Kategori: Generelt
Spændende om vi får lov at se Serie A i TV.
Det tyder på at hverken TV2 eller Viaplay køber rettighederne :(
Jeg ville elske at for De Rossi tilbage, men hold nu op et galehus ala Palermo, hvis De Rossi kommer tilbage efter kun 5 kampe.
Hvor køber du normalt dine billetter til Romas kampe?
Kan se at https://www.footballticketnet.com/italian-serie-a/as-roma-vs-bologna har dem med ved sgu ikke om
jeg "tør"
Køb på asroma.com :-) (kan se billetterne ikke er kommet til salg endnu)
Vi er nogle kammerater, der er ved at planlægge en tur til Rom i april, hvor de møder Juve. Vi tænker at købe på asroma.com, når billietsalget åbner (ca 14 dage før ik?). Tænker I det er nemt nok at få billetter mod Juve, eller vil det være mere fornuftigt at planlægge en tur til kampen imod Fiorentina i maj?
Forleden fik jeg tre billetter til kampen mod Inter, og jeg har tidligere ikke haft problemer med at få billetter til de store kampe. Tænker også at I sagtens kan få billetter til Juventus kampen! :-)
Man skal blot være klar, når billetterne bliver sat til salg. Jeg vil anbefale at tilmelde jer deres notifikationssystem, så I får mail, når salget starter, og ellers holde øje fra cirka en måned før kampen.
Pellegrini direkte rødt for Italien på Olimpico.... Mens de er foran 2-0. Av en tid han går igennem.
Tilgengæld vildt Pisilli får debut for landsholdet allerede :) lad os krydse alt vi kan for han ikke bliver solgt lige foreløbig!
https://football-italia.net/roma-crisis-dybala-stunned-mancini-talks-juric/
Det er virkelig dead man walking med Juric..
Holdets absolutte stjerne er ikke tilfreds.
Rygterne intensiveres på Mancini de her dage - jeg tror på at vi ender med ham.
Og det er jeg faktisk glad for, hvis det bliver ham.
Tror holdet er i så ringe forfatning at vi har brug for et stort navn der kan indgyde respekt men også tro på egne evner på dag 1. På længere sigt havde det været mere sexet med en yngre upcoming træner.
Og gerne en permanent løsning end en 1 års træner som Juric og De Rossi.
https://romapress.net/report-frank-lampard-excluded-from-romas-consideration/
Lampard er ikke længere anset som en mulig træner, men Mancini skulle eftersigende være det.
Postet blot en time efter rygterne om Lampard som mulig træner
Kun mig der er en smule nervøs for at vi rykker ned??
Ja
Men jeg synes næsten det kunne være forfriskende.. for så ville alvoren forhåbentlig gå op for folk.. og måske det ville tvinge klubben til at gøre tingene på en ny måde (fx satse hårdere på yngre billige spillere frem for at bruge usandsynlig mange penge på blot at blive dårligere som hold)
Nå, men når det nu ikke kører for Roma, så kan man altid fryde sig over at Lazio tabte 0-6 til Inter!!! xD
Skulle vi ikke bare se at få hentet Palladino ind som vores nye træner!
Jo det er en god ide med Palladino. Vil han gerne skifte fra et tophold med tur i den til et falleret hold der netop har kæmpet sig ud af nedrykningskampen?
Ja hvis han får penge nok. Penge nok til at købe spillere for og hele ledelsen og baglandet er kommet på plads.
Transfers 24/25
209
0
Sæsonen 2024/25
85
0
Salg af tøj
3
0
Hotel i Rom
2
0