Login
Glemt password Opret bruger

Spezia v Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 27/02/22 17:33 af Tottithorsen

Runde 27 byder på et opgør mellem rækkens nummer 16 og 8. Spezia tager imod Roma som har spillet uafgjort de seneste 3 runder afbrudt af et nederlag til Inter i coppa Italia

Roma har i fredags fået navn på deres modstander i 16-dels finalen i Conference league hvor Vitesse fra Holland blev parret med giallorossi. Burde være en overkommelig opgave men behøver jeg nævne Bodø/Glimt - vi ved aldrig hvad vi får fra vores elskede roma.

Af samme grund kan vi heller ikke vide os sikre på sejr idag

Roma stiller igen op i en 3-5-2

Patricio
Mancini Smalling Kumbulla
Karpsdorp Cristante Mikhitarian Veretout Zalewski
Pellegrini Abraham

Fedt at den unge polak får chancen fra start efter han imponerede mod Verona i sidste weekend.
Volpato og Bove starter ude hvor de blandt andet har selskab af Ibanez og Zaniolo






37 kommentarer


Sofus
1910 indlæg.
d. 27/02/22 17:43

Vi skal vinde i dag!

En uge der har stået i skyggen af krigen i Ukraine og som har gjort at FIGC har udskudt alle kampe med fem minutter. Et lettere underligt tiltag, men ét tiltag som trodsalt er bedre end intet.

Daniele Verde starter for Spezia. Han plejer, ligesom alle andre tidligere Roma-talenter, at spille sit livs kamp når vi møder ham.

Forza Roma!


Sund
2 indlæg.
d. 27/02/22 17:56

Kæmpe fan af at Zalewski starter inde. Han imponerede mig meget sidste kamp med hans speed og udfordringer!

Der er ingen undskyldninger for ikke at tage 3 point idag, selvom det er Roma vi snakker om


asroma87
790 indlæg.
d. 27/02/22 18:03

Jeg har ingen forventninger overhoved til denne kamp

Jeg skal selvfølgelig se kampen men forventer intet.


Sofus
1910 indlæg.
d. 27/02/22 18:05

Dejligt Karsdorp starter, han har slet ikke fået nok spilletid i år


Sofus
1910 indlæg.
d. 27/02/22 18:25

Øøøøj det er ærgerligt, Lorenzo!


Sund
2 indlæg.
d. 27/02/22 18:27

Fin start, nu skal chancerne bare udnyttes


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 27/02/22 18:28

Vild redning af Spezias keeper. Vildt vi ikke er foran!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 27/02/22 18:34

Vi har for få der kan drible… for mange boldflyttere!


Sund
2 indlæg.
d. 27/02/22 18:41

Vi er alt for uskarpe og det kommer til at bide os i røven


Sofus
1910 indlæg.
d. 27/02/22 18:48

Wow hvor har Rick Karsdorp bare fødderne skruet fuldstændig forkert på


Sofus
1910 indlæg.
d. 27/02/22 18:48

Synes igen at vores formation er det som bider i røven. Sådan en formation kræver gode backs, som kan løbe solen sort og slå et godt indlæg. Det har vi bare ikke og så føles det som om vi altid mangler 1-2 når vi angriber.


Sund
2 indlæg.
d. 27/02/22 18:55

Ind med en angriber mere nu når vi er i overtal. Der skal simpelthen satses allerede nu og ikke først efter 70 min, hvor vi er for desperate


Sofus
1910 indlæg.
d. 27/02/22 18:56

Synd for Amian. Der var jo ikke frispark... Pellegrini vidste udemærket hvad han lavede


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 27/02/22 18:56

Dommeren er på månen. Aldrig rødt kort!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 27/02/22 19:00

Ikke sikkert det er en fordel for os for nu parkerer de bussen. Før havde vi plads til at kontra på dem…
Vi kan jo ikke score alligevel.
Zaniolo ind for Karpsdorp


Sofus
1910 indlæg.
d. 27/02/22 19:16

Zaniolo i stedet for Mancini. Sådan!


Sund
2 indlæg.
d. 27/02/22 19:18

Tammy, nu skal den målnæse findes frem…


Sofus
1910 indlæg.
d. 27/02/22 19:27

Hold nu kæft nogen chancer


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 27/02/22 19:27

Det er fanme til grin


Sund
2 indlæg.
d. 27/02/22 19:34

Kunne godt frygte vi får et rødt og den ender 0-0


Sofus
1910 indlæg.
d. 27/02/22 19:35

Så slap Kevin Agudelo tilgengæld for et tidligt bad


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 27/02/22 19:35

Ikke første gang, vi har set en ellers ret middelmådig målmand, som vælger at spille sit livs kamp mod os.

Er i øvrigt enig, der skulle ikke have været rødt..


Romaneren
573 indlæg.
d. 27/02/22 19:46

Midt i al middelmådigheden er dette dog det bedste, jeg har set fra Zalewski! Han kan altså noget - hvis også han får lidt fysik på et tidspunkt, så kan det godt blive spændende. Han virker til at have bedre spilforståelse end Felix.


Sund
2 indlæg.
d. 27/02/22 19:51

Tammy har været skræmmende ringe de sidste mange kampe..


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 27/02/22 19:57

Uafgjort mod Genoa, Sassuolo, Verona og Spezia. Det lugter af en scudetto


Romaneren
573 indlæg.
d. 27/02/22 20:01

HVORDAN KAN VI IKKE SCORE


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 27/02/22 20:03

Mangel på kvalitet


Romaneren
573 indlæg.
d. 27/02/22 20:09

JA TAK TAMMY


Sofus
1910 indlæg.
d. 27/02/22 20:09

JAAAAAAAAAAAA FUCK EN AFSLUTNING MAN HAHA


Sund
2 indlæg.
d. 27/02/22 20:10

Hold kæft det holdt hårdt!! Og satme tæt på han redder den.

Der skal øves afslutninger.

Godt indhop af Zaniolo idag


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 27/02/22 20:11

Ja, Tammy var ringe idag, men stor karakter til gengæld, at han tager det straffe!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 27/02/22 20:14

Er det derfor vi elsker Roma? ;))
Fuck et drama


Romaneren
573 indlæg.
d. 27/02/22 20:18

Zaniolo med blod i ansigtet <3 Præcis den fight og krigerevne, der klæder ham. Fuldstændig komplet hjernedødt, at vi ikke scorer to mål alene bare i overtiden før vi får straffesparket. Næsten som om, at det ikke var Spezia, vi var oppe imod, men en højere magt. Med alle de point, som topholdene taber her for tiden (Lazio taber formentlig også senere i aften), så er de her tre point ekstremt vigtige for at blive inde i striden om at spille noget som helst europæisk fodbold næste sæson.

FORZA ROMA


Sund
2 indlæg.
d. 27/02/22 21:16

Vi spiller jo faktisk OK i dag og kommer frem til rigtig mange chancer, så der er mange positive ting at tage med fra kampen.
Og hvis jeg ikke husker forkert laver vi ingen fuldstændige hjernedøde personlige fejl i dag? Det er nyt

Havde vi scoret i første halvleg tænker jeg, at vi havde kørt dem over 4-0.

Men igen, vi mangler en rigtig goalgetter som laver +20 mål hver sæson - er det Tammy?
Jeg håber det virkelig, selvom han har været dårlig på det seneste, men det er sgu hellere ikke nemt når man tit fodres af Karsdorps "kvalitetsindlæg"......


asroma87
790 indlæg.
d. 27/02/22 21:30

Gid Tammy havde taget alle vores straffespark


Romaneren
573 indlæg.
d. 27/02/22 21:43

Tammy gennem en sæson som fast straffesparkstager kan godt være vores +20-måls-mand, tror jeg. Og hvis først han får tur i den og alle de stolpe-skud begynder at gå ind, så kan han også sniffe til de 30 mål på tværs af turneringer. Det skal han virkelig også kunne til den pris, men det tror jeg også, han kan. Han har allerede lavet 18 mål i sæsonen, og det er jo på trods af et utal af stolper og jeg ved ikke hvad.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 27/02/22 21:49

Tammy er retur i London til sommer!
Lukaku ryger til Inter som åbner for en hurtig retur. Er jeg bange for…


Seneste Nyheder

Conference League Finalen 2022 i Danmark
(17/05/22) 24 3


Roma - Venezia
(14/05/22) 17 0


Fiorentina - Roma
(09/05/22) 34 1


Conference League Finalen 2022
(07/05/22) 0


Conference League: Leicester vs. Roma
(26/04/22) 29 0


Inter v Roma
(23/04/22) 39 1


Conference League: Roma-Bodø
(14/04/22) 40 0


Roma - Salernitana
(10/04/22) 44 0


Bodø/Glimt - AS Roma
(07/04/22) 47 1


Sampdoria v Roma
(03/04/22) 13 0