Kategori: Generelt
Jeg har ladet mig høre, at nogle skulle ned og se Lazio - Roma d. 18 april.
Desuden om der er en Lasse fra Bording herinde?
Jeg skal til Rom og se dem mod Lazio :)
Nice,
Hvor får du dine billetter og skal du bare selv derned?
Hvor lang tid bliver du der iøvrigt og har du nogle gode tips, med hensyn til hoteller?
Skal derned med en kammerat. Vi har købt billetter til en vanvittig overpris for at være sikre. Vi er dernede fra fredag til tirsdag og bor på noget der hedder Casa di Iginia e Paolo, et hotel til ca 200-300 pr nat :)
Hvor har i købt billetterne? Jeg overvejer, at købe dem over den officielle og så afhente dem ved billetkontoret? Men ved ikke! Har nemlig allerede fået billige flybilletter derned med ryanair.. 2 personer tur - retur 1000 i alt.. afsted søndag middag og hjemme tirsdag engang..
vi har købt dem over onlineticketexpress.com.. tror vi gav omkring 1000 kr pr billet. Så pænt dyrt. Men de sender dem til vores hotel, og det har jeg haft gode erfaringer med tidligere da jeg var i London og se dem mod Chelsea. Vi skal også flyve med ryanair. Fandt også nogle billige :)
Med de dage i er afsted må det næsten være fra København ikke?
Hvilken hjemmeside har du booket hotellet igennem, for det har da en kanongod placering i forhold til Stadion!
[Rettet af: Giallorossi - 29/03/10 - 00:33]
Jeg skal også derned, men bare sammen med min skole.
Vores lære bestiller vidst billetter igennem en eller anden dernede fra da Allan Michaelsen (Gammel prof. spiller) har kontakter.
DET BLIVER ET BRAG AF EN KAMP!
La Roma non si discute. si ama!
Transfers 24/25
248
0
Salg af billetter til Roma vs AC Milan 18/5
2
0
Sæsonen 2024/25
99
0
Salg af tøj