Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Lazio

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 20/03/22 09:57 af Tottithorsen

O BASTARDO BIANCO BLU OH OH OH
IO T'INSULTO SEMPRE PIU' OH OH OH
PERCHE' MERDA SEI E MERDA RESTERAI
PERCHE' MERDA SEI E MERDA RESTERAI

O BASTARDO BIANCO BLU OH OH OH
IO T'INSULTO SEMPRE PIU' OH OH OH
PERCHE' MERDA SEI E MERDA RESTERAI
PERCHE' MERDA SEI E MERDA RESTERAI

DERBY - årets vigtigste kamp hvor alt ift. kampform, placering i tabellen mv sættes til side for det har ingen betydning.
Roma har i den nuværende startopstilling desværre få spillere med romersk blod i årerne som tidligere. Finder vi spillere idag der IKKE er motiveret kan de godt finde sig en ny klub til sommer.

Roma forventes at starte med flg. 11:

Patricio
Mancini Smalling Ibanez
Karpsdorp Mikhitarian Cristante Pellegrini Viná
Zaniolo Abraham

Daje Roma






46 kommentarer


asroma87
790 indlæg.
d. 20/03/22 10:13

Håber lidt på Kumbulla i stedet for Ibanez

Synes han har spillet sig godt varm på det seneste

Og tænk at jeg nogensinde skulle skrive dette:

Hellere Karsdorp og Cristante med fra start, i stedet for Maitland-Niles og Veretout.

Rick er ved at gøre sig fortjent til at få fjernet sit øgenavn "Rick ko lort" Og man må desværre indrømme at han er den bedste højreback vi har. Trist at konstatere det, når Florenzi render rundt i Milan - hvilket stadig er helt dybt godnat i min verden.


Sofus
1910 indlæg.
d. 20/03/22 12:11

Regner stærkt med at Zalewski starter på venstresiden. Vina er vel efterhånden 3. Valg efter Zalewski og SES?

Håber lidt, at SES starter i stedet for Zaniolo, men tvivler.


napstah
136 indlæg.
d. 20/03/22 16:47

På flashscore står der Pellegrini ikke spiller pga. sygdom. Av


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 20/03/22 17:10

Forventer ikke det helt store.

Tror vi er ret flade efter vores Europæiske kamp i torsdag.

3 point ville lune meget i forhold til tabellen - hvor et nederlag ville være pænt træls.

Sælger den gerne for en uafgjort.


napstah
136 indlæg.
d. 20/03/22 17:11

Fake news. Pellegrini er med


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 20/03/22 17:12

As Roma:
Rui Patricio; Mancini, Smalling, Ibañez; Karsdorp, Cristante, Sergio Oliveira, Zalewski; Pellegrini, Mkhitaryan; Abraham.

Ved sku ikke hvorfor Ibañez starter fremfor Kumbulla.

Synes ikke Ibañez er særlig god & taber tit hovedet.
Der har Kumbulla spillet sig gevaldigt op.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/03/22 17:18

Dvs. Zaniolo starter ude. Fornuftigt


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/03/22 17:18

Dvs. Zaniolo starter ude. Fornuftigt


asroma87
790 indlæg.
d. 20/03/22 17:24

Tror desværre det bliver en hård omgang


asroma87
790 indlæg.
d. 20/03/22 18:03

JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

AAAAAAAAAAARRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!


Romaneren
573 indlæg.
d. 20/03/22 18:03

TAMMYYYYYY


Romaneren
573 indlæg.
d. 20/03/22 18:04

scorede han lige med pikken mod Lazio efter et minuts spil? kæmpe power-move.


TheGladiator
7 indlæg.
d. 20/03/22 18:04

Jaaaaaa!!!!


Sund
2 indlæg.
d. 20/03/22 18:08

Giftigt hjørnespark!

Nu går der nok Mou i den og det er sgu en lang kamp at køre den 1-0 hjem :-)


Romaneren
573 indlæg.
d. 20/03/22 18:17

Godt første kvarter! Zalewski er en reliability defensivt, til gengæld.


Romaneren
573 indlæg.
d. 20/03/22 18:23

TAMMY IGEN!!!


asroma87
790 indlæg.
d. 20/03/22 18:24

Fuck et sindssygt mål!!!!!

Shit mand

TAMMY!!!!!!!!!


ASRMichael
80 indlæg.
d. 20/03/22 18:24

Hvad fanden sker der!!! Hvor er det smukt mand!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/03/22 18:25

Hvorfor spiller vi ikke sådan hele tiden??


Romaneren
573 indlæg.
d. 20/03/22 18:25

Kæmpe assist af Karsdorp.

Puha, Tammy er ved at vokse sig til en god, gedigen fanfavorit.


asroma87
790 indlæg.
d. 20/03/22 18:27

Ingen Zaniolo og holdet spiller fuldstændig vildt


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/03/22 18:29

Ja Mikhitarian formår at lægge de rigtige afleveringer modsat Zaniolo som oftest går selv eller smider den væk..


Sund
2 indlæg.
d. 20/03/22 18:30

Godt set at smide en ekstra mand ned, så vi ikke har to deciderede angribere - det virker sgu mod et hold som Lazio = Mere frihed til LP7 og Mhiki

Vi spiller sgu godt - dejligt at se! og der er GEJST på holdet


JonasS
21 indlæg.
d. 20/03/22 18:33

Helt uvant at se sådan en attitude og vilje...!!??


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/03/22 18:39

Utroligt der skal stå Lazio som modstander før vi ser gejst og vilje!!


asroma87
790 indlæg.
d. 20/03/22 18:41

LP7???? Hvad har du gang i???


Romaneren
573 indlæg.
d. 20/03/22 18:41

CAPITANOOOOOOOO


Sund
2 indlæg.
d. 20/03/22 18:41

Hold kæft hvor er det smukt! Og et lille smil fra Totti


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/03/22 18:43

Karpsdorp scorer på saksespark om lidt


Skytt0
1151 indlæg.
d. 20/03/22 18:45

Sikke en fornøjelse at se denne første halveg - lad det endelig fortsætte i anden halveg!


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 20/03/22 18:46

Hold da op hvor er det bare en ren fornøjelse denne kamp!

Smukt spil & sikke en præsentation i første halvleg.

Abraham er alt det man har ønsket sig i en angriber.
Karsdorp har virkelig præsteret på det senest & hvilket vidunder mål af Pellegrini.
Tænker falder tilbage på de gamle Totti dage.

Det er helt vildt når man tænker på vi spillede europæisk i torsdag men alligevel er så tændte i aften!


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 20/03/22 19:08

Det må være den ultimative test ift. om holdets psyke virkelig er forbedret. Var det i "gamle" dage var der ingen tvivl om at Lazio minimum ville score 3..


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/03/22 19:13

Havde lige glemt Juve lavede 3 mod os på 7 minutter! Vi er slet ikke kommet ud efter pausen. Hvorfor nu så passive?


Sund
2 indlæg.
d. 20/03/22 19:16

Dumt gult af Mancini


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 20/03/22 19:19

Dumt gult, men stod op for sin holdkammerat med hævnaktionen, så det viser da i det mindste lidt teamspirit..


Sund
2 indlæg.
d. 20/03/22 19:23

Zalewski har virkelig spillet sig på holdet - stærkt!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/03/22 19:31

Pirlosk-aflevering af Cristante. Abraham skulle have driblet udenom keeperen


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/03/22 19:45

Tænk jeg stadig er (lidt) nervøs


Sund
2 indlæg.
d. 20/03/22 19:51

Kom så med det hattrick Tammy


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 20/03/22 20:09

Sæsonens bedste kamp - uden tvivl!

Vanvittigt dejlig kamp!

Sikke en præsentation af hele holdet.

Vi dominere & udslipper Lazio fuldkommen.
De bliver aldrig rigtig farlige og sikke en solid organiseret 2. halvleg.

Zalewski har virkelig spillet sig ind på holdet.
Han er så solid i det defensive.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 20/03/22 20:21

Og Zalewski har også kvalitet frem i banen.
Viná er svag defensivt - til gengæld er han elendig offensivt ;)


Sund
2 indlæg.
d. 20/03/22 20:44

Smalling vinder bare alle sine dueller nede bagved og laver nul fejl.

Cristante og Sergio styrer midtbanen og LP7 + Mhiki har frie tøjler til at drille Lazio med deres offensive kvaliteter.

Tammy har en drømmekamp og ærgerligt han ikke scorer på den kæmpechance han har.

Kun én gør det ringe i dag i min bog - Vina (mon ikke han ryger videre når Spina er tilbage)

Jeg tror stadig CL er for sent med 8 point op til Juventus, men så må det forhåbentlig blive Euro League næste år, som er en lille trøst.
Er meget spændt på de to udebanekampe i april mod Napoli og Inter, som er vigtige ift. den 5. plads.

Og så skal vi for guds skyld til at vise nosser mod de små hold også!


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 20/03/22 20:45

"Viná er svag defensivt - til gengæld er han elendig offensivt ;)"



Synes du taler ham lidt ned. Til gengæld har en en fart der ligger i et solidt midterfelt for en professionel fodboldspiller og ligner til forveksling Cristante på frisuren..


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 20/03/22 21:27

Til den ansvarlige:

Fjern da lige det barnlige og usmagelig opslag fra Facebook.

Come on. Det skal vi simpelthen holde os for gode til.
Vi har mere klasse end dét

4

asromadk
3083 indlæg.
d. 20/03/22 22:00

Virkelig lavt, fy for den, hvorfor skrive sådan noget?...

1

ASRMichael
80 indlæg.
d. 22/03/22 00:29

Har før virkelig undret mig over hvordan Lazio skrev deres oplæg mod os, så jeg er virkelig også skuffet over at vi er faldet til samme niveau nu...


Seneste Nyheder

Conference League Finalen 2022 i Danmark
(17/05/22) 22 3


Roma - Venezia
(14/05/22) 17 0


Fiorentina - Roma
(09/05/22) 34 1


Conference League Finalen 2022
(07/05/22) 0


Conference League: Leicester vs. Roma
(26/04/22) 29 0


Inter v Roma
(23/04/22) 39 1


Conference League: Roma-Bodø
(14/04/22) 40 0


Roma - Salernitana
(10/04/22) 44 0


Bodø/Glimt - AS Roma
(07/04/22) 47 1


Sampdoria v Roma
(03/04/22) 13 0