Login
Glemt password Opret bruger

Conference League: Roma vs. Vitesse

Kategori: Kampe

Kilde: Optakt

Skrevet d. 14/03/22 16:12 af AS-Roma-Italien

Udinese kampen skal bare glemmes hurtigt som muligt.
Et yderst heldigt & ufortjent point der blev hentet hjem.
Dog bekymrende at vi spillede såå dårligt!

Lad os starte ugen med et videre avancement i Europa Conference League.

Vi vandt første kamp 1-0 & har dermed fordelen i et godt udgangspunkt.
Men Vitesse har intet at tabe så de vil nok satse alt for at gå videre.

Vi har Kumbulla & Mkhitaryan tilbage fra karantæne i weekenden.

Dog er Sergio Oliveira & Mancini ude med karantæner.

DAJE ROMA

FORZA MOURINHO






36 kommentarer


AndersRoma
831 indlæg.
d. 17/03/22 19:15

Hilsen fra Rom!
Er på curva’en i aften (og søndag) :D

God kamp!
Forza Roma

2

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 17/03/22 20:14

Giftige kanter i aften = Niles og Viná
Det bliver stort!!


TheGladiator
7 indlæg.
d. 17/03/22 20:20

Synes virkelig vi mangler en ankermand (alla DDR16) på den midtbane i dag.


asroma87
790 indlæg.
d. 17/03/22 20:45

TheGladiator

Det har jeg ønsket i flere år! En boldvindende midtbanespiller. Hurtig, fysisk stærk, god placerings evne. En som kan stoppe kontra angrebene og gøre midtbanen mere kompakt. I stedet for alle de bold spillende midtbane spillere. Denis Zakaria kunne have været spændende men her sov vi i timen igen

1

TheGladiator
7 indlæg.
d. 17/03/22 20:51

Helt enig! Tænkte egentlig xhaka kunne udfylde rollen (kender ham kun fra em, hvor han var rigtig god) men kunne forstille mig mourinho henter en 6’er til Sommer, mon ikke det er en position han vægter højt med sin spillestil :-)


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 17/03/22 20:53

"Denis Zakaria kunne have været spændende men her sov vi i timen igen"

Hvordan sov? Han kunne ikke selvstændigt have tænkt, hey, det er nok sjovere at joine Juventus, der spiller CL og traditionelt har er topklub i Italien, fremfor det Roma som Monchi just har fucked up? Enig i at han ville have været yderst interessant, jeg er bare ikke sikker på at klubben appellerer til alle i de her år..


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 17/03/22 21:06

Milan har ham = Tonali

Vildt nok at Patricio slår til det frispark med én hånd!


asroma87
790 indlæg.
d. 17/03/22 21:08

DanieleTotti
Vi kunne da have hentet ham 1-2 måneder før Juventus!

På den måde sov

[Rettet af: asroma87 - 17/03/2022 - 21:09]


Aldair
31 indlæg.
d. 17/03/22 21:10

Nogen der har et link?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 17/03/22 21:15

Tv2play.
Ellers prøv hesgoal.com


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 17/03/22 21:26

Men kan anbefale dig ikke at se kampen
Miserabelt at glo på!
Forsøger vi at spille 0-0?


Sund
2 indlæg.
d. 17/03/22 21:31

Forstår ikke at han ikke giver Eldor chancen når vores angreb har været så sløvt..

Vi spiller ikke for at vinde kampen og Zaniolo er helt væk igen


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 17/03/22 21:34

0 skud indenfor rammen. 47% boldbesiddelse hjemme mod mægtige Vitesse


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 17/03/22 21:39

Eneste positive ved vores spil er at det er så kedeligt at alle på stadion bliver nødt til at synge og skabe stemning for ikke at falde i søvn.


Sofus
1910 indlæg.
d. 17/03/22 21:40

Hvad ser du i Eldor, @Sund? Synes han har teknik som en AGF spiller.

Godt nok kedelig omgang igen i dag...


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 17/03/22 21:47

Jeg har ikke tålmodighed til det i øjeblikket. Hold kæft det er kedeligt.
Vil hellere se på maling der tørrer
Zeman tilbage nu


Sund
2 indlæg.
d. 17/03/22 21:49

Jeg ser egentlig ikke meget i ham, men lige nu ser jeg endnu mindre i Gyan som er alternativet og synes at Zaniolo har været så ringe at han ikke skal spille.

Og Tammy ser træt ud, så mener Eldor er det bedste dårligste alternativ.

Håber nogle af den unge får chancen i anden halvleg


Sofus
1910 indlæg.
d. 17/03/22 21:51

Kan simpelthen ikke forstå den her trup eller den her formation. Det er så mærkeligt sammensat. Igen i dag lader vi et markant dårligere hold diktere spillet, mens vi vil spille med omstillinger. Vi har bare ikke nogen med i omstillingerne, og vores omstillinger er for snævre, fordi vores back ikke når med frem, og hver eneste bold i dybden bliver opsnappet.

Og så er det bare så fandens kedeligt at se på at det gør ondt


Sund
2 indlæg.
d. 17/03/22 22:21

Mindes aldrig at have set et andet hold lave så mange småfejl som Roma, det er helt pinligt at se på

Der kom målet på deres første ordentlige chance


Sofus
1910 indlæg.
d. 17/03/22 22:21

Så kom den. Flot sparket ind. Håber det vækker dem


TheGladiator
7 indlæg.
d. 17/03/22 22:26

Synes virkelig også at Pellegrini er fuldstændig usynlig og spiller for langsomt i mange kampe gennem sådan en sæson... hvor god er vores capitano egentlig?


Sund
2 indlæg.
d. 17/03/22 22:29

Det gør ondt at sige men LP7 er vildt overvurderet i min verden.. Han er jo en fin spiller, men ikke stjernen som han bliver gjort til.

1

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 17/03/22 22:31

Lazio på søndag - med trætte ben
Skal nok blive godt


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 17/03/22 22:37

Vi bliver domineret af Vitesse på hjemmebane i Conference league. Det siger vel alt om niveauet på holdet!
De ser ud til at ville det mere end os
Kaster op snart


ASRMichael
80 indlæg.
d. 17/03/22 22:44

Fedt lige at få 120 minutter i benene her 3 dage inden Lazio.... Hvor er det bare håbløst


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 17/03/22 22:45

Hvis vi får 120…


Sofus
1910 indlæg.
d. 17/03/22 22:45

Og at vi går i forlænget er 100% vores egen skyld. Et resultat af det her anti-fodbold der bliver leveret


ASRMichael
80 indlæg.
d. 17/03/22 22:49

Hold kæft hvor vigtigt!!!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 17/03/22 22:49

SES kan sætte en modstander. Klart hans fortjeneste vi scorer
Trist at det ikke engang får mig op af sofaen… kan ikke forstå vi spiller så passivt. Se hvad effekt det har når vi angriber!!

Mou raus - dinosaur taktik

[Rettet af: Tottithorsen - 17/03/2022 - 22:51]


Romaneren
573 indlæg.
d. 17/03/22 22:51

Grazie Pharaoh - Grazie Tammy


TheGladiator
7 indlæg.
d. 17/03/22 22:51

Banens bedste klart el shaarawy på trods af indskiftning i 75 min ;)


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 17/03/22 22:52

Og godt kontrolleret af Karpsdorp


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 17/03/22 23:01

Igen, igen - hvorfor får SES ikke noget mere spilletid..?


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 17/03/22 23:07

Virkelig virkelig ufortjent!
Elendig kamp & pinligt.

Men for pokker hvor er det vigtigt & en dejlig følelse lige nu.
JAAAAAAA!
GRAZIE ABRAHAM, FARAONE,KARSDORP & ROMA!!!

Simpelthen en gåde hvorfor Mourinho vælger at spille så defensivt og kujon agtigt sååå længe.

Vi er på hjemmebane altså!

Virkelig lækkert og vigtigt vi er videre.
Men meget skidt spillet er så defensivt og elendigt.


asroma87
790 indlæg.
d. 18/03/22 07:47

Haha jeg faldt i søvn på sofaen i starten af anden halvleg! Kampe uden kommentarer, er fandme en hård omgang

Ps - nogen der forresten ved hvad der sker med Spina???


Aldair
31 indlæg.
d. 18/03/22 08:21

Oplevede ikke 1-1 som decideret ufortjent. Drønkedelig kamp, nederen taktik, igen trist indsats af Pellegrini og Zaniolo. Shaarawy gjorde helt tydeligt forskellen. Roma har i de seneste fem kampe lukket to mål ind. Vi har fået Mourinho, han gør, hvad han har gjort alle andre steder.


Seneste Nyheder

Roma v Torino
(13/11/22) 31 0


Sassuolo v Roma
(09/11/22) 22 0


Roma v Lazio
(06/11/22) 48 0


Roma v Ludogorets
(03/11/22) 59 0


Verona v Roma
(31/10/22) 43 0


Helsinki v Roma
(27/10/22) 21 0


Roma v Napoli
(23/10/22) 63 0


Sampdoria v Roma
(17/10/22) 25 0


Betis v Roma
(13/10/22) 41 0


Roma v Lecce
(09/10/22) 44 0