Login
Glemt password Opret bruger

Sæsonen 2022-2023

Kategori: Generelt

DanieleTotti
845 indlæg.
d. 19/07/22 20:59

Venskabskamp mod Sporting i aften. Det ligner nærmest idealopstillingen, uden Dybala og Smalling.

1

Arsi
716 indlæg.
d. 19. juli 2022

Hvor kan den ses?? Viser de den ikke på Romas facebook side?

DanieleTotti
845 indlæg.
d. 19. juli 2022

Tror ikke denne gør. Må være noget med rettighederne. Stream kan findes på nettet.

matti92
179 indlæg.
d. 19. juli 2022

Man må ikke håbe det er en indikator for hvordan vi spiller i år!! - helt vildt så ringe det ser ud

- men Dybala i Romatrøje på tribunen

[Rettet af: matti92 - 19/07/2022 - 22:23]

TheGladiator
249 indlæg.
d. 19. juli 2022

Enig - vores spil er HELT til grin, så ringe!
Vi ligner Kegler, og sporting rykker os rundt

Til gengæld godt mål af pellegrini der :-)

matti92
179 indlæg.
d. 19. juli 2022

Rigtigt flot mål og vel næsten første gang Tammy er på bolden

Sofus
3098 indlæg.
d. 19. juli 2022

Ja, det har ikke været kønt. Og Mancini, Cristante, Ibanez og Karsdorp har virkelig også bevist at de bare ikke har niveauet til at starte for et hold som skal kæmpe om CL.

1

Sofus
3098 indlæg.
d. 19. juli 2022

Og Zaniolo som sparker ud efter en? Havde været rødt med VAR

Thinggaard
161 indlæg.
d. 20. juli 2022

Synes egentlig offensiven så ret god ud i perioder. Men hold da op defensiven så tung ud - især Ibanez.

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 21. juli 2022

Darboe næste der trak en ACL skade…
Ude i lang tid. Skidt og utroligt vi fortsat rammes af de vilde skader!

[Rettet af: Tottithorsen - 21/07/2022 - 13:09]

asroma87
3280 indlæg.
d. 21. juli 2022

ØV! Trist når spillere og især unge spillere får disse skader.

asroma87
3280 indlæg.
d. 23. juli 2022

Jeg har lige læst at der ny dagsrekord i solgte spiller trøjer! Nemlig… Dybala trøjer

Den tidligere rekord var Ronaldo trøjer

1

[Rettet af: asroma87 - 23/07/2022 - 14:33]

Crap_Bag
1179 indlæg.
d. 26. juli 2022

Spinazzola er helt klar til den nye sæson! -næsten..;Spinatzzola

Dybala bliver budt velkommen i Rom;#Gåsehud

[Rettet af: Crap_Bag - 26/07/2022 - 23:30]

asroma87
3280 indlæg.
d. 27. juli 2022

Man kan sige mange ting om Roma men vores fans er top, top klasse!

Haha sjovt med Spina! Jeg kan så sige at Zalewski var helt vanvittig i sidste kamp mod Nice. Spina var god i første halvleg men Zalewski blæste Nice forsvarerne ud af banen i anden halvleg.

Thinggaard
161 indlæg.
d. 27. juli 2022

Angående præsentationen af Dybala i går. Det er den slags, jeg håber kan bidrage til, at andre spillere kan se, hvad vores klub indeholder af potentiale og historie - især i en periode uden Champions League osv. Håber virkelig at denne sæson er starten på noget rigtig godt! DAJE

DanieleTotti
845 indlæg.
d. 27. juli 2022

Altså, hvis der var 10.000 inde og se præsentationen af Dybala og Lazio nu har solgt 8.000 sæsonkort - så er der det noget imponerende! Jeg tror helt bestemt det er noget der sætter sig i bevidstheden de kommende år. Forhåbentligt også hos Friedkins, der kan se hvilken opbakning og betydning klubben har.

VeniVidiVici1927
129 indlæg.
d. 30. juli 2022

En der ligger inde med et link til et bare nogenlunde stream af kampen mod Spurs? :D

matti92
179 indlæg.
d. 30. juli 2022

Status på første halvleg er vel Zaniolo prøver at spiler for meget på musklerne og Karsdrop er bare ikke god nok på bolden

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 31. juli 2022

Hvordan gjorde Dybala det?

matti92
179 indlæg.
d. 31. juli 2022

Udemærket - han kunne have scoret efter 1 minut og laver en assist på hjørne
Han virkede generelt farlig men man kunne se at de ikke havde spillet sammen før.

Generelt var kampen ikke sprudlende men gode takter indimellem
Stærk defensiv

Sund
1144 indlæg.
d. 07. august 2022

Roma - Shakthar

Bliver den vist nogen steder i aften??

Wør3n
324 indlæg.
d. 07. august 2022

Kampen i aften, samt præsentationen af holdet bliver sendt på Facebook, Twitter og Youtube fra Romas kanaler.

1

Sofus
3098 indlæg.
d. 07. august 2022

Mathias Vina i nyt trøjenummer. Så 5'eren er blevet ledig til en ny CB!

1

Elzerbe
77 indlæg.
d. 07. august 2022

Rigtig fin æske til 1-0!

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 07. august 2022

Formentlig Bailly…

Zaniolo imponerer indtil videre. Dybala skal lige vænne sig til græsset på Olimpico.
Sparkede et hjørne direkte ud over baglinjen

Sofus
3098 indlæg.
d. 07. august 2022

Fuldstændigt magisk holdmål hakket ind af Pellegrini!!! Zaniolo, Dybala, Abraham og ikke mindst Lorenzo med i det.

Sofus
3098 indlæg.
d. 07. august 2022

@tottithorsen

Banen ser også helt mærkelig ud? Som om den har fået alt for meget vand

Sund
1144 indlæg.
d. 07. august 2022

SMUKT mål.
Vores hold ser stærkt ud og Zaniolo er en evig trussel

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 07. august 2022

Klasse mål.
Mærkeligt at se Shaktar uden brasilianere.
Ja banen ser meget mærkelig ud i aften
Håber vi får lov til at se Wijnaldum efter pausen.

DanieleTotti
845 indlæg.
d. 07. august 2022

Læg mærke til hvor offensivt vi stiller. Pellegrini fra midtbanen helt fremme og ind i feltet. Vina fremme over stregen som centerback, mens wing-backsene også er fremme. Vi spiller bolden rundt og tager initiativet. Og lidt magi over Dybala allerede..

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 07. august 2022

Senesi skal til Bournemouth. Vildt nok.
Sørgeligt de engelske klubber har så mange penge

napstah
284 indlæg.
d. 07. august 2022

Zaniolo der lige lader kuglen trille gennem hans ben for at Mancini kan sparke den ind, kæft en holdspiller :D

og i samme sekund, 3-0.

TheGladiator
249 indlæg.
d. 07. august 2022

Klasse Halveg! Og lige før man får stådreng over spillet mellem LP7,zaniolo, Abraham og DYBALA <33
Kan ikke vente til sæsonen skydes i gang!!!
(Må håbe vores stjernespillere ikke løber ind i skader)

1

Sund
1144 indlæg.
d. 07. august 2022

Det her ser virkelig godt ud!

Matic pynter godt på midten og den fri rolle til LP7 er virkelig godt - de har overhovedet ikke styr på ham.
Dybala viser allerede meget og skulle have haft en assist til Zaniolo.

Det går så godt og offensive stråler så meget at man slet ikke lægger mærke til at Tammy er på banen!

Tænk at have et kort som Wijnaldum (og evt. Belotti) til at smide på banen.

Sund
1144 indlæg.
d. 07. august 2022

+ Vores frisparkssituationer har vi to ultra giftige herre højre/venstrebenet

Sofus
3098 indlæg.
d. 07. august 2022

Ikke lægger mærke til Tammy er på banen? Han har lagt op til 2 mål?

Virkelig god første halvleg. Og tydeligt at vores 4 offensive stjerner sagtens kan spille sammen. Man bliver godt nok optimistisk for næste sæson!

Sund
1144 indlæg.
d. 07. august 2022

Nu var det også en overdrivelse at man ikke ikke lægger mærke til Tammy, mit budskab er at det kreative kommer fra Zaniolo, Dybala og LP7 i en større grad, så Tammy kan være spidsangriberen.

Sidste sæson var han ofte tilbage i banen og deltage en del her, så der manglede en på toppen.

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 07. august 2022

Plus det kort vi også kan spille der hedder Karpsdorp !!!

Sund
1144 indlæg.
d. 07. august 2022

Virkelig godt indhop af Shaarawy

1

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 07. august 2022

Kun italienere på tavlen ;)

TheGladiator
249 indlæg.
d. 07. august 2022

Kun mig der synes el shaarawy er vanvittig undervurderet og burde spille langt mere? Synes han er farlig i alle sine indhop

1

Crap_Bag
1179 indlæg.
d. 07. august 2022

Shaarawy har altså stadig noget at byde ind med, håber han bliver.

1

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 07. august 2022

Jeg er også fan Sharaawy. Gør det altid godt!
Lad ham endelig blive i klubben

1

totti er gud
1115 indlæg.
d. 09. august 2022

jeg er også enig i at Sharaawy skal blive i klubben , han giver altid 100% selvom han ikke får så meget spilletid. klasse holdspiller og vil klubben.

Sofus
3098 indlæg.
d. 14. august 2022

Lazios nye keeper bliver smidt ud 6 minutter inde i sin debut. Lidt sjovt

2

Skytt0
1520 indlæg.
d. 14. august 2022

Patricio
Mancini
Smalling
Ibanez
Karsdrop
Pellegrini
Cristante
Spina
Dybala
Zaniolo
Abraham

JA TAAAAK!!!! KOM SÅ ROMA - Så skal vi fandme skyde mesterskabsjagten igang!

napstah
284 indlæg.
d. 21. august 2022

Wijnaldum skulle have fået et brud på skinnebenet til dagens træning.
Av hvor er det ærgerligt hvis det rigtigt :(

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 22. august 2022

Det er rigtigt. Ude i ca 3 måneder

asroma87
3280 indlæg.
d. 22. august 2022

NOOOOOOO!!!!!!

For helvede noget lort!!!!

Hvor er det bare typisk! Pisse synd for Gini

Skytt0
1520 indlæg.
d. 22. august 2022

Så må vi hente en erstatning - vi kan ikke klare os med Pellegrini, Cristante og Matic alene til to pladser i tre turneringer

Belotti
Ny CB
Ny CM

Så rykker vi!

asromadk
3728 indlæg.
d. 22. august 2022

Sindssygt. Operation i morgen og han er i hvert fald ude halvdelen af sæsonen. Nøj hvor er det bare uheldigt for klub og spiller.

(rettelse: operation vist ikke på bordet lige med det samme - man vil se de næste par dage an)

[Rettet af: asromadk - 22/08/2022 - 10:26]

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 22. august 2022

Felix Gyan har været involveret i hændelsen med Wijnaldum men Mou har været ude og forsvare Felix da det var et hændeligt uheld og almindelig kamp om bolden.... Tænk hvis vi havde været hurtigere med at sælge ham så var det ikke sket :)

Crap_Bag
1179 indlæg.
d. 22. august 2022

Det stinker!

Ceremonese ville vidst ikke indfri Affenas lønkrav.

Skytt0
1520 indlæg.
d. 22. august 2022

Affena er da et kæmpe talent?
Skandale hvis han ryger frem for Shomorudov!
Og ift. Wijnaldum:
Ærgeligt det sker, når han dårlig nok har spillet en kamp for Roma endnu, men jeg må ærligt sige, at jeg ikke tror han vil blive savnet nævneværdigt - vi har Pellegrini som IMO er en langt bedre spiller en Wijnaldum, og så kender han holdet + systemet.
En Frattesi eller lign. Så er Wijnaldum glemt, og han kan kun komme tilbage når hans ben er helet og overraske stort
Jeg ser det kun som en styrke at vi nu kan hente endnu en midtbanespiller til truppen,
Men at afskibbe Felix - Glem det!

Crap_Bag
1179 indlæg.
d. 23. august 2022

Et evt salg af Felix vil nok blive med tilbagekøbsklausul.

Jeg er som sådan enig i, at han har noget råt potentiale. Men jeg har stadig kun set én god kamp med ham (den første) resten af hans optrædender har ladet meget tilbage at ønske.

Synes han virker utroligt umoden i sin ageren og laver alt for mange fejl, til det her niveau.

Beholder vi ham, skal han naturligvis have nogle flere chancer, men umiddelbart synes jeg ikke, at et lejeophold eller salg med evt tilbagekøbsklausul lyder som nogen dårlig ide..

ASRMichael
387 indlæg.
d. 26. august 2022

Europa League

AS Roma
Ludogorets
Real Betis
Helsinki

Havde nu gerne byttet Betis ud med FCM :) Men okay okay

Romaneren
1631 indlæg.
d. 26. august 2022

Ludogorets var nok et af de bedste hold, vi kunne trække i andet seedningslag - til gengæld var Betis nok et af de værste fra tredje lag. Helsinki er ikke specielt gode, men at spille vinterbold på kunstgræs i Finland er nok sjældent det sjoveste i hele verden, især ikke hvis man kan huske Bodø/Glimt….. Alt i alt ok - kunne være bedre og kunne være værre.

Skytt0
1520 indlæg.
d. 26. august 2022

Jeg synes det er en fin pulje, hvor vi må være favoritter til at vinde puljen. Og fedt med Betis, så der også kommer nogle interessante kampe i gruppespillet. Det er trods alt lidt mere sexet end sidste års pulje med Bodø, Zorya og CSKA Sofia

asroma87
3280 indlæg.
d. 28. august 2022

Næste 3 kampe burde give 9 point:
- Roma vs Monza
- Udinese vs Roma
- Empoli vs Roma
Og så kommer Roma vs Atalanta

Andre end mig der savner Zalewski på den Venstre Wing back?
Celik fortjener også en start plads næste kampe.
Og Belotti skulle eftersigende have været til lægetjek i hemmelighed

asromadk
3728 indlæg.
d. 31. august 2022

Vi ligger nummer 1 i nuværende stund. Og de kampe der skla bare give 9 point. Mon ikke Mou-Mentality holder.

Kønt, sexet eller særlig godt er det bare ikke. Men man kan bare ikke komme udenom, at Mourinho bare er en kapacitet ift. resultater. Som en anden nævnte ligger man højt på xG; holder buret godt rent, Dybala er i gang, LP7 og Tammy ligner de versioner af dem man ønsker at se 90% af tiden - det er bare svært for alvor at sige, Mourinho ikke er en stor træner.

Skud ud også til Pinto, hvis egentlig mesterværk denne sommer vel sagtens må siges at være på salgs-fronten. Der er blevet tyndet godt ud og hentet Belotti, Matic og Dybala på FRI transfer... Som i ingen transfersum.... Det er svært at mindes et stærkere transfervindue.

1

Sund
1144 indlæg.
d. 10. september 2022

Sur røv for os at både Napoli og Inter henter en 1-0 sejr i 89. minut

Men igen, vi skal bare vinde vores kampe

Skytt0
1520 indlæg.
d. 11. september 2022

Svine heldige Juventus
Bagud med 1-2 hjemme mod Salernitana - får et tyndt straffespark i 90+1 min og scorer. Får så et hjørnespark i 90+4 min - OG SCORER!

Shit jeg hader den klub - men hvor kunne det være fedt hvis Roma havde samme held!

AndersRoma
1007 indlæg.
d. 12. september 2022

@Skytt0, tror du lavede samme fejl som mig ;-) slukkede da Juve kom foran… meeen så heldige var de vidst ikke alligevel :D

Crap_Bag
1179 indlæg.
d. 12. september 2022

Jeg måtte også læse mig til det ændrede resultat, nogle minutter senere på bold :-D

At der så nok alligevel ikke var offside er en anden sag. Til gengæld var straffesparket tyndt, ja.

Skytt0
1520 indlæg.
d. 12. september 2022

@AnderRoma

HAHA - hvor konge! Ja lige præcis, jeg slukkede i arrigskab da de scorede. MEN FANDME NICE MAND!!!! Og endnu federe at de ender med at få 3 røde kort efterfølgende - haha!!!

JUVE MERDA!!!

ASRMichael
387 indlæg.
d. 15. september 2022

En sand fornøjelse at være på MCH Arena her til aften! Der må jeg bare sige :)

1

ASRMichael
387 indlæg.
d. 17. september 2022

Karsdorp skal igennem operation.... Hvorfor er vi altid så uheldige med lange skader?

DanieleTotti
845 indlæg.
d. 18. september 2022

Så kværnede Udinese, bogstaveligt talt, også Inter. Godt nok kun 3-1, og ikke 4-0, men Inter ligesom os godt outmatchet. Imponerende fysik og intensitet de kommer med Udinese. Det er dog tvivlsomt om de kan holde det en hel sæson..

asroma87
3280 indlæg.
d. 18. september 2022

Og Juve nederlag også! Dejlig søndag indtil videre

1

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 12. oktober 2022

Glæder mig ikke til at vi skal møde Napoli
Det kan gå hen og blive grimt

Sund
1144 indlæg.
d. 12. oktober 2022

Enig, de ser skræmmende stærke ud i år.

Man savner lidt Spalletti som efter min mening er den bedste træner vi har haft i lang tid.

ASRMichael
387 indlæg.
d. 13. oktober 2022

Kæmpe respekt til Napoli herfra! 17 mål og maksimum point efter 4 kampe i CL mod Liverpool, Ajax & Rangers fortjener altså en kæmpe hånd..

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 19. oktober 2022

Immobile ude resten af 2022!
Så undgår vi ham men så har de Pedro som har scoret mod os før

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 29. oktober 2022

Kæft Napoli spiller det bold jeg drømmer om Roma gør… gigantisk forskel
De spiller med fart og kreativitet

ASRMichael
387 indlæg.
d. 30. oktober 2022

Fazio med mål mod Lazio & Milinkovic-Savic der lige har hevet karantæne hjem til næste kamp der er mod os :) fornøjelse at se

Kelevra
1261 indlæg.
d. 31. oktober 2022

Så både SMS og Immobile er ude mod os?

JonasS
220 indlæg.
d. 31. oktober 2022

Nogen der skal se aftenens kamp mod Verona på Farfars Bodega?
Er det stadig vores stamsted hvor Romas kampe vises?

vagn88
2 indlæg.
d. 06. november 2022

Jeg er i rom denne weekend og skal selvfølgelig ind og se derby i dag. Det er kun anden gang jeg er hernede. Nogle gode råd til optakt til kampen?

Håber på et par gode input&#128077;

God kamp til alle senere.

asroma87
3280 indlæg.
d. 07. november 2022

Salzburg vs Roma i EL

1

VeniVidiVici1927
129 indlæg.
d. 09. november 2022

Jeg missede desværre kampen her til aften, men Mou har været ude med en udtalelse jeg simpelthen lige bliver nødt til at følge op på.

Jeg læste i denne artikel at han skyder skylden på en spiller med dårlig attitude.

Noget af en udtalelse, men ikke overraskende når den kommer fra vores kære Mou.

Er der nogle af jer der har set kampen her til aften der ved hvem dette er?

Han siger endda, at vedkommende skal finde en ny klub til januar, så det må godt nok have været en sløj attitude.

Det er jo ikke ligefrem fordi vi har sprudlet af selvtillid og gåpåmod på det seneste.

AndersRoma
1007 indlæg.
d. 09. november 2022

Ikke en udtalelse som samler en trup…
Er ret sikker på det omhandler Karsdorp

napstah
284 indlæg.
d. 10. november 2022

Så desværre heller ikke kampen igår, men er der en der kan fortælle lidt mere om hvorfor det skulle være Karsdorp? Lavede han noget ved målet til 1-1?

asroma87
3280 indlæg.
d. 10. november 2022

https://football-italia.net/roma-news-whats-behind-mourinhos-outburst-against-karsdorp/

1

DanieleTotti
845 indlæg.
d. 10. november 2022

Det er sgu fint at få Karsdorp ud og sat et eksempel. Der har vel aldrig været nogen der rigtig troede at han var Top4 materiale. Mancini slog vel sæsonens bedste indlæg til Abraham, men han gider sgu nok ikke spille back eller defensiv midtbane når det store idol er Materazzi...

Torino kampen skal overstås og så skal der vist laves intensiv skudtræning for ALLE! i den pause der kommer. Og samtidig skal der trænes noget firebackkæde så vi kan få nogle flere spillere længere frem på banen....

1

Arsi
716 indlæg.
d. 11. november 2022

DanieleTotti, selvfølgelig er det da ikke fint st statuere et eksempel. Det er den mest håbløst udtalelse at komme med hvor truppen ikke pt gør det godt og det samler jo slet ikke holdet. Hans egen inkompetance skal ikke gå udover Ricky. Kan godt være han ikke er den bedste højreback, men sp fortæl ham det internt i stedet for det andet. Det så pinligt og ser så dumt ud.

Så nej, han skal ikke statuere noget eksempel, det direkte bare dumt, pinligt og for lavt.
Mourinho må ud. Han kommer til at ødelægge omklædningsrummet inden for 2/3 år, som han i øvrigt har gjort i sine sidste trupper.

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 13. november 2022

Kæft hvor er jeg træt af Milan
Kæmpe straffe som Fiorentina blev snydt for og så vinder Milan igen i overtiden

asroma87
3280 indlæg.
d. 14. november 2022

Juventus er også ved at komme igang! Napoli, Milan, Juventus, Lazio, Inter, Atalanta er desværre alle bedre end os!

Tror vi ender med en 7. Eller 8. Plads igen i år desværre… trist men sådan er det desværre bare

VeniVidiVici1927
129 indlæg.
d. 14. november 2022

https://www.sportbible.com/football/jose-mourinho-roma-rick-karsdorp-news-20221114

Man kan diskutere om udtalelsen er ok eller ej, men Rick er fandme også lad at se på!!

Jeg havde dælme ikke været tilfreds med den attitude, hvis jeg var træner.

asroma87
3280 indlæg.
d. 14. november 2022

Tænk hvordan vi behandlede Florenzi og så ender op med en abe som Rick Karsdorp! Der er altså et eller andet helt galt i vores dejlige klub nogle gange!

Florenzi kunne stadig have spillet i klubben og han ville have passet perfekt til den højre wingback

Øv mand!!!

1

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 14. november 2022

Så er Mourinho ude med sablen efter Abraham

Sund
1144 indlæg.
d. 17. december 2022

Nogen der så 3-0 nederlaget til Cadiz igår?

Vina rødt kort i træningskamp?
Selvom det bare er en træningskamp er det godt dårlige tegn..

asroma87
3280 indlæg.
d. 17. december 2022

Holdet har da også lige været i Kina eller Japan eller hvor det var? Der tabte de da også alle kampene :(

Det lover ikke specielt godt

Thinggaard
161 indlæg.
d. 03. januar 2023

Så banker Serie A igen på døren. Træningskampene siden et skuffende 1-1 resultat mod Torino i november har været en blandet affære. Dybala er tilbage igen, Wijnaldum er begyndt at træne med holdet, Karsdorp føler sig mobbet. Det hele er som det skal være. Der er netop offentliggjort regnskab for 21/22 med rekordminus fra klubben på 219 mio euro. Set over de sidste 3 år, er vi den klub i italien med størst underskud... men men men Friedkins er heldigvis ikke nærige og har på under 3 år puttet 6 milliarder i klubben. Det virker til setuppet bag klubben er relativt usundt kørende.
Der har været lidt rygter omkring Depay, Frattesi, Ayoze Perez, Aouar og senest Rodrigo de Paul. Det bliver interessant at se, hvad man gør i kommende transfervindue.

Forventet opstilling til kampen i morgen er ifølge Gazzettaen således: Patricio, Mancini, Smalling, Ibanez, Celik, Pellegrini, Cristante, Zalewski, Dybala, Zaniolo, Abraham

Jeg glæder mig, og jeg glæder mig til kampen i morgen. Lad 2023 blive et fantastisk år for os Roma tilhængere. Godt nytår og god kamp :)

1

[Rettet af: Thinggaard - 03/01/2023 - 20:50]

totti er gud
1115 indlæg.
d. 04. januar 2023

Der skal styr på den økonomi.

så en top 4 vil være meget vigtigt for klubben
så vi kan starte med at få lidt gang i angriberne, der bliver scoret alt for lidt mål fra deres side

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 10. januar 2023

Hvor mødes i og ser Romas kampe i København?

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 14. januar 2023

Hvor vildt at se hvordan Napoli spiller bold under Spaletti ift. hvordan vi “spiller” under Mourinho.
Spaletti har på papiret ikke et bedre materiale end Mourinho!

Kelevra
1261 indlæg.
d. 14. januar 2023

Nåå, synes nu alligevel det er ret udmærket med en Zielinski på midtbanen, og så Kvaratskhelia og især Osimhen der må siges at være dygtige offensivt.

1

Skytt0
1520 indlæg.
d. 14. januar 2023

Ja Napoli har dygtige spillere - men på papiret synes jeg altså ikke de har bedre spillere end Roma.

Vi har trods alt Dybala, LP7, Zaniolo, Smalling - og mange andre jeg kunne nævne, som jeg mener ville kunne gå ind på Napolis hold!

Men vi spiller utroligt ringere end Napoli - det er forskellen

Arsi
716 indlæg.
d. 15. januar 2023

Skytt0 du må for Gudsskyld ikke nævne Zaniolo i den her sammenhæng… det for pinligt. Han har absolut intet vist i 1,5 år nu. Han har ikke været den samme siden skaderne hvilket ærger mig helt vildt. Vil faktisk kun mene at Dybala, LP7 (til dels) og Smalling ville kunne gå ind på det hold. Med lidt mere roma hjerte så ville Ibanez og Cristante også, men så har jeg også malket den.

Er nået dertil at hvis vi ikke får Zaniolo ud på kanten igen, så kan vi lige så godt sælge ham. Han virker total malplaceret på den bane.
Hvis man har planer om 4-3-3 eller 4-3-2-1, og ham vil have han på en kant og han præstere!!! Så skal man beholde ham.

Skytt0
1520 indlæg.
d. 15. januar 2023

@Arsi

Enig at han ikke har været stabil i sine præstationer. Men hans topniveau er ikke til at tage fejl af!

Desuden synes jeg også at Zalewski, El Shaa, Celik og Mancini kunne gå ind i start 11 for Napoli. Tammy, Rui Patricio, Spina og Wijnaldum har også niveauet.

Arsi
716 indlæg.
d. 15. januar 2023

Men føler slet ikke vi kan tale op topniveau når vi ikke har set det i 1,5 år.. han har haft gode kampe, men ikke i nærheden af det top niveau vi regnede med ift før hans skader.

El Shara og Mancini kan sgu ikke slå nogen af dem af. Det må jeg indrømme.
Hvis vi holder på deres opstilling, så vil den bedste starter være:

Rui/Meret
Di Lorenzo - Smalling/Ibanez - Kim - Zalewski
LP7 - Anguissa - Zielinski
Dybala - Oshimen - Kvara

Hvis man vil have Dybala mere centralt, så det i stedet for LP7, som heller ikke har været det han har været føler jeg. Han var rigtig god i sidste sæson, Meb føler sgu han er faldet lidt igennem i år indtil videre. Tror dog på han rejser sig igen og hvis han gør det så kan Zielinski hives ud (Anguissa kan ofså tages af men så er opstillingen så også ultra offensiv)

Men det er selvfølgelig min mening! :D

Skytt0
1520 indlæg.
d. 17. januar 2023

Roma vil angiveligt ændre kontrakten med Dybala.

Den nuværende lyder på 4.2 mio € om året, og en frikøbsklausul på 12 mio € for udenlandske klubber, og 20 mio 4 for italienske klubber.

En ny kontrakt vil således indebære en årsløn på 6 mio € og samtidig fjerne klausulerne

Altså - hvad venter de på? Han har i den grad vist sit værd og de penge vil være meget bedre givet ud end at bruge dem på flere middelmådige spillere!

Håber det lykkes

DanieleTotti
845 indlæg.
d. 17. januar 2023

Mourinho kommenterede på nogle af de ting der ofte nævnes efter Fiorentina kampen:
https://romapress.net/mourinho-analyzes-win-over-fiorentina-praises-kumbulla-and-dybala/

Flere spillere der er villige/tør risikere at spille bolden fremad, mere selvtillid, playmaking.

Han mangler spillerne til at spille med 4-mands forsvar. Om det specifikt er backs eller centerforsvarerne er uklart. Men Mancini og Kumbulla er vel opdraget i 3-mandsforsvaret og til dels også Ibanez med sin korte tid i Atalanta, mens Smalling aldrig har excelleret helt på toppen i et firmandsforsvar? Backs'ene, Karsdorp, Spinazzola, Zalewski vel meget offensive og ikke dygtige nok til at spille i et firmandsforsvar?

Vigtigst er vel at Mourinho også kan se problemerne, men måske ikke synes han har spillerne til at ændre det...

Romaneren
1631 indlæg.
d. 18. januar 2023

Cremonese sender Napoli ud i pokalen (tak til Felix!!!) - og dermed har vi Cremonese i kvartfinalen.

… Godt nok en relativt overkommelig vej i en Coppa-semifinale med Genoa og Cremonese. Spændende at se, om vi kan udnytte lodtrækningsheldet og pludselig stå i en semi - derfra kan alting jo ske!

1

Skytt0
1520 indlæg.
d. 18. januar 2023

Nu har jeg kun set turneringstræet på wikipedia (ikke den mest pålidelige kilde), men der ligner det at - såfremt vi slår Cremonese i kvartfinalen - skal møde vinderen af enten Fiorentina eller Torino. Det er altså en meget overkommelig vej til finalen.

Den anden side af træet hedder Inter, og potentielt Lazio, Atalanta og Juventus!

Elzerbe
77 indlæg.
d. 20. januar 2023

Lige en gave til Roma her til aften, hvor Juventus får trukket 15 point!

[Rettet af: Elzerbe - 20/01/2023 - 21:44]

asroma87
3280 indlæg.
d. 20. januar 2023

What??? Troede kun der var tale om 9 point

Fuck hvor er det fedt og fuck hvor er det fryd for den klamme klub

asromadk
3728 indlæg.
d. 21. januar 2023

I ægte Juve stil hjælper det sikkert ift. At tage pres væk fra at skulle jage Napoli.
Så går de under radaren og vinder en masse kampe, holder sig 13 point fra 1. Plads og vinder så appel før næstsidste runde

Og vupti lang næse til Napoli.. Haha.

Spøg til side. Det er måske lige fantasifuldt nok, men alligevel... Det er Juventus, man ved aldrig.

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 21. januar 2023

Det er vel ikke kun Juventus der straffes? Roma er vist også i risikogruppen sammen med Milan og Atalanta?

asroma87
3280 indlæg.
d. 04. februar 2023

Er det rigtig det jeg læser rundt omkring? Solbakken er ikke med i EL truppen men Rick ko lort og primadonna Zaniolo aka The New Balotelli er med i truppen????!!!

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 04. februar 2023

Ja det er desværre rigtigt. Giver ingen mening

DanieleTotti
845 indlæg.
d. 04. februar 2023

Altså, de har vel forhåbentligt fået ryddet ud i staben, så dem der godkender en 6. indskiftning og registrerer spillere forkert er ude. Så jeg tænker ikke de har været så dumme at de har glemt Solbakken:

https://romapress.net/roma-forced-to-remove-ola-solbakken-from-uefa-list/

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 06. februar 2023

Tak verona ;)

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 16. februar 2023

Nogen der ser kampen?

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 16. februar 2023

Dybala skadet? Udskiftet efter 46 med Celik!
Vild offensiv satsning af Mourinho

TheGladiator
249 indlæg.
d. 16. februar 2023

Endnu en håbløs omgang…

asroma87
3280 indlæg.
d. 16. februar 2023

Så du kampen? Var det ren lort eller hvad??

Romaneren
1631 indlæg.
d. 16. februar 2023

Sindssygt ærgerligt resultat - Salzburg er aldrig rigtig farlige før de scorer. Cristante rammer stolpen, Tammy brænder en giga friløber og Belotti brænder årtiets chance med 10 minutter igen. Lige præcis den manglende skarphed, man ikke kan tillade sig at have i Europa.

MLP09
129 indlæg.
d. 16. februar 2023

Blev Dybala skadet, eller blev han sparet?

TheGladiator
249 indlæg.
d. 17. februar 2023

Salzburg var aldrig rigtig farlige, men det var vi til gengæld heller ikke.. Tammy og belotti brænder to store chancer, de er simpelthen så uskarpe - til gengæld må det også være håbløst at spille angriber i mourinhos ide-forladte fodbold (vi kan ikke sætte to afleveringer sammen)…
De virker som en yderst svær opgave nu hvor vi skal score hele 2 mål i returkampen. 2 mål er virkelig mange, når vi spiller mou-bold.og det sker vel kun sjældent.

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 17. februar 2023

Vi skal vel bare score 1 mål?
Og så vinde på straffe…

DanieleTotti
845 indlæg.
d. 21. februar 2023

Det er fint ud for tiden. Pilen peger opad for. Cristante har forbedret sig. Spinazzola ligner en der er på vej tilbage. Solbakken har allerede toppet Zaniolos målrekord for sæsonen. Sharawyy spiller som en besat. Belotti med en flot præstation mod Verona. Wijnaldum også på vej i spilleform/humør og ser motiveret ud. Karsdorp er tilbage så vi har en højreback yderligere. De unge talenter får spilletid. Pellegrini er blevet hvilet lidt, hvilket forhåbentligt kan køre ham på sporet. Ibanez' hjerneblødninger er kraftigt reduceret. Mancini har på mirakuløs vis kun fået 4 gule kort.

Taktikken begynder også at køre lidt bedre her efter nytår generelt, selvom det nok aldrig bliver kønt..

Derudover er der godt nok mange rygter om Mourinhos fremtid andre steder end i Roma for tiden!

Sund
1144 indlæg.
d. 22. februar 2023

Synes også der er nogle positive tendenser for tiden, selvom Mourinho fodbold ikke er super sexet at se på.

Ser især en spiller som Wijnaldum som nøglen til det her projekt, så vi for alt i verdenen kan undgå Cristante/Matic opstillingen.

Og helt enig med Ibanez. Han er blevet mere moden og er i min optik vores bedste CB når han ikke laver de store personlige fejl.

Kommer vi lidt i form og er skarpere på chancerne ser det fornuftigt ud og en top 4 er ikke urealistisk. Mere spilletid til Shaarawy i en rolle længere fremme på banen og tag konsekvensen med spillere i dårlig form (LP7 og Tammy) og lad andre få chancen.

Men spændende om Mourinho får nok af ledelsen, når han ikke kan frigøre økonomi til at købe de spillere han har brug for. Så lokker en klub som PSG måske lidt. Men DEJLIGT at have en træner i mere end 1 sæson!

ASRMichael
387 indlæg.
d. 24. februar 2023

Vi skal et smut til San Sebastian i EL hvor Real Sociedad venter.
Hmm det kunne vel have været bedre men omvendt også værre.

Lidt ærgeligt vi starter på hjemmebane.

[Rettet af: ASRMichael - 24/02/2023 - 12:29]

Skytt0
1520 indlæg.
d. 24. februar 2023

Det er en forfærdelig lodtrækning.

Vi så hvordan det gik mod Betis. Real Sociedad et lige et nyk bedre - AV AV!!!

Men håber Mourinho har rutine nok til at stille holdet og taktikken samt at spillerne rammer nogle gode dage.

Skal vi gå hele vejen, så skal vi også slå de store hold!

asroma87
3280 indlæg.
d. 24. februar 2023

Svær kamp men holdet spiller bedre og bedre!

Jeg tror på det!!!

Forza Roma

Romaneren
1631 indlæg.
d. 24. februar 2023

Sociedad er uden tvivl en svær lodtrækning - føler at de er meget på niveau med Betis, som vi jo ikke just var overbevisende mod. Og jeg havde da hellere taget Ferencvaros eller Royal Union.

Til gengæld ser jeg det også sådan, at hvis vi skal langt i EL, så skal vi jo kunne slå hold som Sociedad - ligesom vi eksempelvis slog Leicester sidste år, for at sammenligne med et hold på nogenlunde samme niveau. Og HVIS vi går videre, så er der optil flere gode modstandere i en evt kvartfinale:

Vinderen af Union Berlin-Royal Union
Vinderen af Shakhtar-Feyenoord
Til dels også vinderen af Leverkusen-Ferencvaros (som jeg regner med at Leverkusen tager, men de har godt nok været dårligt kørende i Bundesligaen).

… Så altså - by the end og the day, hvis det her hold skal ha’ CL-ambitioner (enten gennem EL eller Serie A), så skal vi jo kunne slå hold på niveau med Sociedad. I Serie A tænker jeg eksempelvis at Atalanta og Lazio er på cirka samme niveau som Sociedad. Så jeg synes egentlig at det er en fin lodtrækning (kunne ha været værre med fx Arsenal), og med lidt lodtrækningsheld kan vi få en potentielt ret nem kvartfinalemodstander, og så er man lige pludselig i semi - og derfra kan alting ske!

Skytt0
1520 indlæg.
d. 14. marts 2023

I det mindste har alle vores konkurrenter tabt point i denne runde, så på den måde rykker vores nederlag ved Sassuolo ikke så meget.

Men for pokker - hvor havde det været rart med de 3 point - synes atltid at Roma dummer sig når muligheden for at avancere er der!

59971Cools
690 indlæg.
d. 17. marts 2023

Feyenoord. Slutter hjemme, det kan vi ikke klage over :)
Kopi af sidste års Mickey Mouse finale :)

59971Cools
690 indlæg.
d. 17. marts 2023

Og en evt. semifinale mod Leverkusen eller Union St....
Vi har fået den klart bedste lodtrækning ift. den rigtige halvdel også

Skytt0
1520 indlæg.
d. 17. marts 2023

Fedt med Feyenoord!

Nok det hold jeg havde håbet mest på - og der vi har de største chancer!

Og så skal vi møde vinderen af Leverkusen og Union St. Gilloise

Jeg vil sige det er en fantastisk lodtrækning!

VeniVidiVici1927
129 indlæg.
d. 17. marts 2023

Roma vs. Feyenoord

Hvis vi vinder denne skal vi møde vinderne af Leverkusen vs. Royal Union Saint-Gilloise i semifinalen.

Den ville jeg sku gerne have købt den for inden lodtrækningen!

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 17. marts 2023

Havde vi trukket Union St. G havde det været min drømmelodtrækning men denne her er sgu
svær at brokke sig over.... Det betyder så bare at vi kommer til at gå all-in på EL og det er jeg
bange for kommer til at bide sig i røven ift. endelig placering i Serie A udenfor top4....
Men jeg har taget fejl før!

VeniVidiVici1927
129 indlæg.
d. 17. marts 2023

Du kom mig sku i forkøbet @Skytt0!!

Men som du kan se er jeg helt enig i, at dette er en ganske udemærket lodtrækning ;)

Romaneren
1631 indlæg.
d. 17. marts 2023

Virkelig en super lodtrækning - som helt klart gør, at EL er værd at satse på, for vejen til endnu en europæisk finale er umiddelbart lettere end vejen til top 4 i Serie A.

Kan godt følge, at det er lidt 'ærgerligt' ift, at vi næsten er NØDT til at spille på to heste rent konkurrencemæssigt (fordi det er latterligt at sælge EL og spille med reserver nu, hvor lodtrækningen er så gunstig) - men omvendt, hvis man vil vinde noget, så er man også nødt til at tænke som nogle, der gerne vil vinde - og vi er altså lige pludselig en meget seriøs bejler til en europæisk finale for andet år i træk. Og hvis først vi når så langt, så er det altså bare en enkelt kamp, der er tilbage - også selvom det måtte være mod ManU's dyre drenge.

Det er spændende! Virkelig spændende!

Sund
1144 indlæg.
d. 17. marts 2023

Vi ender i finalen mod United hvor vi parkerer bussen hele kampen og Smalling header den ind på et hjørnespark lige til sidst :-)

Mourinho hævn

1

Thinggaard
161 indlæg.
d. 19. marts 2023

3 point i dag, og så er vi pludselig "tilbage" på 3. pladsen. Det er godt nok en mærkelig sæson. Selvom vejen mod EL har vist sig at være rigtig fornuftig, så ser jeg altså hellere, at man sørger for at spille med de bedste i ligaen - da de andre også har smidt stabiliteten ud af vinduet. Om ikke andet, så er det selvsagt, at Mourinho selvfølgelig ikke sparer nogle i dag. Kom så med de 3 point i sæsonens måske vigtigste kamp.

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 22. marts 2023

Karpsdorp opereret i menisken og ude resten af sæsonen

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 01. april 2023

Risikerer vi pointstraf ift byttet mellem Spinnazola og Luca Pellegrini??

Sund
1144 indlæg.
d. 02. april 2023

Vigtigt at Inter taber igår. Og gode chancer for at Milan smider point i aften mod Napoli.

En sejr er et must, og så er vi godt med på top 4 igen. Sampdoria skal vil simpelthen kunne slå.

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 02. april 2023

Det skulle vi også med Cremonese ;))

Skytt0
1520 indlæg.
d. 04. april 2023

Ingen Roma fans i Rotterdam når vi møder Feyenoord i EL. Ej heller nogle Feyenoord fans i Rom i returkampen.
Det hele baseres på scenerne mellem Napoli og Frankfurt, hvor de tyske fans raserede byen efter at være blevet provokeret af både Napoli fans/ultras og politiet.

Mærkeligt at generalisere og lægge alle italienske fans i samme båd.

Nuvel, sidste gang vi mødte Feyenoord i EL gik det heller ikke stille for sig uden for banen, men det er alligevel spøjst!

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 06. april 2023

Så er Roma under luppen ift. transfers af Frattesi og Tumminello så soændende at se om vi lige som Juventus fratrækkes point
Salernitana og Lazio har også haft besøg
Vi skal gå all-in på Europa league

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 07. april 2023

Spændende hvilken straf vi får efter vores plusvalenza. Minus point eller i værste fald nedrykning til serie B??

C. Panucci
207 indlæg.
d. 08. april 2023

Der sker intet ift den sag om transfers. Skal de klippe Roma for De handler, så er der nødt til at makse den ud på propotionalitetsprincippet, og så kan Juve ikke slippe med -15 point. Og lad os bare erkende det. Juve er sgu stadig for magtfulde, til at blive straffet sådan rigtigt.

Når jeg læser ind i det, der pt er offentliggjort, især om, Spanizolla-Pellegrini, så er det altså mestendels Juventinerchefer, der sidder og føler, de har snydt sig selv.

Hvis myndighederne skal til at ramme alle klubber, der har lavet dodgy business med Juve, så kan de ligeså godt trække 22 point over hele linje og så har vi jo status quo alligevel.

1

Sund
1144 indlæg.
d. 08. april 2023

Gaver fra Milano klubberne gør at vi kan kravle op på en 3. plads med en sejr idag.

Men det bliver ikke en nem kamp ude mod Torino.

Kom nu, det skal udnyttes!

ASRMichael
387 indlæg.
d. 09. april 2023

Så meget jeg egentligt er imod tabellen, så er det faktisk fedt at de 3 øverste i ligaen lige PT er fra Syditalien :) Nogen der har tal på hvornår dette sidst er sket?

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 09. april 2023

Jeg skal en tur til Milano med tipsklubben i maj måned så skal lige høre om det vil give problemer at færdes i byen med synlige Roma tatoveringer??

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 09. april 2023

Jeg skal en tur til Milano med tipsklubben i maj måned så skal lige høre om det vil give problemer at færdes i byen med synlige Roma tatoveringer??

C. Panucci
207 indlæg.
d. 10. april 2023

Der er ingen problemer med at gå rundt osm almindelig turist i Italien generelt. Heller ikke med fodboldtrøjer eller tatoveringer. Måske selvfølgleig noget andet end at tulle rundt i dodgy bodegakarreer om natten, men altså helt generelt: fint og fredeligt!

1

asroma87
3280 indlæg.
d. 16. april 2023

Hahahah hvad laver Inter og Milan

asromadk
3728 indlæg.
d. 16. april 2023

Nu skal der lige kapitaliseres på det i aften - men det er godt nok vildt.
En del af mig føler bare at det OGSÅ er det man får med Mourinho. En aura omkring det hele, marginalerne, man møder blæst men ikke uvejr, lidt bump og kønt er det ikke, men man formår koget defensivt organisatorisk jeg aldrig har set i AS Roma og man holder sig til. Som en maratonløber der stoler på sin forberedelse og holder kadencen alt imens de andre ikke kan holde fokus.

Man kan sige hvad man vil om Mourinho og at det sjældent er flot, men absurd hvis han kører Roma ind på en 3 plads. Man har knapt en top 5 trup i bund og grund.

totti er gud
1115 indlæg.
d. 18. april 2023

hvad tænker folk om M'Bala Nzola?
kunne være en billig løsning (6.5 mill), hvis Tammy ryger tilbage. jeg tror personligt at han vi kunne gøre det bedre alene i front... bum stærk mand mod mand. lang bold til ham og han kan ta den til sig og så kan anden bølgen komme som Dzeko gjorde.

Romaneren
1631 indlæg.
d. 18. april 2023

Jeg synes at Nzola-idéen er god, og tror snildt, at han kunne være garant for 10 mål pr sæson som indskifter - og han er en fed spiller. Og man ville sikkert kunne få ham for 7-8 mio. euro eller deromkring.

Det der taler imod Nzola er i min optik bare listen af spidsangribere, der er uden klub til sommer:

Muriel
Marcus Thuram (nok uden for rækkevidde, men stadig)
Zaha
Firmino
Moussa Dembele
Ben Brereton Diaz

... For den overgangssum, man trods alt ville skulle betale for Nzola, så kan man altså godt betale løn i en sæson eller to for ovenstående - og tror også, at der ville være samme mængde mål i støvlerne på dem!

Selvfølgelig har Nzola måske noget potentiel 'resale value' som +30-angribertyperne som Muriel, Firmino og Zaha ikke har, hvilket også er værd at tage med.

asromadk
3728 indlæg.
d. 18. april 2023

Overraskende læsning - mener du virkelig han er god nok? Manden er 27 til sommer og har ja, bevares, scoret 13 mål i indeværende sæson. Hvilket i øvrigt er hans højeste han kommer til at ramme nogensinde.

Har virkelig ikke set ham spille nok til at kunne mene noget. Men bum stærk mand? Måske. Men er han det man mangler?

hvis han kunne slå igennem i AS Roma ville han ihvertfald være en late bloomer af dimensioner.

Spillede Serie B for Carpi i 2017/2018 sæsonen, 14 kampe, 0 mål.
Trapani året efter i Serie C, 29 kampe, 7 mål + 1 i oprykningskampene (der var 4)
Trapani rykkede op i Serie B, hvor han noterede sig for en enkelt scoring i 12 kampe.

Derfra tog Spezia en chance med ham i 2019/2020 - og så har han altså knapt kunne hæve sig på 10 scoringer i 3 sæsoner - indtil nu.
2019/20, 7 mål i 21 kampe
2020/21, 11 mål i 25 kampe
2021/22, 2 mål i 21 kampe
..
2022/23 er så hans sæson, hvor jeg godt kan huske fra det lidt jeg har set med ham at han har nogle kvaliteter. Men derfra at mene han er klar til at sæson 2023/24 hedder AS Roma og 25 kampe 15 mål, det er alligevel noget af et sats...

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 19. april 2023

Nej tak til Nzola. Måske som 3. angriber men ikke mere end det

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 20. april 2023

Så er Juventus på 3 pladsen
Vaffanculo

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 20. april 2023

Så er Juventus på 3 pladsen
Vaffanculo

Romaneren
1631 indlæg.
d. 20. april 2023

Som Mourinho sagde: “Siamo in Italia”…….

Romaneren
1631 indlæg.
d. 21. april 2023

En lille observation efter kampene mod Udinese og Feyenoord:

Roma er et helt andet (og meget farligere) hold, når Pellegrini performer på det niveau, hans evner berettiger. 3-0 og 4-1 - og capitano bidrager lige pludselig med mål i åbent spil, assists, godt overblik og vilje til at generobre på midten. Det er fedt at se, og tingene glider godt nok meget nemmere i den offensive del af spillet.

Skytt0
1520 indlæg.
d. 22. april 2023

Er du sunshine et slutprogram vi har den næste måneds tid:

Atalanta (U)
Milan (H)
Monza (U)
Inter (H)
Leverkusen (H)
Bologna (U)
Leverkusen (U)
Salernitana (H)
Fiorentina(U)
(Evt. EL Finale, Juve/Sevilla)
Spezia (H)

Hvis vi kommer ud med størst mulige udbytte (dvs. EL titel og top 4 i Serie A), så rangerer det i mine øjne tæt på den bedste sæson i min tid som Roma fan!

Kelevra
1261 indlæg.
d. 22. april 2023

Ja det er vanvittigt.
Der er vel som sådan ikke råd til at tabe point i ligaen, så skal man da hvert fald gå all in på EL. Uden CHL bliver det nok ikke en særligt spændende sommerferie.

1

Skytt0
1520 indlæg.
d. 29. april 2023

Ej men come on - Kampen i aften vises ikke i TV til fordel for Real Madrid - Almeria.

Det er sgu en ommer TV2!

DanieleTotti
845 indlæg.
d. 30. april 2023

Vildt at Mourinho i hver anden kommentar skal nævne at spillerne ikke er gode nok til toppen. Senest at kampen om CL pladser er for dem det investerer i holdet, og at det ikke er Roma. Utroligt det ikke går ud over moralen på holdet. Manden giver jo selvfølgelig også sig selv stor ros i samme ombæring.

asromadk
3728 indlæg.
d. 30. april 2023

Ja, men det er bare sådan han er. Det er hvad han gør. Om han så havde det bedste hold i ligaen, skulle han nok finde en vinkel - evt. at når man er bedst slider det ekstra meget fordi man ikke må fejl, alle kigger og venter på man fejler osv. Han skulle nok finde en vinkel.

men man må bare sige at han har styr på det, synes ikke spillerne lider under det. Selv ikke Bove, som han bliver ved med at kalde en bambino, (lille) dreng, til trods for at han er 21 om under en måned. Kæmpe talent, ikke helt ung mere, spiller godt når han får chancen - det er lidt ærgerligt, at han ikke kan vælge den positive vinkel på fx Bove nogle gange. Det er konsekvent "synd" for Mourinho (og Bove) at han skal spille - snarere end en gave for alle.

Men det er jo bare en måde at tage presset af klub, hold og i sidste ende også spilleren. Bove lider ihvertfald ikke under det mål på præstationerne.

Når det så er sagt, så ER det ret vildt, hvor presset man er på truppen lige pt. det er helt vildt. Mourinho har sagt det hele sæsonen, men lige pt. har han ret - truppen er ikke god nok til at stå distancen på papiret, og det ser man tydeligt lige pt.

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 30. april 2023

Nogen der har kendskab til footballticket.net?
De har billetter til Roma v Leverkusen som jeg sindssyg gerne vil ned og se, men er bange for at blive snydt!

napstah
284 indlæg.
d. 02. maj 2023

Nogen der har kendskab til footballticket.net?

Næh, men ud fra hvad man kan se på trustpilot ville jeg aldrig købe billet sådan et sted.

1

bobo
107 indlæg.
d. 03. maj 2023

Jeg har brugt StubHub og ticketbis.
Som også har dårlige ratings.

Min erfaring med andenparts firmaer er at man ikke kan være sikker på en billet, men man får penge tilbage hvis de annullere ens billet.
Ikke snyd, men ikke til at regne med.

1

asroma87
3280 indlæg.
d. 07. maj 2023

Hvis nu vi møder Juventus i EL finalen og Juventus allerede er kvalificeret til CL via ligaen, kommer vi så i CL hvis vi taber til Juve? Eller går CL pladsen fra EL så tabt?

JonasS
220 indlæg.
d. 18. maj 2023

@asroma87 desværre ikke. Har læst op på det, og er EL vinderen automatisk kvallificeret via ligaen, så går den overskydende billet til en anden liga, højst sansynligt Ligue 1's 3'er. Men aldrig til PL, La Liga, Serie A eller Bundesligaen.

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 18. maj 2023

Hvordan spiller vi??

Knudsen-rk
285 indlæg.
d. 18. maj 2023

Som forventet, ret dårligt og efterlader alt til Bayer.
Vi mangler stadig og have et skud på mål.

asroma87
3280 indlæg.
d. 18. maj 2023

Hahaha utroligt vi kommer i finalen, efter de 2 kampe

Sindssygt hvis Mourinho vinder EL med det Roma hold.

Romaneren
1631 indlæg.
d. 18. maj 2023

FINALEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Og Sevilla lige kommet foran mod Juve!

FORZA ROMA

JonasS
220 indlæg.
d. 18. maj 2023

Vildt nok at der ikke er en kamp-tråd om så afgørende en skæbneaften som i aften, en aften hvor hele sæsonen kunne lægges i graven. Er der en grund til det?

Anyway, vi er i finalen!! På en baggrund der er yderst professionel og meget Mou-agtig, så er det sagt. Og selvom det virker, og det er jo hvad fodbold handler om, så er jeg ekstremt flov over hvordan vores elskede klub spiller. Der er INTET fremadrettet. Ét forsøg i 90 minuter. Det er fanme ikke den slags fodbold jeg gider at se!!

Kan ikke stille stolt op overfor alle mine venner med finalepladsen, er decideret flov, hvis jeg skal være ærlig!

1

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 19. maj 2023

Jeg var forhindret i at lave oplægget

Er helt enig med dig ift. hvordan vi kom i finalen er decideret pinligt. Det jeg så stod vi og lossede kuglen ud af kommunen

Sund
1144 indlæg.
d. 19. maj 2023

Helt enige med jer. Det var pinligt og tåkrummende at se på den ultra defensive indstilling.

Selvom Leverkusen ikke havde kæmpe chancer var der alligevel chancer nok til en scoring eller to og så var vi fucked, for vi kom aldrig i nærheden af deres mål.

Laaaange bolde til en høj Tammy der alligevel ikke vinder de dueller. Er du gal han var ringe offensivt igår, men kæmpede godt defensivt.

For at finde noget positivt fra kampen vil jeg fremhæve vores 3-back og en ung Bove der faktisk går ned og spiller højre back til sidst.

Ingen spilletid til Dybala men dejligt at se Smalling igen.

I finalen må vi ikke spille sådan her..

asroma87
3280 indlæg.
d. 19. maj 2023

Er vi sikret EL nu? Når vi er i finalen

Romaneren
1631 indlæg.
d. 19. maj 2023

Hvis jeg i starten af sæsonen havde sagt til jer, at vi skulle spille to EL-semifinaler mod et CL-dropout-hold, begge kampe uden Dybala og Smalling, begge kampe med Cristante i midterforsvaret og begge kampe med Edoardo Bove fra start, fordi Gini kun var i stand til samlet set at spille lidt over en halvleg... Tror I så ikke, at I havde solgt den for en dødssyg 0-0'er i Leverkusen???

Jeg er fuldstændig enig i, at det var MEGET lidt interessant at se på - værst af alt nok, da vores eneste oplagte kontramulighed endte med, at bolden var i fødderne på Rui Patricio 8 sekunder senere, så han kunne sende en tåhyler op mod Tammy, som så kunne tabe en vilkårlig hovedstødsduel, og så havde Leverkusen bolden på egen banehalvdel igen. Det var grænsende til absurd, så lidt drive vi havde fremad i banen. Men vi må da også forstå, at vi havde absurd lidt brug for at komme fremad banen for at score det mål - Diaby, Frimpong (!!) og Wirtz er lynende hurtige, og de to gange, hvor vi lod Leverkusen få en form for kontra, fordi vi selv var på vej frem, der så I hvad der skete:

- første episode skyder Diaby på stolpen
- anden episode river Cristante sin mand omkuld og er vel ikke uheldig med at slippe for rødt

Vi kan ikke følge med, når Leverkusen løber. Og Leverkusen er et dødsensfarligt hold, når de løber. Det var sådan de slog Atletico Madrid (kendt for deres defensive indstilling og organisation) 2-0 i CL - og ret beset også sådan, de kørte Royale Union over i kvartfinalen ligeså snart Royale Union skulle frem i banen og bruge et mål. Den endte så 4-1.

I finalen kan vi selvfølgelig ikke spille sådan som vi gjorde i går - fordi vi skal score et mål for at vinde finalen. I går kunne vi sagtens spille sådan her - fordi vi skulle undgå at lukke et mål ind for at komme i finalen.

Jeg synes, I skal være pavestolte over, at vores hold er i en europæisk finale for andet år i træk - jeg synes I skal have kæmpe optur på over at det eneste og afgørende mål i en EL-semifinale bliver scoret af en romersk primavera-spiller, som har Roma i hjertet og som har taget et voldsomt skridt op i niveau i løbet af de seneste par uger, mens skaderne er haglet ned over os - og jeg synes, I skal være håbefulde omkring, at vi har yderligere to uger til at få vores vigtigste spiller i forsvaret (Smalling), vores vigtigste spiller i angrebet (Dybala), en af vores vigtigste og mest erfarne midtbanespillere (Gini) og en af vores vigtigste og ofte kampafgørende spillere fra bænken (ElSha) op i omdrejninger igen, inden vi skal spille en EL-finale mod Sevilla og den sportsdirektør, der muliggjorde vores sportslige deroute for et par år siden med en perlerække af dyre og dårlige indkøb, som vi har hængt på at udbetale løn til i årevis, hvilket har været en nøglefaktor i at få os fedtet ind i det FFP-rod, vi befinder os i, og som hæmmer klubbens transfermuligheder betragteligt.

Vi er på vej op igen - og der ville ikke være en smukkere måde at understrege det på end ved at tage europæisk trofæ nummer 2 i streg - OGSÅ selvom det krævede, at vi måtte spille en snothamrende kedelig 0-0'er i Leverkusen.

FORZA ROMA

3

AndersRoma
1007 indlæg.
d. 19. maj 2023

AMEN brother! @Romaneren

Hvis I ikke kan være stolte nu, så er det måske ikke Roma, I skal holde med.

3

Sund
1144 indlæg.
d. 19. maj 2023

Der må ikke herske tvivl om at jeg er stolt af holdet og den fighter vilje / mentalitet der er kommet tilbage efter mange års fravær. Det er en KÆMPE bedrift at nå til finalen med den smalle trup vi har.

Når det så er sagt og ser isoleret på kampen i går synes jeg vi var piv heldige med at Leverkusen var uskarpe. De væltede i afslutninger, som heldigvis var uden kvalitet.

Derimod var udekampen mod Sociedad MEGET bedre i min bog, hvor taktikken virkelig lykkedes med at holde dem fra chancer og "dræbe kampen". Ja, her havde vi flere og bedre spillere at vælge mellem I know.

Jeg har en god tro på at at Mourinho kører finalen hjem med en 1-0 sejr selvom Sevilla er Mesteren i denne turnering. Og med endnu en europæisk pokal og adgang til CL ser jeg truppen blive markant forstærket efter ønske af Mourinho - hold kæft det ville være lækkert at hente endnu et par spillere fra Dybala's hylde så vi kunne begynde at kæmpe med om Scudettoen.

napstah
284 indlæg.
d. 19. maj 2023

Enig Romaneren!! Nej det var ikke kønt, PÅ NOGEN MÅDE, men at man ikke kan være stolt over endnu en finale plads er sgu mere pinligt end den måde vi spillede på :)

Jeg havde MEGA STOLT min roma trøje på i dag på arbejdet og fik masser af lykønskninger med på vejen på trods af den kedelige måde at gøre det på.

JonasS
220 indlæg.
d. 20. maj 2023

Nu nåede vi så finalen - fuldstændig fantastisk, og så glemmer vi lige vores offensive mangler igår for en stund.
Vi er selvf alle stolte over det vi har opnået med alle de skader, så må man kæmpe med hvad man har! Forza Roma!!

Når det så er sagt, hvad skal der så ske til finalen? Jeg tænker I nok samler en fed flok i KBH og ser den et sted.
Hvad med Aarhus? Vi er fire stks der gerne vil se den på bar, især hvis der kommer flere med rød/gule tendenser :-) ('Tir na nog' er et godt bud)
Anyone? :-D

[Rettet af: JonasS - 20/05/2023 - 00:24]

Skytt0
1520 indlæg.
d. 22. maj 2023

Det ligner spillerne er gået på Serie A sommerferie - og at det kun er EL der tæller nu.

Salernitana kampen er i hvertfald kedelig at se på med Romabriller!

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 22. maj 2023

Jeg forstår ikke hvorfor vi har opgivet serie A? Juve står til at få fratrukket 11 point og Milan møder dem næste weekend

1

ASRMichael
387 indlæg.
d. 22. maj 2023

Hvor var Curva Sud henne af i dag? Er de også gået på sommerferie som spillerne? Virkelig en trist kamp og med minus 10 point til Juve ville 3 point have lunet godt da!

Iøvrigt også en mindre skandale det kommer frem at Juventus får fratrukket point midt under en Roma kamp som måske havde grebet kampen anderledes hvis man vidste det inden... Men det er jo Italien.

[Rettet af: ASRMichael - 22/05/2023 - 20:39]

asroma87
3280 indlæg.
d. 22. maj 2023

Ibanez snork sover igen igen ved første mål

Mega pinlig indsats idag - held og Lykke mod Sevilla siger jeg bare

Juve overhaler os nok stadig, selvom de har mistet 10 point. Stof til eftertanke alligvel

asroma87
3280 indlæg.
d. 22. maj 2023

Ps. Hvor er serie a dog en stor joke som i skriver

Først får Juve trukket point, så får de dem igen og nu mister de point igen! Hold kæft et cirkus show uden lige

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 22. maj 2023

Mou fejler lidt i dag i min optik. Vi burde have stillet stærkere op og sat dem på plads og så udskifte dem i anden halvleg.
Nu smider vi igen dyrebare point og kan nu vinke farvel til Champions league via serie A

Juve er bagud 2-0

asroma87
3280 indlæg.
d. 22. maj 2023

Hahaha ja jeg har set det! Lad os håbe Empoli holder hjem.

Og helt korrekt som du skriver - farvel til CL via serie A.

Oliver Torres skulle dog være blevet skadet igår for Sevilla, så forhåbentlig slipper vi for ham

Galehus
38 indlæg.
d. 22. maj 2023

Er der nogen der overvejer at ryge til Budapest og se finalen?

totti er gud
1115 indlæg.
d. 23. maj 2023

asroma87
790 indlæg.
for 13 timer siden
Ibanez snork sover igen igen ved første mål

Mega pinlig indsats idag - held og Lykke mod Sevilla siger jeg bare

Juve overhaler os nok stadig, selvom de har mistet 10 point. Stof til eftertanke alligvel

det er da El Shaarawy der hænger og ophæve en offside på mål nr 1... han skal med sit forsvar op på linie

smalling er sikker på en offside. men nej El Shaarawy er skyld i første mål ikke Ibanez

[Rettet af: totti er gud - 24/05/2023 - 14:10]

asroma87
3280 indlæg.
d. 28. maj 2023

Andre end mig der tænker, at hvis vi kommer i CL, at truppen skal forbedres MARKANT!!!
Det skal den sgu også hvis vi kommer i EL men stadigvæk…

Jeg frygter på en måde CL deltagelse - det har tidligere vist at være for stor en mundfuld at konkurrere i CL, Serie A og Coppaen.

Romaneren
1631 indlæg.
d. 28. maj 2023

Jeg tror, du opstiller en eller anden form for selvopfyldende ting dér, @asroma87:

Hvis vi kommer i CL skal truppen forbedres markant - men for at truppen skal forbedres markant, så skal vi også i CL. Det er en nødvendighed, og derfor ser jeg ingen grund til at frygte CL-deltagelse. Den økonomiske indsprøjtning, det vil give klubben (selvom vi så måtte ryge ud på røv og albuer) vil være ekstremt tiltrængt. Bare det at kunne få lokket Ndicka, Aouar og Tielemans til på frie transfers med løftet om CL-bold vil dels være fantastisk for truppen og start-11'eren - og derudover er de alle spillere, der skal kunne sælges for 20-30 mio. euro hver især (Ndicka formentlig mere) om nogle år, hvis de præsterer.

Worst case, så ryger vi ud af CL på en 4. plads, og så har vi en CL-opgraderet trup, der er i stand til at fokusere på top 4 i Serie A fra nytår og frem.

... Men nu skal vi jo først og fremmest lige i CL først. For fanden, jeg er spændt på onsdag - og, indrømmet, også lidt nervøs oven på de seneste præstationer. Men jeg køber præmissen om, at Roma er to forskellige hold i de to forskellige turneringer, og det er tydeligt, hvad Mourinho har valgt at satse på.

Hele sæsonen afhænger af den EL-finale - nu er den godt nok meget tæt på at være forskellen mellem kæmpe succes og fiasko.

Mou har aldrig tabt en europæisk finale. Sevilla har aldrig tabt en EL-finale. Nogens rekord står for fald på onsdag.

asroma87
3280 indlæg.
d. 28. maj 2023

Helt enig! CL er et absolut must, især i forhold til at holde på Dybala

Der er godt nok mange spændende spillere ledig på fri:
- Tielemans
- Zaha
- Gundogan
- Kante
- De Gea
- Reiss Nelson
- De Vrij
- Evan N’Dicka
- Raphael Guerreiro

asromadk
3728 indlæg.
d. 28. maj 2023

CL + Mourinho bliver, så har man imo lidt tyngde dér - Mourinho har bare ry for at kunne overtale spillere...

Listen er vild, der er så mange dygtige spillere, enten på Fri eller en nydrykket klub eller begge. Tror at man kan komme rigtig, rigtig langt uden at betale overganssum. Men nøglen er at Mourinho bliver - og nøglen til at han bliver er CL. Får man CL, så lukker cirklen sig nok om sig selv som også Romaneren er inde på. Alt vil simpelthen gå op i en højere enhed og jeg har virkelig svært ved at se Mourinho smutte hvis han vinder EL. Har været inde på det før - manden har et så stort ego at han nok vil være villig til at være træner gratis i næste sæson, blot for muligheden for at lave en historisk Treble (først ConfL, så EL og så CL). Tror ikke han vil lade muligheden glippe, hvor lille den end er.

Ekstraordinær interessant sommer for en sportsdirektør hvad angår Frie Transfers. Hold nu op. Kombineret med Friedkins der hæver budgetterne, Mourinho der har det som en specialitet, kan det jo bare ende med at være den perfekte storm...

Desværre leder det en hen til at den finale bare er absurd.
Kan ikke rigtig huske en så vigtig kamp, faktisk.

Den kommer til at definere de næste års retning. Enten ender man som noget der minder om en topklub i næste sæson mål på træner, spillere, CL deltagelse - eller også smutter Mourinho og man forbliver den her subtop-lignende klub, som bare ikke rigtig kan få greb om tingene.

asromadk
3728 indlæg.
d. 28. maj 2023

og presset er maksimalt nu - intet andet end EL finale sejr tæller. Alt på ét bræt, det er vildt.

asroma87
3280 indlæg.
d. 03. juni 2023

Så blev sæsonen lige sluttet af med en sølvmedalje til Lazio!

Friedkins, Pinto og co har noget af en opgave foran sig, hvis vi bare skal udfordre til top 4 næste år.

asroma87
3280 indlæg.
d. 04. juni 2023

https://football-italia.net/uefa-reportedly-agree-with-roma-that-taylor-performance-was-inadequate/

asromadk
3728 indlæg.
d. 04. juni 2023

Ja... det var bare "sådan en".. man blev offer for det, trods Sevilla spilmæssigt var fin nok og korrekt som vinder.

Men man tager den som minimum 5 ud af 10 gange. Det er lidt sjovt, for jeg kan faktisk godt se de teoretiske argumenter, overvejelser, som Taylor må have gjort sig. Men altså, det er måske bare ikke lige i den kamp, at han skal begynde at fjerne sig for meget fra fx den linje som har været lagt for dagen i alle ligaer i sæsonen. Bold sparkes op på hånd der flagrer lidt væk fra kroppen (omend naturligt), den giver altså bare straffe... slut.

Det er lidt sjovt, for jeg kan godt lide at den ikke nødvendigvis skal give straffe. kan på en måde godt se, at han kan komme frem til at den ikke skal dømmes. Men han har valgt den forkerte vej at begynde at lade sig influere for meget af sin egen eventuelle personlige holdning...

Det er her jeg synes han går lidt galt i byen. En dommer til så højspændt finale, hvor du på den ene side har Mourinho (...) og på den anden side en form for EL cup kæledægge som bare i bund og grund også er et svinsk hold på nogle parametre - så er din opgave først og fremmest at være så usynlig som muligt, læne dig op af hvad der ellers er skabt præcedens for i løbet af sæsonen og gøre alt hvad du kan for at fordele vand og sol lige...

Taylor gjorde på en eller anden måde det modsatte. Forsøgte at tage for meget kontrol med kampe og glemte i den forstand at tage højde for at han i bund og grund nok glemte at bare fordi man spiller pindsvine fodbold, så kan man stadig godt få et straffe når det er der.

1

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 19. juni 2023

Nogen der streamer Champions league så hører jeg gerne fra dig? :)

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 05. juli 2023

Salernitana og verona åbner vi sæsonen med herefter Milan og Empoli
Sindssyg december. Napoli Atalanta Juventus

Lazio d 12/11

MURO
632 indlæg.
d. 06. juli 2023

23 dec - 14 jan
Napoli, Juventus, Atalanta og Milan

28 april - 12 maj
Napoli, Juventus og Atalanta.

Det er jo fuldstændig til grint at vi har de kampe. Juve, Inter og Milan har kun 2 store kampe efter hinanden, hvor vi har 3-4.

asroma87
3280 indlæg.
d. 03. august 2023

Flot selvmål af Nissen

https://youtu.be/nT94ORcF-Oc?si=j02ng-bSYdLBShLb

Sund
1144 indlæg.
d. 03. august 2023

Man bliver en smule nervøs over hans niveau når han laver sådan et selvmål.
Lad os håbe det var et enkelt tilfælde…

For synes vi er kommet de personlige fejl rimelig til livs ift tidligere

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 03. august 2023

Har du glemt de personlige fejl Ibanez f.eks lavede i sidste sæson?

Sund
1144 indlæg.
d. 04. august 2023

Tottithorsen jo han havde en del, det er rigtigt.

Men som jeg husker det havde vi ca en stor personlig fejl der kostede i næsten hver kamp sæsonen forinden. Sådan føltes det i hvertfald.

I sidste sæson lå frustrationerne mere i at vi ikke skabte noget på sidste 3-del af banen, men havde rimelig styr på defensiv og fejlene.

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 04. august 2023

Har tv2 fortsat rettighederne til at vise serie A eller?

napstah
284 indlæg.
d. 04. august 2023

Ja tv2 har frem til sommeren 24.

1

Sund
1144 indlæg.
d. 19. august 2023

Hold nu op jeg glæder mig til kickoff i morgen kl. 18.30.

En hjemmekamp der simpelthen skal vindes.
Når det er sagt, så mangler vi både LP7 og Dybala og det er derfor nogle af de nye ansigter der allerede skal træde i karakter.

Bruno Conti som coach, da Mou og Foti jo har karantæne..

Men det bliver sindssygt spændende at se hvor meget spilletid Aouer, Sanchez og Paredes får.

Galehus
38 indlæg.
d. 20. august 2023

Flere medier melder i dag at det forventes at vores bagkæde hedder Mancini, Smalling og Llorente. Vurderes det så at Llorente er bedre end Ndicka eller er det skader involveret?

Arsi
716 indlæg.
d. 20. august 2023

Mourinho sagde i går til pressemødet, at NDicka lige skal lære vores måde at spille på og hvad der kræves af ham osv, fordi han er ikke der endnu. Regner godt nok ikke med at Llorente skal være fast starter. Så havde jeg sgu alle dage beholdt Ibanez.

Galehus
38 indlæg.
d. 20. august 2023

Tak for svar, Arsi.

Sund
1144 indlæg.
d. 20. august 2023

Spændende med startvalg til Kristensen og Bove

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 20. august 2023

Ja tak vigtigt at få Belotti i gang.
Vildt nok at VAR skrider ind hvor storetåen på Belotti er offside

Sund
1144 indlæg.
d. 20. august 2023

Hvor er det klamt med Candreva.. Hvorfor er der INGEN der følger med ham? Cristante står og glor.
Og Smalling bliver snydt for nemt..

Skytt0
1520 indlæg.
d. 22. august 2023

Problemer med Zapata handlen nu. Han skulle selv have sat bremsen i for forhandlingerne! Suk!

Nu nævnes Abel Ruiz fra Braga, Hugo Ekitike fra PSG og Mason Greenwood.

Alle tre ovennævnte kunne jeg forestille mig blev hentet ind på lån med en latterlig høj købsoption eller bare tørt lån som Nissen. Håber i så fald vi lander Greenwood. Jeg tror han kunne blive et hit i Rom!

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 22. august 2023

Gå efter Lukaku i stedet de tre førnævnte.
Leonardo meldes på vej i januar !

TheGladiator
249 indlæg.
d. 27. august 2023

Bologna foran 1-0 mod juve - juve slagter Bologna-spiller i feltet (klokkeklart straffe til bologna) dommeren kigger den ikke engang igennem i VAR, hahaha! Det er simpelthen for åbenlyst at juve gang på gang har dommeren på deres side, hader det……

asroma87
3280 indlæg.
d. 28. august 2023

Haha Lazio har da i det mindste fået en dårligere start end os &#128515;&#128515;&#128515;

Romaneren
1631 indlæg.
d. 28. august 2023

To kampe inde i sæsonen og vi er allerede foran Lazio! LET’S GO!

Tottithorsen
4481 indlæg.
d. 28. august 2023

Jeg så Lazio i går og de savnede milinkovic-Savic. Salget af ham gjorde der intet flow var i deres spil og erstatningen, Kamada lavede fejl på fejl

Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma