Kategori: Generelt
Hej.
Jeg står og skal ned se Bayern München - Roma d. 15 september. Og til dette vil jeg gerne vide hvordan og om det er muligt at købe billetter til Romas afsnit.
Jeg skal mødes med et par gamle kammerater dernede, som dog desværre ikke kan hjælpe mig med min problemstilling, da der i øjeblikket er et større boycut under opsejling grundet den øgede kontrol af billetter og registrering.
Derfor vil jeg gerne, som nævnt, høre om nogle har erfaringer med at bestille billetter til udeafsnittet når I ser Roma. Jeg ved seatwave sælger billetter dertil, men det er selvfølgelig overpris, og jeg ved ikke om man med sikkerhed kommer på udebaneafsnittet da man så vidt jeg ved bliver kontrolleret for noget Roma Privelege-kort.
På forhånd tak for hjælpen.
fatter ikke hvordan du ikke kan se at Totti spillede af helvede til, manden løb jo 5 meter i den kamp og havde intet at byde på?
-Menez burde have startet inde i stedet for Perotta.
-Ranieri burde køre mere offensivt. Han er jo elendig. Begynder snart at synes en fyring er iorden.
-Müller rammer den usædvanligt godt, heldigt mål... Og jeg er lidt i tvivl vedr. Klose's mål, han kommer jo direkte flyvende med knobberne først mod Sergio, farligt spil?
-VUCINIC kunne vi også godt bruge for mere fart :)
[Rettet af: kvistus - 15/09/10 - 23:17]
fuldstændig enig med kvistus, vi mangler nogle spillere med fart, derfor skal Menez starte inde.
POSITIVE TING:
-Julio Sergio stod fantastisk.
-Rosi ser meget lovende ud :)
-Og så at vi kan holde så lang tid med den idiot taktik mod bayern
[Rettet af: kvistus - 15/09/10 - 23:22]
Kezic?? jeg ved ikke helt om du ved det? men manden er 33 år.. og har aldrig været den type spiller der kunne løbe i 90 minutter..
Og synes faktisk han løb mere end f.eks. Perrotta, som jeg virkelig ikke så gøre noget godt!
En anden ting, det er Ranieri's taktik der gør at Totti ser dårlig ud, det er ikke fordi han er dårlig! Hvis Roma havde spillet offensivt, så havde Totti ikke behøvet løbe så meget..
Det er ikke meningen, at en spiller som Totti skal løbe for at stå defensivt.. Har du måske set nogle andre hold der spiller med en Offensiv Midt/angriber der skal løbe hele tiden?
Det skal også siges at Totti hurtigt blev presset af 4 spillere, hver gang han havde bolden
[Rettet af: kvistus - 15/09/10 - 23:24]
Lige præcis Kvistus.. og det var det Ranieri skulle havde udnyttet - at bayern frygtede virkelig Totti!
Det var netop det her Spalletti kunne finde ud af.. det så vi flere gange f.eks. Mod Real Madrid og Chelsea..
Glemte også Rosi, han spillede også en helt fantastisk kamp. På goal.com har Julio Sergio fået 9.0 må siges at være godkendt// verdens bedste keeper.
Julio Sergio viste at han ikke bare havde en god sæson (i sidste sæson), men at han virkelig er så god!
Hvorfor Brighi startede inde i stedet for menez er stadig en gåde for mig .
Ære og respekt til Totti, men intet fungerede idag (og ja han var tæt presset)
synes faktisk at vores forsvar så lovende ud. Helt super i første halvleg
Juan cassetti og rosi gjorde det sku godt .
(behøver ikke nævne Sergio)
deres 1-0 er desværre godt - og svært at gøre så meget ved - og så lukker de selvfølgelig kampen ...
Raneiri var ikke taktisk klog idag ...
Men trods alt nogle ting at tage med
Nu Sidder jeg og ser Hoffenheim - Bayern M. og hvor bliver jeg bare irriteret over at Roma spillede så dårligt mod Bayern. Nu har Hoffenheim spillet lige som man skal mod Bayern, og vist hvor nemt det kan være.. Forstå ikke hvordan Ranieri ku tro at det bedste ville være bare at stille sig tilbage..
*Nu fik Bayern så heldigt udlignet.. men stadig!
[Rettet af: Jonas - 21/09/10 - 21:25]
Sidder du og spejder efter Bayerns svagheder til returkampen, Jonas? ;-)
mål efter 1 min. bare ikke godt nok fra bayerns side
Ja jeg leder efter deres svagheder, og mener der er mange af dem. Især i første halvleg var de helt væk, da Hoffenheim stod højt på banen og var rigtig offensive, og Badstuber virkede virkelig usikker.. Roma skulle jo også have spillet det offensive spil vi kender dem for, så er jeg helt sikker på kampen ville have et haft et andet udfald..
I anden halvleg stilte Hoffenheim sig tilbage på banen og dte gik jo galt, med to heldige Bayern mål.. Mener helt sikker vi har en chance på Olimpico..
Ja det er lidt skræmmende en spiller som Badstuber starter inde for Bayern. Han er virkelig middelmådig og hans hjørnespark er elendige.
Generelt så er Bayerns defensiv til at tale med. Hvertfald ingen tvivl om at deres offensiv er det bedste.
Desuden blev Ribery skadet igår.. Så rimelig slemt ud.
Calciomercato estivo 2026
88
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0
Transfers 2025/26
123
1