Login
Glemt password Opret bruger

Lidt opdateringer af as-roma.dk

Kategori: Generelt

geggeri
669 indlæg.
d. 07/02/24 20:17

Jeg har været igang med at opdatere siden, så den igen har opdateret kampe og stillinger. Jeg har også forbedret sikkerheden og lavet andre rettelser, som gør siden hurtigere.

Og så har jeg tilføjet en smule reklamer på siden. Det er ikke gratis at drive den og jeg vil gerne have mine udgifter dækket.

Jeg håber I synes det er ok.

Hvis I har forslag til forbedringer, så sig endelig til.

Edit:

Støt AS-Roma.dk:

I kan støtte siden ved at sende 100 kr via Mobilepay.dk (husk at skrive jeres brugernavn i kommentaren)

For de 100 kr får I siden uden reklamer i et år og vi hjælper hinanden med at siden fortsat eksisterer.

3

[Rettet af: geggeri - 26/02/2024 - 12:25]

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 08. februar 2024

Helt i orden. Hvad er udgifterne?
Tænker vi alle hurtigt kan dække den ind

geggeri
669 indlæg.
d. 08. februar 2024

Det ville være en fin løsning at vi sammen dækker udgifterne. Så fjerne jeg bare reklamerne igen.

Siden koster lige nu cirka 3000 kr pr år at have kørende.

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 08. februar 2024

Start indsamling - hvis der ellers er stemning for det? Vi har jo luftet forslaget om en gruppe på Facebook i stedet

napstah
284 indlæg.
d. 09. februar 2024

fint arbejde :)

synes nu godt nok 3000 kr om året er mange penge, når man tænker på at en facebook gruppe ville kunne gøre det gratis? nu ved jeg ikke hvor mange antal besøgende siden har, men det da stort set de samme 20 personer der skriver herinde, og det vel egentlig hovedformålet med siden her, forummet og en kamp optakt.

så en facebook gruppe synes jeg ville give fin mening, der kan man lave en transfer tråd og pinned den øverst fx.

geggeri
669 indlæg.
d. 09. februar 2024

Siden kommer på ingen måde til at lukke. Lige meget hvad så kører jeg den videre, både fordi jeg synes den er sjov at have og udvikle og på grund af dens historie.

Jeg kan godt få udgifterne ned, men det vil kræve at jeg får ændret noget.

Mit bedste gæt er at siden kan køres for videre for et betydeligt mindre beløb. Nok nærmere 1000 kr pr. år.

Der er cirka 3000 besøg pr måned fordelt på 700 unikke brugere, så der er noget trafik.

Hvis I gerne vil have en facebook gruppe, så er det fint med mig. Siden her kommer aom sagt til at fortsætte.

1

napstah
284 indlæg.
d. 09. februar 2024

Okay, det var faktisk en del flere besøgende end jeg lige troet - selvfølgelig skal siden holdes i live så.

Forummet her fungere jo også upåklageligt, så det var slet ikke fordi jeg var tilhænger at at droppe siden til fordel for en FB gruppe.

Fortsæt endelig det gode arbejde :)

geggeri
669 indlæg.
d. 12. februar 2024

Hvis nogle synes det kunne være interessant, så kunne vi lave en løsning, hvor I støtter siden med et beløb, eksempelvis 100 kr pr år og så laver jeg en løsning, så I slipper for reklamer.

1

DrTotti
87 indlæg.
d. 14. februar 2024

Jeg er nok en af de brugere, der er meget lidt aktiv herinde ift. at deltage i debatter. Gjorde det mere for år tilbage. Jeg læser dog jævnligt med i fora og kamptråde, så jeg er rigtig glad for, at siden stadigvæk kører, og jeg vil også med glæde støtte monetært :)

geggeri
669 indlæg.
d. 26. februar 2024

Så fik jeg lidt tid til at gøre støttedelen af siden færdig.

I kan støtte siden ved at sende 100 kr via Mobilepay.dk (husk at skrive jeres brugernavn i kommentaren)

For de 100 kr får I siden uden reklamer i et år og vi hjælper hinanden med at siden fortsat eksisterer.

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 28. februar 2024

Overført!

Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma