Kategori: Generelt
Liverpool fans mødes i hobetal på Cross (v Rådhuspladsen)
HVOR mødes ROMA fans og ser bold?????
Forza ROMA per sempre!!
Jeg plejer at tage på Pub og Sport (vester voldgade), hvor fans af italiensk fodbold normalt samles. Hver gang der vises italiensk bold på Canal + så sendes det på Pub og Sport.
Nogle kampe, f.eks. mod Milan kommer der ikke særligt mange (tror vi var 3 der holdte md Roma), men i nogle andre kampe er der en del. Husker hjemmekampen mod Juve i år, hvor vi var godt 20-25 Giallorossi fans!
Men jo, kom med på Pub og Sport og se kampene i stedet for at se kampene derhjemme. Der kunne godt bruges mere opbakning, så vi ikke altid skal være i undertal mod Inter og Milan fans!
jeg er ny på forummet, så et stort 'Hej' skal lyde til alle på dette forum.
Godt at være her. Respekt til folkene bag, og brugerne velsagtens!
Jeg har samme oplevelse som Liam, dog er vi i hvert fald et par stykker som mødes på Cafe Ørsted på Nørre Farimagsgade når canal plus viser kampe.
Hyggeligt sted med pool og bordfodbold og gode øl.
Hvis man er nok kan man sagtens holde højlydt med sit hold!
Så medmindre nogen er helt oppe på pub & sport vil jeg da foreslå at mødes der på søndag kl 18 og se derby.
Er folk på?
Ps. Grande Ranieri! Hvor har han dog overrasket positivt efter en skidt skidt sæsonstart!
Dejligt at det ikke blev en gentagelse af 4 trænere på et år, 2004..!
Jeg plejer også at se kampene på Ørsted. Rigtig dejligt lille sted. Kommer søndag, og ser kampen. Medbringer både Roma og Lazio fans :)
Transfers 2025/26
16
0
Transfers 24/25
295
0
Salg af billetter til Roma vs AC Milan 18/5
2
0
Sæsonen 2024/25
99
0