Login
Glemt password Opret bruger

Calciomercato estivo 2026

Kategori: Generelt

indlæg.
d. 26/05/26 08:40

Markedet åbner lidt tidligere i år, allerede 29 juni.

De officielle datoer for de kommende transfervinduer er nu fastlagt. I Serie A vil sommerens transfervindue finde sted fra 29. juni til 1. september 2026.
Forbundsrådet har givet forbundspræsidenten bemyndigelse til at godkende registreringsperioderne for professionelle fodboldspillere, altså transfervinduerne. Transferkampagnen vil vare fra 29. juni til 1. september 2026 (kl. 20.00) for Serie A.

Spændende er nærmest ikke fyldestgørende for, hvor afgørende sommeren bliver. Kan man tænke strategisk, langsigtet, finde de rigtige emner - til de rigtig priser (undvige at købe spillere, hvor man til oktober ikke forstår, hvad man har fået for de mange penge...), osv.

Må indrømme, at jeg allerede får lidt ondt i maven ved rygterne som poppede op straks man var i CHL.

En dyr Greenwood (en type der fylder lidt meget på papiret er ikke hvad man har brug for ærlig talt)

Summerville (har man stadig en fetich for, men er det ikke muligt at finde en billigere løsning - han rapporteres jo til at koste et sted i mellem 30 og 40 mio euro....)

En ligeledes dyr Nusa og måske endnu dyrere Zirkzee. De to her kan nok godt forsvares - Joshua kender Gasperini jo rimelig godt - og Nusa er vist bare sådan en han har haft et crush på i et par år (og allerede før han kom til Rom).

Men.

Man risikerer i min optik at gøre det man altid gør. Blive lidt for begejstret - lidt for hurtigt - hvis man pludselig har spenderet 80-90 mio euro på Nusa og Zirkzee. Man ender med at Nusa går slemt i stykker til September og Zirkzee er marginalt bedre end Dovbyk efter hans genkomst til Italien - og så står man bare i samme uduelige situation som altid.

Jeg håber virkelig at man finder 5-6-7 nye, friske spændende spillere for de her 80-90 mio euro hvis det endelig er man skal bruge så mange penge. Det MÅ være muligt - det har Gasperini bevist i årevis i Atalanta - at finde nogle emner, hvor man køber en spiller inden dennes endelige gennembrud. Inderligt håber jeg, at man ændrer sin taktik nu og ikke begynder at hagle løs med midler man så bare sommer 2027 skal finde jf. FFP for at bare komme i balance.

Belgien, Holland, Norge, ja sågar Danmark - det må være muligt at finde nogle spændende spillere og give den et skud med at etablere en mere bæredygtig transermarkedsmodel. Fx sælge Manu K dyrt til PSG og give Yirenkyi fra FCN et skud i pæn plusvalenza på det bytte. Kunne man fx lykkes med at hente Frattesi + Yirenkyi for 50-60 mio euro - og få ca. det samme for Manu K - så har man altså gjort en interessant handel her.

Omvendt i angrebet - det MÅ være muligt at undgå at give 45 mio euro eller sådan for en angriber. Tiden er bare ikke til det. Man bør tænke klogt - sælge Dovbyk og se om man kan liste Scamacca til for ca. det man får for ham = det kommer man forstærket ud af.

osv osv. Man bør forsøge at finde måder at optimere truppen på uden at vælte budgettet med det samme. Kan man så sidde og have midler til at lave 1-2 kvalitetshandel til vinter, så har man sat sig selv et godt sted.

Har sjældent glædet mig til et transfervindue som nu - håber bare man tænker sig om. Hvis man får sikret sig Malen, LP7 og Dybala forlænger - så kan man godt tillade sig at tage den med ro. Så har man alligevel truppen intakt og kan forsøge langsomt at lave den nødvendige udskiftning. Celik hader folk herinde - kan han slappe af med lønkravene så synes jeg han er en fin breddespiller også. Kender klubben, systemet og har tydeligvis gang på gang vist sig som en trænerne regner med. Det tæller jo trods alt - så kan man jo være nok så meget sofa træner.

Min top 3 og must-do's

1. Mindst 1 ny back der passer til systemet. At have 1stk af denne type (Wesley) er ganske enkelt ikke nok. Det bliver for tandløst og det er benzinen der skal drives motoren på hele konceptet med Gasperini. Man får ikke nok ud af hans ideer, hvis man ikke kan være stærkere på denne position.

2. Venstre kant. Ikke en højre kant der kan spille begge sider - men en der helst begår sig i venstre side. Højre benet, målfarlig. Lookman-type. Må gerne være en 21 årig man finder i en mindre liga til 12 mio euro - men det skal være en som Gasperini og hans folk tror tungt på.

3. Flere offensive kort. 2-3 spillere som kan gøre sig som falsk 9'er og/eller kant. Især venstre side, højrebenede. For min skyld må det gerne være unge talenter - men man kunne også overveje at give etablerede liga-spillere et sted.

Gaetano Oristano - godt potentiale, måske en spændende breddespiller der kunne banke på til en startplads lige nu
Jesper Karlsson - hvis han var billig nok, kunne han være en god schweizerkniv - for er det ikke lige før han godt ville kunne omskoles til back i Gasperinis system?
Dannis Man, Suslov. Jeg ville næsten hellere at man bruge 25 mio på en af dem end 40 mio på Summerville. De kender ligaen og kan forhåbentlig levere fra dag 1.

God sommer og spændende hvad der skal ske - Malen er vel første mand som lige skal være genstand for en pressemeddelelse.

C. Panucci
258 indlæg.
d. 27. maj 2026

tal fra Transfermarkt.

Forlæng med Dybala, Pellegrini og Celik.

Carlos Augusto - Inter - 26 mio euro / Gallo - Lecce - fri transfer
Frattesi - Inter - 22 mio euro
Pinamonti - Sassuolo - 15 mio euro
Venturino - Genoa - 7,5 mio euro (købsoption)
Chiesa - Liverpool - 15 mio euro

85,5 mio euro

Hvis Angelino kan bruge sommeren på at arbejde sid tilbage, så ser jeg ingen grund til, at han ikke skulle være fast på venstrekanten og så kan vi jo snildt "nøjes" med Gallo som garderingsspiller.

Jeg tænker ikke vi skal sætte næsen op efter at starte August med en trup, der kan ramme semifinalerne i CL. Kontinuerligt og roligt skal vi bygge op, så skal vi til gengæld nok vinde CL 3 gange i træk, når Wesley, Ghilardi, Ziolkowski og Pisilli rammer 26 år :)

asromadk
3931 indlæg.
d. 27. maj 2026

Frattesi bør i hvert fald være en no brainer. Tiden må altså være kommet nu. Eneste dilemma er nok, at det er på en position, hvor man ikke nødvendigvis behøver +1. Det er i hvert fald langt vigtigere på andre pladser. Men kunne i min verden godt være Manu K der ofres i den ligning, hvis man fx kunne få to spillere af relevans ind i stedet for ham og gå i nul. Manu K er for mig en klasse spiller, men jeg synes også han har en begrænsning, som er lige til at falde ned over stolen over - manden er ikke direkte/dygtig/insisterende nok i sine forsøg på at være målfarlig. Han er som en prime-Pogba, bare uden målfarligheden. Og det synes jeg faktisk godt man kan tillade sig at Cash In på, hvis man fx kunne få Frattesi + en anden spiller af relevans ind og gå i nul.

Jeg håber meget at man forsøger at tænke sådan - forstærke truppen uden at risikere for meget økonomisk. Rensch ud til 1,5 mio euro og Gallo ind på fri er jo fx et fint lille move.

DanieleTotti
1041 indlæg.
d. 27. maj 2026

Malen er sikret: https://www.asroma.com/en/news/75420/donyell-malen-statement

Vi er jo et fint sted i forhold til mange andre hold. Lazio er ved at gå i opløsning, Gattuso har endnu ikke bedrevet noget som træner. Atalanta er på vej ned igen (Gasperini-effekten er kommet til Rom), det er ikke unormalt for mindre klubber der opererer over egen vægtklasse i en periode - det er sjældent stabilt. Milan har lavet totalt reset og Juve har endnu ikke fundet fødderne.

Holdet er jo ok solidt efter tilføjelsen af Malen. Der er jo nogle åbenlyse positioner der skal forbedres: en wingback, de to offensive midtbanespillere. Jeg har ikke helt vildt fidus til Soulé endnu.

Gasperini er vist opsat på at få nogle tidligere spillere, Freuler, Zappacosta, Scamacca ind som backups. Det lyder jo fint, italienske, erfaring, solide og faktisk også kvalitet. Tænk hvis vi havde haft Zappacosta som backup til wingbacken i stedet for Celik!! Gallo vil være fin til venstre backen, og hvis vi beholder Rensch er vi godt dækket ind der.

Hvis vi kan ramme de rigtige spillere til de offensive midtbanepositioner er vi jo tæt på at være det andet bedste hold i Serie A.

Romaneren
1956 indlæg.
d. 27. maj 2026

PDF'en på Malen er landet, og det er jo nok det vigtigste her på kort sigt.

Næste ting bliver jo nok en af de mindre sjove: der skal nogen ud før 30. juni, så vi endegyldigt kan komme ud af FFP-kløerne. Og det skal være et ret stort salg. Svilar bliver, det er jeg ikke et sekund i tvivl om. Det efterlader Koné, Soulé og Ndicka som de mest oplagte exit-kandidater. Koné tror jeg ikke på, og det vil også være vanvittigt at skyde ham afsted før et VM, hvor Frankrig garanteret kommer langt og Koné spiller en stor rolle og garanteret øger sin markedsværdi. Soulé håber jeg personligt bliver - og hans værdi kan heller ikke være på sit højeste efter skadespause. Det efterlader Ndicka som det bedste salgsemne - han har været i klubben i en god tid, kom til på en fri transfer (stor plusvalenza) og spiller på en position, hvor vi har en Ghilardi, som måske godt kunne være klar til at tage over.

På den anden side af VM bliver det rigtig skægt - der kan vi bruge CL-millionerne på at styrke truppen og skaffe os af med lidt af dødvægten. Jeg håber på:

Dovbyk ud - Scamacca ind. Det tror jeg kan gøres til cirka samme pris.

Celik ud - kan ikke se hvorfor man skal forlænge ham. Wesley-Rensch på højre wingback er jo en kæmpe stærk rotation. Og helt unge Buba Sangaré kommer tilbage fra lån i Spanien, hvor han har spillet La Liga.

Angeliño ud - jeg tror ikke på, at han nogensinde bliver god igen. Bernasconi fra Atalanta ind kunne være en drømmetransfer. Ellers skal man rykke Rensch over på venstre wingback og købe Fortini fra Fiorentina som backup til højre wingback.

Forlængelser til Dybala og Pellegrini på lav løn - indløsning af Venturinos lån - Zaragoza og Tsimikas retur - forhåbentlig salg af Salah-Eddine, Baldanzi, Abdulhamid og Kumbulla. Romano, Cherubini og Pagano håber jeg kan få ydermandater på bænken og få chancen for at brage igennem i Rom.

Bliver en vanvittig sommer med en millard rygter! Fx rygtet om Greenwood, som jeg virkelig håber ikke har noget på sig. Det vil være grimt for klubben at have sådan et menneske i truppen.

Tottithorsen
4988 indlæg.
d. 27. maj 2026

Forklar mig lige hvad i har imod Greenwood? Spørger af ren uvidenhed. Har kun set det han har præsteret for Marseille.

Mouritzen94
1 indlæg.
d. 28. maj 2026

Det bliver et spændende transfervindue!

Jeg håber i hvert fald dette sker:

Ud
Koné (Vi kan tjene gode penge på ham - også nødvendigt ift. FFP)
Dovbyk (Vaz er reserve, så vi kan lige så godt tjene lidt penge på Dovbyk)
Kumbulla (Ikke god nok)
Abduhamid (Ikke god nok)

Udlån
Baldanzi (Han kan blive god men mangler spilletid og selvtillid)

Ind
Frattesi (Erstatning for Koné)
Comuzzo (Stort potentiale og vi mangler CB's)
Palestra (Ny startende wingback)
Chiesa (Kant/offensiv midtbanespiller)

Forlæng
Dybala
Pellegrini

Udløb
Tsimikas
Ferguson
Celik
Zaragoza
El Sharaawy

Opstilling til næste sæson
Spillere med parentes () er reserve:

Malen (Vaz)

Dybala (Pellegrini) - Soulé (Chiesa)

Wesley (Angelino) - Frattesi (Pissili) - Cristante (El Aynaoui) - Palestra (Rensch)

Comuzzo (Hermoso) - Ndicka (Ghilardi) - Mancini (Ziolkowski)

Svilar (Gollini)

[Rettet af: Mouritzen94 - 28/05/2026 - 10:37]

DanieleTotti
1041 indlæg.
d. 28. maj 2026

Chiesa er et stort spørgsmålstegn ift. niveau og bør ikke satses på (Tsimikas host host). Vaz er simpelthen ikke god nok endnu og kan ikke være backup angriber i en sæson med Champions League, det vil være for useriøst.

C. Panucci
258 indlæg.
d. 29. maj 2026

Jeg gad egentlig godt se klubben hente et par rutinerede garderinger ind, som også kan levere lidt international erfaring.
FX. Rüdiger, Icardi og Julian Brandt. I bund og grund må næste sæsons helt store mål vel være at konsolidere top4. Hvis vi kan hente nogle rutinerede kræfter ind (Icardi og Rüdiger) på korte kontrakter, så er jeg sikker på, de både vil lære godt fra sig, men også absolut agere pålidelige brikker i CL samt mod nogle af de der top6-holde i Italien. De kampe SKAL vi altså til at vinde igen!

Smid Frattesi, Gallo, Summerville i den pulje der, så lever jeg nok uden Dovbyk og med sorgen over Faraoens videre færd.

Så kan vi næste sommer hente Comuzzo/Scalvini og se Vaz blive den nye, franske Luca Toni.

Sund
1447 indlæg.
d. 30. maj 2026

Det bliver et virkelig spændende transfervindue i år - til dels fordi vi har et nyt Gasperini projekt med CL at lokke med, men også fordi der ligger et VM og lurer der virkelig kan ændre på spillernes værdi.

Mine prioriteter for vinduet:
1. Forlæng med Dybala med reduceret løn
2. Hent en fuldgod LW og Wingback:

- Summerville, Tzolis, Alajbegovic
- Dodo type (bedre offensiv end defensiv)

3. Få noget bredde ind på holdet så vi er bedre polstret til CL og et stramt kampprogram. Her er jeg enig i billige fornuftige løsninger som Freuler, Zappacosta mv

Og så selvfølgelig sælge alt vores dødvægt i truppen.

Det er bare vigtigt at Gasperini har det sidste ord, så spillerne passer til ham. Men det er jeg sikker på er i helt rød tråd med at man henter Atalantas sportsdirektør nu.

Som nogen af jer andre nævner, tror jeg at med de korrekte indkøb på LW og Wingback kan være startskuddet til at Roma kæmper med om de sjove pladser igen og skal tages seriøst i en titelkamp.

Lad os bare håbe vi får truppen på plads nogenlunde hurtigt så der ikke opstår hovsa løsninger igen.

C. Panucci
258 indlæg.
d. 30. maj 2026

jeg ville simpelthen knuselske, at have Gallo og Zappacosta som garderinger på vores wingbacks. Kunne bruge dem mod de små hold og egentlig føle mig nogenlunde sikker, hvis der skulle ske noget med førstevalgene eller Rensch (som jeg virkelig begynder at have noget fidus til)

Og ja, det bliver bare super, super spændende med det her vindue. Der skal rutine ind, for det bliver en lang sæson, med helt nye nerver på og en konsolidering i top4, der bare SKAL hjem. Samtidig, så er vi jo igang hele den her ændring i forretningsbenet - og på banen - hvor der skal bygges noget langvaring og sultent op.

men altså, Summerville/Alajbegovic og Venturino, så er vi vel nogenlunde sikret ift El Shas afgang. Men kæmpe potentiale!

Jeg er ret spændt på især den venstre wingback-position. Er der et eller andet ift Angelinos stil og Gasperini, der ikke rimer, eller er manden simpelthen ikke oppe på 100% endnu? - Kommer han det nogensinde?
Og hvem er det lige, ud over Calafiori, der virkelig ville kunne løfte den plads? Og som vi har råd til.

Tottithorsen
4988 indlæg.
d. 01. juni 2026

Er ham summerwille ikke en døgnflue? Har han ikke præsteret på højt niveau et par måneder for West Ham? Jeg har ikke den store fidus til ham. Ser meget hellere Greenwood!
Gallo? Den ser jeg heller ikke ske. Niveauet er for lavt.

Romaneren
1956 indlæg.
d. 01. juni 2026

Umiddelbart kan man jo nok sige, at det er mærkeligt for en klub, der skal spille CL, at man er interesseret i en gut, der har scoret fem mål på en sæson for en PL-nedrykker. Hvis det er ambitionsniveauet, så håber jeg at Cherubini eller Venturino brænder banen af, når de får A-landsholdsdebut af Baldini lige om lidt. De er immervæk nogle billigere gutter at have som backup på den wing. Alajbegovic og Cherubini/Venturino på den position, og så er fremtiden sikret.

Gallo som backup på venstre wingback skal være mere end velkommen. Gratis, god alder, masser af Serie A-erfaring. Utvivlsomt en opgradering over Tsimikas - og der er garanteret mere fodbold i ham, end der har været i Angeliño i denne sæson.

… Hold kæft hvor kan de CL-penge bruges forkert, når man lige tænker over det! Mega spændende. Men først må vi se, hvem der ofres til FFP.

Sund
1447 indlæg.
d. 01. juni 2026

Jeg er faktisk semi begejstret over Gasp's kæmpe ønske om Greenwood.
Hvis vi lige pakker hans blakkede fortid sammen og kun kigger på hans fodboldevner de sidste mange sæsoner.

For mig er han en stor opgradering fra Soule.
Greenwood har mange flere facetter i hans spil og kan lidt af hvert - mål, assist, god med begge ben og et godt overblik + drible og fart. Soule er sindssygt et-benet og hans aktioner fører sjældent til chancer.

Gør lige jer selv en tjeneste og youtube lidt af hans højdepunkter de sidste par sæsoner.
Selvfølgelig i mente, at det kun er de positive highlights man ser.
Det er tydeligt en spiller med selvtillid og en direkte farlighed i hans offensive spil.

Jeg håber vi lytter til Gasp og går efter ham, da han nok er den spiller på højest hylde pt vi kan få med et direkte impact på holdet. Og han har en fin alder.

Men spændende om vi kan være med på prisen, da der er stor interesse i ham.

[Rettet af: Sund - 01/06/2026 - 17:16]

DanieleTotti
1041 indlæg.
d. 02. juni 2026

Ja for mig gør det heller ikke noget at Soulé ofres. Jeg tror der er mange bedre kantspillere derude. Det er vist lige knap 60 millioner vi skal hente, og med 10 millioner for Baldanzi er vi da et godt stykke på vej. Så kan vi måske nøjes med et salg af en topspiller mellem Soulé, Koné og Ndicka.

Greenwood er spillermæssigt helt på højde tænker jeg også. Men vi kan som storklub der arbejder på at promovere os ud i verden have sådan en gut på holdet. Se lige de kampe hvor spillerne har en rød streg på kinden i kampen mod vold mod kvinder - kan Greenwood der netop har været under kraftig beskyldning for overgreb være et frontbillede? Nej, det vil være et gigantisk selvmål. Det er jo ikke fordi sponsorerne kommer flyvende til klubben i forvejen...

Summerville, Malen og Zirksee oppe foran kunne være spændende og nærmest scoudetto-værdigt. Det vil selvfølgelig rykke noget på magtbalancen i klubben at have tre landsmænd på de mest prominente og eksponerede positioner. Det er selvfølgelig ikke nødvendigvis en dårlig ting at der rykkes lidt på Mancini, Cristante og Pellegrinis alt for store indflydelse til fordel for spillere der faktisk er bedre end middelmådige (måske lige Mancini delvist undtaget).

Romaneren
1956 indlæg.
d. 04. juni 2026

Virkelig spændende med Ziolkowski-rygterne lige nu. Ingen tvivl om at knægten kan blive rigtig god (han var købt en som en slags mini-Huijsen, og det synes jeg faktisk godt at man kan se) - men er det rent faktisk sandt, at et Ziolkowski-salg til Premier League kan generere så meget plusvalenza, at man kombineret med de andre småtransfers kan nå FFP-målene, så er det jo en genistreg. Vi sælger en (unægteligt meget lovende) bænkevarmer og undgår at afskibe Koné/Ndicka/Svilar/Soulé - om ikke andet, så kan Koné i hvert fald nå at spille VM med Frankrig og givetvis øge hans markedsværdi med ret meget, inden man ser om han skal skibes afsted. Og det samme kan i virkeligheden gælde for fx Salah-Eddine.

Arsi
756 indlæg.
d. 04. juni 2026

Det kan jeg ikke få til at gå op?

Er det ikke 60 mio euro der skal hentes?

Jeg synes faktisk Ziolkowski ser absurd spændende ud! Langt bedre end Huijsen da han var her (udover de basser han lavede). Ziolkowski har dog været uheldig med de hurtige udskiftninger (den ene var han elendig og den sidste kamp var rent taktisk da han fik et gult) og jeg tror han har haft godt af at træne igennem med holdet igennem sæsonen for så at kunne få flere chancer i næste sæson når vi skal gøre os gældende i 3 konkurrencer.

Jeg er faktisk derude hvor jeg ville have det helt OK hvis vi smed Soulé afsted for et stort beløb. De snakker om over 40 mio for at sælge ham. Han har været rigtig god i første havldel af sæsonen, men den sidste halvdel af sæsonen var han præget af skader og efterfølgende underpræsteret. Dertil har vi jo set at vi har kunnet uden ham, så hårdt som det nu lyder. Jeg synes han er pisse hamrende god, men hvis han havde mere fart, så havde han haft en større stjerne.

Når man så kigger ind i de rygter der florer, så sker der maaange spændende ting som der gør HVER evig eneste sommer.

Summerville - Jeg kender ærligttalt ikke nok til ham, men bare det at han er udtaget til VM og ud fra hvad jeg har læst er en hurtig og god dribler, så kunne det være rigtig spændende HVIS man kan få prisen ned da West Ham er rykket ud af PL. Jeg ville ikke være glad hvis han skulle koste 35 mio.. Med mindre han brænder banen af, så hører i ikke noget fra mig igen.

Greenwood - Mest spændende rygte synes jeg. Eftersigende Gasperinis drømme transfer. Kan med begge ben. Har præsteret i Frankrig. Rodet baggrund, men fodboldmæssigt er han on point. Han ville passe utrolig godt ind i taktikken. Med udgangspunkt i at Dybala ikke spiller alle kampe, så er Greenwood jo rigtig vigtig at have fra højre side af. Super fart, Gode tal rent mål og assist. What's not to like (udover hans kæreste som han har barn med har anmeldt ham for vold men senere trukket disse tilbage af en eller anden grund).

Kerim Alajbegovic - Virkelig spændende ung bosnier som virkelig gerne vil til Roma, men Gasp er ikke convinced. synes egentlig det er ret ærgerligt, fordi med ham har man jo også grundsten til fremtiden. Lad os sige man lander Summerville og Alajbegovic, så har du en der kan starte og en der kan lærer og tage over med tiden.

Frattesi/Mancini - Den handel ser jeg absolut ikke ske. Jeg nægter at tro på at Mancini skifter til Inter. Han er nærmest Romer efterhånden.

Saud & Sangare - Begge er officielt blevet solgt nu. Saud har man en tilbagekøbsklausul på 4 mio euro og man har solgt ham for 3,5 mio euro, så egentlig en fin handel. Vi kan vel hente ham hjem såfremt der mere interesse og vi kan få solgt ham videre til en højere pris. Måske man bare skulle beholde ham som back-up???

Baldanzi - Ryger vidst med 2 mio rabat til Genoa. Ærgerligt, men manglede slutprodukt (og fysisk)

Salah-Eddine - Han har vidst afvist kontraktbuddet fra PSV og vil have en chance hos Gasp. Jeg ved ikke hvor dygtig han er fordi man har nærmest ikke set ham spille. Men kunne man få Angelino i omdrejninger igen og Salah-Eddine som back up, så har vi jo egentlig helt fine wb der kan suse op og ned af kanterne? Eller hvad tænker i?

Jeg så gerne en opstilling á la dette:

Svilar
Mancini - N'Dicka - Hermoso
Wesley - Koné - Pisilli - Angelino
Dybala/Greenwood - Summerville/Alajbegovic
Malen

Så ville jeg stadig føle mig tryg over truppen når den blev roteret:

Svilar (Gollini spiller næppe)
Celik - Ziolkowski - Ghilardi
Rensch/Saud - Cristante - El Aynaoui - Salah-Eddine
Soulé - Pellegrini/Alajbegovic
Malen/Vaz/Dovbyk

Opstillingen hvis der var lidt mere frie rammer for ønsker ift. rygter:

Svilar
Mancini - N'Dicka - Hermoso
Wesley - Koné - Pisilli - Angelino
Greenwood/Dybala - Sumerville/Alajbegovic
Malen/Zirkzee/Scamacca

Det er bare nogle tanker og nogle af dem mere urealistiske end andre, men sjovt bliver det her til sommer, når vi ser hvem der bliver hentet. Håber stadig vi vil have nogle unge talenter ind for udvikling mens de rutinerede kan give deres her og nu

Sund
1447 indlæg.
d. 04. juni 2026

Jeg tror ikke at vi kommer udenom at sælge en profil inden 30/6.
I prioriteret rækkefølge håber jeg på salg af en af:

1. Soule
2. Ndicka
3. Kone
4. Svilar

Og så håber jeg på tilgang af:

- Dodo (2x Cafu på backs? ja tak)
- Greenwood (absolut forventet instant impact spiller der hæver niveauet)
- Summerville (Nedrykket West Ham, ideel spiller der passer godt til Malen og kan sætte en mand af)
- Zirkzee (All-around spiller til de forreste pladser, der harmonerer godt med Malen)
- Freuler (backup midtbaneslider til en lang CL sæson)
- Zappacosta (solid backup til begge backs)

Derudover kunne det være fedt at se mere spilletid til Arena, jo mindre man lejer ham ud.
Dodo er højreback, men synes Wesley har overbevist mig om at han også er fremragende på venstreback.

Lad os få landet den nye sportsdirektør og så tror jeg vi går et UTROLIGT spændende transfervindue i møde, hvor vi lige pludselig er attraktiv som klub med CL deltagelse.

DanieleTotti
1041 indlæg.
d. 04. juni 2026

Ja flot arbejde allerede. Sangare for 4.5, Saud for 3.5, Baldanzi for 8. Alle spillere der ikke rigtig har præsteret når de har fået en sjælden chance. Tilføj 6 millioner efter en retssag omkring Calafiori og vi er allerede oppe på omkring 22 millioner euro ud af 60 uden sportsdirektør og uden at sælge profiler.

Salah-Edine har umiddelbart 0 assist og 0 mål i Holland for mesterholdet. Det lyder faktisk ganske dårligt, så jeg tvivler på han er løsningen.

Summerville er vist tilbøjelig til muskelskader. Det er de spillere vi skal undgå at have som bærende kræfter: Dybala, Bailey....

C. Panucci
258 indlæg.
d. 06. juni 2026

Sangare - 4,5
Saud - 3,5 (minimum)
Baldanzi - 8
Shomurodov - 5,6

- 21,6

Så kommer Kumbulla, Dobvyk med flere jo nok oveni og så må vi altså være temmelig tæt på 0, som jeg ser det.

Jeg begynder mere og mere at fundere over, om det faktisk er Ziolkowski, der holdes spændt i buen til FFP - HVIS det skulle blive relevant. Sub-top-PL klar til at smide 18-22 mio euro, for "den nye Hujisen", skulle det blive nødvendigt for Roma at sælge ud.

Tony på toppen, både med de salg og med de køb han laver - det bliver altså spændende nu!

asromadk
3931 indlæg.
d. 17. juni 2026

Det forlyder meget at det er Soule man forsøger at ofre for at lægge puslespillet

Det synes jeg er fornuftigt.

Godt topniveau men han har bare i 80% af tiden i klubben ikke lignet en der kan finde det på permanent og konsistent basis.

Gasperini vil hellere sikre sig Manu K og Ndicka bliver fx. Og det kan man godt forstå egentlig - summen af det Soule har leveret er i den grad til at overskue i forhold til at erstatte ham.

Det er lidt spændende nu. For om Gasperini får tingene som han vil bliver nok ret tydeligt om få uger når de første handler ind/ud er færdiggjort. Virker til at Greenwood er dette transfervindues “Rios”… spændende hvor mange uger alt skal handle om den handel og om den så også bliver til noget eller glipper pga nogle mio euro distance mellem partnerne..

Sund
1447 indlæg.
d. 24. juni 2026

En uge tilbage inden FFP deadline - der må ske mange store ting de næste par dage.

Jeg ser det mest sandsynligt at Soule og/eller Kone er løsningen til FFP inden 30/6.
Faktisk ser jeg gerne begge to blive skudt afsted, hvis prisen er fornuftig.

Jeg mener vi er godt garderet på CM, hvor jeg håber det bliver en rotation mellem Pisilli/Cristante/El Aynaoui + en ekstra til bredden ala Freuler, hvis det ikke er formålet at bruge LP7 på pladsen.

El Aynaoui håber jeg virkelig tager hans VM form med til klubplan, da han er en perfekt powerplayer til Gasp' system - han skal bare lige af med de små fejl han tit laver. Den mand har virkelig de dynamiske løb vi har efterspurgt i lang tid ctr en stationær Cristante/Kone.

Og så er jeg vildt spændt på hvem vores "stjerneindkøb" bliver på LW/RW og Wingback.
Jeg tror umiddelbart på Greenwood og Dodo. Hertil skal vi hente en masse bredde så vi er polstret til en lang sæson med CL og skader!

Tottithorsen
4988 indlæg.
d. 24. juni 2026

Skyd Soulé og Dovbyk afsted. Håber vi beholder Kone og Ndicka

Jeg er ikke fan af Dodo - har i set ham forsvare?

asromadk
3931 indlæg.
d. 25. juni 2026

Problemet med Greenwood er, at han skulle være blevet tilbudt en monsterløn i Tyrkiet. Som man i Rom hverken kan eller vil matche. Så spændende, hvad der pt. foregår. Han står ved en skillevej, tænker jeg, hvor han skal vælge mellem average-joe tur til Tyrkiet eller noget som kan blive helt unikt for ham selv og AS Roma.

Tror desværre ikke man lander ham. Det bliver sådan en hvor man ikke fatter, at man har spildt så meget tid og energi på en spiller man så ikke ender med at få.

Soule har man eftersigende svært ved at finde nogen der vil betale 40mio euro. Forståeligt. Hvis man er "nødt" til at sælge ham til 20 mio euro for at få det til at ske, så bør han blive.

Manu K nok bedste kandidat her og nu, da der eftersigende allerede skulle være tikket lidt 50mio euro ting ind. Der er nok noget at arbejde videre med her - kæmpe topniveau, men i min optik simpelthen ikke farlig nok på banens sidste tredjedel. Prima-Pogba uden alle målene, på hans bedste dage. Alibispiller med naturlig god fysik klart, på de værste. 45-50 mio euro det bør man hakke til på.

Ellers ja, kan det gå stærkt. spørgsmålet er om man i bund og grund ikke også afventer lidt. FFP skal ordnes og så sættes tempo'et i vejret når Tony officielt er i gang.

og for lige at tage Greenwood op igen.. altså.. jaja, han er god og tydeligvis Target No 1. Men helt ærligt. Der tales om at man står klar med en kæmpe pose penge for ham hvor en stor del af det vil være i rater over de næste år, så man ikke skaber problemer her og nu. come on har man bare intet lært? Man skal lade være med at tage så stor en chance her. Man risikerer at stå med Greenwood som simpelthen viste sig at være langt fra 60-70 mio euro værd og så har man bare skabt yderligere problemer de næste par år i forhold til FFP - og man lægger unødigt økonomisk pres på de sportslige præstationer. En Greenwood-handel som den skitseres pt., ville være en katastrofe at have lavet, hvis man så ikke kommer i CHL hvert år nu. Kan blive en økonomisk katastrofe at gå så dyrt ind i den handel og ikke have for øje at man altså også lige skal have hentet 5 andre spillere med potentiale her og nu...

C. Panucci
258 indlæg.
d. 25. juni 2026

Jeg tror der arbejdes virkelig skarpt på:
Dovbyk, der rygtes il Trabzonspor, Ajax og Betis for ca 20 mil euro
Ziolkowski, der rygtes til Nottingham Forest for ca. 20 mil euro.
Sammen med Baldanzi, Sangare og Abdulhamid giver det ca 55-58 mill euro.

Og så er der jo nogle flere rygter/muligheder ift Salah-Eddine, Angelino, Kumbulla og Vasquez.

Det ville jo være intet mindre end en genistreg, hvis D'Amico kan stryge FFP med "overskuds"salg.

Arsi
756 indlæg.
d. 26. juni 2026

Det er desværre ikke helt så simpelt med FFP at man bare skal sælge for 50 mio euro. Det er 50 mio euro i plusvalenza. Så sælger vi Soule for 40, så får vi cirka sådan noget.. 25 mio euro i plusvalenza på ham. Det er både hvad du sælger ham for og hvor meget der kan afskrives på deres kontrakt. Det er i hvertfald sådan jeg har forstået hele det her FFP shit show.

Jeg håber at man kan skippe Kumbulla (er han ik stadig i klubben), Dovbyk, Soulé, Salah-Eddine og håber vi kan reddes på FFP ud fra dem og dem vi allerede har solgt i Baldanzi, Saud, Sangare osv

Sund
1447 indlæg.
d. 26. juni 2026

Og er der ikke noget konflikt med Greenwood-handlen ift at Marseille også har et FFP mål inden 30/6?

Det betyder vel, at de helst vil sælge ham inden 30/6 og vi kan vel først for alvor købe spillere efter 30/6?
Uanset er det vel en teknikalitet der kan omgås i ægte Roma-stil med en komplekst og "pis-i-bukserne" aftale.
Eller er jeg ved siden af?

Matt O'Riley rygtet er jeg ikke varm på - kan ikke se ham som en forstærkning på start-11 på nogen måde.

[Rettet af: Sund - 26/06/2026 - 12:32]

Romaneren
1956 indlæg.
d. 26. juni 2026

Til gengæld vigtigt at få med, at der ser ud til at lande to store summer lige ned i skødet på Roma med ualmindelig god timing, som ellers sjældent plejer at være denne klub forundt:

- 17-20 millioner euro som kompensation for nogle unfair fordelte TV-rettigheder

- omkring 9 millioner euro i en tredjehånds videresalgsklausul på Calafiori. Vi solgte ham til Basel med videresalgsklausul på 40% - Basel solgte ham til Bologna med videresalgsklausul på 50% - og Bologna solgte ham for et gigantisk beløb til Arsenal. Roma har været i retten (og vundet som jeg forstår det) på, at Roma er berettiget til 40% af AL indtjening, Basel har lavet på salget af Calafiori - og dermed skal de også have 40% af de 50%, som Basel har fået på at Bologna solgte Calafiori til Arsenal. Sindssygt kringlet - men jo ‘gratis’ penge lige ned i FFP-foret.

De to ting giver jo 25-30 millioner euro i ren og skær plusvalenza - hvilket er derfor, det muligvis kan være nok at sælge Soulé for 20 millioner i plusvalenza eller at sælge Ziolkowski for omtrent det samme.

Vildt heldigt, hvis det er tilfældet!

DanieleTotti
1041 indlæg.
d. 27. juni 2026

Det ser nu meget solidt ud. Det er godt vi har alle de ekstra indkomster. Der skulle dog være alternativer. Muligheden for at forlænge aftalen en år. Der skulle også være plads til diskussion ift. Eks. Lønnedskæringer osv.

Alt i alt er det et positivt tegn at vi ikke bare har solgt ud Monchi havde solgt Svilar 20, Kone for 25 og Soule for 15 og købt Kap Verdes 40 årige one hit wonder for 30. Det virker til Der måske er lidt forbedring på den front.

Der får vi til dels gennem Gasperini. Han er et røvhul at arbejde sammen med garanteret, men er meget direkte og finder sig ikke i noget. Det betyder også at ledelsen ente fyrer ham eller gør som han siger. Det giver endelig fornemmelsen af lidt ambitioner.

Sund
1447 indlæg.
d. 28. juni 2026

I øvrigt vildt mål Eldor scorede i nat.
Er jeg den eneste der savner ham som breddespiller der kunne komme ind og tonse rundt?

asromadk
3931 indlæg.
d. 30. juni 2026

Nej, det er du ikke. Det er virkelig tosset. Altså han kostede vel en pæn løn, så det skal med i ligningen - men i bund og grund har jeg alle dage undret mig over det.

Man kan sige det sådan her. Man har afskibet ham med stort underskud og fået - hvad - 5 mio euro i kassen.

Hvis man lige parkerer det med lønnen to sekunder, så har jeg bare svært ved at se, hvor man kan få en angriber med international snit og et rimelig højt top niveau for 5 mio euro. Så det er for mig at se en mærkelig ting der endte med at ske for ham - og ville han i bund og grund - desværre - ikke passe ret godt til Gasperini, hvis ikke narrativet omkring ham allerede var ødelagt?

Godt nok en spøjs historie med ham. Bestemt en fin 3 angriber fx som kan supplere på flere pladser offensivt over en lang sæson.

DanieleTotti
1041 indlæg.
d. 30. juni 2026

Hvis I kan mærke en sommerbrise i nat der føles som en lettelse på jeres skuldre, er det blot øjeblikket hvor Pellegrinis miserable kontrakt med alt for høj løn udløber. Det er brisen der signalerer forandring fra Roma-komplekset.

Nyd det så længe det varer. Måske bliver han forlænget, men det skal være på langt lavere løn der tilsvarer det han præsterer på banen og det ansvar han tager!

asromadk
3931 indlæg.
d. 30. juni 2026

Han bliver, det er helt sikkert. Klubben har dog så gjort klogt i at lade det gå sin gang nu - man ønsker jo at beholde ham, men på nogle helt andre vilkår. LP7 har alle dage slået mig som en der ikke helt havde mentaliteten til at tage de sidste skridt på turen mod international stjernestatus - har svært ved at se ham have modet til at søge andre steder hen.

Så valget for ham står nok mellem klubber som Bologna, Fiorentina osv., til samme løn som Roma vel nok sagtens er villige til at give ham. For en mindre fremtrædende rolle, vel at mærke, men mon ikke han alligevel føler fornuften kalder ham til at blive i Rom hos AS ROMA og forsøge at yde sit bidrag de kommende år.

For mig ville det være en fantastisk drejning, hvis han kunne ramme sådan et blomstrende efterår som fodboldspiller. Han er lige fyldt 30 og nu tyder alt på at hvad angår det pres han har været under i mange år - her bliver toppen altså lige taget af. Måske han kan udvikle sig til en vanvittig god og vigtig brik som trupspiller. Min drøm har i mange år været at han kunne finde vej mod en mere traditionel CM midtbanerolle- her tror jeg sku han ville gøre det fint. Manden har jo ikke spillet 60 kampe om året - i den bedste af alle verdener så rammer han sit livs form nu de næste 5 år og formår alligevel at slutte på toppen i en eller anden forstand.

DanieleTotti
1041 indlæg.
d. 30. juni 2026

Han er alt for fysisk og mentalt skrøbelig til at spille CM. Tænk hvor mange gange vi har set en Pellegrini liggende i eget straffeparksfelt med armene oppe fordi et vindpust fra modstanderen der løb forbi væltede ham. En anonym reserverolle mod de små hold i Serie A, hvor han kan fremstå som en "stjerne" fordi han kan bidrage på det niveau er rollen for ham i Roma. Alt andet har han vist sig ikke at have mentaliteten til Særligt ikke som anfører. Og ja det er harskt, men som ledende figur og med den løn i klubben har han fejlet totalt det ansvar han burde have taget i MANGE sæsoner efterhånden.

Sund
1447 indlæg.
d. 01. juli 2026

LP er bare en svær størrelse.

Ingen tvivl om at han er overbetalt på lønnen ift hans impact på holdet.
Og er hellere ikke i tvivl om at han bliver forlænget til "halv pris".

Kan han holde sig skadesfri har jeg et snært håb om en sen opblomstring, når det mentale pres bliver taget af hans skulder (anførerbindet permament til Mancini/Cristante).
Han skal bare spilles klog, så man ikke udstiller ham på den slappe fysik, ingen direkte 1vs1 på modstanderen og ingen løbedueller.

Jeg tror han giver en del til holdet udenfor banen og omklædningsrummet - lederrollen skal bare fuldstændig fjernes fra ham.

Nogen der ved hvad udsigterne er til FFP og bøde nu når vi ikke har solgt ud pr 30/6 som foreskrevet?

Arsi
756 indlæg.
d. 01. juli 2026

Jeg tror også at han giver truppen meget og det samme med de unge spillere.
Men jeg har også svært ved at se hvor han skal spille også i mente med de type spillere vi vil hente og spille med ifølge rygterne.

Ift. FFP, så er det jo ret kritisabelt at man henter D'Amico så sent, hvorfor der nærmest er ingen tid til at prøve aktivt at sælge ud. Soulé gider vidst ikke Saudi, hvilket er forståeligt.
Jeg synes sgu det er lidt lortet at vi på vores sidste år af FFP restriktionerne ikke kan få det færdiggjort så vi kan blive mere frigjorte som mange andre store klubber. Kæmpe hæmsko at vi formentlig skal have restriktioner til næste år igen. Indtil da, så synes jeg at jeg læste vi ville få en større bøde på 10-12 mio euro samt muligheden for at registrere færre spillere til CL.
Omvendt så har vi indtil videre holdt på alle vores gode spillere, så lidt positivt kan man vel også se på det.

Jeg har det sgu stadig super fint med at vi skubber Soulé videre og nu hvor vi ikke skal skynde os med at sælge ud, så kan prisen med rette komme op ift. de seneste rygter (han kunne sælges for under 40).

Jeg har ofte været misundelig på mange andre klubber som sælger spillere for store beløber, men vi kan aldrig gøre det samme.. Den tid må i hvertfald være ovre nu!

Hvad tænker i med transfers ind? Hvilke typer? hvilke positioner?

DanieleTotti
1041 indlæg.
d. 01. juli 2026

Fristen for alle klubber under FFP skulle være forlænget til slut juli, da VM ses som en forhindring for at sælge spillere. Det er kun salg der tæller med i denne, og ikke køb. Dvs. hvis vi sælger Soulé for 40 millioner er vi i mål, og samme dag køber Greenwood for 50 millioner er de totalt uafhængige af hinanden. Helt enig i at hvis et salg af Soulé kan få det ud af verden er det værd at gøre.

Det er et kæmpe signal til omverdenen af vi ikke længere giver vores spillere væk til spotpriser selvom vi er presset økonomisk. Det er i hvert fald vejen til ikke at undersælge som Roma ellers plejer at gøre grundet restriktioner og økonomiske udfordringer. Og så er der jo også lidt anderledes værdi i spillere der faktisk præsterer (Malen, Ndicka, Wesley, Svilar, Pissili, El Aynoui) fremfor delvist aldrende alibispillere som Pellegrini og Cristante. Flot signal at lodret afvise 40 millioner fra Juventus for Svilar (det var også lidt naivt og arrogant bud fra dem....).

C. Panucci
258 indlæg.
d. 02. juli 2026

Jeg er altså nødt til at udråbe en markant cadeau for klubbens ledelse. "Fair nok, UEFA, vi kan se hvordan det går for kæmpeklubberne. De betaler en bøde og så er de videre. Den går vi med på."

Alt for ofte har vi set de reelle omkostninger ved salg af vigtige spillere; Marquinhos, Rüdiger, Salah, Ibanez og ikke mindst med salget af Alisson, der vel mere eller mindre, trods det flotte beløb til UEFAs ære, nok har kostet os mere end en enkelt CL-deltagelse. Salget af profiler hvert eneste år, har vel snildt kostet klubben en milliard eller mere.

Nu insisterer klubben på en ny vej. Vi holder stammen, æder bøden og øger dermed vores muligheder for CL-kval ganske betragteligt og dermed en markant øget indtjening. Det er en lottokupon, jeg gerne vil spille med på!

Mht LP7, så ser jeg altså en kulturbærer og en super intelligent midtbanespiller,som jeg kan se et kæmpe potentiale i, når vi taler de her 50kamps-sæsoner. Jeg kan altså godt huske Pirlos omskoling til regista. Ikke at jeg siger, vi får en Pirlo ud af LP7, men jeg kan absolut se ham diktere spillet mod de lavere rangerende klubber og i Coppaen, således, at vi har friske ben til Kone og El-Aynaoui (som forhåbentlig får taget landsholdsspillet med sig til Rom) når de store kampe venter. Få så for helvede Frattesi hjem til Roma (hvorfor er det rygte dødt? - han virker jo oplagt til Gasperini) og evt Freuler på en fri, så er den midtbane jo absolut leveringsdygtig over en hård sæson med 3 vigtige konkurrencer!

-Alejbegovic
-Lukaku "hjem" på en kort kontrakt (han har vel tjent rigeligt i Napoli), Piccoli eller Pinamonti som gardering for Malen
-Ruggeri
-Zappacosta
-Freuler
-Frattesi

Det er 100 mill lige i Scudettoen.

Arsi
756 indlæg.
d. 02. juli 2026

Jeg kan godt lide din betragtning C.Panucci ift. Pellegrini. Kunne godt se for mig at han har en mere tilbagetrukket rolle.

Men kan ikke se idéen med Frattesi og Freuler (til trods for at sidstnævnte er på fri). Så har vi altså en ret overbemandet midtbane??

Kone
El Aynoaui
Pisilli
Cristante
Pellegrini
Freuler
Frattesi

Synes måske det er en anelse too many til 2-3 pladser. Jeg håber Cristante kan bænkes, selvom han sikkert er super vigtig og reliable, men der er nogle andre spillere der burde tage steppet op snart.
Det burde være mellem Koné, El Aynoaui og Pisilli hvor førstnævnte burde starte og lade kampen om den sidste plads være mellem de to sidste.

"-Alejbegovic
-Lukaku "hjem" på en kort kontrakt (han har vel tjent rigeligt i Napoli), Piccoli eller Pinamonti som gardering for Malen
-Ruggeri
-Zappacosta
-Freuler
-Frattesi"

Vi har brug for nogle hurtigere spillere end dem du har listet op hvorfor Greenwood og Summerville f.eks. er listet op. Derudover læste jeg at vi kigger mod Tresoldi. Tysk-italiener, ung og har lavet rigeligt med mål for i ligaen og cl. Lyder spændende!

Hvis vi har fået udskudt FFP restriktionerne til udgangen af næste måned, så synes jeg fandeme det fedt! og så skal der virkelig fokuseres på at få skudt Soulé, Kumbulla, Dovbyk, Salah-Eddine osv af så vi kan nå i mål!!

Sund
1447 indlæg.
d. 02. juli 2026

Spændende rygte med Tresoldi - jeg kender dog ikke ret meget til ham.
Mon ikke også prisen er for høj ift hans rolle som reserveangriber?

Lukaku er jeg slet ikke varm på.
Han var et stort navn da vi hentede ham, men passer efterhånden dårligt ind i Gasp' højintense spillestil.

Meget hellere en som Pinamonti.

Og så kunne jeg være bange for at Alejbegovic' pris er blevet for høj efter VM.

Frattesi passer perfekt til Gasp' fodbold.
Men prisen er simpelthen for høj, når vi er godt garderet i forvejen på netop denne plads.
Brug hellere pengene på nogle ægte forstærkninger til de forreste tre pladser + en wingback.

Mon ikke der falder nogle handler på plads de næste 10 dage, så de nye spillere kan få en god lang opstart når truppen mødes ved Trigoria.

Arsi
756 indlæg.
d. 03. juli 2026

Dette transfervindue handler vel bare om at få sat gang i tingene og holde os i CL fremadrettet.
Derfor handler det vel også om at se forfatningen på nogle af vores spillere.

Pellegrini - Skal han ned i banen eller skal han stadig være den lidt mere offensive? og kan han holdes tilfreds hvis han blive reservespiller?

Angeliño - Er han klar til at kunne spille igen? Og vil Gasperini bruge ham eller finde alternativ?

Wesley - Skal han spille i venstresiden? Hvis ja, så skal der i den grad hentes en dygtig spiller til højresiden. Celik skal bare være back-up sammen med Rensch.

El Aynaoui - Får han spilletid?

Soulé - Sælges eller ej?

Så der er nogle spørgsmål som skal besvares. Jeg gad godt at man bare brugte Celik som den højre midterforsvar permanent og så kunne han være back up for Mancini eller duellere med ham. Der synes jeg sgu han er rigtig stærk!

Reelt så mangler vi vel en offensiv WB (til en af siderne), to bag Malen (Greenwood den ene?) og så en angriber som kan udfordre Malen (Tresoldi evt?)

Hvis vi kan få hentet kvalitet på disse positioner, så tror jeg for alvor vi kan udfordre for top 4 igen. Og dette er ment fordi jeg kan se at andre hold er igang med at opruste deres trup. Milan har lige lavet et rekord stort køb af Goncalo Ramos. Så vi skal altså til at komme igang!!

Arsi
756 indlæg.
d. 03. juli 2026

Og nu nævnes Garnacho også som et emne til venstre kanten/off midt. Ved jeg ikke hvad jeg helt synes om. Jeg kan ganske enkelt ikke lide ham, men måske han kan ændre min holdning hvis det bliver til noget

[Rettet af: Arsi - 03/07/2026 - 12:36]

C. Panucci
258 indlæg.
d. 03. juli 2026

Det er en ret fin analyse, Arsi.
Der er need og der er nice og jeg synes, du rammer temmelig spot on.

Jeg vil gerne en forlængelse med Pellegrini og så have ham som rotationsspiller til midtbanen.
Hvis ikke El-Aynaoui skydes afsted for de der eksorbiante summer, der nævnes, så tror jeg ret meget på ham, Pisilli og Kone som bærende på midtbanen.

Jeg ser altså gerne Julian Brandt komme ind på en fri med noget rutine og et velkendt, godt samarbejde med Malen fremfor Greenwood, så længe vi har Dybala og Soulé.
Ruggeri har jeg altså virkelig fidus til som en ægte Gasperini-dreng.
Og så indrømmer jeg da blankt, at Tresoldi lyder spændende!

Så er vi altså nede på 3 spillere, som formentlig alle ville kunne gøre en reel forskel og direkte erstatninger for Dovbyk, "Vikar"Wesley, der kan rykkes til Cafu-siden og El Shaarawy. Men så skal vi også holde på resten og forlænge med Dybala, Celik (som jeg også helst ser vikariere i højre side af midterforsvaret) og Pellegrini.
Og spørgsmålet er jo så, om det er en bred og stærk nok trup til at konkurrere i 3 konkurrencer?

Der må også være et spørgsmål ift Vaz. Hvad kan han egentlig? hvad skal han? Måske en udlejning ville kunne gøre noget godt?

Arsi
756 indlæg.
d. 03. juli 2026

Jeg kan egentlig godt se idéen med Julian Brandt, men jeg tror og HÅBER at Gasp prioritere at vi får mere fart i holdet fordi vi er godt nok et langsomt hold haha. Derfor håber jeg på sådan noget Greenwood/Summerville agtigt, som begge er rigtig hurtige og kan udfordre 1v1. Soulé er på sine gode dage rigtig god og på sine dårlige dag en ret ligegyldig spiller og kan vi få skejs ind for ham for at bruge pengene på Greenwood, så gør jeg det 9 ud af 10 gange.

Ruggeri kunne være spændende! Så skal han duellere med Angelino måske? Gør mig rigtig ondt i hjertet hvis Angelino ikke længere skal spille for os. Jeg synes simpelthen at det har været en genialt køb! Super spiller.

Jeg tror og håber at Vaz bliver lånt ud og får noget regulært spilletid et andet sted så han kan fortsætte sin udvikling.

Stod det til mig så er det følgende vi henter:
Greenwood til højre siden - 50 mio
Alajbegovic til venstre siden - 30 mio
Garnacho til venstre siden på lån (ville ikke være dumt. Så kan man klargøre Alajbegovic?)
Tresoldi til angrebet - 30 mio
Ruggeri til venstre wb - 25 mio

Jeg mener, at dette vil være nok til at kunne gøre os meget konkurrence dygtige og så er jeg med på at det er tæt på de 135 mio euro, men vi har eftersigende 100 mio at købe for og her kunne man sælge Dovbyk, Kumbulla, Soulé osv, så geninvestere de penge på spillere. Generelt er det et par spillere der mangler før vi er "klar" hvis du spørger mig.

Måske jeg også bare drømmer lidt?

asromadk
3931 indlæg.
d. 03. juli 2026

Garnacho må simpelthen være en and. Mister al tillid til klubbens ledelse, hvis man oprigtigt synes han er et spændende aktiv at få ind. Talentet er der, ja, men han ville godt nok være noget af en cirkusklovn at have rendende i AS Roma.

Greenwood er jeg så småt ved at acceptere - selvom jeg synes det er fjollet, man skal bruge så mange penge på ham. Med fare for at han kommer til at fylde lidt udenfor kridtstregerne.

Jeg tog gerne
1 x Mikhitaryan klon (er brandt for langsom til at komme i denne kategori...?)
1 x Wesley klon (dodo.. jeg forstår ikke man ikke bare gør det. ja, han kan ikke forsvare, men omvendt kan han bidrage til 20 mål på en sæson under Gasperini.
3 x 18-20 årige talenter man bruger sammenlagt 35 mio euro på.

Så smider man dem i puljen med den nuværende trup, hvor man lige får solgt dem man kan få en hæderlig pris for.

jeg er sådan set klar til at give Dovbyk en ærlig chance mere, hvis jeg kan undgå at man skaber 20 mio euro minus-valenza på hans afgang. Samme med flere andre.

Der er noget værdifuldt i at holde samemen på en trup nogle gange.

Vild trup hvis man kan holde på lidt spillere og ikke stresse de her mange tænkte afgange. Se starten af sæsonen an med en alt for stor trup evt. Måske Dovbyk kommer ind i sæsonens første kamp og laver 2 fra bænken. Jeg har alle dage ikke haft andet i mod ham end prisen og at han er 1.valg. Men nu er han her og man har brugt en masse penge på ham - så gad jeg faktisk godt se ham over en hel sæson hvor han spiller med en anelse mindre pres på og efter at Gasperini har haft tid til at arbejde med ham.

Jeg bliver simpelthen så skuffet hvis man bruger for mange penge på spiller som i efteråret enten er skadet eller ikke leverer fra dag 1. Så hellere undlade at handle for meget og afvente januar, hvor man så kan sætte ind på 2 positioner målrettet direkte til start 11eren.

Arsi
756 indlæg.
d. 08. juli 2026

Greenwood tæt på Fenerbache. Så nu er vi ude af ræsset. Føler det blev lidt en Richard Rios/Raspadori fadæse igen.
Hans agent havde vidst hævet den løn han ønsker, hvor Roma ikke vil være med. På en måde synes jeg jo det er meget fint at man ikke lader sig lege rundt i længere tid.

Så det bare med at komme videre og finde andre spillere der faktisk vil projektet og prioritere os.

I øvrigt. Hvad i alverden sker der for Milan? De har brugt over 100 mio på 2 transfers???? Og de stopper nok ikke her. Det crazy.
Gid vi kunne lege med!

DanieleTotti
1041 indlæg.
d. 08. juli 2026

Ja det er en meget mærkelig en den her omgang. Nogle gange har vi budt og Friedkins har lavet aftale med Marseilles amerikanske ejere og Gasperini har snakket med Greenwood flere gange. I andre versioner har vi ikke engang givet et formelt bud eller rigtigt forfulgt det.

Gasperini virker dog indtil nu meget rolig og udtalte for nylig at der først rigtig plejer at komme aktivitet på transfermarkedet efter opstart i klubberne og VM.

Det er svært at finde hoved og hale i det her, men så længe Gasperini virker tilfreds modsat sidste år, så må alt være godt. Det værste der kan ske er et der intet sker på transferfronten og Gasperini forlader klubben midt i august i frustration og vrede over brudte løfter....

asromadk
3931 indlæg.
d. 10. juli 2026

Det mærkelige er mest, at det skulle tage så mange uger før den lukkede i. Måske det har været fordi han trods alt godt vidste, at det interessante sportslige projekt lå i Rom...

Men for flere uger siden stod det allerede klart at der i Tyrkiet lå det dobbelt og mere til i løn og ventede på ham. Så det er jo fair nok at han hakker til der. Sørgeligt, men fair.

Personligt er jeg meget tilfreds med at man "misser" ham. Synes han er en type der fylder meget. Man har brug for folk der ikke gør så meget ud af sig selv lige nu i min verden.

Og derfor er det med absurd ondt i maven at jeg læser at Garnacho rygtet stadig lever. Det må simpelthen ikke ske. Hans talent er irrelevant at snakke om, da han som person på ingen måde ville kunne overleve i en kaotisk italiensk klub som Roma. Jeg kan slet, slet ikke se det for mig som noget der kan gå godt. Mit livs skuffelse som Roma-fan nærmest, hvis det sker. Der er simpelthen for mange spillere ude i verden til at man behøver hente GARNACHO!

DanieleTotti
1041 indlæg.
d. 10. juli 2026

Ja det er helt klart fordi han var untouchable for mange klubber ift. PR. Vi var der jo så heller ikke helt, og måske kun pga. Gasperini. Han virkede nu meget rolig omkring hele situationen, så jeg ved ikke hvor investeret han egentlig var i Greenwood.

Fodboldmæssigt var han over Roma-niveau og ville uden tvivl have brændt Serie A af. Nu endte han i Tyrkiet. For i øvrigt absurd at de kan fyre de penge af uden at blive ramt af FFP.

Mærkeligt med forlængelsen af Celik til en "starter-løn" når han egentlig blot burde være reserve. Jeg kan godt se idéen i at beholde ham i truppen, rimelig stabil og god defensivt og god backup på den front, uden at han overhovedet passer ind i Gasperinis back-typer. Det samme med Pellegrini der også ender med at få for høj løn ift. udbyttet.

Det er sgu lidt mærkeligt at vi skal fokuser så meget på de tvivlsomme typer: Greenwood, Sancho, Garnacho, hvor mentaliteten på den ene eller anden måde fejler.

Sund
1447 indlæg.
d. 10. juli 2026

Ærgeligt at gå glip af Greenwood, da han er af absolut højeste hylde vi kan hente fra.
Men fint af klubben at have et fast standpunkt som man holder sig indenfor.
En høj løn til Greenwood havde skabt for meget ubalance i truppen.

Garnacho gider jeg hellere ikke - han er for selvisk og for mentalt ustabil til en klub som Roma.
Summerville er vel også væk.

Jeg har svært ved at se det oplagte køb til den LW nu.
Lad os håbe de trækker en kanin op af hatten snart.

Mindst lige så vigtigt er at finde en LWB.
Bernasconi fra Atalanta kunne være spændende at få ind - men nok også dyr.

Døde Alajbegovic transferen helt ud?

Truppen møder ind på mandag og ikke det der ligner et køb endnu?
Det må for alt i verden ikke ende med panik køb, som så mange gange før.

asromadk
3931 indlæg.
d. 10. juli 2026

Nu er det nok for sent, men kunne Victor Kristiansen ikke have været et ok spændende “tog” at få ind på
Wingback under gasp? Især hvis man havde kunne få ham på lån med option

Tottithorsen
4988 indlæg.
d. 11. juli 2026

VK? Kæmpe nej tak. Vi skal kunne hente fra en højere hylde.

asromadk
3931 indlæg.
d. 11. juli 2026

Hvem? Hvis profilen man leder efter (som jeg synes)
- max 25 år
- max 15-18 mio euro, gerne lån med option
- god power begge veje
- potentiale til at ramme et højere niveau under nye, forbedrede betingelser for at udfolde sit talent

I bund og grund minder han vel rimelig meget om Calafiori, som jo i sin back tid var en 1:1 klon af VK…

Fair nok man ikke gider ham, men synes det objektivt kunne give mening

Romaneren
1956 indlæg.
d. 13. juli 2026

Nu synes jeg rygterne begynder at lyde rigtig sjove:

Garnacho på lån med obligation a la Malen - fed deal, og mon ikke en god Garnacho kan byde ind med en masse i Serie A.

Og Nicolo Tresoldi som backup til Malen - fedt. Ung bomber der har lavet masser af mål i Belgien. En rigtig Atalanta-handel - det er jeg kæmpe fan af!

asromadk
3931 indlæg.
d. 13. juli 2026

Sjovt, kæmpe uenig. Har svært ved at komme i tanke om en spiller jeg vil MINDRE. Garnacho for mig at se er en helt forkert vej at gå. Ja, lån med option, måske, men stadig en betydelig økonomi involveret i sæsonen 2026/27 og det ender hurtigt som sådan en man aldrig ser på banen tror jeg. Tvivler virkelig på han som person og spiller kan gøre sig gældende i en klub som Roma og i italien generelt. Han er vel typen der skal håbe på at kunne genskabe sig et navn hvis han kan finde vej til fx Sevilla og blive en stjerne dér på et hold som scorer mange mål. Måske han ville passe godt sammen med Dovbyk i sådan en type klub. I AS Roma kommer han til at falde igennem tror jeg.

Tresoldi klart ja, kunne lugte af sådan en 'Atalanta-Gasp-Handel' - men igen, synes beløb der nævnes for at gøre den permanent nu eller senere er højt. Så højt at man næppe ender med at gøre ham permanent alligevel i min verden. Tænker man bør beholde Vaz så og give ham næste sæson også - han skal nok vokse tror jeg. Har en god pakke på en eller anden måde. Han er vel indbegrebet af en usleben diamant.

C. Panucci
258 indlæg.
d. 14. juli 2026

Garnacho kan vel være for Gasperini hvad Zaniolo var for Di Francesco?
Lidt frisk, lidt vild og så er spørgsmålet jo, om ikke Gasperini er en bedre løvetæmmer end DiFra var det?

Jeg kan altså godt se et farligt, hurtigt og direkte angrebsspillende Roma med Garnacho, Malen, Dybala og Wesley...

Cassano, Osvaldo, Zaniolo - vi kan jo - i bund og grund - godt lide en enkelt vildbasse i truppen.

Sund
1447 indlæg.
d. 14. juli 2026

Vi skulle være tæt på en aftale med Diego Moreria fra Strassbourg for 35 mio eur.

Det synes jeg lyder som en spændende transfer.
Han er lige typen vi leder efter til en LWB - ung, hurtig, angrebsivrig, god teknik.

Ind med ham tak

DanieleTotti
1041 indlæg.
d. 15. juli 2026

Apropos Zaniolo. Han skrev under på en ny kontrakt med Udinese i juni, og strejker nu med en "lægeerklæring" fordi hans agent forlanger mere i løn.... Spillere kan få dårlig vejledning af deres agenter osv. Men kan kan ikke hjælpe nogen der ikke vil hjælpes. Godt vi kom af med ham.

Moreira til venstrebacken må betyde Wesley på højre og Celik som backup. Summerville og Garnacho er på vej til de offensive midtbaner. Så har vi faktisk lukket de mest essentielle kvalitetsmangler på holdet: Pellegrini og Celik. Cristante er stadig tvivlsom, men Kone, El Aynoui og Pissili burde være nok kvalitet foran Cristante. Forsvaret vel som sådan ok tror jeg.

Tottithorsen
4988 indlæg.
d. 15. juli 2026

Koné bliver helt sikkert solgt med rygter om interesse fra United, Liverpool, Arsenal og Chelsea. Hvis det passer skal prisen presses helt op til 60-65 millioner euro.
Klasse spiller. Vil være ked af at miste ham men vil han væk er det jo sådan det er.
Han har kvaliteterne til at spille på en større adresse.

C. Panucci
258 indlæg.
d. 16. juli 2026

Jeg er virkelig begejstret for Kone, men han er altså ingen Tommasi, trods alt.

Hvis vi kan lave 60 mio euro på ham, som i bund og grund er farvelpenge til UEFA og signifikante udbetalinger på Tresoldi og Moreira, så er det i min verden lidt en no-brainer. Men det kræver selvfølgelig, at Gasp og Tony ser det samme i El-Aynaoui som resten af verden gør. At sælge Kone for 60 og skulle hente en startererstatning for 35-40 mio euro giver ingen mening.

Jeg anser et evt salg af Kone for at være en tillidserklæring til El-Aynaoui, men måske især til Pisilli, faktisk. Og så køb da for helvede en (beviseligt) dygtig Serie A-oprydder (hvis nødvendigt) som Frendrup i stedet for at flirte med Celtics Engels til en halv gang mere... Eller vores fortabte søn, Frattesi. Alle rygter om ham virker helt kolde. Alle rygter.

asroma87
3707 indlæg.
d. 16. juli 2026

Neil havde et bedre VM end Kone… så ok herfra også til et stort Kone salg. Neil går bare lidt under radaren men han er virkelig løbestærk og har god placerings evne.
Kone var virkelig helt væk imod Spanien for eksempel.

Tror Neil og Pisilli på midten virkelig kunne udvikle sig til noget stort.

[Rettet af: asroma87 - 16/07/2026 - 19:10]

Tottithorsen
4988 indlæg.
d. 16. juli 2026

Så skal vi af med zelik- fri transfer til Juventus! Føj for satan.

Romaneren
1956 indlæg.
d. 16. juli 2026

Hahaha Celik til Juve - det må jeg indrømme at jeg ikke er helt utilfreds med, selvom det ligner et halvgrimt skifte.

Men tror det er bedst for Roma at være ham foruden.

Gasp havde ikke tænkt sig at bruge ham der hvor han er god, nemlig som den højre CB i et tremandsforsvar - og jeg vil hellere have Wesley på højre wingback og Rensch som klar backup end at have Celik derude. De lønkroner er bedre brugt på noget andet. Så nu skal vi have have noget ordentligt til den venstre wingback! Bernasconi ville være mere end velkommen.

DanieleTotti
1041 indlæg.
d. 16. juli 2026

Ja det må være pga Moreira så han fik en reserverolle i udsigte. Men noget af en vending

asroma87
3707 indlæg.
d. 17. juli 2026

Fint at Celik ryger ud af klubben, han er ikke god nok og har kun i glimt vist noget men jeg hader når de forræder spillere skifter til andre top klubber / rivaler.

Håber han fejler i Juventus og laver utallige fejl for dem!!!

tbroma10
1194 indlæg.
d. 17. juli 2026

Så slap vi af med Celik. Det blev ikke kønt men jeg må sige at jeg glæder mig over ikke længere at skulle se på hans boldflytteri fra wingbacken.

1

Tottithorsen
4988 indlæg.
d. 21. juli 2026

Kan godt forstå det hvis United byder 60 mill euro for Koné at vi sælger ham, men jeg synes det vil være et meget stort tab. Så håber jeg vi henter en fuldgod erstatning (ikke Freuler)

Hvad tænker du?

Sund
1447 indlæg.
d. 21. juli 2026

Med de store PL klubber der meldes interesseret i Kone håber jeg at klubben kan få presset prisen op på 60-70 mio eur, hvilket slet ikke er urealistiske priser i dag.
Når det er sagt er det nok mere sandsynligt med en pris på ca 55 mio eur.

Min personlige mening om Kone er, at han selvfølgelig er en dygtig fysisk præget spiller, som er god på en defensiv midtbane. Men hans andre facetter af spillet, især det fremadrettet, mangler.

Til tider skinner den franske arrogance/lade attitude igennem, hvor han mister bolden og lunter hjem.
Der er dog ingen tvivl om at Kone er svær at løbe forbi som modstander, hvor Cristante er en lidt mere overkommelig opgave.

Manu Kone er vores varmeste salgsemne lige nu på en position hvor El Aynaoui er klar til at tage springet som starter. At spæde op med en Freuler type vil give god mening til en lang CL sæson.

Afsted med Kone og brug pengene på at få lukket Moreira og Summerville

[Rettet af: Sund - 21/07/2026 - 08:47]

Tottithorsen
4988 indlæg.
d. 21. juli 2026

Garnacho til Aston Villa og Summerwille til Al Hilal for 80 mill euro!!
Sindssygt og lang næse til roma

asromadk
3931 indlæg.
d. 21. juli 2026

Garnacho er godt nok ikke nogen lang næse. Tværtimod. Gudskelov for at man ikke ender med ham.

Summerville er Rios 2.0. Man har forhandlet længe og VM er sku ingen undskyldning. Men man har forsøgt at spare 4-7 mio euro frem og tilbage og så er deg skønt at det i det mindste er sådan her det sker. Altså det er jo fair nok, klub scorer +30 mio euro nærmest og Summerville firdobler sin løn eller sådan på en kontrakt som sikkert også er sat at løbe længere (kæmpe økonomi)

Fair play til Summerville, fair play til West Ham for at have været gode til at forhandle og holde gryden i kog og egentlig også thumbs up herfra personligt. Jeg synes 53-55 mio euro er meget og det må være muligt at købe en anden til det halve som har noget fart og udviklingspotentiale i Gasperinis system. Drømmer klart om at man laver gode handler s la Malen og ikke om at man bare køber 4-5 spillere à 55 mio om året og tror det er opskriften.

Men klart øv hvis han var Gasperinis drømmemand og man længe var villige til at byde total 47-48 mio euro alt inkl og ikke 53-54 mio euro.. for det er bare en fjollet difference så. Bekymret mig lidt at man ikke har større fokus på dem der endnu ikke har fået det store gennembrud. Føles som altid som om at AS Romas scouts er på lønningslisten fordi de engang fik en hånd af en de kender til at få sådan et job. Føles sjældent som om at der leveres de store ting.

Tottithorsen
4988 indlæg.
d. 23. juli 2026

Enig i at det er godt vi ikke fik fingrene i Garnacho. Mest skuffet over det ikke lykkes med Greenwood.
Nu er vi efter Nusa som koster 60-65 mill euro. Det marked er stukket helt af. Han er god men sgu ikke så god så den pris er berettiget.
Jeg er begyndt at tvivle på vi får et hold der kan begå sig i champions league. En måned til serie A starter og vi har forsat ikke hentet nogen forstærkninger.

asroma87
3707 indlæg.
d. 23. juli 2026

Helt enig i alt du skriver!
Klubben virker som sædvanligt totalt amatøragtig i alt hvad de laver… det er som om alle ved hvilke spillere vi er efter.
Det er næsten som om at alle transfer aviser / journalister har fået en liste over de offensive spillere vi er interesseret i.

Jeg er sikker på at der er spillere på samme niveau som Nusa og Sommerville til halvdelen af de penge klubberne ønsker for de spillere. For 30-35 mio euro burde man kunne finde nogle fine alternativer i Serie A, Brasilien, Argentina, Frankrig etc

Tottithorsen
4988 indlæg.
d. 24. juli 2026

Nogen der kan forklare mig hvorfor Roma år efter år agerer totalt amatøragtigt i sommerens transfervindue?? Nu står vi igen en måned før opstart uden en eneste forstærkning.

Mit bud er at vi henter to til Primavera, en lotto kupon med skadeshistorik samt en ukendt 19 år til 30 millioner euro.

At give 60 mill euro for Nusa er komplet latterligt. Så hent Leao til samme pris

Romaneren
1956 indlæg.
d. 24. juli 2026

… omvendt er vi heller ikke blevet svækket endnu. Koné, Ndicka og Svilar er her stadig - og ret beset er Malen vel egentlig blevet ‘rigtig’ købt.

Jeg har intet imod at vi er misset ud på Summerville og Greenwood. Tror Garnacho kunne have været sjov på lån med option, men også fair nok at undgå ham.

Jeg venter gerne, hvis bare resultatet bliver Tresoldi, Bernasconi og en backup CB, nu hvor Celik er ude.

Sund
1447 indlæg.
for 19 timer siden

Hvad siger i til Castro fra Bologna for ca 35 mio eur?

Jeg kan godt lide spilleren, han har en fremragende fysik, fart og stort potentiale.
Jeg tror han passer fint i Gasp system og vil virkelig være en god indskifter, når en kamp skal arbejdes hjem.

Men det er godt nok mange penge for en backup plads. Lad os håbe at vi snart kommer af med Dovbyk så vi mere kan være denne transfer bekendt. Og hvor er Vaz henne i et nyt hierarki?

Må indrømme at jeg ikke kender meget til Tresoldi, men nærmest samtlige mål/højdepunkter jeg har set fra YouTube er tap-ins i det lille felt. Castro kender serie a og har en fin alder.

Når Tresoldi prisen var så ekstrem høj så jeg faktisk hellere at man henter Castro.

asromadk
3931 indlæg.
for 19 timer siden

Helt enig. Rygte der gør mig glad. Tresoldi rygterne er deprimerende. Fair nok hvis han kan fås til en god pris, men at han er sådan en man jagter desperat og vil betale i dyre domme for forstår jeg ikke.

Castro god mulighed, men synes man skal droppe det hvis man ikke kan få en bedre pris.

Nusa er det nye rygte som fylder meget. Prislap på alt for meget også… så investor dog big time i Leao, som man må overbevise om at han nok slal få en bedre løn efter et par sæsoner

Romaneren
1956 indlæg.
for 16 timer siden

Kæmpe ja tak til Castro! Perfekt alder, Serie A-erfaring, helt anderledes end Malen. Ville bestemt være en fed transfer

Tottithorsen
4988 indlæg.
for 15 timer siden

Hent Castro og Leao og Moreira så er jeg meget fortrøstningsfuld ift den kommende sæson. Evt Freuler på en fri transfer.

asromadk
3931 indlæg.
for 7 timer siden

35mio euro alt inkl. undtagen procenter på videresalg. Ligner den går hjem

Ikke en katastrofe men altså.. det er mange penge synes jeg, på en plads hvor man lige pt. Stadig har Vaz og forrige sæsons La Liga topscorer som supplement til første angriberen

Det er så latterligt meget vigtigere at man får en kant, en wing ind. Og gerne to, der begge kan skabe noget fra venstre side. Man ender sikkert med at købe 3 nye angribere og til sæsonstart står man stadig uden en født wing/assist type

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma