Login
Glemt password Opret bruger

Ludogorets v Roma

Kategori: Optakt

Kilde: tottithorsen

Skrevet d. 08/09/22 17:13 af Tottithorsen

1. runde i årets europa league er en udekamp i Bulgarien hvor hjemmeholdet skal forsøge at spille ludo med gæsterne fra Roma.
Lad os håbe vi ikke bliver slået hjem som vi gjorde i weekenden i Udine efter en rædderlig indsats af stort set alle mand!
Det nederlag skal revancheres i dag og det skal gå udover de undertippede bulgarere

Desværre gør skaden til Kumbulla at ingen af de 3 forsvarsspillere kan få et tiltrængt hvil...

Romas forventede 11:

Svilar
Mancini Smalling Ibanez
Celik Matic Cristante Zalewski
Dybala Pellegrini
Belotti

Kick off kl. 18.45 - daje Roma






30 kommentarer


tbroma10
1 indlæg.
d. 08/09/22 17:52

Jeg skal desværre selv ud og spille fodbold i aften så jeg kan ikke se kampen. Det er en skandale.

Hvis vi endelig skal køre med en 3 back kæde, så er det i hvert fald nødvendigt med tre mand centralt på midtbanen. Sådan ser det ud til at blive i aften. Jeg håber det bliver en knusende sikker sejr, men jeg er og bliver ked af at Mou ikke kører sit 4231 system, som han i øvrigt har haft stor succes med i store perioder af sin trænergerning.

Men god kamp til jer alle. Må Bulgarien igen bøje sig for romermagten i aften.


Sund
2 indlæg.
d. 08/09/22 18:41

Lige of topic meldes Ola Solbakken klar til Roma.
Er det noget med han har kontraktudløb nu her?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 08/09/22 19:00

Hvorfor spiller vi i Kløvermarken ??


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 08/09/22 19:08

Solbakken kommer til Roma til januar


Sund
2 indlæg.
d. 08/09/22 19:14

Jammerlig bane..

Og jammerligt spil - ikke meget lykkedes for os


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 08/09/22 19:17

Ser ingen reaktion på weekendens blamage.
3-5-2 virker ikke.


TheGladiator
7 indlæg.
d. 08/09/22 19:42

Ind med Camara og noget fart! Vi spiller såååå langsom med lp7, cristante og matic ZzzZzz. Kæmpe kontrast til Napoli som spillede champagnebold i går mod Liverpool


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 08/09/22 19:56

Legendarisk produktion af bulgarsk tv
Lige så ringe som banen og spillet
Vi har set deres træner mere end kampen


Sund
2 indlæg.
d. 08/09/22 20:00

Der er rigtig god kameraføring på...

Skift nu nogle af de unge friske ungdomsspillere ind, for der er jo ingen på banen der gider.

Belotti er godt nok ude af form


TheGladiator
7 indlæg.
d. 08/09/22 20:08

Vi angriber jo aldrig?
Selv haaland ville ikke kunne lave mål for os i dag

Nå nu kommer eldor på banen, så skal vi nok få scoret… ;)

[Rettet af: TheGladiator - 08/09/2022 - 20:11]


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 08/09/22 20:12

Flere af Pellegrini, Matic, Cristante, Dybala burde blive udskiftet og hvilet en smule. Pelle ser træt ud, Dybala gåri stykker når han spiller for mange kampe, Matic er oppe i årene og skal ikke spille alle minutter


TheGladiator
7 indlæg.
d. 08/09/22 20:15

Tak for kaffe, en skandale!!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 08/09/22 20:19

Hvornår er bunden nået??


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 08/09/22 20:21

Ligner ikke et hold der vil vinde!!
Hvor fanden er viljen og udstrålingen?
Flok spøgelser der spiller som et træt old Boys hold!


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 08/09/22 20:22

Jeg kan ikke huske meget, tilbage fra mine serie 5 dage. Men vi leverede bedre forsvarsspil end dét der, så meget ved jeg da..


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 08/09/22 20:28

Hvor stor skal chancen være før vi kan score?? Kæft nogle amatører


Sund
2 indlæg.
d. 08/09/22 20:28

Det er simpelthen også under alt kritik vi ikke har scoret et mål endnu..
LP7 skylder et par stykker


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 08/09/22 20:30

Kanon kasse!

Mady har gjort det fint.

Edit; hold nu k…

[Rettet af: Crap_Bag - 08/09/2022 - 20:32]


Sund
2 indlæg.
d. 08/09/22 20:31

Der kom den - flot mål


Sund
2 indlæg.
d. 08/09/22 20:32

Hold kæft så ringe...


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 08/09/22 20:40

Jeg ville hellere have tabt med nogle af de unge fra start, end mere eller mindre 1. holdet.

0 point, trætte nøglespillere til weekenden og en endnu dårligere moral..


TheGladiator
7 indlæg.
d. 08/09/22 20:43

Amatører! Det er røv sygt at se roma spille, ingen ideer, forsvarer konstant og så snart vi får bolden sparker vi den væk…
Jammerligt fodbold og nederlag til ludogarets? Pinligt!
-tidlig krise i år???


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 08/09/22 20:43

There is always next season


asroma87
790 indlæg.
d. 08/09/22 20:44

Ja! Spillerne så trætte ud idag. Jeg tror det bider os i røven, at vi ikke har flere midterforsvarer, til at rotere.

Men det er heller ikke nemt at vinde, når man brænder og brænder. Svilar ser også passiv ud ved målene.

Vores spil på den sidste tredjedel ser overhoved ikke afstemt ud.



1

TheGladiator
7 indlæg.
d. 08/09/22 20:47

asroma87 - ikke mange gange vi var oppe omkring modstanderens sidste tredjedel :-)


asroma87
790 indlæg.
d. 08/09/22 20:52

Hahaha nej det er rigtig nok!

Jeg savner nogle wings når vi spiller! De 3 forreste er mast helt sammen inde på midten og så skal Wing backerne tonse op for at agere wings.

Et formations skifte kunne være spændende nu! 4-2-3-1 eller 4-3-3

Rui
Celik-Mancini-Smalling-Spina
Cristante-Camara-Pellegrini
Dybala-Belotti-Zalewski

1

Sund
2 indlæg.
d. 08/09/22 20:59

Enig i at et formationsskifte er nødvendigt med den trup vi har.

For at spille 3 cb mangler vi:
- cb der kan spille med bolden
- wingbacks der er meget mere offensive og lurer på bagerste oppe i feltet (ala Dumfries)
- en CM som er meget kreativ og har adræthed til at vende og sætte en modspiller af for at skabe overtal

Der er simpelthen for mange ting der mangler til at spille vores formation.

Det er kun LP7 der spiller med fri rolle og mister sin markering ved at bevæge sig ud af hans “firkant”. Det er som om alle de andre har fået streng besked på at blive på position uanset hvad.


tbroma10
1 indlæg.
d. 08/09/22 21:06

Jeg så det sidste ca 10 min. Jeg skriver det gerne igen: det bliver Mous Waterloo hvis han fortsætter med den 3 back kæde. Det kommer ikke til at fungere for andre end modstanderne.


asroma87
790 indlæg.
d. 08/09/22 21:07

Med den 3-5–2-1 eller hvad helvede det er, kan vi overhoved ikke styre kampene heller! Det bliver mærkelig kontra bold hele tiden.

Og der er oceaner af plads bag vores Wing backs.

[Rettet af: asroma87 - 08/09/2022 - 21:21]


Tottithorsen
1262 indlæg.