Login
Glemt password Opret bruger

Roma - Venezia

Kategori: Optakt

Kilde: https://www.sportsmole.co.uk/foo

Skrevet d. 14/05/22 09:09 af Skytt0

Så nærmer vi os så småt sæsonafslutningen i Serie A. I aften er sæsonens sidste kamp på Olimpico, og om 8 dage har vi spillet den sidste ligakamp, hvor vi gerne skulle lande på en af de europæiske pladser.
Med mandagens nederlag til Fiorentina er det blevet utrolig tæt mellem 4 klubber, der alle higer efter samme hæder.
Vi har, i modsætning til de tre forfølgere, en kamp mere ifa. Conference League finalen, hvilket kan blive historisk, men samtidig en kæphest ift. ligaen. I hvertfald virkede det ikke som om at kampen i mandags havde særlig stor værdig for spillere og træner (trods mange kampe på kort tid), og det kan i værste scenarie ende med, at vi ikke spiller i Europa næste sæson - Det må ikke ske!
Så en sejr i aften er uhyre vigtig ift. dette. Dog bliver det ikke nogen nem kamp, for selvom Venezia pt indtager sidstepladsen i Serie A, og at der skal et mirakel af de større til (bl.a. at Salernitana taber i Empoli idag), så er det ikke slut for Venezia, der i så fald vil gøre alt for at slå os.

Vi må give fansene og os selv en god sæson afslutning, og vinde i aften!

Vi er uden Mancini og Mkhitaryan, mens gæsterne fra Venezia er uden Sergio Romero og Lezzerini.

Forventede startopstillinger:

Roma:

Patricio - Ibanez - Smalling - Kumbulla - Karsdrop - Cristante - Veretout - Zalewski - Pellegrini - Zaniolo - Abraham

Venezia:

Maenpaa - Svoboda - Caldara - Ceccaroni - Mateju - Ampadu - Vacca - Cuisance - Haps - Aramu - Henry

Kampen vises kl. 20:45 på Tv2Spxrt

Daje Roma!








17 kommentarer


asroma87
790 indlæg.
d. 14/05/22 19:54

Dagens:

Rui
Kumbulla-Smalling-Ibanez
Maitland-Cristante-Veretout-SPINA
Pellegrini-Perez
Tammy


Skytt0
1151 indlæg.
d. 14/05/22 20:48

Hva sker der lige? Shock start


asroma87
790 indlæg.
d. 14/05/22 21:13

Ligaens bundprop og så er de foran efter 50 sekunder! Hahahahahahah


asroma87
790 indlæg.
d. 14/05/22 21:17

Dejligt at VAR kommer til sin ret for en gangs skyld!


JonasS
21 indlæg.
d. 14/05/22 21:38

Har I også provblemer med TV2 Play? Kan ikke afspille den, da den siger at kampen er d. 20/5??


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 14/05/22 21:43

Havde samme problem Jonas, men fik det til at virke ved at vælge “live-tv” og så tv2 Sport-x.


Romaneren
573 indlæg.
d. 14/05/22 22:20

Kong Eldor!!!!


Skytt0
1151 indlæg.
d. 14/05/22 22:21

ELDOR!!!

Det tog også kun 100 mio. deperate forsøg før det lykkedes!

Nu skal vi bare have 1 mere, så er alt godt


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 14/05/22 22:28

1 point i to opgør mod Venezia
Meget meget flot


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 14/05/22 22:38

Ubegribeligt at brænde de chancer.
Amatører!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 14/05/22 22:43

Ingen Europa næste sæson hvis vi ikke vinder Conference league finalen.
Slapt.


Skytt0
1151 indlæg.
d. 14/05/22 22:44

Det er noget af det mest vanvittige jeg nogensinde har set - 30 chancer i kampen!!!??

Og så scorer vi kun 1 - med en mand i overtal i over halvdelen af kampen!??

Venezia er endda ved at vinde kampen til sidst!

Fadæse


asroma87
790 indlæg.
d. 14/05/22 22:44

Fucking joke det her mand!!

Hvad sker der seriøst??!!

Nu ender vi garanteret på 8. Pladsen

4-5 skud på træværket og Venezias 37 årige målmand, står ligesom Allison fra Liverpool lige pludselig!

Det er SÅ typisk Roma det her!


AndersRoma
831 indlæg.
d. 14/05/22 22:48

46 skud...


tbroma10
1 indlæg.
d. 14/05/22 22:51

Det er fint at tale en gammel finne op og han havde da også en god aften. Men 1 mål på 46 chancer - Dét er den sande (skandale)historie i aften. Igen må man bare sige at vi mangler kvalitet i bredden. Og så kan man som ofte før stille spørgsmålstegn ved at køre med tre midterforsvarer hjemme i 45 min mod en nedrykker, som tilmed er kommet foran på et lykketræf efter mindre end et minut.

Zaniolo er infantil og til tider bliver man trættere end træt af at se på ham, men uden ham er det hele sgu så deprimerende tandløst at se på i offensiven. Vi har jo ikke en eneste kantspiller som kan noget som helst udover Zaniolo og en aldrende armener.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 14/05/22 23:30

Godt det snart er sommerferie…
Trænger til en pause for det hold.
Håber på nogle gode transfers så holdet kan blive stærkere i den nye sæson. Ynk!

1

asroma87
790 indlæg.
d. 15/05/22 07:15

Roma har bare den største taber mentalitet!
Så snart Roma er favoritter eller lignende, så går der gummi ben i den og det kokser for holdet!

Håber fandme de vågner op til finalen!

Holdet mangler i den grad koncentration og koldblodighed i de sidste aktioner!


Seneste Nyheder

Salernitana v Roma
(14/08/22) 29 1


Conference League Finalen 2022 i Danmark
(17/05/22) 24 3


Roma - Venezia
(14/05/22) 17 0


Fiorentina - Roma
(09/05/22) 34 1


Conference League Finalen 2022
(07/05/22) 0


Conference League: Leicester vs. Roma
(26/04/22) 29 0


Inter v Roma
(23/04/22) 39 1


Conference League: Roma-Bodø
(14/04/22) 40 0


Roma - Salernitana
(10/04/22) 44 0


Bodø/Glimt - AS Roma
(07/04/22) 47 1