Login
Glemt password Opret bruger

Udinese v Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 13/03/22 14:21 af Tottithorsen

Roma er omsider ved at forstå Mourinhos taktiske oplæg
Hav bolden så lidt som umuligt, forsvar til nul og lav en enkelt pind så er det rigeligt. Sådan har det set ud de seneste tre kampe som alle er vundet med 1-0. Undtagelsen ift spil og chancer var mod Spezia hvor vi burde have lavet 6-7 mål

Roma har nok trætte ben efter 90 i sumpen i torsdags i Holland

Romas forventede 11:

Patricio
Mancini Smalling Kumbulla
Karpsdorp Cristante Pellegrini Oliveira Zalewski
Zaniolo Abraham






32 kommentarer


asroma87
790 indlæg.
d. 13/03/22 17:51

Vi skal bare vinde igen idag!

Ikke så meget pis


AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 13/03/22 17:59

Helt enig.
Kampen skal gerne vindes med mindst mulige kræfter brugt.

Kampen på torsdag er yderst vigtig!


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 13/03/22 18:04

Så lad os da nuppe den sejr, når nu vi ser ud til, at være så enige om det :-)

Deloufeu og Pereyra kan godt blive en mundfuld. Og spændende at se, om Zalewski følger op på de lovende takter!

[Rettet af: Crap_Bag - 13/03/2022 - 18:06]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 13/03/22 18:06

Så kom vi over midten efter 5 minutter..


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 13/03/22 18:10

Zaniolo kun ét gult fra karantæne og næste weekend har vi Lazio. Risikabelt af Mou


Sund
2 indlæg.
d. 13/03/22 18:16

Forfærdelig start, vi kan slet ikke spille den over midten.. Mod UDINESE?!

God assist af LP7...


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 13/03/22 18:16

Robin Olsen 2.0


Sofus
1910 indlæg.
d. 13/03/22 18:17

Sløjt mål at indkassere. Dårlig clearing, Zaniolo der løber væk i stedet for at lukke ned og én Rui Patricio der vel skal have den der.


asroma87
790 indlæg.
d. 13/03/22 18:19

Pinligt


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 13/03/22 18:22

Vi får Udinese til at ligne Juventus hvor de er bedst. Ingen der leder holdet og vækker holdet.


Sund
2 indlæg.
d. 13/03/22 18:28

Mou må til at træde i karakter og lave om i den formation, for vi skaber INTET og det er bare et spørgsmål om tid før det hedder 2-0 og Zaniolo får et frustrations-kort


Sofus
1910 indlæg.
d. 13/03/22 18:30

Puha hvor stopper alt spillet bare ved Zaniolo i dag. Zalewski er virkelig god på bolden, men det er i hans side at de kommer igennem gang på gang desværre.


TheGladiator
7 indlæg.
d. 13/03/22 18:30

Er vild med zalewski, kan han ikke spille fremme i stedet for zaniolo?


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 13/03/22 18:37

Boldflytteri i pensionist tempo.
Ingen der tager initiativ. Skubber den bare videre uden ideer eller fantasi
Få Zaniolo ud - han taber bolden konstant.
Pellegrini er også svag. Sæt Bove ind.
Lad de unge - de gider sgu kæmpe for det!!


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 13/03/22 18:39

Men Zaniolo er jo samtidigt en af de få vi har, der kan afgøre kampe mere eller mindre på egen hånd. Vi er kommet meget bedre med, men skal være yderst påpasselige i opspillet, ellers vil vi blive straffet af deres kontra-maskine, før eller siden.

Så blev der betalt lidt tilbage af Rui, efter hans tvivlsomme aktion omkring målet.


Sund
2 indlæg.
d. 13/03/22 18:39

Enig Tottithorsen. Håber at se en reaktion i halvlegen med 2-3 nye spillere på banen der faktisk gider det.
Det ligner at man lige har dopet alle Roma spillerne inden kampen som de laller rundt.

Ingen gejst overhovedet - taber mentalitet


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 13/03/22 18:41

Godt taget Patricio. En smule heldigt returen ikke går ind


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 13/03/22 19:07

Ville gerne se SES i stedet for Karps og så evt bytte ham og Zalewski.

Nå, SES var allerede kommet ind……..

[Rettet af: Crap_Bag - 13/03/2022 - 19:11]


Sund
2 indlæg.
d. 13/03/22 19:14

Cristante er den eneste der prøver at få hans hold op, men han mangler bare selv kvaliteten.

Hvor er vores anfører i alt det her? LP7 skal til at vise nosser og få hans hold op i gear


ASRMichael
80 indlæg.
d. 13/03/22 19:16

Mourinho væk fra sidelinjen i 3 kampe = 3 sejre.. Mourinho tilbage på sidelinjen = vi bliver most af Udinese...


Sofus
1910 indlæg.
d. 13/03/22 19:19

hvor er det frygtelig dårligt og ikke mindst kedeligt


Sofus
1910 indlæg.
d. 13/03/22 19:20

Det ligner jo et hold som bare skal have overstået kampen. Fuldstændig demotiverende


Sofus
1910 indlæg.
d. 13/03/22 19:25

Vil meget gerne have Jordan ind i stedet for Cristante


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 13/03/22 19:36

“Vi var trætte efter Vitesse kampen”……
Jammerligt


Sofus
1910 indlæg.
d. 13/03/22 19:38

Mancini er godt nok vild med at varme bolden i dag. Går så langsomt når han får den dernede


Sund
2 indlæg.
d. 13/03/22 19:39

Tror aldrig jeg har set Zaniolo så ringe før.
Det er helt utroligt han ikke har trukket et rødt kort endnu for at toppe den


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 13/03/22 19:51

Problemet med vores tre mands forsvar
Ingen af dem kan spille fodbold så al opspil går for langsomt


ASRMichael
80 indlæg.
d. 13/03/22 19:52

Jaah da!! Endnu engang mega ufortjent, men tak for den da :)


Sund
2 indlæg.
d. 13/03/22 19:56

Kan godt være jeg er pessimist, men jeg ser den her kamp som et klart nederlag.

Hold kæft en omgang spild af liv at se den kamp og hvor lavt niveau vi er faldet til.
Spændende hvad Mou har af undskyldninger (.. spillerne var trætte)

En kamp vi skulle have tabt 3-0 ender med 1-1 efter et "heldigt" straffespark i overtiden.
Hold kæft hvor må Udinese have det stramt over de ikke fik alle tre point.

Nå, nu kommer de svære kampe i programmet..

Godnat


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 13/03/22 20:10

Var det ikke fordi man virkelig holdt med et af holdene, så må det vel mest af alt betegnes som tortur, at se en kamp som den vi var vidner til her.

Vi får et point (på et tvivlsomt straffe?), videre til næste kamp..


asroma87
790 indlæg.
d. 13/03/22 22:00

Vi har en kamp mere end Lazio og Fiorentina! Vinder de deres kampe, så ryger vi ned på 8. Pladsen

Desværre er det nok der vi hører til! Fuck vi er ringe.

Før hen kunne jeg godt se, hvor vi skulle forstærke os på 2-3 pladser, for at være med i top 4. Nu er der bare SÅ mange dårlige spillere, det er totalt uoverskueligt. Samtidig må Mourinho snart skifte taktik, det virker sku ikke! Der er slet ingen sammenhæng i spil/pres osv osv

Spillerne må ligesom ha lært taktik og formation at kende nu


ASRMichael
80 indlæg.
d. 14/03/22 00:36

Vi er bare ikke bedre lige pt...
Det ¨eneste¨ Roma fans virkelig forlanger af spillerne er vel at de kæmper 110% for trøjen og det er der i realiteten ikke en eneste man kan sige der gør? Det er virkelig en trist sammensat trup af spillere der ikke har troen eller niveauet der gør at man kan rykke sig fremad! Igen i dag laller de den rundt i 90+ minutter og går og ser opgivende ud i det kampen starter.

Nu troede man lige at Mou ville vende det hele på hovedet men efter 29 kampe står man med 2 færre point end hvad vi gjorde med Fonseca på samme tid og jeg mindes ikke at kampene nogensinde har været så kedelige og opgivende som nu??? Det kan godt være jeg glemmer hurtigt og bedre tider er på vej, jeg har bare efterhånden svært ved at se det...


Seneste Nyheder

Conference League Finalen 2022 i Danmark
(17/05/22) 24 3


Roma - Venezia
(14/05/22) 17 0


Fiorentina - Roma
(09/05/22) 34 1


Conference League Finalen 2022
(07/05/22) 0


Conference League: Leicester vs. Roma
(26/04/22) 29 0


Inter v Roma
(23/04/22) 39 1


Conference League: Roma-Bodø
(14/04/22) 40 0


Roma - Salernitana
(10/04/22) 44 0


Bodø/Glimt - AS Roma
(07/04/22) 47 1


Sampdoria v Roma
(03/04/22) 13 0