Kategori: Generelt
Spændende om vi får lov at se Serie A i TV.
Det tyder på at hverken TV2 eller Viaplay køber rettighederne :(
https://bold.dk/fodbold/klubber/roma/nyheder/chok-roma-fyrer-de-rossi
Det er aldrig kedeligt at være Roma fan...
Potentielle ledige emner:
- Stefano Pioli
- Roger Schmidt
- Sergio Conceicao
- Thomas Tuchel
Hvorfor forlængede man dog nogensinde med DDR dengang???!!!! Klubben laver fandme mange dumme beslutninger. Man må håbe at de har en top træner oppe i ærmet, når nu DDR bliver fyret ud af det blå
[Rettet af: asroma87 - 18/09/2024 - 09:21]
Cirkus Roma - hvor er det vildt at fyre ham 4 runder inde i sæsonen. Har sgu ondt i mit romerske hjerte over vi har smidt ham på porten!
Conceicao er vist gammel Lazio mand og har udtalt han aldrig vil træne Roma (lad os nu se)
Jeg må indrømme jeg er fan af vi henter en tysk træner som kan sparke noget disciplin og hård træning i de gutter som allerede er ramt af fatique....
Som andre også havde kaldt, troede jeg også han ville være gone inden nytår, men 4 runder inde er alligevel vildt.
det gør selvfølgelig ondt at se en legende ryge på porten på denne måde, men alligevel respekt for at få det gjort så hurtigt.. alle kunne jo se at det ikke fungerede. den rigtige beslutning trods alt.
Det virker til gengæld lidt som om man har smidt det hele på gulvet fra ejernes side. Alt det som var bygget op omkring Mourinho, hvor klubben fremstod stærk på lægterne og indadtil.
Virker lidt som om man på 3 måneder har pisser det væk. Forkert 3årig ansættelse af DDR, nok også forkert sportsdirektør og nu på en eller anden måde skuffende situation- rigtig fyring eller ej.
Tror kløften mellem ejere og fans/klub bliver svært at fikse. Juric skal udøve mirakler ikke bare på banen men også i kulisserne i forhold til at få genskabt det sammenhold som var under Mourinho. Han får det svært ved det sidste, desværre. Det er en enorm opgave og det var vel mildest talt Mourinhos største bedrift i Rom : det han fik skabt af sammenhæng og styrke hele vejen rundt var ganske unikt og det er vel rer beset kun en type som Conte som havde kunne løfte arven på det punkt.
Så er vores CEO fortid i klubben.
Det koster at fyre en klublegende.
Synd hvis det er korrekt, det man læste om at hun var imod forlængelsen af De Rossi til at starte med og nu betaler prisen.
Men vi ved jo ikke hvad der er sket bag kulisserne.
Det er jo desværre kun med til at forstærke galehus-fortællingen om hvad der foregår i vores klub lige nu.
DDR på kollisionskurs med Souloukou og Genoas udlignende mål i 93. minut koster ham reelt set jobbet, og Souloukou fyrer ham.
Tifosi massivt utilfredse med fyringen og iværksætter protest mod Souloukou og Friedkins.
Souloukou går af.
… Og så kunne DDR vel måske alligevel ha’ beholdt sit job, nu hvor hans store modstander er ude af vagten.
I stedet kører vi nu HVERKEN med den CEO eller den træner, som var nogens favorit.
Nu ved ingen jo præcis, hvad der er foregået - men udadtil ligner det jo totalt retningsløs og forvirret ledelse af en fodboldklub.
Hvad er visionen og projektet lige nu? Det forenede Rom, der var under Mourinho (hvilket jo er en sindssyg ting at sige i sig selv, men det VAR det jo simpelthen) er i hvert fald en saga blot.
Nu ligner det frigear med Juric i trænersædet og vi er endda måske også i gang med at hente en 31-årig tidligere Torino-spiller ind på en fri, fordi vi ikke har mandskab nok til at spille det forsvar, som Juric gerne vil. Som i øvrigt er det samme forsvar, som man var ved at kede sig ihjel af at se Mourinho spille med.
Det ligner umiskendeligt noget, der går mere i ring, end det går fremad.
Jeg har læst på et udenlandsk medie st De Rossi selv sagde op da ledelsen forbød ham at stille med Dybala mod Cagliari men han blev talt fra det og fortsatte mod sin vilje for at blive fyret 3 uger senere.
Umulig ledelse.
Stærkt at Pisilli er udtaget til landsholdet.
Godt nok kun en bruttotrup, men alligevel en anerkendelse af hans talent.
Han bliver spændende at følge
Der går rygter om at Juric bliver fyret hvis vi ikke vinder kampen mod Monza i morgen og det kan betyde at DDR vender tilbage.
Hvad synes du om det?
Jeg ville elske at for De Rossi tilbage, men hold nu op et galehus ala Palermo, hvis De Rossi kommer tilbage efter kun 5 kampe.
Hvor køber du normalt dine billetter til Romas kampe?
Kan se at https://www.footballticketnet.com/italian-serie-a/as-roma-vs-bologna har dem med ved sgu ikke om
jeg "tør"
Køb på asroma.com :-) (kan se billetterne ikke er kommet til salg endnu)
Vi er nogle kammerater, der er ved at planlægge en tur til Rom i april, hvor de møder Juve. Vi tænker at købe på asroma.com, når billietsalget åbner (ca 14 dage før ik?). Tænker I det er nemt nok at få billetter mod Juve, eller vil det være mere fornuftigt at planlægge en tur til kampen imod Fiorentina i maj?
Forleden fik jeg tre billetter til kampen mod Inter, og jeg har tidligere ikke haft problemer med at få billetter til de store kampe. Tænker også at I sagtens kan få billetter til Juventus kampen! :-)
Man skal blot være klar, når billetterne bliver sat til salg. Jeg vil anbefale at tilmelde jer deres notifikationssystem, så I får mail, når salget starter, og ellers holde øje fra cirka en måned før kampen.
Pellegrini direkte rødt for Italien på Olimpico.... Mens de er foran 2-0. Av en tid han går igennem.
Tilgengæld vildt Pisilli får debut for landsholdet allerede :) lad os krydse alt vi kan for han ikke bliver solgt lige foreløbig!
Sæsonen 2024/25
76 0
Transfers 24/25
148 0
Transfers 23/24
213 0
Sæsonen 2023/2024
104 0
Aarhus, sportspub
11 1
Lidt opdateringer af as-roma.dk
11 3