Kategori: Generelt
Jeg har tidligere skrevet nogle kommentarer vedr. AS Roma men blev svinet til, fordi jeg har været ret negativt omkring klubben. Derfor stoppede jeg med at deltage i at kommentere kampene, men jeg vil skrive en sidste gang. Roma vil aldrig blive en stor klub, fat det. De mangler vinder mentalitet, de mangler vinder DNA. Andre store klubber har haft problemer, men Inter, Milan, Juve eller Napoli har netop vinder mentalitet, og det er noget der hjælper dem at overvinder kriser når de opstå. Roma til gengæld falder helt ned, man fyrer træner, køber spiller der aldrig ville starte inde i en af de store klubber. Der er ingen kontinuitet, så fat det, Romas placering i serie A er mellem 6-12, i bedste fald. I kaster nogle navne på spillere i luften, som ville passe i Roma, men ingen af de gode spillere vil spille for Roma, hvorfor skulle de gøre det?. Roma vinder ingenting, så sats på ungdom, skru ned for nogle urealistiske ambitioner og ser hvad der sker.
Virkelig fede input. Det er tydeligt, at du har utrolig meget indsigt i sportspsykologi og talentudvikling. Jeg synes, du skal skrive en mail til ejer og direktør for Roma, så de ikke går glip af dine guldkorn.
Jeg takker for dit indlæg, fodboldens sande orakel! Tak for din evige visdom, jeg ser frem til den dag, hvor du overtager som sportsdirektør og redder os alle fra vores naive forhåbninger.
SLETTET
[Rettet af: geggeri - 25/10/2024 - 09:57]
Ahhh synes sku det er pinligt af de to A hoveder at kommentar med så dårlig en form for ironi.
Manden formulere sig tydeligvis ikke særlig detaljeret men han har sku ret i hvad jeg tror han mener.
Hvad er der med Roma og vores evige besættelse i bare at deltage i Champions League bare for pengenes skyld.
Det har klubben gjort utrolig mange gange indrette årtusinde uden at skabe en DNA eller identitet som er vedvarende.
Sæson 2021-2022
203 1
Transfers 24/25
149 0
Sæsonen 2024/25
81 0
Roma-Inter
5 0
Roma Spillersæt
3 0
Transfers 23/24
213 0