Login
Glemt password Opret bruger

Conference League: Roma-Bodø

Kategori: Kampe

Kilde: Optakt

Skrevet d. 14/04/22 15:54 af AS-Roma-Italien

Sæsonens ubetinget mest vigtige kamp!

Føler lidt hele sæsonen står og falder med denne kamp & det videre projekt med Mourinho.

Om vi bliver nr. 5, 6 eller 7 I ligaen gør ikke det store i min bog.
Men for pokker for kan denne kamp gøre en forskel.

Kan ikke huske der sidst har været så meget snakken frem og tilbage fra et hold udenfor i Italien.

Det har nærmest udviklet sig til en rivalisering mod Bodø.

Vi skal bestemt ikke undervurdere dem og regne med at vi "bare" går videre i aften.
Vi har mødt dem 3 gange tidligere og stadigvæk uden sejr.

Stadio Olimpico er udsolgt og vil være fyldt!

DAJE ROMA

FORZA MOURINHO






40 kommentarer


Romaneren
573 indlæg.
d. 14/04/22 16:52

Puha det er spændende i aften! Er ikke helt enig i, at projekt Mou står og falder med kvartfinalen mod Bodø - ryger vi ud vil det selvsagt være tenderende til pinligt (her tænker jeg mest af alt på at møde Bodø 4 gange og ikke vinde én eneste), men er helt sikker på, at Mou vil lykkes med at frame det som, at det giver os 2 (måske 3) kampe færre at spille ved siden af Serie A, hvor vi har en virkelig lang ubesejret stime og stadig kæmper med om top 5.

Omvendt, hvis vi vinder, så står vi i en europæisk semifinale - og vi vil i givet fald have fået lagt Bodø-fadæserne bag os i et vist omfang.

Jeg er positiv - vi spiller på rigtigt græs, har hele Olimpico i ryggen og en stærk bænk tilgængelig, der kan ændre en kamp ligesom de gjorde mod Salernitana. Forza!!!


Romaneren
573 indlæg.
d. 14/04/22 20:10

Spændende med Zaniolo inde efter et fint indhop i weekenden. Håber at det stadig betyder 3-4-2-1 og ikke 3-5-2…

Rart endelig med lidt kvalitet på bænken, hvor vi har ElSha, Veretout, Oliveira, Carles og Shomu, der må kunne sætte ét eller andet aftryk på kampen.


Romaneren
573 indlæg.
d. 14/04/22 20:11

I øvrigt værd at bemærke i en parantes, at PSV efter 70 minutters spil er i færd med at slå Leicester ud ad turneringen. Vel objektivt set en mere ønskværdig modstander end et PL-hold - HVIS vi altså går videre…


TheGladiator
7 indlæg.
d. 14/04/22 20:52

Vanvittig spændende kamp! Håber vi er i spilhumør i dag! Forza Roma!!!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 14/04/22 20:59

Leicester vandt Iøvrigt 2-1


Sund
2 indlæg.
d. 14/04/22 20:59

En kamp hvor Roma har ALT at bevise og med en kanon opbakning fra et udsolgt Olimpico.
Håber vi bare blæser derud af og hurtigt får hul på bylden.

Men igen, det er Roma vi snakker om og Bodø kommer til at give alt de har for videre avancement!

Kom så Roma!


Galehus
0 indlæg.
d. 14/04/22 21:04

Hvis man vinder Conference League er man så per automatik kvalificeret til Europa League eller Champions League?


asroma87
790 indlæg.
d. 14/04/22 21:06

Europa League vist nok


asroma87
790 indlæg.
d. 14/04/22 21:06

TAMMY!!!!!!


Romaneren
573 indlæg.
d. 14/04/22 21:07

Jaaaaaa Tammy!!!!


Sund
2 indlæg.
d. 14/04/22 21:18

God start, lige som man håbede på. Der står Roma på alt


asroma87
790 indlæg.
d. 14/04/22 21:23

ZANIOLO!!!!!!!!!!

Mamma mia


Romaneren
573 indlæg.
d. 14/04/22 21:23

Gudesmukt opspil!


Sund
2 indlæg.
d. 14/04/22 21:25

SMUKT mål!


tbroma10
1 indlæg.
d. 14/04/22 21:25

Nu skal er også skrives noget pænt. En fornøjelse at se på indtil nu:-)

[Rettet af: tbroma10 - 14/04/2022 - 21:26]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 14/04/22 21:28

Rigtig godt indtil videre. Burde vel egentlig stå 4-0 på tavlen


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 14/04/22 21:29

Fortsæt tempoet og skarpheden og revancher tenniscifrene !


Romaneren
573 indlæg.
d. 14/04/22 21:30

Fantastisk Zalewski!


asroma87
790 indlæg.
d. 14/04/22 21:31

Nu skal de flabede nordmænd bare smadres fuldstændigt!!!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 14/04/22 21:31

Zalewski er satme god. Hurtig og teknisk stærk. Suverænt mål


Knudsen-rk
253 indlæg.
d. 14/04/22 21:35

Gude bold…
Er det ikke 3-4 hjemmekamp i streg at Totti er tilskuer? Dejligt at se.


Knudsen-rk
253 indlæg.
d. 14/04/22 21:35

Gude bold…
Er det ikke 3-4 hjemmekamp i streg at Totti er tilskuer? Dejligt at se.


asroma87
790 indlæg.
d. 14/04/22 21:35

Kunne være et perfekt tidspunkt på
Sæsonen at få gang i Zaniolo! Med 2 svære kommende kampe


ASRMichael
80 indlæg.
d. 14/04/22 21:38

Jo han er der efterhånden hver gang :) det sikkert nemmere at få lov nu hvor konen ser ud til at være smuttet ;)


TheGladiator
7 indlæg.
d. 14/04/22 21:49

Fantastisk Halveg, kunne ikke være spillet bedre! Men lad os endelig få et mål mere i anden Halveg! Synes aldrig man kan føle sig sikre med bodø haha!!


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 14/04/22 21:53

Den skal stå mindst 4-0 før jeg tror på dét!

Når det er sagt så har det været en fantastisk halvleg!

Sikke en fornøjelse at se Roma!

Zaniolo har været fantastisk i aften.

FORZA ROMA

AVE MOU


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 14/04/22 21:54

Til dig som er på Olimpico herinde fra forummet


NYD ANDEN HALVLEG!

STEMNINGEN & KAMPEN

1

Romaneren
573 indlæg.
d. 14/04/22 21:56

Det er jo for fanden præcis sådan her, man hele tiden har ønsket sig, at vi skal spille mod Bodø. Skønt at se, at det faktisk kan lade sig gøre - og fantastisk kulisse for det. Den kunne vel både stå 4-0 og 5-0 nu.

Nu skal der holdes fast (og det bliver der sikkert også på bedste Mou-manér) - selvom jeg håber, at vi klør på og går efter lussingen, så vi kan få vasket Bodø-pletten helt af.

1

Romaneren
573 indlæg.
d. 14/04/22 22:07

HATTRICK ZANIOLO!!!


asroma87
790 indlæg.
d. 14/04/22 22:08

Shit et vildt mål!!!! KAAABOOOOM


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 14/04/22 22:08

Juventus skal grave dybt hvis de skal købe Zaniolo til sommer. Viser virkelig sit potentiale idag


Sund
2 indlæg.
d. 14/04/22 22:09

Jamen hvor er det bare lækkert at være vidne til


Romaneren
573 indlæg.
d. 14/04/22 22:25

Hvor er det forløsende ENDELIG at se os ligne et tophold fra Italien og se Bodø ligne et hold knoldesparkere fra nord for Polarcirklen. Omsider!

1

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 14/04/22 22:39

Utroligt der skal så meget til at tænde vores hold. Men fantastisk aften. Fedt at se et udsolgt Olimpico og fedt spillerne forkæler deres fans!

Leicester venter?


Romaneren
573 indlæg.
d. 14/04/22 22:52

Hvor er alting omkring den her kamp bare klassisk årgangs-Mourinho. Tab den første kamp lidt uheldigt, skab en fandens masse palaver omkring dig selv efter kampen med lidt tumult og sæt samtidig en ridse i lakken på modstanderholdets good guy-image, selvom det TYDELIGVIS var dine mænd der startede. Absorbér alt presset, så aviserne kun skriver om slåskamp og ikke om 6-1-spøgelser og vores absurd ringe track record mod Bodø, gør spillerne absolut fired up og så går de ud og leverer den her indsats - BUM, så er du i en europæisk semifinale.

Grazie Roma, grazie Mou, grazie Zaniolo.


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 14/04/22 23:00

FANTASTISK AFTEN!!

3 EUROPÆISKE SEMIFINALE PÅ 5 ÅR!

FORZA ROMA

AVE MOURINHO


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 14/04/22 23:00

FANTASTISK AFTEN!!

3 EUROPÆISKE SEMIFINALE PÅ 5 ÅR!

FORZA ROMA

AVE MOURINHO


Skytt0
1151 indlæg.
d. 14/04/22 23:03

Godt vi fik sat på plads, at de foregående opgør var en fadæse, og ikke et billede på virkeligheden!

Nu venter der 2 spændende opgør mod Leicester - vinder vi dem, så tror jeg sgu uanset hvem vi møder i finalen, at vi står med pokalen!
Grazie Roma!


JonasS
21 indlæg.
d. 15/04/22 01:52

Har set mange kampe alle mulige steder, ikke mindst på Olympico de sidste 35 år. Og har aldrig oplevet noget lignende som i aften!!
Synd man ikke kan lægge videoer op herinde!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 15/04/22 16:16

Kuriøst nok møder vi igen engelsk modstand i en europæisk semifinale - jeg er lift nervøs for tempoet. Men Leicester bør vi slå over 2 kampe selvom det bliver tæt


Seneste Nyheder

Conference League Finalen 2022 i Danmark
(17/05/22) 22 3


Roma - Venezia
(14/05/22) 17 0


Fiorentina - Roma
(09/05/22) 34 1


Conference League Finalen 2022
(07/05/22) 0


Conference League: Leicester vs. Roma
(26/04/22) 29 0


Inter v Roma
(23/04/22) 39 1


Conference League: Roma-Bodø
(14/04/22) 40 0


Roma - Salernitana
(10/04/22) 44 0


Bodø/Glimt - AS Roma
(07/04/22) 47 1


Sampdoria v Roma
(03/04/22) 13 0