Login
Glemt password Opret bruger

Udinese v Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 04/09/22 20:21 af Tottithorsen

Svær udebane i Udine venter giallorossi
Bekræftet startopstilling

Patricio
Mancini Smalling Ibanez
Karpsdorp Cristante Matic Spinnazola
Dybala Pellegrini
Abraham






45 kommentarer


Sofus
1910 indlæg.
d. 04/09/22 20:44

Kæmpe opbakning. En fornøjelse at høre dem overdøve hjemmepublikummet med Roma Roma Roma!


Sofus
1910 indlæg.
d. 04/09/22 20:50

Karsdorp man


Romaneren
573 indlæg.
d. 04/09/22 20:51

Rick for fanden da...


TheGladiator
7 indlæg.
d. 04/09/22 20:51

Rick kolort… celik tak


Sund
2 indlæg.
d. 04/09/22 20:53

Mou kunne godt finde på at flå ham ud… kæmpe kæmpe fejl og unødvendigt pres til os


asroma87
790 indlæg.
d. 04/09/22 20:54

Celik skal bare starte inde fremover!! Bum
Færdig

Rick fucking ko lort


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 04/09/22 21:06

Svært når vi spiller med 9 mand..
Karpsdorp og Cristante helt væk


Sund
2 indlæg.
d. 04/09/22 21:11

Der er ikke meget der lykkedes..

Det er for tamt med Cristante og Matic på cm, de er for stationære..


tbroma10
1 indlæg.
d. 04/09/22 21:13

Ud med Karsdorf inden han får ødelagt mere. Han er helt væk.


asroma87
790 indlæg.
d. 04/09/22 21:15

Ud med Matic og Rick og ind med Celik og Belotti

Så kan Pellegrini gå ned på CM


Sund
2 indlæg.
d. 04/09/22 21:23

Vi skal simpelthen være skarpere på de afslutninger


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 04/09/22 21:25

Vi skal simpelthen være skarpere over hele linjen. Endnu en sløj omgang bold


Sund
2 indlæg.
d. 04/09/22 21:29

Igen er vi så nemme at læse for modstanderen.

Pres os højt, vi kan ikke spille den ud af presset


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 04/09/22 21:41

Udinese presser os ikke engang højt og alligevel er vi ikke i stand til at skabe noget. Igen er vi “farligst” på dødbolde
Mon ikke Mou skammer sig igen over at være Roma træner? ;)


Sund
2 indlæg.
d. 04/09/22 21:43

Lad os håbe vi ser en reaktion fra anden halvlegs start. Gerne udskiftninger Asroma87 nævner.

Tammy og LP7 har været helt væk. De småting vi har haft er kommet fra Dybala


Sofus
1910 indlæg.
d. 04/09/22 21:52

Maresca er en joke.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 04/09/22 21:52

Ingen reaktion fra VAR rummet? WTF


asroma87
790 indlæg.
d. 04/09/22 21:53

Hahahaha der er fandme straffe!!!

Dommerne i Italien er seriøst komplet hjernedøde


Sund
2 indlæg.
d. 04/09/22 21:59

Det er så vildt at VAR ikke kalder det straffe.. det er til grin


TheGladiator
7 indlæg.
d. 04/09/22 22:00

Husker sidste sæsons bortdømmelser af samme lorte dommer! Sikkert betalt af juve


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 04/09/22 22:02

Patricio med endnu et drop


Romaneren
573 indlæg.
d. 04/09/22 22:02

Det ligner Ruis halvårlige drop, vi fik overstået dér…


asroma87
790 indlæg.
d. 04/09/22 22:02

Det er ikke nemt at vinde når Rick giver et mål
Væk og Rui laver kæmpe drop og vi samtidig bliver snydt for straffe


Sund
2 indlæg.
d. 04/09/22 22:04

Vi kan ikke vinde den her…..

Det er under alt kritik


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 04/09/22 22:04

Første gang vi møder et godt hold falder vi totalt igennem.
Kan stadig ikke se hvad Mou vil?


asroma87
790 indlæg.
d. 04/09/22 22:09

Ind med Zalewski!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 04/09/22 22:18

Matic en af få der kan være præstationen bekendt. Ibanez får vi svært ved at holde i klubben!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 04/09/22 22:20

Kæft hvor er det nemt!


asroma87
790 indlæg.
d. 04/09/22 22:21

Pinlig indsat idag! Matic skal ikke starte inde, Cristante skulle være blevet inde, mærkelig beslutning


Sund
2 indlæg.
d. 04/09/22 22:21

Hvor er det dejligt at slutte weekenden med sådan en her…


tbroma10
1 indlæg.
d. 04/09/22 22:23

Jeg har slukket for det lort. Må det da for pokker få manden til at fatte at det spilsystem ikke fungerer. Det fubgerede ikke for Fonseca og det det kommer heller ikke til at fungere for Mourinho. Vi har ikke spillerne til en tre back kæde.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 04/09/22 22:24

Mou fatter hat! God nat


Romaneren
573 indlæg.
d. 04/09/22 22:24

Så stoppede dén gode stime da vist også med et brag… Men da altid godt at få afviklet de målgivende personlige fejl i samme kamp, så de ikke skal koste os point ad flere omgange.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 04/09/22 22:28

Udspillet af Udinese


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 04/09/22 22:29

120% deprimerende. Meget kunne være anderledes havde vi fået straffet ved 0-1…
Men vi kan vist ikke kun bebrejde dommeren i dag. Shit en offday


asroma87
790 indlæg.
d. 04/09/22 22:31

Min personlige holdning:
- Zalewski skal starte foran Spina.
- Celik skal starte på Højre Wingback.
- Matic skal kun bruges når spillere skal spares.


DeRossi16
350 indlæg.
d. 04/09/22 22:31

Matic, Dybala og Ibanez.. klap jer selv på skulderen.

Resten skal hjem og have en grundig tanke lm hvad der gik galt.. shit hvor sløjt.

Tammy er helt væk so far


Sund
2 indlæg.
d. 04/09/22 22:31

Hatten af for Udinese. De tager alle de rigtige valg, kæmper som et hold og scorer på deres chancer.

Roma som vi kender dem fra tidligere


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 04/09/22 22:33

Konceptet er helt væk. Jeg kan ikke se hvad Mou vil! Udinese spiller teknisk og hurtigt. Vi spiller langsommere end et veteran hold!
Samme hver sæson - skader eller ej


JonasS
21 indlæg.
d. 04/09/22 22:35

Et rigtig godt wake-up call, hvis man skal se det fra en positiv vinkel.
Vi spiller af lort, og har fået flere points end vi fortjener. Glem ALT om Scudetto-snakken, vi skal i det hele taget være ovenud LYKKELIGE, hvis vi havner i top 4!!
Håber Mou vågner op og at vi er ydmyge nok til at vide at der skal arbejdes rigtig hårdt for overhovet at komme i top 4.

Selv-masokistisk som jeg er, vil jeg lade mig pine med at tage ned og se Empoli-Roma, Roma-Helsinki og Roma-Atalanta. Anyone? (mon ikke der er chance for point mod Helsinki?)

[Rettet af: JonasS - 04/09/2022 - 22:35]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 04/09/22 22:40

Frostvejr på kunstgræs i Helsinki - næppe point med hjem. En ting er at tabe men så kæmp for helvede for trøjen og kæmp med hjertet. Slap indsats. Ikke en storklub værdigt.

Taber mentalitet


tbroma10
1 indlæg.
d. 04/09/22 22:43

Når vi møder nogle som vil spille fodbold og tør lægge et højt pres så er vi i 9 ud af 10 tilfælde færdige som gårdsangere. Så er det faktisk ligegyldigt om det er Bodø Glimt, Udinese eller Real Madrid. Det er prisen for at spille et system som vi helt åbenbart ikke har spillerne til at spille. Mancini, Kumbulla, Smalling og Ibanez er bare ikke forsvarsspillere i en tre back kæde og de evner ikke at spille sig ud af pres eller deltage i spillet på sidste tredjedel som en naturlig del af deres positionering. Dermed kommer vi til at mange den mand på midten hvor hverken Matic, Pellegrini eller Cristante kan klare det to mand alene.

Vi har vundet nogle kampe her i starten på at vores offensiv har leveret indsatser uden nogen er faldet igennem. Det gjorde Abraham så idag og så faldt alt sammen.

Det spilsystem bliver Mourinhos Waterloo hvis han fortsætter. Aftenens skuffelse vil kun blive den første af mange hvis han ikke får det ændret.

1

Sund
2 indlæg.
d. 04/09/22 22:46

Som roma fan fik man lige lov til at små drømme de første 3-4 kampe efter et godt transfervindue. Og fuldstændig enig i at spillet ikke har været godt på trods af en god pointhøst.

Nu faldt den naive drøm til jorden igen, og man må vågne til den mentalitet man kender fra holdet.

Det havde været en anden kamp hvis vi fik straffet til 1-1. Og vi har slet ikke mentalitet til at komme tilbage efter de brølere.

Dybala og Matic kæmpede for det selvom det var uden effekt. Resten kunne ikke være deres indsats bekendt.

Og få nu skiftet den taktik


Skytt0
1151 indlæg.
d. 04/09/22 22:53

Hvad i al verden har jeg lige været vidne til? Er det her det Roma hold der skal spille med om Scudettoen?

Jeg så kun 11 (+udskiftere) fladpander der ikke anede hvad fanden de foretog sig! Hvad fanden har de tænkt sig? Udinese smadrede dem fuldstændigt! Mindede totalt om et seniorhold (Udinese) mod et u15 hold (Roma). Det var mænd mod drenge - meget tydeligt endda. På grænsen til at spille svinsk (Udinese) - især Beto lavede mange svinestreger. Men Roma spillerne var godt nok også gode til at lave skuespil.

Der er ingen idé i det bold vi spiller, og ingen plan med trupsammensætningen. Hvorfor hentede man ikke en offensiv midt ind a la Dybala og Zaniolo? Jeg siger ikke det burde være fra samme hylde, men i det mindste en garderingsspiller - for hold nu op hvor mangler vi en hurtig offensiv spiller, der kan vende spillet og skabe noget offensivt for os. Her ser vi hvor vigtig Zaniolo er for Roma. Ikke Zaniolo i sig selv - men en spiller af hans type er der mangler af på holdet - og i moderne fodbold kan du ikke vinde titler, uden at have hurtige, stærke og eksplosive spillere på holdet, med en offensiv tilgang til spillet!
Og så har vi 4 forsvarsspillere til 3 pladser???? Hvad filan foregår der? Matic skal - og må aldrig spille center back - det samme med Cristante. Og Vi må aldrig - SOM I ALDRIG - spille med to så tunge og defensive midtbanespillere som Matic og Cristante på samme tid mod et hold, hvor vi er favoritter og kan være bolddominerende - ligesom vi var idag (hatten af for Udinese idag - men vi har langt bedre spillere og dominerede også på boldbesiddelse). Og så er jeg immerweg bekymret for målmandsposten. Jeg har aldrig synes at Patricio var noget specielt. Han er en 2 - måske 3 rangs målmand, som hele sin karriere har spillet i Portugal (inden han kom til Roma). Simpelthen ikke god nok til at være 1 valg hvis det stod til mig! Og Karsdorp??? Mere Karsflop!

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige til det her - jeg er mildest talt rystet. Ikke fordi vi taber til et velspillende Udinese hold, men fordi vi kan synke sammen på denne måde. Imod Juventus spillede vi i det mindste en pragtfuld 2. halveg, og hev os selv op igen, men idag blev ondt kun meget værre!
Det er heldigt at vi har 2 "lette" modstandere inden Atalanta, men jeg frygter allerede den kamp. For hvis Udinese kan pille os til atomer - så frygter jeg hvad Atalanta kan gøre ved os!

Vi må se tiden an, hvordan vi kommer tilbage oven på den her, men jeg frygter at vi allerede nu kan sige, at vi på ingen måde ender i top 4 i år - og måske endda heller ikke engang i top 6 (europa pladser).

NØØØØØJ hvor er jeg skuffet!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 04/09/22 22:58

AS Koma

Forza Roma!!!


Seneste Nyheder

Roma v Atalanta
(18/09/22) 66 0


Roma v Helsinki
(15/09/22) 49 0


Empoli v Roma
(12/09/22) 43 0


Ludogorets v Roma
(08/09/22) 30 0


Udinese v Roma
(04/09/22) 45 0


Roma v Monza
(30/08/22) 45 0


Juventus v Roma
(27/08/22) 48 0


Roma v Cremonese
(22/08/22) 43 1


Salernitana v Roma
(14/08/22) 29 1


Conference League Finalen 2022 i Danmark
(17/05/22) 24 3