Kategori: Generelt
Hey!
Jeg er meget forvirret! :D
Her på siden står der at næste kamp er imod juventus - og på goal står der at det er imod Catania i coppa italia?! Der står sågar på goal to forskellige datoer til catania kampen - d. 20 og så står der et andet sted (stadig på goal d. 21) Nogen der kan hjælpe?
der står desuden på den her side at roma spiller imod juventus d. 24, men på goal og på asroma.it at de spiller på lørdag d. 23??
Nogen som kan hjælpe med det korrekte?:P
Jeg tror at det er Juventus - Roma d.23 og Roma - Catania d.26.
Kvistus har ret, Giuve kampen er d. 23 kl 20:45 og Catania kampen er d. 26 kl 21:00.
Giuve kampen er blev rykket til lørdag, så mon ikke det er derfor den står anført forkert herinde.
Jeg er også rimelig sikker på Juve - Roma er herpå lørdag kl 20.45.. da der Milan - Inter søndag 20.45..
Regner med sikre sejr til Roma og Inter :D..
Er i sikre?? Det er jo trods alt også coppa italia i aften?? Fiorentina-Lazio ??
Coppa Italia kampene er jo fordelt ud over forskellige datoer.. Der spilles jo også 2 Serie A kampe i aften, så sådan kan du ikke helt stille det op..
Roma spiller på lørdag mod Juve, for at Canal 9 kan sende den i fjernsynet.. Men Coppa kampen mod Catania er den 26 januar..
http://www.soccerway.com/national/italy/coppa-italia/2009-2010/final-stages/
Fuck Canal 9
Nogen der tager ind og ser den? (kbh) Og hvor?
Er sku glad for at Canal 9 sender den :D hehe..
I skal bestemt ikke regne med, at det er pga. canal 9, at den bliver spillet lørdag Så stor bliver kanalen aldrig - eller nogen anden dansk kanal i øvrigt ;)
Nej ikke kun Canal 9 - men den spilles helt sikkert lørdag aften for at kunne blive sendt i fjernsynet.. Idet at Milan og Inter vises søndag aften.. noget af en fodbold weekend :D
Til MLP09. Det tror jeg da heller ikke? :S Jeg hader bare Canal 9, pga jeg(ligesom så mange andre) ikke har den.
Så er vi heldigvis nogle der har den :)
Transfers 24/25
275
0
Salg af billetter til Roma vs AC Milan 18/5
2
0
Sæsonen 2024/25
99
0
Salg af tøj
3