Login
Glemt password Opret bruger

Coppa Italia 09/10

Kategori: Generelt

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 13/01/10 22:37

Så gik vi videre og skal møde Catania i næste runde, altså kvartfinalen. I en evt. semifinale skal vi møde vinderen af Milan - Udinese/Lumezzane. Juventus skal møde Inter i kvartfinalen, så der bliver allerede en af de store klubber siet fra..

Hvad tror i? Kan vi gå hele vejen, og skal vi gå efter at vinde den igen? Taget i betragtning af vores dårlige sæsonstart synes jeg helt klart at vi skal gå lidt efter at vinde. Jeg vil dog mene at de 2 andre turneringer har første prioritet, men jeg synes ikke vi helt bør glemme Coppaen.. Og vi er jo osse ret heldige med vores vej dertil..

Kvistus
1556 indlæg.
d. 13. januar 2010

Hmm... Er Europa league ikke vigtigere?

De totti
14 indlæg.
d. 14. januar 2010

nej er det ikke en billet til mindst champions kvalifikation til vinderen.

sascha_c
110 indlæg.
d. 15. januar 2010

Hvis vi vinder den i år, er vi den klub, der har vundet pokalen flest gange af alle. Vi har vundet den 9 gange, samme antal som Juventus.

http://en.wikipedia.org/wiki/Coppa_Italia

mexes
2516 indlæg.
d. 15. januar 2010

jeg mener vi har fået en meget god lodtrækning. Vi skal helst kunne slå catania´og dermed når semifinalerne. Så står den nok imod milan, hvilket er bedre end at møde juve og inter. Sidst vi mødte milan i semifinalen vandt vi over dem samlet, og vandt det hele. Jeg tror vi kan gå hele vejen, og pga. lazio sejr sidste år - spilles finalen vel i rom? Hvilket vil være en forel for os!

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma