Login
Glemt password Opret bruger

Sæsonen 2024/25

Kategori: Generelt

Tottithorsen
4426 indlæg.
d. 30/07/24 15:17

Spændende om vi får lov at se Serie A i TV.
Det tyder på at hverken TV2 eller Viaplay køber rettighederne :(

Sund
1087 indlæg.
d. 03. august 2024

Nogen der har kendskab til om man kan se Romas træningskamp i dag et sted?

Tottithorsen
4426 indlæg.
d. 03. august 2024

Nogen der har et bud på hvordan jeg kan se serie A på tv den kommende sæson?
Kan se Damn tilbyder serie A - nogen der har erfaring med det medie?

[Rettet af: Tottithorsen - 03/08/2024 - 17:36]

Sund
1087 indlæg.
d. 03. august 2024

Tottithorsen, ja det er straks et større problem..
Skal vi ikke satse på at rettighederne bliver købt på "last-call discount" af en af udbyderne.

Håber det bliver TV2PLAY igen, som har fungeret upåklageligt.

Men der må gerne snart ske noget..

1

Sund
1087 indlæg.
d. 06. august 2024

Jeg har skrevet lidt med TV2 play for at presse på med serie a rettighederne og i den forbindelse skrev de, at de er ved at forhandle om rettighederne.

Så det kan sagtens ske, at der vender italiensk bold tilbage på TV2's skærm - hvis de kan blive enige.

Måske meget naivt at skrive ene mand til dem og tro det ændrer noget.
Så hermed en opfordring til jer, om at skrive til deres support og presse på for serie a.

Vi er nogle der har plantet lidt frø i diverse serie a klubbers danske forums.

Måske det kan rykke lidt, hvis de oplever en aktiv interesse fra os (selvom det nok kun bliver mål ud fra historiske seertal)

2

Tottithorsen
4426 indlæg.
d. 06. august 2024

Hvem skal jeg kontakte, siger du?

Sund
1087 indlæg.
d. 07. august 2024

Jeg har bare skrevet til deres support:

support@tv2play.com

Om de virkelig går videre med min henvendelse vides ikke, men det er et forsøg værd.
Jeg bliver desperat, hvis jeg skal streame kampene som i gamle dage på tvivlsomme hjemmesider smækfyldt med reklamer.

Tottithorsen
4426 indlæg.
d. 07. august 2024

Som det ser ud lige nu, så er vores kontrakt til Serie A udløbet og er ikke forlænget.
Så pt. er status, at vi ikke sender Serie A fodbold fra næste sæson.
Om det skulle ændre sig, det ved jeg ikke - men det er i hvert fald status lige nu.
Venlig hilsen

Stefine
Driftsansvarlig

asromadk
3699 indlæg.
d. 08. august 2024

Sæsonen bliver for DDR og Roma næsten afgjort på de første 5-10 kampe.

En kuriositet er at Ndicka udtaler on lidt af hvert og er inde på at de arbejder hårdt bla bla bla. Og at DDR vil have dem til at arbejde på at stå højt, være aggressive og det kunne lugte af en “hurtig frem” og taktik.

Det bliver alt eller intet. Flere nye spillere. Dyre spillere. Forhåbentlig er Le Fee en stjerne og Dovbuk hamrer alt ind og er efter 10 kampe nr 1 på topscorer listen

Men der er også bare den mulighed at det bliver ren zemanlandia med en håndfuld spillere som skal bruge for lang tid på at kunne bidrage. Dovbuk som den største bekymring. Man bør gå meget langt for at sikre sig han kommer på tavlen i løbet af de første par kampe. Straffe fx. Hvis man først taber for mange kampe og ens 40 mio euro angriber er målløs efter 10 kampe, så har man balladen og alt er som det plejer

Sund
1087 indlæg.
d. 09. august 2024

Jeg synes det er befriende vi satser stort i år. Alt for længe har vi ligget i sub-toppen med store frustrationer år efter år.

Føler kun det er Inter, som er overlegen rent trupmæssigt, hvis vi henter et par spillere mere, som jeg forventer. Måske vi kan blande os helt i toppen i år, hvis vores nyindkøb træder i karakter og der kommer gang i målene hos Dovbyk.

Så skal vi bare undgå de trælse skader.

Nå, jeg synes faktisk vi kædes sammen med yderst interessante spillere på LW:
- Nusa
- Galeno
- Wesley

Og HB:
- Bellanova
- Pubill

Og fint at holde sig fra Chiesa --> dyr lønning, skadehistorik og at ikke ville Roma nok fra starten

Hvordan tror i vi kommer til at spille LP7 i år?
Midtbanen må næsten komme til at hedde Le Fee og Paredes.
Men hvem skal ligge i 10'er rollen foran dem? For her passer Dybala jo perfekt, men også en plads hvor LP7 og Baldanzi kunne tænkes.

Soule er helt sikkert tænkt som starter på HW og der hentes nok en ny starter til LW.

Jeg kan ikke finde plads til LP7 i start-11, hvis ikke Le Fee eller Paredes skal ofres.

Sund
1087 indlæg.
d. 11. august 2024

Nu sidder man her og bliver semi desperat ift. streaming af serie a i den kommende sæson.
Risikoen for at ingen danske udbydere springer på den, stiger..

Har i fundet alternativer? Altså udenlandske udbydere?

Og nogen der kender til Paramount+? Det virker til at de sender alt i serie a i år, men kender absolut intet til dem.

https://help.paramountplus.com/s/article/PD-How-can-I-stream-Serie-A

Tottithorsen
4426 indlæg.
d. 11. august 2024

Paramount+ er ejet af TV2 så tror ikke de viser serie A. Jeg satser på Dazn hvis TV2 ikke får fingeren ud!

Sund
1087 indlæg.
d. 11. august 2024

Har DAZN rettigheder til alle serie a kampe?

asroma87
3197 indlæg.
d. 12. august 2024

Godt vi ikke hentede Varane! Han spillede 20 min i sin Como debut og blev skadet…

Tottithorsen
4426 indlæg.
d. 13. august 2024

TV2 dropper serie A!!

Hvad er din plan ift at se serie A den kommende sæson??

Arsi
707 indlæg.
d. 13. august 2024

Tottithorsen - hvor har du det fra?

Og ville det være en idé at man samlede de forskellige fangrupper og sender en fælles mail? Evt kunne det være igennem en asromadk mail, juvedk mail osv osv osv. håber det giver mening. Men tænker vi nød til at lægge pres på

Tottithorsen
4426 indlæg.
d. 14. august 2024

Opslag på Facebook

mexes
2516 indlæg.
d. 14. august 2024

Så sløjt at INGEN dansk udbyder har købt de rettigheder.

Findes der et officielt sted med god kvalitet der (uanset pris) sender alle romas kampe med sikkerhed?

Tottithorsen
4426 indlæg.
d. 14. august 2024

Problemet er at Avarta - Holstebro har flere seere end Roma v Empoli…

Arsi
707 indlæg.
d. 14. august 2024

Jeg kan ikke finde det på tv2 eller tv2 sports Facebook side?

Det er i hvertfald en skandale

Tottithorsen
4426 indlæg.
d. 14. august 2024

https://www.facebook.com/share/p/sKBXjZZNxvsfAtjy/?

Beskrivelse af hvordan du kan se Serie A vis Dazn

[Rettet af: Tottithorsen - 14/08/2024 - 10:15]

Tottithorsen
4426 indlæg.
d. 14. august 2024

TV2 skriver til mig her til aften at der er forhandlinger i gang om rettighederne til serie A

1

Tottithorsen
4426 indlæg.
d. 16. august 2024

https://smartstreaming.tv/ har jeg fået anbefalet. God kvalitet og kan streames på TV!

asroma87
3197 indlæg.
d. 17. august 2024

Noget nyt med Serie A og tv2?

geggeri
666 indlæg.
d. 17. august 2024

Jeg har fået adgang til Paramount Plus igennem VPN (jeg bruger nordVPN)

Man skal bruge et gavekort, som jeg købte på: https://www.g2a.com/paramount-plus-gift-card-50-usd-paramount-key-united-states-i10000337448003

Og gavekortet bruges her:
https://paramountplus.com/redeem

Det koster kun 6 USD (cirka 40 kr), så det er meget billigere end hvad jeg kunne få DAZN til.

TheGladiator
243 indlæg.
d. 17. august 2024

Geggeri hvad bliver det samlede beløb for vpn, abbonoment osv? :)

geggeri
666 indlæg.
d. 17. august 2024

Jeg giver 400 om året for VPN og så 40 kr for Paramount Plus pr måned.

geggeri
666 indlæg.
d. 17. august 2024

købte 25 usd gavekort

så lige nu har jeg betalt 575 kr.

asroma87
3197 indlæg.
d. 18. august 2024

Forklar lige hele setuppet til mig, start gerne med hvad VPN er :-)

geggeri
666 indlæg.
d. 18. august 2024

Guide:

En VPN er en forbindelse til internettet igennem en ekstern server. Dette kan både give bedre sikkerhed og gøre det muligt at bruge internettet som om man var i Italien eller USA.

Jeg bruger NordVPN og jeg vil kraftigt anbefale at betale for en VPN både på grund af hastighed og sikkerheden.

Når du har fået en VPN skal du aktiverer den og vælge hvorfra i verden du vil bruge den. For at komme på Paramount Plus så skal du vælge en server i USA. (Lad være med at bruge New York serveren hos NordVPN, da den kan give problemer)

Nu kan du tjekke om du har adgang til Paramount Plus, og oprette en profil. Paramountplus.com

Det er desværre ikke muligt at betale med normale danske kreditkort. Derfor skal du købe et gavekort til Paramount Plus. Jeg købte mit på G2A.com

Du kan få en 7 dages prøveperiode på NordVPN ved at downloade deres app.

Jeg har fået det til at virke på min telefon og pc. Jeg kan også caste det til mit TV (via Chromecast) ved at caste en fane fra min pc.

TheGladiator
243 indlæg.
d. 18. august 2024

Har også lige kontaktet TV2 kunderservice og de fortæller at det ikker er sikkert, hvem der får rettighederne i år.. de vil ikke udelukke noget endnu? Hvor længe skal man vente? Det er også omstændigt og dyrt at sætte alt dette i værks, hvis tv2 Play eller andre lige pludselig får rettighederne??

asroma87
3197 indlæg.
d. 18. august 2024

Nogen som har fået Dazn til at virke? Jeg har betalt 99 kr for 1 måned men kan ikke finde Serie A eller noget andet fodbold på deres Samsung TV app

johannt
61 indlæg.
d. 18. august 2024

Paramount Plus og NordVPN virker ikke. Når man prøver at afspille en Serie A kamp, bliver du opdager at du bruger en VPN. Vil tro det samme sker hos DAZN. :(

asroma87
3197 indlæg.
d. 18. august 2024

Det der Dazn lort virker ihvertfald ikke…

Og nu har jeg betalt 99 kr

geggeri
666 indlæg.
d. 18. august 2024

@Johannt

Prøv NordVPN serverne i Denver.

Sund
1087 indlæg.
d. 18. august 2024

Jeg fik NordVPN og Paramount+ til at virke i går efter en lang kamp.

Havde også problemet med at den opdagede en VPN.
Dette løste jeg hurtigt ved at slette alt browser data og skifte VPN andetsteds end New York og herefter genstarte computeren. Det virkede i første hug.

Havde også problemer med at købe gift card til Paramount+, da mygiftcardsupply.com vil have foto ID ved køb.
Dette løste jeg ved at oprette en Paypal og tilknytte mit Visa kort.
Så betale jeg via Paypal på mygiftcardsupply.com og det virkede.

Det koster lidt og altid en risiko ift. de danske rettigheder kan blive købt når som helst - men Romas kampe er jeg villig til at bruge mange penge på for at kunne se. Alt for mange traumer fra gamle dage hvor man skulle have en parabol og Canal+.

1

Tottithorsen
4426 indlæg.
d. 20. august 2024

Husker i at sende venlige mails til tv2 play om at de skal til at få fingeren ud og sikre sig de rettigheder til verdens smukkeste liga? Det er sørgeligt at de sender belgisk og segunda division men ikke kan finde pengene til at købe serie a som sikkert er forholdsvis lav pris ift. hvor attraktivt produktet er!

2

asroma87
3197 indlæg.
d. 21. august 2024

Hvilken mail skal vi skrive til ?

VeniVidiVici1927
127 indlæg.
d. 21. august 2024

Jeg har skrevet til kundeservice@tv2.dk og haft fat i dem på deres chatfunktion på tv2 play hjemmesiden.

Indtilvidere har de dog bare svaret at de ikke har købt rettighederne og ikke ved om det kommer til at ske…

1

DeRossi16
519 indlæg.
d. 21. august 2024

Jeg har idag fået mail hvor de fortæller de ikke køber rettighederne i år, men grundet mange henvendelser vil de overveje det for næste sæson.

Så - hvad virker for jer??

asroma87
3197 indlæg.
d. 22. august 2024

Nogen snakker om VG??? Et eller andet norsk, med norske kommentatorer

Kender folk det?

https://www.vg.no/

Tottithorsen
4426 indlæg.
d. 22. august 2024

TV4 play Sverige viser Serie A - jeg har ikke testet det endnu men tænker en VPN og så kører det!!

Muskel
20 indlæg.
d. 22. august 2024

Hej Alle
Nu har jeg læst kommentarer, optakter mm. herinde de sidste 14-15 år vil jeg tro. Jeg skriver ikke så meget, men jeg orienterer mig her næsten dagligt.

Jeg håber lidt I kan hjælpe med nogle gode fif. Jeg overvejer at tage til Rom og se kampen mod empoli og i den forbindelse vil jeg høre jer, hvor jeg bør købe billetter? Sidst jeg så en hjemmekamp var mod Juve vist nok i 2014, og dengang købte jeg vist nok over noget der hedder Listicket.

Håber I kan hjælpe. Tak for hjælpen!

[Rettet af: Muskel - 22/08/2024 - 22:08]

AndersRoma
1005 indlæg.
d. 22. august 2024

Hej Muskel,

I gamle dage var det rigtig bøvlet, men efter internationaliseringen og lanceringen af vores nye hjemmeside er der kun ét svar på dit spørgsmål:

Asroma.com

Det er super simpelt og fungerer perfekt.

God kamp!

1

Muskel
20 indlæg.
d. 23. august 2024

Mange tak for svar! Fornemt. Så kom der trods alt noget godt ud af at der kom amerikanske ejere:)

asromadk
3699 indlæg.
d. 23. august 2024

Rennes skulle have givet Roma besked om at det er nu eller aldrig med Assignon. Ved ikke om man er i tvivl eller om man bare ikke vil betale (lån med obligation på 10 mio euro skal de have for ham)

Danso skulle rykke nærmere. Der nævnes 25 mio euro.

I hvilken verden går det her godt.
Man henter så ung en DS ind. Har kun 4 års erfaring. Kun været i Ligue 1
Man giver ham 100 mio euro og så kører bussen bare med at flytte penge ind i Frankrig.

Normalt ville jeg ikke være skeptisk ved at man hentede en ikke-italiensk sportsdirektør - men altså hvad i hulen foregår der. Kigger man slet ikke andre steder end i Ligue 1?

Nogen gange virker det som om man har et vanvittig inkompetent netværk mht. scouts. Det er ikke mange talenter man opstøver i mindre ligaer - slet ikke nogen som får succes - og derudover virker man decideret uinteresseret i alle spillere som allerede spillere i Italien.

Sjældent har man set ansættelse af en sportsdirektør være så tydeligt og blikket lader til at være 99% rettet mod en håndfuld klubber i Ligue 1.

Hvad med østeuropa? Hvad med skandinavien, holland, belgien?
Det virker nærmest som om at man ikke har nogen scouts der har en masse spillere i pipeline og evt kan hjælpe klubben til at gøre en god handel bare en gang imellem….

Sofus
3096 indlæg.
d. 23. august 2024

Altså, vi har jo trodsalt signet Samuel Dahl fra Allsvenskan og Sangare fra Liga Adelante. Så det er da uden for ligue 1 og øvrige top ligaer.

asromadk
3699 indlæg.
d. 23. august 2024

Klubbens track-record med den type spiller er bare ikke god. Savner jo at man rent faktisk finder nogle spillere som så gør sig bare en smule gældende på banen. Hvis man kender klubben bare lidt, så er Buba Sangare vel ligeså langt fra spilletid som vi her på forum er.

DeRossi16
519 indlæg.
d. 24. august 2024

Forsøger lige igen - DAZN viser (åbenbart) ikke serie a, selvom det står er fleste steder.

Nogen der har noget der virker??

Sund
1087 indlæg.
d. 25. august 2024

Paramountplus, den amerikanske version har virket perfekt for mig her i de to første runder.
Et par gange har den sagt at den har opdaget en VPN og derfor ikke kan vise den, men så har jeg bare skiftet til en anden VPN i USA uden problemer.

DeRossi16
519 indlæg.
d. 25. august 2024

Sund - kan den streames til fjernsyn, eller ser du den på pc?

Sund
1087 indlæg.
d. 25. august 2024

Jeg ser den direkte på PC.
Ved ikke om den kan streames til et fjernsyn via PC - der kommer mine tekniske kunnen pp prøve.

Sund
1087 indlæg.
d. 25. august 2024

I øvrigt meget bedre op- og nedtalt af kampene end tv2. I går var Cannavaro eksperten i Parma-Milan kampen.

Det er altså bare noget andet end hr. Graulund

DeRossi16
519 indlæg.
d. 25. august 2024

Tjek - tak for det.

Muskel
20 indlæg.
d. 26. august 2024

Hej igen

Nu er turen til Rom næsten i hus. Regner med at se Roma-Udinese den 22. September. Ved nogle af jer, hvornår billetter på hjemmesiden bliver gjort tilgængelige til salg?

Tak for hjælpen!

ASRMichael
381 indlæg.
d. 26. august 2024

Hej Muskel,

Jeg var på stadion igår og havde egentlig igennem www.asroma.com bedt om en notifikation på hvornår billetterne blev sat til salg - dette fik jeg aldrig og for 14 siden var jeg tilfældigt inde at kigge hvor billetter var frigivet...Der var stort set kun ¨premium¨ billetter til salg.
Jeg gik med billetter på ¨Tribuna Tevere Premium¨ og jo sædet var blødt og der stod altid en på det lille afsnit med øl og vand men det er absolut de ringeste pladser jeg har siddet på de efterhånden 10 gange jer har været på stadion....

Hold øje ca. 3 uger før og se om du ikke kan få billetter til f.eks. Monte Mario :)

[Rettet af: ASRMichael - 27/08/2024 - 00:02]

Muskel
20 indlæg.
d. 27. august 2024

@ASRMichael

Tak for et udførligt svar. Har nemlig også sat den til at give mig besked, når de bliver gjort tilgængelige. Men jeg må så lige selv tjekke.
Tusinde tak for hjælpen:)

Knudsen-rk
285 indlæg.
d. 27. august 2024

Hej

Jeg oplevede det samme da jeg var dernede i maj. Skrev mig op til at få besked når de blev sat til salg. Fik aldrig svar og var tilfældigt inde og kigge.
Der var kun VIP tilbage og 1.000€ var lige i overkanten.
Købte igennem en billetside i UK. Virkede skummelt men der var ingen issues.

Muskel
20 indlæg.
d. 04. september 2024

Billetterne blev gjort tilgængelige i dag og fik købt billetter til Monte Mario. Tak for det:)

asroma87
3197 indlæg.
d. 17. september 2024

4 runder spillet og allerede 5 point op til CL pladserne

asromadk
3699 indlæg.
d. 17. september 2024

.. og det er nok det tætteste man kommer det

asroma87
3197 indlæg.
d. 18. september 2024

https://bold.dk/fodbold/klubber/roma/nyheder/chok-roma-fyrer-de-rossi

Det er aldrig kedeligt at være Roma fan...

Potentielle ledige emner:

- Stefano Pioli
- Roger Schmidt
- Sergio Conceicao
- Thomas Tuchel

Hvorfor forlængede man dog nogensinde med DDR dengang???!!!! Klubben laver fandme mange dumme beslutninger. Man må håbe at de har en top træner oppe i ærmet, når nu DDR bliver fyret ud af det blå

[Rettet af: asroma87 - 18/09/2024 - 09:21]

Tottithorsen
4426 indlæg.
d. 18. september 2024

Cirkus Roma - hvor er det vildt at fyre ham 4 runder inde i sæsonen. Har sgu ondt i mit romerske hjerte over vi har smidt ham på porten!

Conceicao er vist gammel Lazio mand og har udtalt han aldrig vil træne Roma (lad os nu se)

Jeg må indrømme jeg er fan af vi henter en tysk træner som kan sparke noget disciplin og hård træning i de gutter som allerede er ramt af fatique....

napstah
280 indlæg.
d. 18. september 2024

Som andre også havde kaldt, troede jeg også han ville være gone inden nytår, men 4 runder inde er alligevel vildt.

det gør selvfølgelig ondt at se en legende ryge på porten på denne måde, men alligevel respekt for at få det gjort så hurtigt.. alle kunne jo se at det ikke fungerede. den rigtige beslutning trods alt.

asromadk
3699 indlæg.
d. 22. september 2024

Det virker til gengæld lidt som om man har smidt det hele på gulvet fra ejernes side. Alt det som var bygget op omkring Mourinho, hvor klubben fremstod stærk på lægterne og indadtil.

Virker lidt som om man på 3 måneder har pisser det væk. Forkert 3årig ansættelse af DDR, nok også forkert sportsdirektør og nu på en eller anden måde skuffende situation- rigtig fyring eller ej.

Tror kløften mellem ejere og fans/klub bliver svært at fikse. Juric skal udøve mirakler ikke bare på banen men også i kulisserne i forhold til at få genskabt det sammenhold som var under Mourinho. Han får det svært ved det sidste, desværre. Det er en enorm opgave og det var vel mildest talt Mourinhos største bedrift i Rom : det han fik skabt af sammenhæng og styrke hele vejen rundt var ganske unikt og det er vel rer beset kun en type som Conte som havde kunne løfte arven på det punkt.

Sund
1087 indlæg.
d. 22. september 2024

Så er vores CEO fortid i klubben.

Det koster at fyre en klublegende.
Synd hvis det er korrekt, det man læste om at hun var imod forlængelsen af De Rossi til at starte med og nu betaler prisen.

Men vi ved jo ikke hvad der er sket bag kulisserne.

Romaneren
1606 indlæg.
d. 22. september 2024

Det er jo desværre kun med til at forstærke galehus-fortællingen om hvad der foregår i vores klub lige nu.

DDR på kollisionskurs med Souloukou og Genoas udlignende mål i 93. minut koster ham reelt set jobbet, og Souloukou fyrer ham.

Tifosi massivt utilfredse med fyringen og iværksætter protest mod Souloukou og Friedkins.

Souloukou går af.

… Og så kunne DDR vel måske alligevel ha’ beholdt sit job, nu hvor hans store modstander er ude af vagten.

I stedet kører vi nu HVERKEN med den CEO eller den træner, som var nogens favorit.

Nu ved ingen jo præcis, hvad der er foregået - men udadtil ligner det jo totalt retningsløs og forvirret ledelse af en fodboldklub.

Hvad er visionen og projektet lige nu? Det forenede Rom, der var under Mourinho (hvilket jo er en sindssyg ting at sige i sig selv, men det VAR det jo simpelthen) er i hvert fald en saga blot.

Nu ligner det frigear med Juric i trænersædet og vi er endda måske også i gang med at hente en 31-årig tidligere Torino-spiller ind på en fri, fordi vi ikke har mandskab nok til at spille det forsvar, som Juric gerne vil. Som i øvrigt er det samme forsvar, som man var ved at kede sig ihjel af at se Mourinho spille med.

Det ligner umiskendeligt noget, der går mere i ring, end det går fremad.

Tottithorsen
4426 indlæg.
d. 22. september 2024

Jeg har læst på et udenlandsk medie st De Rossi selv sagde op da ledelsen forbød ham at stille med Dybala mod Cagliari men han blev talt fra det og fortsatte mod sin vilje for at blive fyret 3 uger senere.
Umulig ledelse.

Sund
1087 indlæg.
d. 30. september 2024

Stærkt at Pisilli er udtaget til landsholdet.
Godt nok kun en bruttotrup, men alligevel en anerkendelse af hans talent.

Han bliver spændende at følge

Tottithorsen
4426 indlæg.
d. 05. oktober 2024

Der går rygter om at Juric bliver fyret hvis vi ikke vinder kampen mod Monza i morgen og det kan betyde at DDR vender tilbage.

Hvad synes du om det?

geggeri
666 indlæg.
d. 05. oktober 2024

Jeg ville elske at for De Rossi tilbage, men hold nu op et galehus ala Palermo, hvis De Rossi kommer tilbage efter kun 5 kampe.

Tottithorsen
4426 indlæg.
d. 07. oktober 2024

Hvor køber du normalt dine billetter til Romas kampe?

Kan se at https://www.footballticketnet.com/italian-serie-a/as-roma-vs-bologna har dem med ved sgu ikke om
jeg "tør"

AndersRoma
1005 indlæg.
d. 07. oktober 2024

Køb på asroma.com :-) (kan se billetterne ikke er kommet til salg endnu)

Elzerbe
77 indlæg.
d. 07. oktober 2024

Vi er nogle kammerater, der er ved at planlægge en tur til Rom i april, hvor de møder Juve. Vi tænker at købe på asroma.com, når billietsalget åbner (ca 14 dage før ik?). Tænker I det er nemt nok at få billetter mod Juve, eller vil det være mere fornuftigt at planlægge en tur til kampen imod Fiorentina i maj?

AndersRoma
1005 indlæg.
d. 07. oktober 2024

Forleden fik jeg tre billetter til kampen mod Inter, og jeg har tidligere ikke haft problemer med at få billetter til de store kampe. Tænker også at I sagtens kan få billetter til Juventus kampen! :-)

Man skal blot være klar, når billetterne bliver sat til salg. Jeg vil anbefale at tilmelde jer deres notifikationssystem, så I får mail, når salget starter, og ellers holde øje fra cirka en måned før kampen.

1

ASRMichael
381 indlæg.
d. 10. oktober 2024

Pellegrini direkte rødt for Italien på Olimpico.... Mens de er foran 2-0. Av en tid han går igennem.

Tilgengæld vildt Pisilli får debut for landsholdet allerede :) lad os krydse alt vi kan for han ikke bliver solgt lige foreløbig!

Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma