købte liverpool, Barcelona, Arsenal, Danmark til min bror og de var tiptop!
Husk kun at bestille En ad gangen, så bliver de ikke tjekket i tolden:) og så skal du ikke betale afgift..
Ikke for at give nogle garantier ifht. det DanielLicht skriver, men jeg har bestilt af to omgange fra 9footballshirts.
Den ene gang bestilte jeg 2 trøjer til mig selv, og 2 til en ven, den anden gang bestilte jeg 3 trøjer til mig selv, og et par shorts. Begge gange er de gået igennem.
Begge gange har de været åbnet af tolden men de har ikke gjort yderligere ved det! Så det er dejligt.
Blot til info om at det kan lade sig gøre at komme igennem tolden selv med flere trøjer (da det jo bliver billigere mht. fragten for trøje nr. 2)
CoolS
matt gå en på hjemmesiden classicfootbalshirts.co.uk
stort udvalg af alle klubbers gamle og nye fodboldtrøjer
[Rettet af: S.P.Q.R martin - 02/03/11 - 14:36]
Vil personligt anbefale fodboldexperten.dk, hvor jeg selv har bestilt den sorte 3.trøje.. Originale tryk bagpå, og hvis den spiller man ønsker ikke er derinde i forvejen, kan man selv skrive det.. :)
Mener jeg kom af med 488 kr.- ialt for trøje, tryk af De Rossi + 16, og fragt... :) Håber det kan bruges!
steiniche88 var der lega calcio mærke på?
@S.P.Q.R Martin: Hvad mener du?
om der var et mærke på ærmet hvor der står serieA
Det ser ikke umiddelbart sådan ud...
Du kan tjekke linket her: http://fodboldexperten.dk/fodboldtroejer-311/italien-62/as-roma-66/
Min trøje kommer hjem om et par dage, så der kan jeg helt sikkert give dig besked.. :)
S.P.Q.R Martin:
Jeg købte for en måned siden en trøje der inde og de er ægte dog uden serie a mærket og derfor er der et mindre kappa mærke på den ene side :)
S.P.Q.R Martin:
Jeg købte for en måned siden en trøje der inde og de er ægte dog uden serie a mærket og derfor er der et mindre kappa mærke på den ene side :)
Så har jeg lige fået verdens flotteste Roma-trøje hjem. Kan sige at der IKKE er et serie A mærke på armen, men ellers er den i super kvalitet og en rigtig flot trøje.
Den skal selvfølgelig indvies imorgen til braget mod S. Donetsk! :D
Er det nogen som ved hvornår de nye trøjer bliver offentlig gjort?
Nogle der ved om man kan få Roma logoet som klistermærke til bagruden af bilen? :)
hey er der nogen der ved hvornår den nye roma trøje kommer fra 11/12? :)
jeg har lige læst en nyhed om det.. Jeg tror de kommer om 1-2 uger. :)
Der er fornylig kommet nogle billeder frem af, hvad der ligner, de nye AS Roma-trøjer for sæsonen 2011/2012. Trøjerne er, så vidt jeg ved, ikke blevet officielt offentliggjort af klubben selv, så det kan ikke afvises at der er tale om en "forfalskning".
Link
De ser da tilforladelige ud, men var der ikke også noget med at logo'et skulle have et lille pift? eller er det gået helt i glemme bogen? nogen som har hørt mere omkring det?
[Rettet af: Rüemenapp - 03/07/11 - 21:26]
Det er rigtigt at der var snak om et nyt logo. Det kan være at det først kommer på næste års trøje - den slags kan sikkert godt tage tid at få lavet. Og som sagt er trøjerne ikke officielle endnu.
Det var dog en sær placering af de to Kappa logoer i siderne..
Lidt større krave, en lille ændring af Kappas skrift logo; ikke så meget nyt under solen. Kappa plejer at holde sig indenfor samme stil.
Ved sgu ikke helt med den blå trøje. Idéen er god nok, men udførelsen er sådan lidt.. tror ordet jeg leder efter er mjah.
[Rettet af: Julii Caesares - 05/07/11 - 10:42]
kan i sende nogle links til dem ?
Hej Roma fans,
Jeg har en Roma trøje + shorts fra 1999 med Totti på ryggen, som jeg gerne vil sælge. Den ligger bare i skabet, så det er bedre at den får en ny ejer :-). Der er tale om denne trøje:
ebayimg.com
Jeg har brugt trøjen maks 3-4 gange, så den fremstår faktisk som splinterny. Jeg fremsender selvfølgelig billeder osv. til interesserede.
Størrelserne er:
Trøje: L
Shorts: M (men de er store, så jeg vil faktisk kalde dem L også)
Da jeg ikke tjekker denne side, bedes interesserede skrive til min mail: onkel.doni@gmail.com
Til sidst vil jeg bare ønske jer held og lykke i den nye sæson.
Mvh
Kaspar
[Rettet af: geggeri - 20/11/2015 - 16:43]
Jeg er sgu skuffet hvis det er de nye Roma trøjer. Jeg havde håbet på noget der var lidt andeledes end 09/10 og 10/11.
Så blev de nye trøjer præseneret... Nøj hvor er jeg skuffet - Kappa er sgu gået i selvsing, vi kunne jo lige så godt tage endnu en sæson i sidste års trøjer!
kan man lokke dig til at smide link Jonas? Dovenskaben længe leve ;)
Var det dem der tidligere er vist i tråden, så er det meget skuffende ja. og så tror jeg ikke jeg gider købe en næsten.....
Har du et link Jonas?
ja det den - den blev præsenteret på dagens pressemøde, men har da lige fundet et billede:
http://twitpic.com/5pygx1
Ja der er sgu ikke meget at råbe hurra for:(
Synes godt nok de er kedelige og og ligner de gamle trøjer alt for meget.. :(
Har altid godt kunne lide Kappas trøjer - men synes måske det er på tide med noget nyt og støtter DiBenedettos ønske om Nike trøjer!
Hmmm, business as usual. Det er sgu ikke fordi at Kappa's designere har været på overarbejde da de skulle designe de her trøjer.
Jeg er ikke vild med den lidt for store orange krave og Kappa-logoerne på siden af trøjerne ser sgu lidt malmplacerede ud.
Det bliver nok den hvide udebanetrøje jeg skal have, hvis jeg skal have en.
Læg dog mærke til en lille fed detalje. Scudetto-logoet på Caprari's (yderst til højre) trøje. Godt nok er det kun for Primavera-mesterskabet, but still :) I like.
Go back to Diadora!! ;-)
kunne være sjovt at se en Romersk Nike trøje :)
Fuck nogle fesne trøjer. Især den røde.
HEJ ALLE SAMMEN!
jeg vil bare lige sige at der er bilige AS Roma trøjer i Unisport på vesterbrogade! (i ved lige over for tivoli) til 299 kr. så hvis man ligesom mig ikke har alverdens penge på lommen, til at smide 5-600 kroner efter en trøje, så er det da en fantastisk mulighed! jeg har lige købt min egen her i dag! GOD PÅSKE!
Hos Kappa kan du købe dem for 200.- Men det så også uden Porto. :-)
Da ikke for denne sæsons trøjer? I hvertfald ikke endnu, det plejer at blive sat ned senere..
Men det er helt sikkert billigt på unisport!
ja unisport er fantastisk! er sindsyg glad for min nye trøje, det eneste minus er at man ikke kan få original tryk der inde :S
er jeg den eneste der nu bare synes af vores gamle Diadora trøjer bare var federe.
Faktisk sjovt du skriver det. jeg sidder netop i en gammel Diadora trøje lige nu - selvom den er ALT for lille :P.. Jeg synes nu begge trøjer er fede! Minder meget om hinanden i det lækre stof - og så, især med diadora, den enkle stil. Selvom det begge er italienske mærker, er jeg så den eneste, som godt kunne tænke sig at prøve, at se en roma trøje i enten nike eller adidas? :P
@Denner
Kan man ikke få nogle spillere (Kjær, Totti, Bojan og DDR) med originalt tryk?
asromastore.it har virkelig fået opdateret deres hjemmeside efter den amerikanske overtagelse og man kan nu få alle spillere med originalt tryk! Plejer at købe trøjerne derfra, da de, for det første kommer tidligst samt at man nu, altså kan få alle tryk på! :)
der er en Kjær trøje der inde i original tilbage(eller jeg tror den er original, har ikke utrolig meget forstand på at se forskel) men den ligner den rigtige! og den er i medium ;)
Altså Unisports trøjer er altid de originale! Men ja, det er desværre kun få romaspillere, som kan fåes med tryk^^
Jonas>> Den er altså god nok. Kappa.dk - fan shop - og så nede i bunden af siden. :-)
Tjekkede det lige ^^ Det er fandme billigt for originale trøjer fra nuværende sæson!
*Fckgr
Arrr - Fedt! Vidste slet ikke der var en dansk kappa side. Men det var da utroligt billigt!
Ellers plejer der altid at komme gode tilbud på kappastore.com
Har netop modtaget en hjemmebanetrøje fra Kappa.dk, og kan kun anbefale folk, at købe derinde fra. Det er utroligt billigt! Så vidt jeg husker, så er de tilbud der kommer på Kappastore ikke bedre, og hvis de er, så er det enten kæmpe størrelser, eller micro størrelser.
Vil dog anbefale folk, at købe en størrelse større end normalt, da denne sæsons trøjer er meget slim. Jeg bruger normalt large, men XL i de nye trøjer.
Jeg har også lige modtaget min fra Kappa.dk! Utroligt billigt, for den kvalitet man får. Det er kombat-modellen, altså den der koster 6-700 kroner normalt.
Anbefaler også at købe større end normalt, den jeg har modtaget er M, og den sidder perfekt på kroppen, dog meget slim. Perfekt til sportsbrug, men til hverdagsbrug ville en lidt mindre stram trøje ikke gøre noget, så jeg bestiller sgu lige en trøje mere, i en større størrelse. :)
Ja de er lidt mindre i år. Jeg er gået fra M til XL i år - hvor jeg er tættere på XXL end L ...
hey drenge :). Ved i hvor man kan købe roma shorts billigt? Og tror i en størrelse small bliver for lille hvis man er 1.80 høj og slank bygning.
Ærgeligt man ikke kan få tryk, inde på kappa.dk
@Kezic
Vil nok anbefale dig størrelse medium.
Kan desværre ikke hjælpe dig med at finde dem billigt.. Bedste bud er nok, at holde øje med www.kappa.com
:)
Hey boys, (Rasmus + Tdj89 m.fl).
Sidder og skal til at bestille en håndfuld trøjer.
Regner med en 3-4 til mig selv og 1-2 til damen.
Jeg selv er 188 cm, og ca. 82 kg. sidder rimeligt veltrænet på overkroppen...
Normalt ville jeg købe en M til L i størrelse. Men de lyder MEGET små... Tror I man kan klare en L? eller skal man helt op i XL?
Og til "normale" damer, de der 170 cm, og et par og 60 kg vil jeg tro, er det så ikke bare en M der er safe... Den skal nok ikke sidde så tight på hende som den skal på mig ;-)
Håber på lidt inspiration så man kan købe en ordentlig røvfuld trøjer!
/Simon
Hey Simon..
Jeg er 182 og 80-82 kg.. Jeg bestiller normalt Kappa trøjer i Large. Både FCK og Roma.. FCKs trøjer fra denne sæson, skal jeg stadig have i large. Romas derimod, skal jeg have en XL, og den sidder stadig stramt..
Jeg vil nok anbefale dig XXL.. Det lyder nok lige så vildt for dig, som det var mig for, at skifte til XL. :)
Angående damen, så lyder medium meget fint.
[Rettet af: Tdj89 - 19/04/12 - 14:36]
Hepsan...!
Mange tak for svaret... Puha det lyder jo helt vildt... haha ;-)
Tror jeg nøjes med et købe en enkelt i første omgang og lige tester den, og ser så om det er passende eller om jeg skal op/ned ;-)
Altid noget vi kan få dem billigt fra DK nu, så de ikke skal sendes retur til Italien :)
Lige præcist.. og kan se man bare skal købe 3 så kan man få dem sendt gratis. Det er dejligt snildt :-)
Facebook Billede
Er jeg den eneste der venter spændt? ;)
[Rettet af: geggeri - 20/11/2015 - 16:45]
Bliver spillertrøjen offentligjort imorgen?
Jeps og Rasmus du er bestemt ikke den eneste der venter spændt! :D
At gå ind på hjemmesiden imorgen bliver næsten som at åbne en gave juleaften! :D
Har I nogle specifikke ønsker/forhåbninger til den nye trøje? :-)
Logo, Nå jeg har ikke lige kunnet finde den gamle tråd, så derfor bliver det her. Er der nogle som har hørt noget om det nye logo de ville indføre, for at gøre det mere moderne? Kommer der nyt logo på trøjen eller?
Fra Romas officielle facebook:
Thursday 7 June AS Roma will present present the official home uniform of the 2012/13 to the media at the fantastic Ara Pacis museum. Roma Channel, as well as the club’s official YouTube channel, will broadcast the event live. It begins at 12:15, so stay tuned!
Subscribe to the channel to keep updated on all the Giallorossi’s videos!
Link!
Åh hvor kan jeg ikke vente mere!! Glæder mig helt vildt til at se hvad jeg skal gå rundt i den næste sæsons tid :D
Kommer man til at kunne købe dem fra imorgen af eller kommer der til at gå noget tid?? :-)
Ifølge den seneste meddelelse fra klubben kan hjemmebanetrøjen købes fra kl 19.27 i aften!
NICE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Haha 19:27 Lækker detalje! :D
Ja meget fed detalje ;)
Dagens Il Romanista Link.
Ville være fedt hvis den ligner den trøje!
arhhh gerne uden høj krave da :-) men det er bare min personlige mening.
Send lige det billede til Niels Christian Frederiksen!
Hvorfor Andreas? :)
Jeg synes altid at vores trøjer er fede, men man må også bare sige, at de minder altid meget om hinanden. Især "WIND" trøjerne ligner meget hinanden. Derfor kunne det være meget fedt at få en anderledes trøje! (Dog skal de selvfølgelig ikke gå væk fra stilen) :-)
Han havde lavet en quiz til vores første kamp på Krølben, hvor et af spørgsmålene var "hvilket tøjmærke spillede Roma i, da de vandt mesterskab nummer 2?" Han mente det var Kappa...
[Rettet af: andreas - 07/06/12 - 10:52]
Når ja det var sådan, mener godt du har nævnt det - men der har du da beviset!
Også her: link
Og endnu et bevis historisk oversigt over alle vores trøjer Link
Det er altså Patrick
Hvis man mangler noget, så er du da manden man opsøger, Jonas! :)
hvornår fanden viser de trøjen??
Lidt øv at det er med sådan en krave på, men ellers en flot trøje :-)
Som forventet - men skal ejes ;)
Fin nok, men den ligner sgu alle de andre :)
Trøjen: Link.
Får vi også udebane - og tredje-trøjen idag?
Vi får DESVÆRRE kun hjemmetrøjen i dag, ret ærgeligt..
Udebanetrøjen vil blive præsenteret ved sommerens USA-tur og tredjetrøjen i Brunico.
Er generelt af den holdning at fodboldtrøjer med krave er en dårlig ide. Og det er jeg bestemt også efter dagens præsentation.
Hehe, der er ingen der så konservative som Kappa. Det gør nu heller ikke så meget da trøjen er super fed. Er vild med Real Madrids trøje fra den nu overstået sæson, hvor der også er en krave på. Kan ikke helt beslutte mig med kappas bud på en krave.
[Rettet af: Julii Caesares - 07/06/12 - 14:46]
Er sgu også ret blandet omkring den... Der er både positive og negative ting ved den.
Men er vild med sidste års facon-syede trøjer. Kan godt se idéen i kraven, men den funker ikk rigtig der synes jeg :-/
Så kom den på romastore: link.
Personligt venter jeg indtil jeg har set de to andre, samt sommeren er overstået, så jeg kan beslutte om der er skal nogen bagpå.
Synes dog stadig den er utrolig flot.
Til info kan det også nævnes at den er en mørker rød nuance end sidste sæsons trøje.
Jeg er allerede træt af den nye trøje ! Hvor er den dog egentlig kedelig og konservativ.
Roma er Kappa's vigtigste sponsorat indenfor fodbold, så hvorfor er der ikke blevet kælet lidt mere for detaljen?
Jeg kunne godt da godt have tænkt mig nogle "italienske-striber", noget emblemværk, et hologram, et monogram bare et eller andet der kunne give trøjen lidt karakter!
Jeg må indrømme at jeg er en utålmodig satan der ikke kunne vente med at bestille min, med lange ærmer :D Så håber jeg lidt jeg har den den 22. Juni så eg kan blive student med den på, det kunne være nice nok :-)
Haha fedt nok Kim ;) så må du lige fortælle hvad "The special gift" er.
Det skal jeg nok, Jonas :-)
Nu kunne det store barn alligevel ikke lade vær' :D Trøjen er bestilt og så må der komme tryk på når RCD tager turen til Rom!
Det er sgu god stil det der Jonas :D men det er altså okay at være børn sådan en dag som idag. det er jo stort set jule aften :D
Hvad har I givet for trøjen, og hvor har i bestilt fra, venner? :)
fra asromastore.it og min løber op i 100 euro med fragt, men 85 euro for selve trøjen :-)
Gav 80 euro for trøjen og 15 for fragt. Det er nu også muligt at få tryk på :)
Og købte den på Roma stores hjemmeside.
Saaaatans! Man kan ikke få med Marquinho! :D
Er der de originale Calcio/Serie A mærke på og alt det der? Altså på dem fra asromastore.it?
er jeg den eneste der syntes vores logo er en smulle for stort og sidder helt forkert (for højt oppe ved skulderen)? Jeg mener de burde gøre den lidt mindre og så placere den omkring brysthøjde og ikke skulderhøjde som de er nu. ellers fin trøj, selvom der ikke er meget der er ændret.
@ Andreas
jeg mener ikke at have set Roma NOGENSINDE spille i stribbede trøjer. Det er da vist kun de tre store fra nord der gøre detter (og altid har gjort). Striber og Roma passer ikke helt. Jeg syntes vi skal fortsætte traditionen. Jeg syntes at have hørt DiBenedetto snakke om at Roma vil på et tidspunkt i fremtiden skifte til NIKE, (hvilket ikke helt er dumt, brand/commercial-mæssigt). Det kunne være spændende at se hvordan trøjerne ville se ud med Nike.
Vi har faktisk spillet i stribede trøjer tilbage 1930'erne Link, med det er nu ikke de slags striber jeg mener :)
Når jeg siger "italienske striber" så mener jeg rød-hvid-grøn ala dem man ser på kraven af den italienske lansholdstrøje Billeder (de bedste jeg kunne finde ;)
Der har været en del snak om, at TDB gerne ville skifte til et andet tøjmærke - dels fordi kontrakten med Kappa ikke er særlig lukrativ og dels på grund af markedsføring i, specielt, Nordamerika.
Kontrakten med Kappa løber dog til 2017, så hvis klubben vil ud af den aftale sp skal Kappa formentlig kompenseres økonomisk.
Altså det kan godt være Kappas trøjer ikke er så fantasifulde som andre trøjer er, MEN se det på den lyse side, kappa laver for det meste tæt siddende tøj, så det betyder jo bare at vi kan se skide godt ud og støtte vores elskede klub på samme tid jo :D

Den trøje som jeg købte på Roma store er uden serie A logo, men det er en god trøje syntes jeg og kraven er blød så for mig er den ikke et problem :-) jeg vælger at lade være med at skrive hvad gaven var, da jeg ikke vil ødelægge overraskelsen for Jonas og andre, hvis de ikke har fået trøjen i nu :-)
Den "overraskelse" har jeg så ødelagt for Jonas, hehe
Men virkelig lækker trøje :)
Stigtotti
Hehe kan du så passe din overraskelse?? :D min er i størelse 14-15år, men jeg kan faktisk godt passe den :D
Du er vel heller ikke ældre ;-)
Min er large hehe
hehe nok ikke mentalt, men min dåbsattest siger nu en gang jeg er 89er :D
Så er den kommet og hvor er den smuk!!!
Ingen tvivl om at den er flottere end sidste sæsoner, elsker at den er blevet mørkere! Den sidder rigtig godt og kraven er meget behagelig.
Men som altid med Kappa - bestil den en størrelse større.
Jeg vil gerne købe Romas nye hjemmebane trøje...hvad gør jeg ?
Du køber den.
Find en side, som har den. www.asromastore.it - romas officielle, har den selvfølgelig og der har du mulighed for at få alle spillerene bagpå. Men den skal selvfølgelig fragtes til landet, men det går stærkt. tror ikke at nogen danske sider har den endnu.
Jeg havde personligt ventet til, at en butik som Unisport vil få den hjem.
Jeg har købt Kappa fodboldtrøjer hvert år siden 2005 og har altid brugt Large. Men Romas trøjer fra sidste sæson var alligevel mindre end normalt. Jeg måtte derfor sende en trøje retur og få en XL. I det tilfælde er jeg meget glad for, at den ikke skulle sendes helt til Italien.
Jamen jeg vil rigtig gerne ha en trøje med De Rossi bagpå! Gider ikk vente! Hvornår tror i Unisport får den?
Jamen jeg vil rigtig gerne ha en trøje med De Rossi bagpå! Gider ikk vente! Hvornår tror i Unisport får den?
Hiv fat i dem i deres livesupport.
Et er, at de skal have trøjen hjem. Noget andet er om de så får originalt tryk med. Det har de nok, men det er ikke nogen selvfølge, at man kan få originalt De Rossi tryk fra unisport.
Tror helt sikkert de får med De Rossi. Ham og Totti plejer de altid at have org tryk til.
Ku godt en Roma trøje igen i år! er super glad for den for sidste sæson!
Spørgsmålet er bare hvem Totti eller De rossi! (plejer ikke at få lavet tryk på)
Jeg har købt den nye hjemmebanetrøje gennem asromastore, super service og hurtig levering. Kan derfor kun anbefale at bestille igennem der, også hvis man ønsker tryk.
Er der nogen der kender et sted hvor man eventuelt kan købe den trøje der blev brugt til kampen mod Lazio den 26/2 2006??
Den trøje kunne jeg nemlig godt tænke mig at få fat i, fordi et youtube klip fra den kamp, var en af de mange grunde til jeg blev forelsket i klubben :-)
Det er svært at finde billeder af trøjen, så jeg vælger at linke til det klip fra youtube :-)
http://www.youtube.com/watch?v=HAA4M96hAIE
Jeg vil blive meget glad hvis nogen kan hjælpe :-)
Altså er det trøjen fra den sæson du tænker på Kim, eller er det nøjagtig trøjen fra dén kamp?
Tjek classicfootballshirts.co.uk om det er noget for dig?
Har længe ledt efter en Batigol trøje fra Scudetto sæsonen, men det har desværre endnu ikke lykkedes mig at finde en.
Gerne den fra den kamp, med den reklame på :-) jeg kan finde trøjen, men ikke med den reklame på :-(
Puha jeg tror det bliver svært, at finde trøjen fra kampen. Så skal du nok lede efter privatsalg.. Jeg har selv den trøje og synes også den er mega fed - dog er den alt for lille idag, desværre ;-)
Tror nemlig også det bliver svært, men der er ikke andet at gøre end at holde øje med E bay så :-)
Jonas tak for linket, men der var den desvære ikke, men tak alligevel :-) Og mht. en Batigol trøje til dig, så mener jeg at den dukker op på E bay en gang i mellem, da jeg købte min Montella trøje der tilbage i november sidste år, der mener jeg at jeg så den :-) men lige pt er det kun dem fra 2001-2002 de har der inde.
Men der er masser af løse numre der inde fra 2001 sæsonen, så hvis du så kan finde trøjen fra 2001 så var det måske en måde at gøre det på :-)
hej overvejer at købe nogle roma-shorts
hvilken størrelse skal jeg ud i?
info 16 år, 1,78 m, 64 kg
bukse-str 29/32
hvad svarer det til?
small medium large x large?
Tror en medium vil være fint. Medium eller Large vil jeg nok vurdere.
ok tak
kiggede faktisk på disse shorts http://www.classicfootballshirts.co.uk/1995-96-roma-away-shorts-bnib-3.html
men de bliver måske lidt for store
Nogen der ved hvornår det er muligt at købe den nye Roma trøje i DK ?
Roma og kappa går fra hinanden, hvilket selvfølgelig er utrolig sørgeligt, men intet er så skidt at det ikke er godt for noget!
Der er udsalg på kappastore!
Hvad fanden er tax code? Når man skal lave en profil?
Og skal der +0045 foran ens mobil nummer eller hvad?
@Jonas
Det har der været i lang tid, så det er nok småt med størrelserne.
Kan se jeg skrev det herinde d 25/1
@tdj89
Det er bare blevet endnu billigere og der er stadig alle størrelser til Hjemmebane og udebanetrøjen :)
@asroma87
Du skal ikke udfylde det felt og ja der skal +0045 foran.
@Jonas
Ikke hvad jeg kan se af :) Skrev d 25/1 at en spilletrøjerne kostede 300kr / 40€.
Håber dog Kappa.dk får noget hjem igen. Det var godt nok billigt sidste gang de havde Roma trøjer.
@tdj89 Måske ikke dem så, men de langærmede er helt sikkert blevet billigere og også noget af det ældre. Tvivler på at Kappa.dk får noget hjem..
Prøv tjek jeres mailbox med junk/uønsket mails. Jeg har hvertfald modtaget et rabatkode så jeg får 20 %. Så trøjerne kan købes for 32€ ca 240 kr :D
Har lige et spørgsmål til jer der har købt nuværende sæsons trøjer.
Hvordan er de i størrelse i forhold til sidste sæson? Mindre eller støre eller det samme? Jeg brugte nemlig en størrelse større end normalt i sidste sæsons trøjer.
Hey drenge jeg var lidt for hurtig ved bestillingen og har fået bestilt denne lækre træningstrøje for stor. Det er str. xxl da jeg troede den havde samme snit som kamptrøjerne, det har den dog ikke og er meget normal i størelsen. Er der nogen der er intra i at købe den ?
Kappastore.com
[Rettet af: geggeri - 20/11/2015 - 16:45]
Nogen der lige gider fortælle mig (hurtigst muligt), hvis man køber fra www.kappa.com - hvor langtid tager leveringen? og koster den ekstra?
- Kunne ikke rigtigt finde det nogen steder på deres side :)
Bestiller du nu kan du have den allerede imorgen måske, men ellers har du den torsdag :-)
Og nej det koster ikke ekstra så vidt jeg husker.
Nice! - Tak for svar Kim! :)
Det var sørme da så lidt :-)
Det er ikke helt rigtigt Kim.
Det er forskelligt hvor lang tid der går før de sender den. Jeg bestilte en trøje for et par uger siden, og der gik 3 hverdage før de sendte den.
Men da de havde sendt den modtog jeg den dagen efter.
Du får den nok i denne uge, men ikke sikkert.
Leveringen er gratis.
Når okay, jeg talte bare ud fra min oplevelse med kappa store, men der kan selvfølgelig været forskel på de to situationer.
Men jeg mener der står inden for 24-48 timer når man bestiller den, men det kan godt være jeg husker forkert :-)
Men ja han burde i hvert fald have den inden for den her uge :-)
Ja okay, tdj89 :)
- Kan det skyldes du bestilte en fredag?
For efter jeg gik videre med ordren og kom til betaling, stod der at leveringen tager 2-3 hverdage :)
[Rettet af: TottiTheBest - 02/04/2013 - 16:19]
Jeg bestilte en weekend, og de sendte onsdag. Torsdag havde jeg trøjen :)
Nu fandt jeg lige roma-trøjer på denne her side, men er klar over at det virker urealistisk billigt. Vil bare lige høre folkets mening:
http://www.soccerjerseyshirt.com/2012-13-as-roma-home-soccer-jersey.html
Jeg har igen modtaget en onlinekode, som giver 25 % rabat.
Det vil altså sige, at denne sæsons trøjer nu kan købes for 225 kr. inkl fragt.
For pokker TDJ - brugte lige lidt over 3000 kr. her den anden dag... Kunne jeg sgu godt have brugt... Nå stadig gode priser derinde ;)
Er der noget nyt omkring næste næste sæsons trøjer?
Så er Kappa igen ude med rabatkoder.
Jeg har modtaget en kode som giver 40 %. Derudover har de i forvejen 60 % på Roma ting.
Jeg har netop bestilt denne sæsons udebanetrøje for 19,20€ inkl fragt.
Der er stadig lidt tilbage derinde.
@Tdj89
Hvordan har du fået fingrene i den kode? er det via kappastore.com? Jeg vil nemlig rigtig gerne købe en Roma trøje til min vens søn(så han bliver roma fan i en tidlig alder) og mig selv.
Derudover ville det være lækkert at kunne spare lidt penge. Håber du kan hjælpe:)
@Muskel
Ja det er fra kappastore.com.
Jeg fik tilbudskoden sendt via mail. Det er 3 gang de gør det i år.
Hvis du ikke er kunde og har handlet der før, så tror jeg desværre ikke det er muligt at få en kode.
Ok fair non. Tak for det hurtige svar:)
Hvis der er nogen, der har en rabatkode, som de ikke skal bruge, er jg interesseret I den.
Tak :-)
@tdj89
- Hvornår skal man taste rabat-koden ind? Jeg har nemlig modtaget en med 25% rabat, men når jeg trykker på Roma-trøjen osv. Så kommer der ikke nogen steder at jeg kan taste koden ind? :s
TTB
Der er et link i emailen..
Ellers her:
https://www.kappastore.com/uk/attivazionegds.asp
Takker!
Linket i mailen virker nemlig ikke..
Amerikanisering er fuld igang, nu med et Nyere opdateret Logo.
Det ser simpelt og kedeligt ud. ASR er fjernet og 1927 er kommet på smukt. Nu mangler vi bare en sølvstjerne på logoet.
Roma Logo
Forza.
The new Roma logo features clean, modern lines along with a contemporary and timeless graphic structure. The logo is designed to reflect the essence of AS Roma – pride, courage, inventiveness, and passion – fundamental values of Roman culture as well.
“The City of Rome is the heart and origin of our club. Having ‘Roma’ on our logo and on our players’ chests properly honors this and tells the world who we are”, said Jim Pallotta, President of AS Roma.
“The launch of our updated brand is aligned with our vision for the future – one that combines heritage with aggressive global growth”, said Italo Zanzi, CEO of AS Roma. “It will fundamentally enhance all of our new initiatives, including our Nike and Disney partnerships and our new stadium.”
Kan godt forstå han ser mellemfornøjet ud. Kæft de er grimme.
I det mindste er der da ingen krave på :D
Får vi snart de nye trøjer at se?
Bump..
Repeat Daniele16's spørgsmål.
Torsdag
Nogen der ved hvor man stadig kan få sidste sæsons trøjer? UKsoccershop har den, men vil stadig have latterlige 500.
Er der nogen danske websites man kan købe billige trøjer (ikke falske). Er interesseret i en Brasilian trøje med personlig navn og nr.
[Rettet af: romeren10 - 28/05/2014 - 09:20]
Hej, nogle der ved hvor stor den trøje vi spillede i, i den netop overståede flotte sæson er i størrelsen? Er det Kappa slim-fit style eller normal? Bruger normalt medium og vil have fingrene i den flotte trøje, men inden bestilling må man jo være sikker på man ikke skal gå en størrelse eller to op eller ned?
Og nogle der ved hvor man kan købe den? Der er kun store størrelser tilbage på den officielle side.
Hej De Rossi,
Med hensyn til størrelserne i den forhenværende
Sæson, så brugte en del yngre spillere (Florenzi, Ljalic etc.)på holdet size L. Ellers er størrelsen for ældre og større spillere (Benatia, Castan og Totti) size xl. Tror du skal gå efter size medium eller L. I de mindeværdige sæsoner i starten af nullerne med Kappa-trøjerne (slimfit) sneg spillerne sig rigtig nok en størrelse op! Altså var Større spilleres trøjer ofte size xxl. God fornøjelse!
Medium tilbage:
http://www.mmsport.dk/klubber/italien/as-roma-trojer/as-roma-hjemmetroje-2013-14
Fodboldtrøjer-størrelser er en underlig ting.
Normalt bruger jeg large i Kappa. I de sidste par Kappa-trøjer Roma spillede i, skulle jeg op i xl.
FCK Adidas bruger jeg medium.
Så det kan godt være lidt af en jungle.
[Rettet af: tdj89 - 29/05/2014 - 20:44]
Er der nogen der ved om den nye trøje også er slim fit som de sidste mange sæsoner?
Det er de ikke
Hej Roma1927, mange tak for dit præcise svar :-) Går nok på udkig online efter en large og tak også tdj89, ja størrelserne er en jungle, hehe, overvejer alligevel at springe på den medium der.
Du kan jo altid købe den medium, og sende den retur hvis den ikke passer. Det er fordelen ved at købe fra en dansk hjemmeside, at det kun kommer til at koste dig omkring 50 kr, hvis den ikke passer.
Jeg købte en trøje fra mmsport omkring jul i en størrelse large.
Trøjen var dog alt for lille (er 1.88 høj og vejer 80 kilo), så henvendte mig i deres butik i Randers hvor jeg fik den byttet til en XL med det samme :)
Så skulle den være for lille er der ingen problemer med at sende den retur til mmsport :)
Unisport i KBH sagde at de ville få trøjerne omkring den 17. juli 2 dage efter VM er sluttet.
tdj89 har du et link til hvor du har set størrelsesmål for den nye trøje?:-)
Jeg endte med at bestille min i xl, men er lidt i tvivl ... Glæder til at se trykket!
@Mexes
Skulle jeg ikke fjernes fra forummet? :)
Hvor har du bestilt fra?
Hjemmetrøjen er iøvrigt tilgængelig i large igen hos mmsport.
http://www.mmsport.dk/klubber/italien/as-roma-trojer/as-roma-hjemmetroje-2013-14
Et glimt af trykket på den nye trøje i denne video: link.
Den nye trøjen (og andet merchandise) kan fra idag bestilles via asroma.it
Link til shoppen
Som nævnt tidligere, vil jeg på det kraftigste anbefale folk, at bestille fra danske hjemmesider, hvis I er det mindste i tvivl om hvilken størrelse I skal have.
[Rettet af: tdj89 - 01/06/2014 - 18:55]
Er der nogen der ligger inde med en ældre De rossi trøje de gerne vil sælge.
Pris ide omkring 500kr
[Rettet af: Knudsen-rk - 20/11/2015 - 05:50]
Roma trøjer kan købes hos Nike i BIG Herlev.
Knudsen-rk Hvor gamle skal de være? Har i hvert fald en fra 11/12 sæsonen. Den sorte.
Havde nok tænkt ældre. Men du kan jo prøve at sende et billede.
Hvilken størrelse er den?
Calciomercato estivo 2026
88
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0
Transfers 2025/26
123